wat Impry zegtquote:
Het komt vanavond nog wel op tv. Maar idd jammer dat het niet live te zien isquote:Op zondag 15 april 2007 14:33 schreef Sirolf het volgende:
Over een half uur beginnen de 3FM Awards. Vorig jaar was ik erbij (ik stond pal naast het 'platenwinkeltje' van Giel toen), maar dit jaar ben ik toch stiekem wel blij dat ik er niet bij ben, véél te warm!
Wel jammer dat ze dit jaar geen live videostream hebben zoals vorig jaar.
wees blij dat je niet Herbert Visser als baas hebtquote:Op zondag 15 april 2007 14:56 schreef Sirolf het volgende:
Eén van de weinige keren dat ze Frans Bauer draaien op 3FM...
iddquote:Op zondag 15 april 2007 15:49 schreef DaMook het volgende:
Whehe Gerard en Claudia klonk wel geinig net
Dan moeten ze die deur wel redelijk snel opendoenquote:Op zondag 15 april 2007 16:08 schreef Sirolf het volgende:
Wegens hitte beginnen ze nog eens een half uurtje later ook...
Start om 16.30 nu.
Ben ik net op tijd terug van het strand.quote:Op zondag 15 april 2007 16:08 schreef Sirolf het volgende:
Wegens hitte beginnen ze nog eens een half uurtje later ook...
Start om 16.30 nu.
Waar zit je nu dan?quote:Op zondag 15 april 2007 16:12 schreef Toad het volgende:
[..]
Ben ik net op tijd terug van het strand.
Goede planningquote:Op zondag 15 april 2007 16:16 schreef Toad het volgende:
[..]
nu weer net thuis.
Ik zie het al, m'n zin was verkeerd geformuleerd.
idd, deze versie vind ik ook heel erg mooiquote:
Jan heeft weer met z'n paling lopen slaan hoor...quote:
En ik gok dat er eentje gaat richting Marco Borsato.quote:Op zondag 15 april 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- gokt dat er een 3FM Award gaat richting Di-rect.![]()
Ilse gun ik echt van harte een award. Leuke meid en ze maakt aardige muziek, imo.quote:Op zondag 15 april 2007 16:46 schreef Sirolf het volgende:
En ik gok dat er eentje gaat richting Marco Borsato.
En Ilse DeLange zal er ook wel eentje krijgen.
Dat hoeft van mij niet zo nodigquote:Op zondag 15 april 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- gokt dat er een 3FM Award gaat richting Di-rect.
Die mogen ze idd wel winnenquote:Op zondag 15 april 2007 16:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze een gouden kliko zouden uitreiken aan ze zou ik het geen probleem vinden...![]()
Die mogen van mij ook wel winnenquote:
Nummer is wel ok hoor, maar Sharon en de hoge noten vind ik niet echt mooi. Maar... het was deze keer te doen!quote:Op zondag 15 april 2007 16:57 schreef Toad het volgende:
Ik vind dit nummer van WT wel gaan Hans.
Van mij ook wel, MutZ.quote:
Mis ik soms iets? Ik heb nog geen cam gevonden namelijk...quote:
Even F5-en op 3FM-sitequote:Op zondag 15 april 2007 17:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mis ik soms iets? Ik heb nog geen cam gevonden namelijk...
nuquote:Op zondag 15 april 2007 17:09 schreef Glacier het volgende:
Wanneer worden die awards uitgereikt?
Jammerquote:Op zondag 15 april 2007 17:11 schreef MutZ het volgende:
Marco Borsato - Rood heeft hem dus voor beste single
De dj die de radiouitzending doet: Gerard dusquote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef Cee het volgende:
Waar is die cam op gericht? De zaal? Backstage?
De bovenzaal van Paradiso, waar Gerard staat te jocken en de BN-ers rondhangen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef Cee het volgende:
Waar is die cam op gericht? De zaal? Backstage?
aha. Ik zag Veenstra, ik zag Rabbering, ik zag Jerney Kaagman, maar Uw DiscJockey zag ik gewoon niet!quote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
De dj die de radiouitzending doet: Gerard dus
Die heeft zich verstopt achter de schermen van de locatiestudio.quote:Op zondag 15 april 2007 17:15 schreef Cee het volgende:
[..]
aha. Ik zag Veenstra, ik zag Rabbering, ik zag Jerney Kaagman, maar Uw DiscJockey zag ik gewoon niet!![]()
Ik vind ze goed, terechte winnaars ookquote:Op zondag 15 april 2007 17:19 schreef Cee het volgende:
Live klinken ze toch echt mooi, Good Things End.
Alleen jammer dat de helft van dit nummer met 'oooooooohhh' en langgerekte noten is gevuld omdat er blijkbaar echt geen inspirerende teksten meer naar boven kwamen.
Serious Talentquote:Op zondag 15 april 2007 17:24 schreef Glacier het volgende:
O, wacht, ik moest nog terugzappen naar 3FM
Welke award heeft Good Things End gewonnen?
Ik vind het wel een mooi album, zeker ook vanwege het samenspel met andere culturen...quote:Op zondag 15 april 2007 17:27 schreef Cee het volgende:
Blöf = Beste album.
Zou 't niet weten, heb 'm niet.
Veenstra Veenstra ookquote:Op zondag 15 april 2007 17:31 schreef -Hans- het volgende:
Hej ik zie Maricha lopen.
Paul is ook net te zien op de cam.
Beste artiest hip hop/r&b denk ik danquote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef Cee het volgende:
Ali B heeft ook iets gewonnen zo te zien.
Blof - Umoja was volgens mij wel mijn keuze, maar dat weet ik zo niet zeker...quote:
Watskebeurt draaiden ze vanmorgen ook alquote:Op zondag 15 april 2007 17:39 schreef MutZ het volgende:
mute mute mute
schaal van rigterquote:Op zondag 15 april 2007 17:48 schreef Cee het volgende:
Wat had die Van Velzen nou trouwens gewonnen?
Jerney is in het wit gekleed. Weet niet precies hoe Jan Smeets er uitziet maar ws. bedoel je idd Jerney.quote:Op zondag 15 april 2007 17:57 schreef Siegfried het volgende:
Jup
Was dat Jan Smeets trouwens naast Jerney?
Lijkt mij inderdaad ook Jan Smeets.quote:Op zondag 15 april 2007 18:00 schreef Siegfried het volgende:
Ja ik bedoel Jerney, en er zat een man met witte baard naast haar. Maar beeld was te slecht om te onderscheiden of het Jan Smeets was.
[afbeelding]
Ik vind Tiësto ook een terechte winnaarquote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef -Hans- het volgende:
DJ Tiesto de winnaar dus. Vind zijn nieuwe plaat echt zwaar OK.![]()
Ekdom staat al te springen achter de DJ tafel. Dance 4 Life.
Dat zal Lucien Foort wel zijn die net naast Ekdom stond.
Nolius?quote:Op zondag 15 april 2007 18:27 schreef Siegfried het volgende:
Daarvoor staat nu dat fokkertje van Fokradio.
Edit: alweer weg.
idd, geen prijs voor di-rectquote:Op zondag 15 april 2007 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Bløf dus de grote winnaar van de 3FM Awards. Di-rect heeft nog geen prijs gewonnen, toch??
Ze treden nu live op, tijd om even te gaan eten.![]()
Tot straks.
quote:
Het was inderdaad nie kud, op naar het volgende evenement (NoordpoolFM).quote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Wel lekker om weer niet Nederlandstalige muziek te horen, maar heb mij verder wel vermaakt met het weekend van de Nederlandse popmuziek. Vanavond even het gebeuren op tv zien.![]()
Blijf het trouwens zeggen dat het origineel van Supertramp - Breakfast in America beter vindt dan deze vage versie.
Ik heb de hele dag binnen gezeten, voorbereiden voor een tentamen dat ik morgenochtend heb.quote:Op zondag 15 april 2007 20:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ja voor mij te warm. Tussen de 22 en 24 in de zomer is perfect. Dit is gewoon té. Hoop dat het na dinsdag een paar maanden koud wordtben fucking helemaal verbrand, naja 6 uur in de hitte fietsen is ook niet aan te raden
maar moet een beetje trainen voor de elfstedentocht
.
Voorbereiding bestond uit het maken van één of andere JAVA-applicatie (dat krijg je met een studie Informaticaquote:Op zondag 15 april 2007 20:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Shit lekker dan... kon je niet buiten leren? Succes alvastwaarover tentamen?
Ik verbrand sowieso niet snel.quote:Op zondag 15 april 2007 21:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Je hebt een voordeel: je hebt niet die verdomd vervelend rode armen en benen
lucky youquote:
Bij mij 27.5quote:Op zondag 15 april 2007 21:15 schreef IedeK. het volgende:
Volgensmij is het op mijn (zolder)kamer nog zo'n 28 graden.![]()
En een ventilator die al een uur staat te draaien helpt ook niet echt.![]()
*herkent*quote:Op zondag 15 april 2007 21:15 schreef IedeK. het volgende:
Volgensmij is het op mijn (zolder)kamer nog zo'n 28 graden.![]()
En een ventilator die al een uur staat te draaien helpt ook niet echt.![]()
durf ik te klikken?quote:Op zondag 15 april 2007 21:17 schreef Toad het volgende:
Stond dit nummer trouwens in de lijst van de 100 beste nummers uit Nederland?
http://www.youtube.com/watch?v=F49S7gDuzVU
Klassieker.
quote:Op zondag 15 april 2007 21:26 schreef DaMook het volgende:
Op mijn zolderkamertje is de airco nu een aangenaam temperatuurtje van 18 graden te maken.
Een klein beetje.quote:Op zondag 15 april 2007 21:27 schreef Toad het volgende:
Nou nou, het wordt een beetje warmer en iedereen is van slag.
op mijn kamer is het echt niet te doen... 's zomers slaap ik ook wel eens bij m'n zusje omdat het soms met gemak 40+ wordt...quote:Op zondag 15 april 2007 21:27 schreef Toad het volgende:
Nou nou, het wordt een beetje warmer en iedereen is van slag.
Lekkere plaat! was nog veel te horen tijdens de Classic Request week een paar maanden terug. Over 40 minuten even de 3FM Awards checken op Nederland 3.quote:Op zondag 15 april 2007 21:17 schreef Toad het volgende:
Stond dit nummer trouwens in de lijst van de 100 beste nummers uit Nederland?
http://www.youtube.com/watch?v=F49S7gDuzVU
Klassieker.
quote:Op zondag 15 april 2007 21:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Is Duran Duran Nederlands![]()
schiet me maar af, dat wist ik echt niet
!
Het weekend van de NL pop is afgesloten met de 3FM Awards, dus na 19 uur was er meteen veel buitenlands.quote:Op zondag 15 april 2007 21:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
en supergrass ook al nederlands....... of is het al afgelopen?
Nu pasquote:Op zondag 15 april 2007 22:26 schreef borisz het volgende:
bed opgemaakt en een dunner deken uit de kast gehaald
Je moest een wit bandje hebben, en na wat gepush kwam dat wel goedquote:Op zondag 15 april 2007 22:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Was de drank gratis?
Tof man! heb je ook pics gemaakt?quote:
Sander de heer, Giel beelen, Gerard Ekdom, Krezip, The Sheer, WT, Van Velzen, Jurneeey kaagman. Ach het stikte van de BN'ersquote:Op zondag 15 april 2007 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof man! heb je ook pics gemaakt?
Heb je nog 3FM-ers gesproken? na de reclame de 3FM Awards op TV.
Jammerrrr.quote:Op zondag 15 april 2007 22:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
En neen, ik was voor werk heen. Dus geen pictures
Nu op nederland 3 !quote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Euhm! die waren vanavond toch?
Je had een GOD bandje?quote:Op zondag 15 april 2007 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je moest een wit bandje hebben, en na wat gepush kwam dat wel goed
heb net en nieuw dekbed en toen was het een dikkere, nu wissel ik eens omquote:Op zondag 15 april 2007 22:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nu pasik heb hem dit jaar er niet eens op gehad.
Ja ze is vooral onwijs schattigquote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat is die Ilse toch OK en vooral leuk!![]()
Hoe vond je vorig jaar dan, die uitzending is hier te vinden: http://omroep.nl/themakanaal/player/3fmawards.htmlquote:Op maandag 16 april 2007 00:09 schreef theDax het volgende:
Ik ben blij dat de 3FM awards afgelopen zijn.
Die kleine vent met dat mooie nummer van hem... hoe heet ie ? Mooie piepstem op de achtergrond.
Goh wat prachtig !
Blof weer eens gewonnen. 15 bekers op een avond ! Wat een trouw publiek.
Tiesto was er ook weer met zijn kop. Lang niets meer van gehoord.
Yeah !! Di-rect heeft dat Rollercoaster liedje weer gespeeld. Fantastisch ! Zo lang al
niet meer gehoord. Mijn oren gloeien nog steeds.
Dat publiek ook !! Wow ik wist niet dat zandzakken konden dansen. Ik wist wel dat ze niet konden juichen en
heb jij ooit een zandzak blij gezien ? Wat een overtuiging !
Wat een ongeinterreseerd publiek en wat een achterhaalde zooi.
Wat een fantastische presentatoren en vooral die eind-act. Geniaal wat saai.
Goed idee voor een eind nummer. De liefde voor muziek. Laat vooral iemand uit het publiek meezingen
die geen toon kan houden. Je hoort die liefde in zijn stem.
Eddy Zoey komt half gaar ff nog op podium. Van de pot gerukt zo lijkt het. Hij was alvast gaan schijten.
Nederland heeft echt veel talent !! Gigantisch !!
Ja, hoe vaker ik het hoor, hoe meer ik het ga waarderen eigenlijk. Maar ik ben bang dat ik het aan het eind van de week niet meer kan uitstaanquote:Op maandag 16 april 2007 07:27 schreef -Hans- het volgende:
Goodmorning mensen! Er is wel een nieuwe Megahit gekozen, namelijk: Linkin Park - What I've Done. Best een aardig liedje dacht ik zo.
Ik weet zo niet eens hoe 'ie klinkt eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
Ja, hoe vaker ik het hoor, hoe meer ik het ga waarderen eigenlijk. Maar ik ben bang dat ik het aan het eind van de week niet meer kan uitstaan![]()
Waardeloosquote:Op maandag 16 april 2007 09:28 schreef JDude het volgende:
Ik weet zo niet eens hoe 'ie klinkt eigenlijk.
Radioloze kamer vandaag, dat is dan wel weer jammer. En de PCtjes hier hebben niet eens een luidspreker dus streamen is er ook niet bij. Straks maar MP3's draaien met m'n telefoon denk ik.
zekerquote:
succesquote:Op maandag 16 april 2007 10:09 schreef borisz het volgende:
[..]
zekernog een half uurtje ekdom en dan naar school, tentamens, Engels mondeling en Aardrijkskunde
Succesquote:Op maandag 16 april 2007 10:09 schreef borisz het volgende:
[..]
zekernog een half uurtje ekdom en dan naar school, tentamens, Engels mondeling en Aardrijkskunde
Succes! Ik ben nu ook op school. Foto's maken in de studio, lekker warm. Maar vanmiddag vanaf uurtje of 1 lekker vrijquote:Op maandag 16 april 2007 10:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, niet echt spannend.quote:Op maandag 16 april 2007 10:38 schreef TIM-846 het volgende:
wat een paupermegahit!
Sluit mooi aan bij die van afgelopen weken ....quote:Op maandag 16 april 2007 10:38 schreef TIM-846 het volgende:
wat een paupermegahit!
quote:
Is wel een erg relaxte openingsplaat hè Toad!quote:Op maandag 16 april 2007 12:06 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik heb hartelijk nagedacht, het lag op het puntje van m'n tong.
Ja, dit soort redelijk simpele deuntjes vervelen zo snel hè. Wegwerpmuziekquote:Op maandag 16 april 2007 12:10 schreef TIM-846 het volgende:
woehoe , wiehoe
Deze is ook wel te vaak gedraaid eigenlijk..
Drama nummer, helemaal als je het vergelijkt met het oude werk. Beetje slappe hap..quote:Op maandag 16 april 2007 07:27 schreef -Hans- het volgende:
Goodmorning mensen! Er is wel een nieuwe Megahit gekozen, namelijk: Linkin Park - What I've Done. Best een aardig liedje dacht ik zo.
quote:Op maandag 16 april 2007 12:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Drama nummer, helemaal als je het vergelijkt met het oude werk. Beetje slappe hap..
Dat wel!quote:Is wel een erg relaxte openingsplaat hè Toad!
Yup, Cranberries zijn leuk, maar dit nummer vond ik (nog) niet zo bijzonder.quote:Op maandag 16 april 2007 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker plaatje van Dolores.
* Roel_Jewel altijd fan van The Cranberries geweest is
Dat gaat er wel aankomenquote:Op maandag 16 april 2007 15:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup, Cranberries zijn leuk, maar dit nummer vond ik (nog) niet zo bijzonder.
Het begon veelbelovend, maar het refrein vond ik toch iets te simpel. Nog maar wat luisterbeurten aanwagen. Heeft ze een compleet soloalbum?
Same herequote:
waarom had ze dat beloofd?quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef Remzz het volgende:
Ben benieuwd of Coen en Sander nog ff met Yolanthe gaan bellen, ze had beloofd nooit iets met Jan Smit te beginnen
Ja ze belden haar toen het een gerucht was(al een maand of 2/3 geleden) en toen zei ze dat ze 100% zeker nooit wat met Jan Smit zou doen en dat het alleen maar vriendschappelijk was en zou blijven.quote:
Ik denk eigenlijk dat ze wel gaan bellen...quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef Remzz het volgende:
Ben benieuwd of Coen en Sander nog ff met Yolanthe gaan bellen, ze had beloofd nooit iets met Jan Smit te beginnen
Ik hoop van nietquote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef Remzz het volgende:
Dat is Hilde toch? Producer van Claudia D'r op.quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef TIM-846 het volgende:
wie of wat is trouwens die fröle / freule / frulle? waar claudia 't altijd over heeft in haar programma?![]()
en dat doen ze dus nu!quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef Remzz het volgende:
Was dat: Laid Back - Sunshine Reggae?quote:Op maandag 16 april 2007 16:51 schreef Toad het volgende:
Hehehehe dit is wel erg fout.
Super vette plaat man!quote:Op maandag 16 april 2007 18:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Was dat: Laid Back - Sunshine Reggae?Die heb ik hardop mee zitten brullen op de fiets in het zonnetje
Vind Clocks echt verschikkelijk, en dan hebben ze het ook al een keer of 3/4 uitgezonden vandaag en gisteren.quote:Op maandag 16 april 2007 18:50 schreef Impry het volgende:
Hier heb ik een de CD van! Buena Vista Social Club in samenwerking met heul wat artiesten. Echt lekker zomerCDtje!
Maar toch niet in deze versie?quote:Op maandag 16 april 2007 18:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind Clocks echt verschikkelijk, en dan hebben ze het ook al een keer of 3/4 uitgezonden vandaag en gisteren.
quote:Op maandag 16 april 2007 18:53 schreef Remzz het volgende:
Ja juist wel ik vind het echt nergens naar klinken
Ik had m ook fout. Misschien dat ik Recover van The Automatic ga requesten.quote:Op maandag 16 april 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra ook binnen, voorzien van een hip t-shirt met bijpassende korte broek.
Gaan jullie nog wat requesten?? Ik had trouwens de Noordpool vraag fout..![]()
Ik heb hem nog niet gemaakt voor vandaagquote:Op maandag 16 april 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra ook binnen, voorzien van een hip t-shirt met bijpassende korte broek.
Gaan jullie nog wat requesten?? Ik had trouwens de Noordpool vraag fout..![]()
Niet Raoul?quote:Op maandag 16 april 2007 19:15 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik had m ook fout. Misschien dat ik Recover van The Automatic ga requesten.
quote:
Zal voor je duimen dat 'ie wordt gedraaid.quote:Ik ga eens ff een mailtje sturen die ik vorige week ook al probeerde te requesten, maar toen was Michiel er niet
Nee, vind Recover leuker. Sloten ze afgelopen woensdag ook mee af.quote:Op maandag 16 april 2007 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet Raoul?Heb de clip wel eens gezien en het nummer heb ik 1x op 3FM gehoord, maar Monster
(a badeend!) is veel beter.![]()
Denk zelf dat ik niets ga requesten want mijn requests van de afgelopen weken zijn niet gedraaid en ik vind het nu wel even mooi geweest. Probeer het over een paar weken nog wel een keer.
Hoi Anne04 en Maricha.
Geen idee joh! zet mijn geld nog steeds op Stenders.quote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
LP megahitdat is tof
weet je al wie het wel wordt hans?
Ik durf er ook nog geen zinnig woord over te zeggen...quote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee joh! zet mijn geld nog steeds op Stenders.![]()
Hoiquote:Op maandag 16 april 2007 19:44 schreef ChatGirl het volgende:
Avond!
Ik gok dat ze dat daar ook nog niet weten.quote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef MutZ het volgende:
Michiel, weten jullie al wie de opvolger wordt?
485 puntenquote:
Ben wel erg benieuwd wie het zal worden. Ik vond het redelijk onverwacht toen bekend werd dat Claudia de opvolger was van Henk Westbroek, dus misschien heeft de VARA nu wel weer een opvallende keuze.quote:Op maandag 16 april 2007 19:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik durf er ook nog geen zinnig woord over te zeggen...
Maar Stenders maakt wel een goede kans...
Misschien halen ze Henk Westbroek wel terug.quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd wie het zal worden. Ik vond het redelijk onverwacht toen bekend werd dat Claudia de opvolger was van Henk Westbroek, dus misschien heeft de VARA nu wel weer een opvallende keuze.
Met of zonder schildpad?quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien halen ze Henk Westbroek wel terug.
Jaa dat zou wat zijn zeg!quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel de schoonmaker met iemand van de beveiliging als producer.quote:Op maandag 16 april 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaa dat zou wat zijn zeg!![]()
![]()
Misschien wordt het wel Maricha en de producer is dan Veenstra Veenstra! !
De klusjesmanquote:Op maandag 16 april 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel de schoonmaker met iemand van de beveiliging als producer.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Wie is die klusjesman trouwens?quote:
Roosjequote:
Is het zo'n leuke MetMichiel?quote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
D.Rose
* ChatGirl gaat douchen en CSI kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |