Even F5-en op 3FM-sitequote:Op zondag 15 april 2007 17:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mis ik soms iets? Ik heb nog geen cam gevonden namelijk...
nuquote:Op zondag 15 april 2007 17:09 schreef Glacier het volgende:
Wanneer worden die awards uitgereikt?
Jammerquote:Op zondag 15 april 2007 17:11 schreef MutZ het volgende:
Marco Borsato - Rood heeft hem dus voor beste single
De dj die de radiouitzending doet: Gerard dusquote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef Cee het volgende:
Waar is die cam op gericht? De zaal? Backstage?
De bovenzaal van Paradiso, waar Gerard staat te jocken en de BN-ers rondhangen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef Cee het volgende:
Waar is die cam op gericht? De zaal? Backstage?
aha. Ik zag Veenstra, ik zag Rabbering, ik zag Jerney Kaagman, maar Uw DiscJockey zag ik gewoon niet!quote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
De dj die de radiouitzending doet: Gerard dus
Die heeft zich verstopt achter de schermen van de locatiestudio.quote:Op zondag 15 april 2007 17:15 schreef Cee het volgende:
[..]
aha. Ik zag Veenstra, ik zag Rabbering, ik zag Jerney Kaagman, maar Uw DiscJockey zag ik gewoon niet!![]()
Ik vind ze goed, terechte winnaars ookquote:Op zondag 15 april 2007 17:19 schreef Cee het volgende:
Live klinken ze toch echt mooi, Good Things End.
Alleen jammer dat de helft van dit nummer met 'oooooooohhh' en langgerekte noten is gevuld omdat er blijkbaar echt geen inspirerende teksten meer naar boven kwamen.
Serious Talentquote:Op zondag 15 april 2007 17:24 schreef Glacier het volgende:
O, wacht, ik moest nog terugzappen naar 3FM
Welke award heeft Good Things End gewonnen?
Ik vind het wel een mooi album, zeker ook vanwege het samenspel met andere culturen...quote:Op zondag 15 april 2007 17:27 schreef Cee het volgende:
Blöf = Beste album.
Zou 't niet weten, heb 'm niet.
Veenstra Veenstra ookquote:Op zondag 15 april 2007 17:31 schreef -Hans- het volgende:
Hej ik zie Maricha lopen.
Paul is ook net te zien op de cam.
Beste artiest hip hop/r&b denk ik danquote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef Cee het volgende:
Ali B heeft ook iets gewonnen zo te zien.
Blof - Umoja was volgens mij wel mijn keuze, maar dat weet ik zo niet zeker...quote:
Watskebeurt draaiden ze vanmorgen ook alquote:Op zondag 15 april 2007 17:39 schreef MutZ het volgende:
mute mute mute
schaal van rigterquote:Op zondag 15 april 2007 17:48 schreef Cee het volgende:
Wat had die Van Velzen nou trouwens gewonnen?
Jerney is in het wit gekleed. Weet niet precies hoe Jan Smeets er uitziet maar ws. bedoel je idd Jerney.quote:Op zondag 15 april 2007 17:57 schreef Siegfried het volgende:
Jup
Was dat Jan Smeets trouwens naast Jerney?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |