quote:Op donderdag 12 april 2007 09:10 schreef Glacier het volgende:
Mogguh IedeK, Roel en Impry
En de rest die meeleest natuurlijk
Jij ook al?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef Impry het volgende:
Zou nou opzich ook wel weer kunnen gaan slapenMaarja, moet nog heel wat dingen doen
Truste DaMook!
Hoi Glacierquote:
quote:
Alles goed?quote:
Ah eindelijk iemand die het met me eens is.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef cosmick het volgende:
Ja, bah.
Mr. Big, Rice, Pink, Krezip... Gerard, draai in iedergeval nog één LEUK plaatje voor twaalven.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Toad het volgende:
Nou jongens, speciaal voor jullie dan draait Gerard nu Pink.
Jimi!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Wheatus!
Als jij een beter idee hebt, vertel het dan maar.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef wolfrolf het volgende:
Wat gebeurt er trouwens bij deel 100? Niets?
wat liefquote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Sirolf het volgende:
Gerard en Claudia doen even klef:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/apr/12/thumb/img1.jpg]afbeelding][/url]
Is het een idee om vanaf deel 100 elke keer een vraag te verzinnen aan het begin van het topic? Bijv. een vraag als van: wat doe je in het dagelijks leven, wat is je favoriete eten, hoe lang ben je, etc.. Iedereen kan dan op die vraag zijn antwoord geven, op die manier hebben we soms ook weer beetje stof om over te praten als er ff niets op de radio isquote:Op donderdag 12 april 2007 11:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als jij een beter idee hebt, vertel het dan maar.
daar willen we natuurlijk allemaal wel een plaatje van zienquote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
Claudia in strakke spijkerbroek![]()
Haar hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
Claudia in strakke spijkerbroek![]()
Haar hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
VEENSTRA VEENSTRA!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:19 schreef Sirolf het volgende:
CLAUDIA VERTREKT!
Wie komt er dan tussen 12 en 2...?
nou nou nouquote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
Walgelijk kutwijf dat ze is. Radio is veel toffer dan TV.
![]()
![]()
Dat was ook wel mijn eerste gedachte... jammer dat ze weggaat thoughquote:
Het lijikt mij dat dat VARA-zendtijd is hè, en Veenstra zit bij de NPS.quote:
Niet echt nee. En die Showboot van d'r was toch ook een grote flop?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Impry het volgende:
Wel toepasselijke plaat eigenlijkAlhoewel Claudia niet echt een Radiostar is
Er zijn wel vaker mensen van omroep geswitched... zeker binnen 3FM doen ze daar niet zo moeilijk overquote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het lijikt mij dat dat VARA-zendtijd is hè, en Veenstra zit bij de NPS.
Zo lang het geen Dolf Jansen wordt vind ik het best. Misschien iemand uit de nacht? Annemieke oid?
Daar valt best mee te leven.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
Voortaan arbeidsvitaminen tot 2 uur 's middags? Rabradio 4 uur lang?
denk niet dat dolf 5 dagen in de week wil.. vind hem wel leuk voor op de vrijdag maar veel meer hoeft ie van mij niet doen vrees ik!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo lang het geen Dolf Jansen wordt vind ik het best. Misschien iemand uit de nacht? Annemieke oid?
Oja, toen ie laatst inviel vond ik 'm erg goed.quote:
Stenders deed het goed idd, die moet zo'n lunchprogramma wel aankunnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, toen ie laatst inviel vond ik 'm erg goed.
Dolf vind ik vooral om zijn wat alternatieve (goede) muzieksmaak het tofst, maar dat gelul van 'm hoeft van mij niet. Dat gaat redelijk vervelen denk ik, 5 dagen in de week.
Maar goed: champagne!![]()
dat valt zo te regelen, dan stappen ze over. Is al veel vaker gebeurd. Giel zat ook bij de NPS en stapte over om de ochtendshow te gaan doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar gaat deze reeksquote:Op donderdag 12 april 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
Claudia weg
Ik gok dat Veenstra Veenstra het middagslot krijgt en dan Annemiek of Barbara naar 7-10
Ekdom volgens mijquote:Op donderdag 12 april 2007 13:25 schreef rubbereend het volgende:
Stenders, laatst zei iemand dat dat niet meer kon, Stenders op 3FM omdat hij te oud is. Weet niet meer wie, volgens mij één van de dj's
volgens mij zei hij dat inderdaad ookquote:
Veenstra zou wel een logische keuze zijn om te 'promoveren' naar de overdag uitzendingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
Claudia weg
Ik gok dat Veenstra Veenstra het middagslot krijgt en dan Annemiek of Barbara naar 7-10
[..]
dat valt zo te regelen, dan stappen ze over. Is al veel vaker gebeurd. Giel zat ook bij de NPS en stapte over om de ochtendshow te gaan doen.
We zullen het wellicht nooit te weten komenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:28 schreef Againzender het volgende:
Zal Claudia het eigenlijk nog wel naar haar zin hebben gehad bij 3FM na die hele Serious Request 'verkiezing' waarvan toch het gerucht gaat dat zij bij de drie gekozenen zat, en niet Sander?
jaaaaaaaaaa! Nou mocht Stenders het gaan wordt dat iig gezellig bij de dj wissel om 12.00quote:
Ik denk dat Michiel wel goed zit in de avond hoor. Ik zie eerder Martijn Muijs of Annemieke tussen 12 en 2 komen, of een oude bekende als Stenders of wellicht Marisa.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Veenstra zou wel een logische keuze zijn om te 'promoveren' naar de overdag uitzendingen.
dan komt Michiel iets eerder binnen, blijf Gerard iets langer hangen, hebben we iedere dag Ekstra Bijna Weekendquote:Op donderdag 12 april 2007 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Veenstra zou wel een logische keuze zijn om te 'promoveren' naar de overdag uitzendingen.
Marisaquote:Op donderdag 12 april 2007 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Michiel wel goed zit in de avond hoor. Ik zie eerder Martijn Muijs of Annemieke tussen 12 en 2 komen, of een oude bekende als Stenders of wellicht Marisa.
Of we krijgen dagelijks Sander de Heer, kan ook.
Sanderquote:Op donderdag 12 april 2007 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Michiel wel goed zit in de avond hoor. Ik zie eerder Martijn Muijs of Annemieke tussen 12 en 2 komen, of een oude bekende als Stenders of wellicht Marisa.
Of we krijgen dagelijks Sander de Heer, kan ook.
Collegaquote:
DIT daarentegen... Tonicquote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
burndeze plaat heeft het ook wel weer gehad wat mij betreft!
Ben nog net de eigenaar niet... da's m'n vaderquote:Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb site in je profiel even zitten bekijken, ziet er leuk uit!Wat is jouw rol daarin?
Helaas nu weer dat ongeïnspireerde popdeuntje.quote:
De megahit wordt in elk programma 1x gedraaid, en dat is elke week hetzelfde.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Helaas nu weer dat ongeïnspireerde popdeuntje.
De ene megahit draaien ze wel vaker dan de andere valt mij altijd op. Afhankelijk van de hoeveelheid geld ze toegeschoven krijgen van de platenmij denk ik?
Adobe Premiere Pro 2.0quote:Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef Impry het volgende:
Ah, leuk man!Welk programma gebruiken jullie voor eindmontage?
En toch betwijfel ik dat deze megahit door de DJ's gekozen is.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De megahit wordt in elk programma 1x gedraaid, en dat is elke week hetzelfde.
ik weet wel 200% zeker dat platenmaatschappijen er een aandeel in hebben..quote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En toch betwijfel ik dat deze megahit door de DJ's gekozen is.
Platenmaatschappijen zullen dr wel een aandeel in hebben. Toevallig was Krezip vandaag bij Giel, om hun singletje te promoten...
Dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik weet wel 200% zeker dat platenmaatschappijen er een aandeel in hebben..![]()
Dat is meer het idee achter Serious Talentquote:Op donderdag 12 april 2007 15:35 schreef cosmick het volgende:
En bovendien zou juist zo'n bandje steun verdienen dan het veel bekendere Krezip. Althans, da's toch het idee achter de megahit?
Sinds de zomer van 2006 lijken ze vaker te kiezen voor iets wat al een hit is...helaas..quote:Op donderdag 12 april 2007 15:37 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dacht dat juist een nieuwe plaat met potentie megahit kon worden. Nu hoor ik ook vaak 'oudere' platen.
Muse kan ik altijd wel goed hebben eigenlijk... Heerlijke band...quote:Op donderdag 12 april 2007 16:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze krijgen er maar geen genoeg van. Ik wel trouwens.
O, Muse is ok. Maar dit nummer komt al vanaf december elke dag voorbij.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Muse kan ik altijd wel goed hebben eigenlijk... Heerlijke band...
het is niet on air genoemdquote:Op donderdag 12 april 2007 16:12 schreef Glacier het volgende:
Ik luister niet, maar hoe kom je daar bij?
Volgens mij is die er gewoon... Ik hoorde hem net al na het stukje over z'n auto...quote:
Iddquote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Glacier het volgende:
Ik vind het wel jammer dat van bands zoals Muse en de RHCP steeds de recente platen (of de superhit) voorbij komt..en niet eens wat meer variatie
Wss niet..er zijn de laatste tijd wel meer mensen die melden dat ze een mailtje per ongeluk honderden keren hebben versttuurd..en mensen die em dus ook zoveel keer ontvangenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef Impry het volgende:M'n hotmail is net blijven hangen en daardoor heb ik één mailtje ruim 300x verstuurd naar directie van de stageschool waar ik misschien volgend jaar stage ga lopen!
Hoop dat het een foutje is en hij maar één keer aankomt daar...
Oeps...quote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef Impry het volgende:M'n hotmail is net blijven hangen en daardoor heb ik één mailtje ruim 300x verstuurd naar directie van de stageschool waar ik misschien volgend jaar stage ga lopen!
Hoop dat het een foutje is en hij maar één keer aankomt daar...
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wss niet..er zijn de laatste tijd wel meer mensen die melden dat ze een mailtje per ongeluk honderden keren hebben versttuurd..en mensen die em dus ook zoveel keer ontvangen
Gebruik het adres al 5,5 jaar en nog nooit problemen mee gehad, dus heb eigenlijk nooit oorzaak gezien om ander adres te gebruiken. Daarnaast vind ik het niet nodig dat de rest van het gezin meeleest met alles wat ik mail en ik kan het overal even snel checken.quote:Mag ik btw vragen waarom je een hotmail adres gebruikt? En zeker voor zulke officiele communicatie?
Dan pak je Gmail vanaf vandaagquote:Op donderdag 12 april 2007 16:40 schreef Impry het volgende:
[..]![]()
[..]
Gebruik het adres al 5,5 jaar en nog nooit problemen mee gehad, dus heb eigenlijk nooit oorzaak gezien om ander adres te gebruiken. Daarnaast vind ik het niet nodig dat de rest van het gezin meeleest met alles wat ik mail en ik kan het overal even snel checken.
Hoe kan je dit nummer nog leuk vindenquote:
Die heb ik ook al welquote:
quote:
Als we heel flink doorposten lukt het mss vandaag alquote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga naar huistot morgen.. flink doorposten hier dan kunnen we morgen het 100e topic openen!
Hotmail heeft (in ieder geval bij mij) een reputatie van klunsig en onprofessioneel. Ik heb ook een hotmail-account, maar officeele mails verstuur ik expres via een van mijn domeinnamen of via mijn provider-adres (waar ik er overigens meerdere van kan aanmaken, met aparte inloggegevens per mailbox).quote:Op donderdag 12 april 2007 16:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Gebruik het adres al 5,5 jaar en nog nooit problemen mee gehad, dus heb eigenlijk nooit oorzaak gezien om ander adres te gebruiken. Daarnaast vind ik het niet nodig dat de rest van het gezin meeleest met alles wat ik mail en ik kan het overal even snel checken.
Zet je de radio nu dan ook uit? Martijn is namelijk de dj voor zometeen.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:43 schreef rubbereend het volgende:
ajb geen Muijs want dan gaat de radio echt uit
Tessel is leukquote:
Wát een verrassing zeg.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Wij werden hier toch collectief verveeld als VanVelzen alwéér langskwam op 3FM? Nou, nu blijkt dat 'ie ook nog eens het meest van alle NL-artiesten is gedraaid op 3FM afgelopen jaar.
Inderdaad, de Schaal van Rigter is dit jaar voor VanVelzen...
Bron: www.3fm.nl
quote:
Ik hoop op Sander, ik denk dat het Annemieke gaat worden... Om toch een vrouwelijk geluid te houden op de radio...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tessel is leuk
Jammer trouwens dat Claudia weg gaat ik hoop echt op Sander de Heer, maar dat lijkt me heel sterk aangezien hij in het weekend bij 3fm zit en op al op radio 2 en radio 1....
Als hij het niet is denk ik Annemieke.
Ja, da's een goede reden om een vrouw te nemenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoop op Sander, ik denk dat het Annemieke gaat worden... Om toch een vrouwelijk geluid te houden op de radio...
Ik denk het wel, maar ik denk ook dat ze ons dat niet gaat vertellenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Zou Maricha al weten wie Claudia gaat opvolgen?
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ik denk ook dat ze ons dat niet gaat vertellen
Ik ben om 22.45 uur weggegaan, dus heb er weinig van gehoord!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:26 schreef ALTF4 het volgende:
Maricha, lekker warm zeker weer, zo weg uit die sneeuwwereld? Hoe was die uitzending eigenlijk vanaf een uurtje of 10?
Als ik het wist zou ik het inderdaad niet vertellen. Maar het is echt nog niet bekend!quote:
Na 22 uur werd het daar in Zoetermeer meteen één grote puinzooi, met als steeds terugkerende 'running joke' de bevalling van Maxima. "Hé Syb, wist je al dat Maxima is bevallen?" "Nee, echt waar!?" en dat dan ongeveer elke 5 á 10 minuten opnieuw.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:26 schreef ALTF4 het volgende:
Maricha, lekker warm zeker weer, zo weg uit die sneeuwwereld? Hoe was die uitzending eigenlijk vanaf een uurtje of 10?
Kun je wel iets vertellen over de mogelijkheden die besproken worden?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik het wist zou ik het inderdaad niet vertellen. Maar het is echt nog niet bekend!
Ik denk dat je die zelf wel kan raden. Zo zijn bijna alle mogelijke opties vandaag al langsgekomen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kun je wel iets vertellen over de mogelijkheden die besproken worden?
Ben erg benieuwd wie het uiteindelijk zal worden! Op het internet kom je diverse namen tegen, maar de naam van Rob Stenders wordt erg vaak genoemd. Ik vind Rob een prima DJ, maar hij praat soms wel erg veel en vooral erggggg lang. Giel Beelen heeft daar af en toe ook nog wel last van. Af en toe ouwehoeren is prima maar 20 minuten "lullen" over een niet al te boeiend onderwerp vind ik altijd minder. * -Hans- hoort dan liever een goede plaat!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik het wist zou ik het inderdaad niet vertellen. Maar het is echt nog niet bekend!
Geen idee! En weer: als ik het wist, dan zou ik het niet vertellenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kun je wel iets vertellen over de mogelijkheden die besproken worden?
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zet je de radio nu dan ook uit? Martijn is namelijk de dj voor zometeen.
Normaal vind ik Krezip niet echt geweldig, maar dit vind ik juist een leuk nummer!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Heb op het werk nog even het optreden van Krezip via de webcam kunnen zien. Nou, geweldig om Jacqueline Govaert te zien swingen! Maar.... wat is de tekst van hun plaat toch vreselijk eentonig. Volgens mij moet Jacqueline de plaat na een paar keer zingen ook wel zat zijn.![]()
Het is wel aardig, alleen een beetje bijeengeraapt jatwerk, en iets te vaak te horenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Normaal vind ik Krezip niet echt geweldig, maar dit vind ik juist een leuk nummer!
En ik zeg het nogmaals: wat wordt die Van Velzen toch gruwelijk overgewaardeerd. Het is nog net geen Di-Rect, maar toch...![]()
VanVelzen vond ik in het begin wel redelijk, maar hij is echt compleet KAPOT gedraaid het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Normaal vind ik Krezip niet echt geweldig, maar dit vind ik juist een leuk nummer!
En ik zeg het nogmaals: wat wordt die Van Velzen toch gruwelijk overgewaardeerd. Het is nog net geen Di-Rect, maar toch...![]()
Precies.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is wel aardig, alleen een beetje bijeengeraapt jatwerk, en iets te vaak te horen
Ik reageerde op Krezip, maar je had een editquote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
VanVelzen vond ik in het begin wel redelijk, maar hij is echt compleet KAPOT gedraaid het afgelopen jaar.
Nummer klinkt zeker leuk maar ga maar eens letten op hoe vaak het refrein is te horen, te vaak gewoon en de tekst is zo simpel..quote:Op donderdag 12 april 2007 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Er is morgen geen Ekstra Weekend, dus zo snel zal het morgen niet gaan denk ik hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:49 schreef IedeK. het volgende:
Als morgen deel 99 en 100 worden geopend, zul je net zien dat ik heel deel 100 mis.![]()
Oh ja, gelukkig maar voor 1keertje dan.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is morgen geen Ekstra Weekend, dus zo snel zal het morgen niet gaan denk ik hoor.
Nu volgens mij nog niet hoor, dat weekend begint morgenvroeg zei Martijn volgens mij.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef D.Rose het volgende:
Alleen NL request nu, of hoorde ik dat verkeerd?
Jaaaaa die! Natascha Bedingfield. Oh mijn God. "Oh, there's another one, here's another one, babies babies babies lalalalalaaaaa".quote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Slechtste nummer van het moment? die was net te horen! Ging over babys ofzo. Wat een crap.
Wel opvallend dat er veel NL tussenzit nu danquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu volgens mij nog niet hoor, dat weekend begint morgenvroeg zei Martijn volgens mij.
We doen een mix, om al vast een beetje in te komen!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wel opvallend dat er veel NL tussenzit nu dan
Cupids Chokehold is volgens mij geen NL hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef IedeK. het volgende:
Volgensmij hoorde ik het hem net wel zeggen, alleen NL request.
Gelukkig, aangezien we de komende dagen al meer dan genoeg NL gaan horen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
We doen een mix, om al vast een beetje in te komen!
Dus niet alleen NL
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaaa die! Natascha Bedingfield. Oh mijn God. "Oh, there's another one, here's another one, babies babies babies lalalalalaaaaa".Please oh please, geen megahit dit gedrocht!
ah, dan zal ik ff nadenken wat ik ga doenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
We doen een mix, om al vast een beetje in te komen!
Dus niet alleen NL
Jan Smit doe je niet hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
Ik zal maar niet voor Nederlandstalig gaan, die wordt vast niet gedraaid
Ken je Galleon - I believe nog? Ook een aardige plaat en een leuke clip.quote:
Nee, niet die baggermuziek van tegenwoordig, maar van vroegâhquote:
leuke clip jaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken je Galleon - I believe nog? Ook een aardige plaat en een leuke clip.
* -Hans- heeft Postmen - Cocktail gerequest..
Martijn ! dat is die clip idd!![]()
Michiel heeft het belletje meegomen, dus moeten ze wat improviseren.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:34 schreef Toad het volgende:
Hahaha, is dat nieuw, dat je Maricha 'goed zo' hoort roepen?
Aaah op die manier. Laat dat belletje dan maar vaker thuis.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel heeft het belletje meegomen, dus moeten ze wat improviseren.
Hopelijk gooit Michiel die std. jingles uit het pakket want dit klinkt een stuk beter!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel heeft het belletje meegomen, dus moeten ze wat improviseren.
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef Toad het volgende:
Aaah op die manier. Laat dat belletje dan maar vaker thuis.
Nee, dat was gisteren ook alquote:Op donderdag 12 april 2007 21:34 schreef Toad het volgende:
Hahaha, is dat nieuw, dat je Maricha 'goed zo' hoort roepen?
Tssk!quote:
quote:Ook vertelde hij dat hij nog steeds onder contract staat bij RTL. In juli 2004 was hij begonnen bij RTL's radiostation Yorin FM en hij heeft nog een contract tot april 2007 waardoor hij ook na het einde van Yorin FM nog steeds 400.000 euro per jaar verdiend. Het is onduidelijk of het contract doorgaat nu hij bij Talpa gaat presenteren.
Dat weer wel, daarom is Annemieke misschien ook wel leuk. Maar is ze al klaar voor de overstap naar de middag, dat is de grote vraag.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:51 schreef Toad het volgende:
Hey, dat zou wel tof zijn!
(maar zo blijft het wel een mannenwereldje....)
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend allemaal! Lekker genieten van het zomerse weer
Ik denk het wel. Ze presenteert nu toch dagelijks Uruzgan FM?quote:Dat weer wel, daarom is Annemieke misschien ook wel leuk. Maar is ze al klaar voor de overstap naar de middag, dat is de grote vraag.
Het timeslot is van de VARA en zij hebben dus de eerste stem in het neerzetten van een andere DJ, uiteraard in overleg met de zendercoördinator (Florent). Als ze er niet uitkomen zou het volgens mij kunnen dat andere omroepen er op kunnen intekenen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef Toad het volgende:
[..]
Tssk!![]()
Maar wat betekent dit nou eigenlijk? Heeft de VARA gewoon een plekje vrij voor een DJ? Of werkt het anders?
Mooiquote:Op donderdag 12 april 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het timeslot is van de VARA en zij hebben dus de eerste stem in het neerzetten van een andere DJ, uiteraard in overleg met de zendercoördinator (Florent). Als ze er niet uitkomen zou het volgens mij kunnen dat andere omroepen er op kunnen intekenen.
Ik dacht weleens zoiets opgevangen te hebben namelijk.
Volgens mij wel maar dat is toch een andere doelgroep en minder groot dan wat Claudia nu bereikt.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:56 schreef Toad het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het wel. Ze presenteert nu toch dagelijks Uruzgan FM?
Hehehe. Ik zet m'n geld op Stenders.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dolf de hele week op de radio![]()
Hier ben ik!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:51 schreef IedeK. het volgende:
Ik ga AZ maar eens even checken.
Gaat wel lukken, zaterdagavond en -nacht even doorrijden, en dan zit ik drie weken in Zuid Frankrijkquote:Op donderdag 12 april 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend allemaal! Lekker genieten van het zomerse weer
gezien mijn vermoeidheid zie ik een beetje op tegen de reis, maar als ik eenmaal in de auto zit ben ik eigenlijk altijd weer helemaal scherp en rijd ik gewoon door tot het doel bereikt is, en stop ik alleen om te tanken. Hopelijk slaapt Axel lekker door, want dat is het hele plan van dat 's nachts rijdenquote:
en zie mijn editquote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezien mijn vermoeidheid zie ik een beetje op tegen de reis, maar als ik eenmaal in de auto zit ben ik eigenlijk altijd weer helemaal scherp en rijd ik gewoon door tot het doel bereikt is, en stop ik alleen om te tanken. Hopelijk slaapt Axel lekker door, want dat is het hele plan van dat 's nachts rijden
Nog even CD's branden trouwens, ik heb niet voor niets een CD-MP3 speler in die auto zitten!
en Nostalgie, soort Radio 10 Gold met erg veel Frans werk er tussen. Maar dat heb ik na een uur ook wel gehoord.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef borisz het volgende:
[..]
en zie mijn edit. In frankrijk heb je radio nrg
verder kom ik niet
![]()
die heb ik ook wel eens gehoord ja.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
en Nostalgie, soort Radio 10 Gold met erg veel Frans werk er tussen. Maar dat heb ik na een uur ook wel gehoord.
Nee, CD erin, en de radio instellen dat hij de CD onderbreekt als er verkeersinfo komt. Laat ik eens de handleiding gaan zoeken van dat ding
Moet je teleurstellen! morgen is er GEEN Ek-stra weekend vanwege het NL weekend Gala enzo..quote:Op donderdag 12 april 2007 22:54 schreef falloutboy het volgende:
Morgen avond weer Ekstra Weekend! Kan niet wachten!
starring .. meneer Ekdom en Michiel
welke Michiel?
VEENSTRA VEENSTRA!!
Nee hoor, vrijdagavond deze week GEEN Ekstra Weekend, in plaats daarvan is er een Serious Talentgalaquote:Op donderdag 12 april 2007 22:54 schreef falloutboy het volgende:
Morgen avond weer Ekstra Weekend! Kan niet wachten!
starring .. meneer Ekdom en Michiel
welke Michiel?
VEENSTRA VEENSTRA!!
Thanks man, die had ik nog niet gezien! Zitten een paar hele vette tussen, o.a. die van Mika vind ik lerg euk gedaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:35 schreef Impry het volgende:
Destijds live gehoord, echt knap ja. Doet Rudy elke week echt wel goed! 14.gif
Bij More from this user zie je er heel wat meer!
Ga ik ff checken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:00 schreef Toad het volgende:
Nog een MH kandidaat:
http://www.its-relax.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |