Daar gaat deze reeksquote:Op donderdag 12 april 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
Claudia weg
Ik gok dat Veenstra Veenstra het middagslot krijgt en dan Annemiek of Barbara naar 7-10
Ekdom volgens mijquote:Op donderdag 12 april 2007 13:25 schreef rubbereend het volgende:
Stenders, laatst zei iemand dat dat niet meer kon, Stenders op 3FM omdat hij te oud is. Weet niet meer wie, volgens mij één van de dj's
volgens mij zei hij dat inderdaad ookquote:
Veenstra zou wel een logische keuze zijn om te 'promoveren' naar de overdag uitzendingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
Claudia weg
Ik gok dat Veenstra Veenstra het middagslot krijgt en dan Annemiek of Barbara naar 7-10
[..]
dat valt zo te regelen, dan stappen ze over. Is al veel vaker gebeurd. Giel zat ook bij de NPS en stapte over om de ochtendshow te gaan doen.
We zullen het wellicht nooit te weten komenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:28 schreef Againzender het volgende:
Zal Claudia het eigenlijk nog wel naar haar zin hebben gehad bij 3FM na die hele Serious Request 'verkiezing' waarvan toch het gerucht gaat dat zij bij de drie gekozenen zat, en niet Sander?
jaaaaaaaaaa! Nou mocht Stenders het gaan wordt dat iig gezellig bij de dj wissel om 12.00quote:
Ik denk dat Michiel wel goed zit in de avond hoor. Ik zie eerder Martijn Muijs of Annemieke tussen 12 en 2 komen, of een oude bekende als Stenders of wellicht Marisa.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Veenstra zou wel een logische keuze zijn om te 'promoveren' naar de overdag uitzendingen.
dan komt Michiel iets eerder binnen, blijf Gerard iets langer hangen, hebben we iedere dag Ekstra Bijna Weekendquote:Op donderdag 12 april 2007 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Veenstra zou wel een logische keuze zijn om te 'promoveren' naar de overdag uitzendingen.
Marisaquote:Op donderdag 12 april 2007 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Michiel wel goed zit in de avond hoor. Ik zie eerder Martijn Muijs of Annemieke tussen 12 en 2 komen, of een oude bekende als Stenders of wellicht Marisa.
Of we krijgen dagelijks Sander de Heer, kan ook.
Sanderquote:Op donderdag 12 april 2007 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Michiel wel goed zit in de avond hoor. Ik zie eerder Martijn Muijs of Annemieke tussen 12 en 2 komen, of een oude bekende als Stenders of wellicht Marisa.
Of we krijgen dagelijks Sander de Heer, kan ook.
Collegaquote:
DIT daarentegen... Tonicquote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
burndeze plaat heeft het ook wel weer gehad wat mij betreft!
Ben nog net de eigenaar niet... da's m'n vaderquote:Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb site in je profiel even zitten bekijken, ziet er leuk uit!Wat is jouw rol daarin?
Helaas nu weer dat ongeïnspireerde popdeuntje.quote:
De megahit wordt in elk programma 1x gedraaid, en dat is elke week hetzelfde.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Helaas nu weer dat ongeïnspireerde popdeuntje.
De ene megahit draaien ze wel vaker dan de andere valt mij altijd op. Afhankelijk van de hoeveelheid geld ze toegeschoven krijgen van de platenmij denk ik?
Adobe Premiere Pro 2.0quote:Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef Impry het volgende:
Ah, leuk man!Welk programma gebruiken jullie voor eindmontage?
En toch betwijfel ik dat deze megahit door de DJ's gekozen is.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De megahit wordt in elk programma 1x gedraaid, en dat is elke week hetzelfde.
ik weet wel 200% zeker dat platenmaatschappijen er een aandeel in hebben..quote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En toch betwijfel ik dat deze megahit door de DJ's gekozen is.
Platenmaatschappijen zullen dr wel een aandeel in hebben. Toevallig was Krezip vandaag bij Giel, om hun singletje te promoten...
Dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik weet wel 200% zeker dat platenmaatschappijen er een aandeel in hebben..![]()
Dat is meer het idee achter Serious Talentquote:Op donderdag 12 april 2007 15:35 schreef cosmick het volgende:
En bovendien zou juist zo'n bandje steun verdienen dan het veel bekendere Krezip. Althans, da's toch het idee achter de megahit?
Sinds de zomer van 2006 lijken ze vaker te kiezen voor iets wat al een hit is...helaas..quote:Op donderdag 12 april 2007 15:37 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dacht dat juist een nieuwe plaat met potentie megahit kon worden. Nu hoor ik ook vaak 'oudere' platen.
Muse kan ik altijd wel goed hebben eigenlijk... Heerlijke band...quote:Op donderdag 12 april 2007 16:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze krijgen er maar geen genoeg van. Ik wel trouwens.
O, Muse is ok. Maar dit nummer komt al vanaf december elke dag voorbij.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Muse kan ik altijd wel goed hebben eigenlijk... Heerlijke band...
het is niet on air genoemdquote:Op donderdag 12 april 2007 16:12 schreef Glacier het volgende:
Ik luister niet, maar hoe kom je daar bij?
Volgens mij is die er gewoon... Ik hoorde hem net al na het stukje over z'n auto...quote:
Iddquote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Glacier het volgende:
Ik vind het wel jammer dat van bands zoals Muse en de RHCP steeds de recente platen (of de superhit) voorbij komt..en niet eens wat meer variatie
Wss niet..er zijn de laatste tijd wel meer mensen die melden dat ze een mailtje per ongeluk honderden keren hebben versttuurd..en mensen die em dus ook zoveel keer ontvangenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef Impry het volgende:M'n hotmail is net blijven hangen en daardoor heb ik één mailtje ruim 300x verstuurd naar directie van de stageschool waar ik misschien volgend jaar stage ga lopen!
Hoop dat het een foutje is en hij maar één keer aankomt daar...
Oeps...quote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef Impry het volgende:M'n hotmail is net blijven hangen en daardoor heb ik één mailtje ruim 300x verstuurd naar directie van de stageschool waar ik misschien volgend jaar stage ga lopen!
Hoop dat het een foutje is en hij maar één keer aankomt daar...
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wss niet..er zijn de laatste tijd wel meer mensen die melden dat ze een mailtje per ongeluk honderden keren hebben versttuurd..en mensen die em dus ook zoveel keer ontvangen
Gebruik het adres al 5,5 jaar en nog nooit problemen mee gehad, dus heb eigenlijk nooit oorzaak gezien om ander adres te gebruiken. Daarnaast vind ik het niet nodig dat de rest van het gezin meeleest met alles wat ik mail en ik kan het overal even snel checken.quote:Mag ik btw vragen waarom je een hotmail adres gebruikt? En zeker voor zulke officiele communicatie?
Dan pak je Gmail vanaf vandaagquote:Op donderdag 12 april 2007 16:40 schreef Impry het volgende:
[..]![]()
[..]
Gebruik het adres al 5,5 jaar en nog nooit problemen mee gehad, dus heb eigenlijk nooit oorzaak gezien om ander adres te gebruiken. Daarnaast vind ik het niet nodig dat de rest van het gezin meeleest met alles wat ik mail en ik kan het overal even snel checken.
Hoe kan je dit nummer nog leuk vindenquote:
Die heb ik ook al welquote:
quote:
Als we heel flink doorposten lukt het mss vandaag alquote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga naar huistot morgen.. flink doorposten hier dan kunnen we morgen het 100e topic openen!
Hotmail heeft (in ieder geval bij mij) een reputatie van klunsig en onprofessioneel. Ik heb ook een hotmail-account, maar officeele mails verstuur ik expres via een van mijn domeinnamen of via mijn provider-adres (waar ik er overigens meerdere van kan aanmaken, met aparte inloggegevens per mailbox).quote:Op donderdag 12 april 2007 16:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Gebruik het adres al 5,5 jaar en nog nooit problemen mee gehad, dus heb eigenlijk nooit oorzaak gezien om ander adres te gebruiken. Daarnaast vind ik het niet nodig dat de rest van het gezin meeleest met alles wat ik mail en ik kan het overal even snel checken.
Zet je de radio nu dan ook uit? Martijn is namelijk de dj voor zometeen.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:43 schreef rubbereend het volgende:
ajb geen Muijs want dan gaat de radio echt uit
Tessel is leukquote:
Wát een verrassing zeg.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Wij werden hier toch collectief verveeld als VanVelzen alwéér langskwam op 3FM? Nou, nu blijkt dat 'ie ook nog eens het meest van alle NL-artiesten is gedraaid op 3FM afgelopen jaar.
Inderdaad, de Schaal van Rigter is dit jaar voor VanVelzen...
Bron: www.3fm.nl
quote:
Ik hoop op Sander, ik denk dat het Annemieke gaat worden... Om toch een vrouwelijk geluid te houden op de radio...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tessel is leuk
Jammer trouwens dat Claudia weg gaat ik hoop echt op Sander de Heer, maar dat lijkt me heel sterk aangezien hij in het weekend bij 3fm zit en op al op radio 2 en radio 1....
Als hij het niet is denk ik Annemieke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |