Daar gaat deze reeksquote:Op donderdag 12 april 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
Claudia weg
Ik gok dat Veenstra Veenstra het middagslot krijgt en dan Annemiek of Barbara naar 7-10
Ekdom volgens mijquote:Op donderdag 12 april 2007 13:25 schreef rubbereend het volgende:
Stenders, laatst zei iemand dat dat niet meer kon, Stenders op 3FM omdat hij te oud is. Weet niet meer wie, volgens mij één van de dj's
volgens mij zei hij dat inderdaad ookquote:
Veenstra zou wel een logische keuze zijn om te 'promoveren' naar de overdag uitzendingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
Claudia weg
Ik gok dat Veenstra Veenstra het middagslot krijgt en dan Annemiek of Barbara naar 7-10
[..]
dat valt zo te regelen, dan stappen ze over. Is al veel vaker gebeurd. Giel zat ook bij de NPS en stapte over om de ochtendshow te gaan doen.
We zullen het wellicht nooit te weten komenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:28 schreef Againzender het volgende:
Zal Claudia het eigenlijk nog wel naar haar zin hebben gehad bij 3FM na die hele Serious Request 'verkiezing' waarvan toch het gerucht gaat dat zij bij de drie gekozenen zat, en niet Sander?
jaaaaaaaaaa! Nou mocht Stenders het gaan wordt dat iig gezellig bij de dj wissel om 12.00quote:
Ik denk dat Michiel wel goed zit in de avond hoor. Ik zie eerder Martijn Muijs of Annemieke tussen 12 en 2 komen, of een oude bekende als Stenders of wellicht Marisa.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Veenstra zou wel een logische keuze zijn om te 'promoveren' naar de overdag uitzendingen.
dan komt Michiel iets eerder binnen, blijf Gerard iets langer hangen, hebben we iedere dag Ekstra Bijna Weekendquote:Op donderdag 12 april 2007 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Veenstra zou wel een logische keuze zijn om te 'promoveren' naar de overdag uitzendingen.
Marisaquote:Op donderdag 12 april 2007 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Michiel wel goed zit in de avond hoor. Ik zie eerder Martijn Muijs of Annemieke tussen 12 en 2 komen, of een oude bekende als Stenders of wellicht Marisa.
Of we krijgen dagelijks Sander de Heer, kan ook.
Sanderquote:Op donderdag 12 april 2007 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Michiel wel goed zit in de avond hoor. Ik zie eerder Martijn Muijs of Annemieke tussen 12 en 2 komen, of een oude bekende als Stenders of wellicht Marisa.
Of we krijgen dagelijks Sander de Heer, kan ook.
Collegaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |