quote:Op donderdag 12 april 2007 09:10 schreef Glacier het volgende:
Mogguh IedeK, Roel en Impry
En de rest die meeleest natuurlijk
Jij ook al?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef Impry het volgende:
Zou nou opzich ook wel weer kunnen gaan slapenMaarja, moet nog heel wat dingen doen
Truste DaMook!
Hoi Glacierquote:
quote:
Alles goed?quote:
Ah eindelijk iemand die het met me eens is.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef cosmick het volgende:
Ja, bah.
Mr. Big, Rice, Pink, Krezip... Gerard, draai in iedergeval nog één LEUK plaatje voor twaalven.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Toad het volgende:
Nou jongens, speciaal voor jullie dan draait Gerard nu Pink.
Jimi!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Wheatus!
Als jij een beter idee hebt, vertel het dan maar.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef wolfrolf het volgende:
Wat gebeurt er trouwens bij deel 100? Niets?
wat liefquote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Sirolf het volgende:
Gerard en Claudia doen even klef:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/apr/12/thumb/img1.jpg]afbeelding][/url]
Is het een idee om vanaf deel 100 elke keer een vraag te verzinnen aan het begin van het topic? Bijv. een vraag als van: wat doe je in het dagelijks leven, wat is je favoriete eten, hoe lang ben je, etc.. Iedereen kan dan op die vraag zijn antwoord geven, op die manier hebben we soms ook weer beetje stof om over te praten als er ff niets op de radio isquote:Op donderdag 12 april 2007 11:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als jij een beter idee hebt, vertel het dan maar.
daar willen we natuurlijk allemaal wel een plaatje van zienquote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
Claudia in strakke spijkerbroek![]()
Haar hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
Claudia in strakke spijkerbroek![]()
Haar hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
VEENSTRA VEENSTRA!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:19 schreef Sirolf het volgende:
CLAUDIA VERTREKT!
Wie komt er dan tussen 12 en 2...?
nou nou nouquote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
Walgelijk kutwijf dat ze is. Radio is veel toffer dan TV.
![]()
![]()
Dat was ook wel mijn eerste gedachte... jammer dat ze weggaat thoughquote:
Het lijikt mij dat dat VARA-zendtijd is hè, en Veenstra zit bij de NPS.quote:
Niet echt nee. En die Showboot van d'r was toch ook een grote flop?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Impry het volgende:
Wel toepasselijke plaat eigenlijkAlhoewel Claudia niet echt een Radiostar is
Er zijn wel vaker mensen van omroep geswitched... zeker binnen 3FM doen ze daar niet zo moeilijk overquote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het lijikt mij dat dat VARA-zendtijd is hè, en Veenstra zit bij de NPS.
Zo lang het geen Dolf Jansen wordt vind ik het best. Misschien iemand uit de nacht? Annemieke oid?
Daar valt best mee te leven.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
Voortaan arbeidsvitaminen tot 2 uur 's middags? Rabradio 4 uur lang?
denk niet dat dolf 5 dagen in de week wil.. vind hem wel leuk voor op de vrijdag maar veel meer hoeft ie van mij niet doen vrees ik!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo lang het geen Dolf Jansen wordt vind ik het best. Misschien iemand uit de nacht? Annemieke oid?
Oja, toen ie laatst inviel vond ik 'm erg goed.quote:
Stenders deed het goed idd, die moet zo'n lunchprogramma wel aankunnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, toen ie laatst inviel vond ik 'm erg goed.
Dolf vind ik vooral om zijn wat alternatieve (goede) muzieksmaak het tofst, maar dat gelul van 'm hoeft van mij niet. Dat gaat redelijk vervelen denk ik, 5 dagen in de week.
Maar goed: champagne!![]()
dat valt zo te regelen, dan stappen ze over. Is al veel vaker gebeurd. Giel zat ook bij de NPS en stapte over om de ochtendshow te gaan doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |