quote:
Zijn denk ik gewoon acteurs?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:50 schreef Impry het volgende:
Wanneer zou je naar Dolf kunnen bellen om in de uitzending te komen? Want volgens mij is alles vooraf opgenomen. Tuurlijk belt hij die Bernhard enzo gewoon op, maar die andere onbekende gasten, hoe komen die elke keer in de uitzending?
Niet dat ik het van plan ben, gewoon nieuwsgierigheid
Beetje ADHDquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef Againzender het volgende:
jezus, wat een irritante stem heeft dat mens
ik dacht al, wat valt daar nou op je bureauquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:18 schreef Woolhat het volgende:
Helemaal mee eens.
Argh... het glazuur ligt van m'n tanden...
Dat vind ik wel leuk. Hoe ziet ze er uit? Ik zie alleen maar haar handen op de webcam van 3FMquote:
Ik kan heel slecht tegen zo'n RRrrrrrr, zeker op de radio.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk. Hoe ziet ze er uit? Ik zie alleen maar haar handen op de webcam van 3FM
Maar goed: MUZIEK!
uhu, paul is bezig!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:09 schreef Sirolf het volgende:
Is Dolf weg? Mooi, dan kan de radio weer aan.![]()
Dolf draait over het algemeen wel betere muziek (of jij moet dit gehuil goed vinden)quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:09 schreef Sirolf het volgende:
Is Dolf weg? Mooi, dan kan de radio weer aan.![]()
Kiniequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:12 schreef Againzender het volgende:
Producer van Paul kwam net even close-up in beeld, helemaal niet erg
Nee hoor! Paul isquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:14 schreef cosmick het volgende:
Het gebruik van "goddamn" is nieuw in de popmuziek?
Wat een kneus, die Rabbering.
Ken de stad eerlijk gezegd niet, maar via de cam ziet ze er wel leuk en happy uit. Ze swingt lekker mee met de muziek.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Hey ze komt uit Terneuzen.-stad trouwens verder.
ik zie het, slordig indeedquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
Als je 3FM.nl intoetst verschijnt de tekst ' Table 'ivegotthemusicinme_db.mod_page' doesn't exist '
Oeps.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
Als je 3FM.nl intoetst verschijnt de tekst ' Table 'ivegotthemusicinme_db.mod_page' doesn't exist '
Oeps.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:51 schreef falloutboy het volgende:
Sprrringen!!
1 2 3 .. .tetetetettetet
Jet - Wil you be my girl!
ja, zonder www doet ie het nu ook weer..quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Erg lekker liedje !
3FM site is weer up and running.
In de studio werd het nummer ook erg gewaardeerd.quote:
Jup, die heeft ook plat gelegen. Het begon eerst bij een klein deel van de site en later was de hele site even niet te bereiken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:56 schreef Glacier het volgende:
ja, zonder www doet ie het nu ook weer..
Heeft de www versie ook plat gelegen dan?
gezellige boel daaro!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In de studio werd het nummer ook erg gewaardeerd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Jup, die heeft ook plat gelegen. Het begon eerst bij een klein deel van de site en later was de hele site even niet te bereiken.
Ik krijg het flauwe vermoeden dat dat nog eens zo zou kunnen zijn ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik krijg het flauwe vermoeden dat 'we' aan het aftellen zijn
Is er al een poll wanneer deel 100 geopend gaat worden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg het flauwe vermoeden dat dat nog eens zo zou kunnen zijn ook.
Ik dacht dat jij van de feestcommissie was...?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is er al een poll wanneer deel 100 geopend gaat worden?
En aan wie is de eer, en hoe gaan we het vieren, en..en...??????
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de feestcommissie was...?![]()
![]()
Dan vrees ik dat 99 ons laatste topic gaat worden, of Domien/Michiel moeten nog ergens een potje bij de NPS hebben liggen voor zulke dingen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:18 schreef Glacier het volgende:
Het lijkt me dat degene die em mag openen (en dus in deel 99 de laatste post doet), champagne rond gaat brengen bij de eerste 50 mensen die zich in deel 100 melden
zou een goede zijn!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef borisz het volgende:
Wat wordt de nieuwe megahit?
mijn gok gaat uit naar de Artic Monkeys
hij is wat kort van duur vind ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef borisz het volgende:
Wat wordt de nieuwe megahit?
mijn gok gaat uit naar de Artic Monkeys
bij Zeeland denk je al snel aan Renessequote:Op vrijdag 6 april 2007 15:54 schreef Impry het volgende:
De Zeeuwse kust! Ga er vanavond naartoe!![]()
Heb 't adres ff opgezocht, we zitten echt aan het Veerse Meer zelf, dus lekker aan 't water!
Daar zit ik met Hemelvaartquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:56 schreef borisz het volgende:
[..]
bij Zeeland denk je al snel aan Renesse![]()
Zeker met Axel de plek verkennen als hij oud genoeg is om er heen te gaanquote:
goed planquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeker met Axel de plek verkennen als hij oud genoeg is om er heen te gaan![]()
![]()
ik had hem al wel gehoord, vandaar dequote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef -Hans- het volgende:
Krezip dus Megahit... Heb de nieuwe plaat nog niet gehoord dus ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:51 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe megahit van Krezip vind ik toch echt nie kud!
Ik heb wel iets tegen Jaqueline (of hoe je 't ook schrijft) zelf, maar deze plaat is idd best te doen.quote:
Ik moet 'm nog een paar keer horen, maar betwijfel of ik het dan echt een goede plaat zal vinden.. Waarom staat de super plaat van The Killers -Read My Mind niet op de hoge rotatie playlist? 't is een nieuwe single, echter ontbreekt de plaat nog in het rijtje van de nieuwe singles. Overigens is de Megahit wel weer een hartstikke nieuwe plaat, dat doen ze wel goed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had hem al wel gehoord, vandaar de
hier ook benieuwd heb hem ook nog niet gehoord. Dus heb nog geen oordeel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef -Hans- het volgende:
Krezip dus Megahit... Heb de nieuwe plaat nog niet gehoord dus ik ben benieuwd.
Dat degene die het vorige deel sluit de nieuwe opent is zelden zo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:18 schreef Glacier het volgende:
Het lijkt me dat degene die em mag openen (en dus in deel 99 de laatste post doet), champagne rond gaat brengen bij de eerste 50 mensen die zich in deel 100 melden
Roy die altijd belt naar MetMichiel?quote:
sterktequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Dames en heren
Ik neem bij deze afscheid van u.
Mijn pc en ik staan niet langer op goede voet met elkaar en ik acht formateren nodig.
Ik zie jullie hopelijk aan de andere kant van de tunnel.
Wie biedt zich aan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat degene die het vorige deel sluit de nieuwe opent is zelden zo.
Daarbij vind ik wel dat er wat aandacht aan de OP geschonken mag worden, en om dat nou pas te gaan doen als iedereen zit te wachten op een nieuw deel
omg D.Rose! Succes, ik zal voor je duimen. Geef je pc nog even een dikke knuffel voordat je 'm het diepe in gooit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Dames en heren
Mijn pc en ik staan niet langer op goede voet met elkaar en ik acht formateren nodig.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Dames en heren
Ik ben er hoor!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:24 schreef IedeK. het volgende:
Pff, kan ik Ekstra Weekend een keer helemaal volgen.
Is de rest allemaal pleite.
Dat zijn er al 3!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:59 schreef Anne04 het volgende:
Krezip dus de nieuwe megahit, heb het liedje nog niet gehoord dus heb ook nog geen mening.
Dan nu even een uurtje Ekstra weekend meepikken!
Toch weer een lekker liedje van Gwen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:10 schreef IedeK. het volgende:
Woehoe Wiehoe!
Mja, ik heb 'm alleen al erg vaak gehoord, waarbij 'ie bij mij toch een beetje het dooddraai-effect krijgt...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Toch weer een lekker liedje van Gwen!![]()
Om die bewegende beelden bij het maken van een printscreen op te lossen moet je trouwens 'overlays' uitzetten in WMP onder extra -> opties -> tab prestaties -> geavanceerd (onderaan).quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Ekstra weekend, joepie !![]()
Domien heeft hopelijk zijn nieuwe schoenen aan.
Of Jacqueline denkt dat ze een elektrisch apparaat is geworden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:24 schreef Cee het volgende:
Misschien ging het wel over het bakken van een kippetje, dat liedje.
Pluk it [kip],
in [de pan],
and turn me on [gasfornuis].
Je weet 't niet.
uuhhhm ik zal wel even kijken want tijdens RabRadio ging het ineens wel weer goed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om die bewegende beelden bij het maken van een printscreen op te lossen moet je trouwens 'overlays' uitzetten in WMP onder extra -> opties -> tab prestaties -> geavanceerd (onderaan).
Die vraag van je had ik nog niet beantwoord.
Dat ze 'm niet doorstuurden naar Skyradio, valt me toch tegen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:44 schreef Cee het volgende:
"Zet nou eens een keer een lekker muziekje op. Alsjeblieff."![]()
![]()
Daar bleef ie maar naar bellen maar ze namen er niet op. Volgens mij is er niemand thuis daar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ze 'm niet doorstuurden naar Skyradio, valt me toch tegen.
Niet eens een belcomputer of voicemail? Valt me toch tegen van ze.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar bleef ie maar naar bellen maar ze namen er niet op. Volgens mij is er niemand thuis daar.![]()
Helaas!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het is dus EEN VROUW met een tv-programma.
Nu weet ik het nog steeds niet, mijn gok is Catherine Keyl.
We hebben alleen wel een man van niet-middelbare leeftijd die problemen met z'n computer heeft (D.Rose).quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:14 schreef IedeK. het volgende:
Tja wij zijn volgens mij geen vrouwen van middelbare leeftijd die problemen met computers hebben.
Is z'n pc overleden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We hebben alleen wel een man van niet-middelbare leeftijd die problemen met z'n computer heeft (D.Rose).
Ben je ff weg, wordt er gelijk geroddeldquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We hebben alleen wel een man van niet-middelbare leeftijd die problemen met z'n computer heeft (D.Rose).
Nou, je hebt/had toch problemen met je computer of niet dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ben je ff weg, wordt er gelijk geroddeld
Ik heb ze nog steeds jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, je hebt/had toch problemen met je computer of niet dan?
Een pallet vol!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:22 schreef borisz het volgende:
over een aantal weken een hoop fokkers als gasten?![]()
Bij XP Home moet je gewoon de CD erin doen en eventueel in de BIOS de bootvolgorde aanpassen zodat je van CD kan opstarten. Je kan dan in de installatie gewoon de huidige schijf kiezen voor de installatie en je krijgt vanzelf de vraag of je deze wilt wissen of niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds ja
formatteren werkt niet (XP home), mijn XP ME heb ik niet in huis momenteel, Windows 2000 pakt de cd niet, dus ben nu '98 aan het proberen
Wat is het probleem met je computer eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds ja
formatteren werkt niet (XP home), mijn XP ME heb ik niet in huis momenteel, Windows 2000 pakt de cd niet, dus ben nu '98 aan het proberen
het installeren ging goed, tot ie zei een bestand niet te kunnen schrijven, retry werkte ook niet, en overslaan hielp ook niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij XP Home moet je gewoon de CD erin doen en eventueel in de BIOS de bootvolgorde aanpassen zodat je van CD kan opstarten. Je kan dan gewoon de huidige schijf kiezen voor de installatie en je krijgt vanzelf de vraag of je deze wilt wissen of niet.
Had spyware binnengehaald.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:26 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Wat is het probleem met je computer eigenlijk?
Oe... dat is niet best. Als het straks met een andere cd ook fout dan zou ik toch maar eens de hardware van de pc gaan checken (mem-test/hdd-test)..quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het installeren ging goed, tot ie zei een bestand niet te kunnen schrijven, retry werkte ook niet, en overslaan hielp ook niet.
ik heb frituren net achter de rug.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef IedeK. het volgende:
Ik gooi maar eens iets in de frituur.
Een pallet frikandellen bijvoorbeeld.
Sorry.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet met moeilijke termen gaan gooien he
Geen idee hoe dat te doen, is nooit nodig geweestquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry.ik bedoel natuurlijk het testen van het intern geheugen en de harde schijf. Spontane reboots in XP worden vaak veroorzaakt door of een driver-conflict of door problemen met de hardware.
* Burp!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef IedeK. het volgende:
Ik gooi maar eens iets in de frituur.
Een pallet frikandellen bijvoorbeeld.
* Sirolf stuurt een ambulance naar IedeK. Een pallet frikandellen in één keer kán niet goed voor je zijn...!quote:
The good old Windows '98quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat te doen, is nooit nodig geweest
Anyway, vooralsnog (*afklopt) gaat het goed met W'98
Oohh dat is wel lastig ! gelukkig heb je schijnbaar nog een tweede pc staan waar het internet het nog wel op doet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
98 staat erop
krijg nu alleen internet niet aan de praat
En ze hebben ook nog niet gepost vanavond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh dat is wel lastig ! gelukkig heb je schijnbaar nog een tweede pc staan waar het internet het nog wel op doet.
wtf heeft Domien? de camera ging inzoomen op zijn schoenen en vervolgens rent hij keihard de studio uit richting de man die de camera bediend
Ja, da's de pc van mijn vrouw, die mag ik nu ff gebruikenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh dat is wel lastig ! gelukkig heb je schijnbaar nog een tweede pc staan waar het internet het nog wel op doet.
Maar ze lezen wel hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:08 schreef IedeK. het volgende:
En ze hebben ook nog niet gepost vanavond.![]()
Wat aardig ja!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Ja, da's de pc van mijn vrouw, die mag ik nu ff gebruiken
"Naast de pot pissen"quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
Was dat trouwens net AZ aan de telefoon?
Die kan ik hier niet ontvangen, zo ver reikt die FM-frequentie van ze nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:36 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi, ben ik ook weer ff. Heb maar een paar minuten meegepakt vandaag.
Leuk werk hoor, met dat radio donna er tussen, Ultratop 40, dus ik heb alle Belgische hits ook weer voorbij horen komen
Op mijn MP3 speler komen alle Belgische zenders beter door dan de publiekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kan ik hier niet ontvangen, zo ver reikt die FM-frequentie van ze nou ook weer niet.
Bart was er wel heel vroeg bij, maar de plaat is al heel snel alarmschijf geworden bij een concurrerend radiostation. Misschien dat dat een rol heeft gespeeld. Maar ik vind het niet erg hoor, zo goed vind ik de remix niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Was op zich wel vreemd dat 3FM pas zo laat Cupids Chokehold oppikte, andere zenders draaiden 'm al veel langer toen 'ie voor het eerst op DRIEIEIEIEIE te horen was.
Jij doet drink de bier veel? Spreken doet van jou raar zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:22 schreef borisz het volgende:
Ikke nu 538 aan heeft staan club nouveau van Tiesto aan het luisteren is![]()
ikke nog geen druppel gedronken hebben vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij doet drink de bier veel? Spreken doet van jou raar zijn
ah, zo, niet druppel?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
ikke nog geen druppel gedronken hebben vandaag
ikke af en toe leuk vinden om zo te posten
Ah, had ik het toch goedquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:11 schreef Againzender het volgende:
Nou, dat was weer eens 1 van mijn minder geslaagde radiooptredens vanavond
Ik had niet opgeletquote:Ik was er echt van overtuigd dat het Claudia was
Dat je dat hoorde zegquote:
ik ook niet geloof ikquote:Ik had niet opgelet
Had je stem al eerder gehoord, en je naam ook onthouden, dus 1 en 1 is 2quote:
trustequote:Tijd voor bed, met een beetje pech pak ik het einde van de freaknacht nog mee
Neuh, doen we bij 120000 wel weerquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:34 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Vlug neem een screenshot om dit heugelijke moment vast te leggen.![]()
bedtijd dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:38 schreef -Hans- het volgende:
Nog 20 minuten en dan zal Giel Beelen achter deze mic staan.![]()
jij ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welterusten alvast.![]()
Hans signing out. Veel luisterplezier, Mzzl!
Hehe, daar ben ik al een tijdje. Toch bedankt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:58 schreef borisz het volgende:
[..]
jij ook
sorry toadgiel.lichtsnel.nl zullen vast wel mensen zijn
![]()
Ik ben er!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:57 schreef Toad het volgende:
Stelletje. Niemand hier meer?
Dankzij nachtegiel@live.nl: Illicit - phase 3. Best een tof nummer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:18 schreef Toad het volgende:
De openingsplaat, wie het weet (hoe het heet) mag het zeggen.
Ik vind het best oke.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:53 schreef oor het volgende:
hoi is dat giel op tv nog leuk?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 06:40 schreef One_conundrum het volgende:
wat is die gerard een dikke mongool, laat die niet en eigen programma maken, want hij is NIET grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |