Mja, ik heb 'm alleen al erg vaak gehoord, waarbij 'ie bij mij toch een beetje het dooddraai-effect krijgt...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Toch weer een lekker liedje van Gwen!![]()
Om die bewegende beelden bij het maken van een printscreen op te lossen moet je trouwens 'overlays' uitzetten in WMP onder extra -> opties -> tab prestaties -> geavanceerd (onderaan).quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Ekstra weekend, joepie !![]()
Domien heeft hopelijk zijn nieuwe schoenen aan.
Of Jacqueline denkt dat ze een elektrisch apparaat is geworden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:24 schreef Cee het volgende:
Misschien ging het wel over het bakken van een kippetje, dat liedje.
Pluk it [kip],
in [de pan],
and turn me on [gasfornuis].
Je weet 't niet.
uuhhhm ik zal wel even kijken want tijdens RabRadio ging het ineens wel weer goed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om die bewegende beelden bij het maken van een printscreen op te lossen moet je trouwens 'overlays' uitzetten in WMP onder extra -> opties -> tab prestaties -> geavanceerd (onderaan).
Die vraag van je had ik nog niet beantwoord.
Dat ze 'm niet doorstuurden naar Skyradio, valt me toch tegen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:44 schreef Cee het volgende:
"Zet nou eens een keer een lekker muziekje op. Alsjeblieff."![]()
![]()
Daar bleef ie maar naar bellen maar ze namen er niet op. Volgens mij is er niemand thuis daar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ze 'm niet doorstuurden naar Skyradio, valt me toch tegen.
Niet eens een belcomputer of voicemail? Valt me toch tegen van ze.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar bleef ie maar naar bellen maar ze namen er niet op. Volgens mij is er niemand thuis daar.![]()
Helaas!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het is dus EEN VROUW met een tv-programma.
Nu weet ik het nog steeds niet, mijn gok is Catherine Keyl.
We hebben alleen wel een man van niet-middelbare leeftijd die problemen met z'n computer heeft (D.Rose).quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:14 schreef IedeK. het volgende:
Tja wij zijn volgens mij geen vrouwen van middelbare leeftijd die problemen met computers hebben.
Is z'n pc overleden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We hebben alleen wel een man van niet-middelbare leeftijd die problemen met z'n computer heeft (D.Rose).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |