bij Zeeland denk je al snel aan Renessequote:Op vrijdag 6 april 2007 15:54 schreef Impry het volgende:
De Zeeuwse kust! Ga er vanavond naartoe!![]()
Heb 't adres ff opgezocht, we zitten echt aan het Veerse Meer zelf, dus lekker aan 't water!
Daar zit ik met Hemelvaartquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:56 schreef borisz het volgende:
[..]
bij Zeeland denk je al snel aan Renesse![]()
Zeker met Axel de plek verkennen als hij oud genoeg is om er heen te gaanquote:
goed planquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeker met Axel de plek verkennen als hij oud genoeg is om er heen te gaan![]()
![]()
ik had hem al wel gehoord, vandaar dequote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef -Hans- het volgende:
Krezip dus Megahit... Heb de nieuwe plaat nog niet gehoord dus ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:51 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe megahit van Krezip vind ik toch echt nie kud!
Ik heb wel iets tegen Jaqueline (of hoe je 't ook schrijft) zelf, maar deze plaat is idd best te doen.quote:
Ik moet 'm nog een paar keer horen, maar betwijfel of ik het dan echt een goede plaat zal vinden.. Waarom staat de super plaat van The Killers -Read My Mind niet op de hoge rotatie playlist? 't is een nieuwe single, echter ontbreekt de plaat nog in het rijtje van de nieuwe singles. Overigens is de Megahit wel weer een hartstikke nieuwe plaat, dat doen ze wel goed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had hem al wel gehoord, vandaar de
hier ook benieuwd heb hem ook nog niet gehoord. Dus heb nog geen oordeel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef -Hans- het volgende:
Krezip dus Megahit... Heb de nieuwe plaat nog niet gehoord dus ik ben benieuwd.
Dat degene die het vorige deel sluit de nieuwe opent is zelden zo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:18 schreef Glacier het volgende:
Het lijkt me dat degene die em mag openen (en dus in deel 99 de laatste post doet), champagne rond gaat brengen bij de eerste 50 mensen die zich in deel 100 melden
Roy die altijd belt naar MetMichiel?quote:
sterktequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Dames en heren
Ik neem bij deze afscheid van u.
Mijn pc en ik staan niet langer op goede voet met elkaar en ik acht formateren nodig.
Ik zie jullie hopelijk aan de andere kant van de tunnel.
Wie biedt zich aan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat degene die het vorige deel sluit de nieuwe opent is zelden zo.
Daarbij vind ik wel dat er wat aandacht aan de OP geschonken mag worden, en om dat nou pas te gaan doen als iedereen zit te wachten op een nieuw deel
omg D.Rose! Succes, ik zal voor je duimen. Geef je pc nog even een dikke knuffel voordat je 'm het diepe in gooit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Dames en heren
Mijn pc en ik staan niet langer op goede voet met elkaar en ik acht formateren nodig.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Dames en heren
Ik ben er hoor!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:24 schreef IedeK. het volgende:
Pff, kan ik Ekstra Weekend een keer helemaal volgen.
Is de rest allemaal pleite.
Dat zijn er al 3!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:59 schreef Anne04 het volgende:
Krezip dus de nieuwe megahit, heb het liedje nog niet gehoord dus heb ook nog geen mening.
Dan nu even een uurtje Ekstra weekend meepikken!
Toch weer een lekker liedje van Gwen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:10 schreef IedeK. het volgende:
Woehoe Wiehoe!
Mja, ik heb 'm alleen al erg vaak gehoord, waarbij 'ie bij mij toch een beetje het dooddraai-effect krijgt...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Toch weer een lekker liedje van Gwen!![]()
Om die bewegende beelden bij het maken van een printscreen op te lossen moet je trouwens 'overlays' uitzetten in WMP onder extra -> opties -> tab prestaties -> geavanceerd (onderaan).quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Ekstra weekend, joepie !![]()
Domien heeft hopelijk zijn nieuwe schoenen aan.
Of Jacqueline denkt dat ze een elektrisch apparaat is geworden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:24 schreef Cee het volgende:
Misschien ging het wel over het bakken van een kippetje, dat liedje.
Pluk it [kip],
in [de pan],
and turn me on [gasfornuis].
Je weet 't niet.
uuhhhm ik zal wel even kijken want tijdens RabRadio ging het ineens wel weer goed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om die bewegende beelden bij het maken van een printscreen op te lossen moet je trouwens 'overlays' uitzetten in WMP onder extra -> opties -> tab prestaties -> geavanceerd (onderaan).
Die vraag van je had ik nog niet beantwoord.
Dat ze 'm niet doorstuurden naar Skyradio, valt me toch tegen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:44 schreef Cee het volgende:
"Zet nou eens een keer een lekker muziekje op. Alsjeblieff."![]()
![]()
Daar bleef ie maar naar bellen maar ze namen er niet op. Volgens mij is er niemand thuis daar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ze 'm niet doorstuurden naar Skyradio, valt me toch tegen.
Niet eens een belcomputer of voicemail? Valt me toch tegen van ze.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar bleef ie maar naar bellen maar ze namen er niet op. Volgens mij is er niemand thuis daar.![]()
Helaas!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het is dus EEN VROUW met een tv-programma.
Nu weet ik het nog steeds niet, mijn gok is Catherine Keyl.
We hebben alleen wel een man van niet-middelbare leeftijd die problemen met z'n computer heeft (D.Rose).quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:14 schreef IedeK. het volgende:
Tja wij zijn volgens mij geen vrouwen van middelbare leeftijd die problemen met computers hebben.
Is z'n pc overleden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We hebben alleen wel een man van niet-middelbare leeftijd die problemen met z'n computer heeft (D.Rose).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |