Ben je ff weg, wordt er gelijk geroddeldquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We hebben alleen wel een man van niet-middelbare leeftijd die problemen met z'n computer heeft (D.Rose).
Nou, je hebt/had toch problemen met je computer of niet dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ben je ff weg, wordt er gelijk geroddeld
Ik heb ze nog steeds jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, je hebt/had toch problemen met je computer of niet dan?
Een pallet vol!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:22 schreef borisz het volgende:
over een aantal weken een hoop fokkers als gasten?![]()
Bij XP Home moet je gewoon de CD erin doen en eventueel in de BIOS de bootvolgorde aanpassen zodat je van CD kan opstarten. Je kan dan in de installatie gewoon de huidige schijf kiezen voor de installatie en je krijgt vanzelf de vraag of je deze wilt wissen of niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds ja
formatteren werkt niet (XP home), mijn XP ME heb ik niet in huis momenteel, Windows 2000 pakt de cd niet, dus ben nu '98 aan het proberen
Wat is het probleem met je computer eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds ja
formatteren werkt niet (XP home), mijn XP ME heb ik niet in huis momenteel, Windows 2000 pakt de cd niet, dus ben nu '98 aan het proberen
het installeren ging goed, tot ie zei een bestand niet te kunnen schrijven, retry werkte ook niet, en overslaan hielp ook niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij XP Home moet je gewoon de CD erin doen en eventueel in de BIOS de bootvolgorde aanpassen zodat je van CD kan opstarten. Je kan dan gewoon de huidige schijf kiezen voor de installatie en je krijgt vanzelf de vraag of je deze wilt wissen of niet.
Had spyware binnengehaald.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:26 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Wat is het probleem met je computer eigenlijk?
Oe... dat is niet best. Als het straks met een andere cd ook fout dan zou ik toch maar eens de hardware van de pc gaan checken (mem-test/hdd-test)..quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het installeren ging goed, tot ie zei een bestand niet te kunnen schrijven, retry werkte ook niet, en overslaan hielp ook niet.
ik heb frituren net achter de rug.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef IedeK. het volgende:
Ik gooi maar eens iets in de frituur.
Een pallet frikandellen bijvoorbeeld.
Sorry.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet met moeilijke termen gaan gooien he
Geen idee hoe dat te doen, is nooit nodig geweestquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry.ik bedoel natuurlijk het testen van het intern geheugen en de harde schijf. Spontane reboots in XP worden vaak veroorzaakt door of een driver-conflict of door problemen met de hardware.
* Burp!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef IedeK. het volgende:
Ik gooi maar eens iets in de frituur.
Een pallet frikandellen bijvoorbeeld.
* Sirolf stuurt een ambulance naar IedeK. Een pallet frikandellen in één keer kán niet goed voor je zijn...!quote:
The good old Windows '98quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat te doen, is nooit nodig geweest
Anyway, vooralsnog (*afklopt) gaat het goed met W'98
Oohh dat is wel lastig ! gelukkig heb je schijnbaar nog een tweede pc staan waar het internet het nog wel op doet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
98 staat erop
krijg nu alleen internet niet aan de praat
En ze hebben ook nog niet gepost vanavond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh dat is wel lastig ! gelukkig heb je schijnbaar nog een tweede pc staan waar het internet het nog wel op doet.
wtf heeft Domien? de camera ging inzoomen op zijn schoenen en vervolgens rent hij keihard de studio uit richting de man die de camera bediend
Ja, da's de pc van mijn vrouw, die mag ik nu ff gebruikenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh dat is wel lastig ! gelukkig heb je schijnbaar nog een tweede pc staan waar het internet het nog wel op doet.
Maar ze lezen wel hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:08 schreef IedeK. het volgende:
En ze hebben ook nog niet gepost vanavond.![]()
Wat aardig ja!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Ja, da's de pc van mijn vrouw, die mag ik nu ff gebruiken
"Naast de pot pissen"quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
Was dat trouwens net AZ aan de telefoon?
Die kan ik hier niet ontvangen, zo ver reikt die FM-frequentie van ze nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:36 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi, ben ik ook weer ff. Heb maar een paar minuten meegepakt vandaag.
Leuk werk hoor, met dat radio donna er tussen, Ultratop 40, dus ik heb alle Belgische hits ook weer voorbij horen komen
Op mijn MP3 speler komen alle Belgische zenders beter door dan de publiekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kan ik hier niet ontvangen, zo ver reikt die FM-frequentie van ze nou ook weer niet.
Bart was er wel heel vroeg bij, maar de plaat is al heel snel alarmschijf geworden bij een concurrerend radiostation. Misschien dat dat een rol heeft gespeeld. Maar ik vind het niet erg hoor, zo goed vind ik de remix niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Was op zich wel vreemd dat 3FM pas zo laat Cupids Chokehold oppikte, andere zenders draaiden 'm al veel langer toen 'ie voor het eerst op DRIEIEIEIEIE te horen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |