Nee hoor! Paul isquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:14 schreef cosmick het volgende:
Het gebruik van "goddamn" is nieuw in de popmuziek?
Wat een kneus, die Rabbering.
Ken de stad eerlijk gezegd niet, maar via de cam ziet ze er wel leuk en happy uit. Ze swingt lekker mee met de muziek.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Hey ze komt uit Terneuzen.-stad trouwens verder.
ik zie het, slordig indeedquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
Als je 3FM.nl intoetst verschijnt de tekst ' Table 'ivegotthemusicinme_db.mod_page' doesn't exist '
Oeps.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
Als je 3FM.nl intoetst verschijnt de tekst ' Table 'ivegotthemusicinme_db.mod_page' doesn't exist '
Oeps.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:51 schreef falloutboy het volgende:
Sprrringen!!
1 2 3 .. .tetetetettetet
Jet - Wil you be my girl!
ja, zonder www doet ie het nu ook weer..quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Erg lekker liedje !
3FM site is weer up and running.
In de studio werd het nummer ook erg gewaardeerd.quote:
Jup, die heeft ook plat gelegen. Het begon eerst bij een klein deel van de site en later was de hele site even niet te bereiken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:56 schreef Glacier het volgende:
ja, zonder www doet ie het nu ook weer..
Heeft de www versie ook plat gelegen dan?
gezellige boel daaro!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In de studio werd het nummer ook erg gewaardeerd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Jup, die heeft ook plat gelegen. Het begon eerst bij een klein deel van de site en later was de hele site even niet te bereiken.
Ik krijg het flauwe vermoeden dat dat nog eens zo zou kunnen zijn ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik krijg het flauwe vermoeden dat 'we' aan het aftellen zijn
Is er al een poll wanneer deel 100 geopend gaat worden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg het flauwe vermoeden dat dat nog eens zo zou kunnen zijn ook.
Ik dacht dat jij van de feestcommissie was...?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is er al een poll wanneer deel 100 geopend gaat worden?
En aan wie is de eer, en hoe gaan we het vieren, en..en...??????
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de feestcommissie was...?![]()
![]()
Dan vrees ik dat 99 ons laatste topic gaat worden, of Domien/Michiel moeten nog ergens een potje bij de NPS hebben liggen voor zulke dingen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:18 schreef Glacier het volgende:
Het lijkt me dat degene die em mag openen (en dus in deel 99 de laatste post doet), champagne rond gaat brengen bij de eerste 50 mensen die zich in deel 100 melden
zou een goede zijn!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef borisz het volgende:
Wat wordt de nieuwe megahit?
mijn gok gaat uit naar de Artic Monkeys
hij is wat kort van duur vind ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef borisz het volgende:
Wat wordt de nieuwe megahit?
mijn gok gaat uit naar de Artic Monkeys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |