quote:Op donderdag 5 april 2007 21:30 schreef octopussy het volgende:
Ga jij die kookworkshop doen en dan ga ik ondertussen de wijnproefworkshop doen![]()
en dan eten we samen jouw eten op![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb jij zo'n vertrouwen in mijn kookkunsten?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Je zou anders ook iets kleiner kunnen gaan wonen ja, rewimo
quote:
I think I'll manage...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Nog meer mensen tips nodig om 2 euro per week te besparen om apart te kunnen zetten voor de 5-jaar-jubileum-meeting?
Jij pikt natuurlijk iedere week een paar losse euro's uit de portemonee van Jarno.quote:
Voor Troel graag de cursus 'kip, patat en appelmoes'quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:37 schreef Troel het volgende:
Ik ben in voor een kookcursus, maar ik eet geen vis en drink geen alcohol en houd niet van lams of schaapsvlees en en en en en
Dan zien we wat daar werkelijk allemaa in gaatquote:
Wil jij dat nog even in de OP knallen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Dan zien we wat daar werkelijk allemaa in gaat![]()
Even denken, meetings die we aan het 'plannen' zijn:De bijzondere Troel-gaat-straks-trouwen 'meeting' in Assen met aansluitend eten bij Isabeau. (21 april) Een strandwandeling, wii-meeting bij Liejannuh. (lente/zomer) Een barbecue, latenwehopendatereenzwembadkomt weekend bij Rewimo. (eind van de zomer) Een 5-jaars meeting met eventueel kookworkshop (andere suggesties welkom) (september)
DrukMaar wèl leuk.
hmm, dan ben ik ook een rampquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:37 schreef Troel het volgende:
Ik ben in voor een kookcursus, maar ik eet geen vis en drink geen alcohol en houd niet van lams of schaapsvlees en en en en en
kortom, ik ben een ramp
Wordt vast lachenquote:
Wij zijn hartstikke engquote:Op zondag 15 april 2007 13:57 schreef ymme het volgende:
tvp,
Ik hoop dat ik het een keer aandurf, om mee te gaan met een meeting.
Jullie kennen elkaar allemaal al, en vind het dan best eng om als nieuweling tussen te komen
Zal ik dan ook naar Utrecht komen? Hoe laat willen jullie daar wegrijden?quote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef Troel het volgende:
Het is vanaf IJsselstein zo'n 2 uur rijden en we moeten miss_d nog oppikken in Utrecht
Zullen we afspreken vroeg![]()
Iets met bier en rozequote:Op zondag 15 april 2007 19:22 schreef freecell het volgende:
Hoelaat kwam Teigan ook alweer hier?
En wij nemen inderdaad wel ff wat te drinken mee
quote:Op zondag 15 april 2007 16:55 schreef Liejannuh het volgende:
Wij gingen toch vanaf Utrecht via Hoogeveen naar Assen?
half 10 als ik het goed had... Eerst zouden we nog ff koffie(thee) drinkenquote:Op zondag 15 april 2007 19:22 schreef freecell het volgende:
Hoelaat kwam Teigan ook alweer hier?
En wij nemen inderdaad wel ff wat te drinken mee
Je kan mij oppikkenquote:Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef octopussy het volgende:
wij pikken Isabeau gewoon op.
En ik rij toch over utrecht dus ik kan daar ook nog iemand oppikken![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef Pandorah het volgende:
Ik dacht dat we eten mee zouden nemen naar Isa? Of toch maar niet?
Volgens mij is even ter sprake gekomen dat je wel met mij mee wilde rijden.......quote:Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Je kan mij oppikken.
Of zou ik nou met iemand anders meerijden? Ik ben de draad even kwijt.
Ik dacht dat we eten mee zouden nemen naar Isa? Of toch maar niet?
Half acht?! Dat is vroeg!quote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef Levitation het volgende:
Ik heb nog 2 flessen rose over van 'n feestje... zal ik die meenemen?![]()
Fannetje, hoe laat spreken we af? Ik zat te denken aan half 8 bij jou (). Weet niet precies hoe lang het rijden is, maar ik wil wel genoeg tijd hebben om wat tussenstops te maken...
[..]
Volgens mij is even ter sprake gekomen dat je wel met mij mee wilde rijden.......
Ehm, daar ging het niet over (het was een hint, weetjewel... bij het woord chocolade hollen we allemaal naar...)quote:
Neem je ook een fles wijn mee of zo, kan je ver van te voren kopenquote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef Fannetje het volgende:
Iemand een suggestie?
* Isabeau rentquote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Ehm, daar ging het niet over (het was een hint, weetjewel... bij het woord chocolade hollen we allemaal naar...)
Dan hoef ik niet te hollen, die staat in het standaard rijtje foraquote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm, daar ging het niet over (het was een hint, weetjewel... bij het woord chocolade hollen we allemaal naar...)
Zo te zien mis je een heel forum omdat je je toegang kwijt bentquote:Op maandag 16 april 2007 21:32 schreef Liejannuh het volgende:
Mis ik weer een topic op het andere forum?!
Is het weer zo ver?!quote:Op maandag 16 april 2007 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo te zien mis je een heel forum omdat je je toegang kwijt bent
He, je vergeet:quote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef omearos het volgende:
Komt (en neemt mee):
Liejannuh (pasta salade)
Freecell (Iets te drinken)
teigan (iets te drinken)
Fannetje
omearos (taart)
Troel (iets te eten).
Octo (brood en tapenade)
Miss_dynastie
Yppy
Rewimo (zoutjes)
Pandorah
Isabeau
Gezellige boel zaterdag
oeps dat heb ik gemist. Levi, als jij Pan mee wil nemen dan is dat ook prima.quote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef Pandorah het volgende:
Ik zou een chocoladetaart gaan maken (of eerder: kopen) maar ik zie dat omearos die taart al meeneemt.
Ik ga nog even nadenken wat ik ga meenemen. Misschien iets voor het hoofdgerecht maar ik weet nog niet wat.
Levi: ik dacht namelijk dat je het handiger vond om iemand erbij te hebben die ook een stuk kan rijden. Daarom bood ik het aan. Als het niet nodig is, ook prima, dan rijd ik met octo mee, die weet het immiddels wel te vinden
![]()
vroegquote:Op maandag 16 april 2007 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Maar hoe laat moeten wij nou op Utrecht CS staan?
Waar woon je precies? Ik rij vanuit Den Bosch naar het noorden... volgens routenet is: via de A59 en de A50 het snelst. Kom dus bv wel langs Arnhem en Apeldoorn, maar niet langs Utrecht.quote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef Pandorah het volgende:
Ik zou een chocoladetaart gaan maken (of eerder: kopen) maar ik zie dat omearos die taart al meeneemt.
Ik ga nog even nadenken wat ik ga meenemen. Misschien iets voor het hoofdgerecht maar ik weet nog niet wat.
Levi: ik dacht namelijk dat je het handiger vond om iemand erbij te hebben die ook een stuk kan rijden. Daarom bood ik het aan. Als het niet nodig is, ook prima, dan rijd ik met octo mee, die weet het immiddels wel te vinden
![]()
Ik kan wel zorgen voor taco-vulling (sla, gehakt, kip etc).quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:09 schreef Pandorah het volgende:
Ik neem zaterdag taco's mee. Ik heb nog een pakket over van 12 stuks. Ik verzin daar wel een receptje omheen en die kunnen we zaterdag dan wel maken?
Mag de eventuele paprika apart?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan wel zorgen voor taco-vulling (sla, gehakt, kip etc).
Die taco's waren niet zo duur hoor. Ik regel dan wel 2 pakketten taco's met pak voor saus, salade, paprika, champignons, tauge, mais (nog andere ideeen?). Dan regel jij het vlees? Dat andere is beter te vervoerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan wel zorgen voor taco-vulling (sla, gehakt, kip etc).
Is goed, regel ik het vlees en sour creamquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:01 schreef Pandorah het volgende:
Die taco's waren niet zo duur hoor. Ik regel dan wel 2 pakketten taco's met pak voor saus, salade, paprika, champignons, tauge, mais (nog andere ideeen?). Dan regel jij het vlees? Dat andere is beter te vervoeren.
Hmm....uh....* Isabeau krabt eens op haar hoofdquote:Op woensdag 18 april 2007 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, help, jullie hebben alles al zitten verdelen
Wat moet ik nu?
Zitten en etenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, help, jullie hebben alles al zitten verdelen
Wat moet ik nu?
Is prima, maar waar zit je aan te denken? Bonbons denk ik dan, want Omearos zorgt al voor taart, toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm....uh....* Isabeau krabt eens op haar hoofd
Iets voor bij de koffie na het eten?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Zelfgemaakte bonbons, je weet nu hoe het moet
Of de Actionquote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef YPPY het volgende:
Dus bordjes, bekertjes (scheelt afwas), servetjes. Ikea is twee uur ofzo met de trein, dat is te ver incl. baby.Ga wel gewoon naar de hema of de blokker.
miss-d, kan je een lekker soepie fabriceren?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:23 schreef octopussy het volgende:
joehoe, ik heb hartstikke veel plastic borden, kommetjes, messen, vorken en bekers liggen. Dat gaat gewoon mee!![]()
strax ff precies checken wat ik heb in het volgende reclameblok
Jawel, maar ik kan het niet in een pan meenemen, want dat gaat niet goed in de trein, mij kennendequote:Op woensdag 18 april 2007 21:27 schreef octopussy het volgende:
[..]
miss-d, kan je een lekker soepie fabriceren?
invriezen in doosjesquote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan het niet in een pan meenemen, want dat gaat niet goed in de trein, mij kennende....
Ik vind bonbons ook leuker dan soepquote:
haha het was maar een suggestie.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Oke, meeste stemmen gelden, sorry octo![]()
Ik zoek wel iets lekkers uit
Daar gaat m'n plan.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:23 schreef octopussy het volgende:
joehoe, ik heb hartstikke veel plastic borden, kommetjes, messen, vorken en bekers liggen. Dat gaat gewoon mee!![]()
strax ff precies checken wat ik heb in het volgende reclameblok
Geeft niet, dan hebben wij meer bonbonsquote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef octopussy het volgende:
haha het was maar een suggestie.
Maar ik vind bonbons te veel aangezien Omearos al een chocoladetaartgaat maken.
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:08 schreef Troel het volgende:
Fannetje, ik heb overigens even een account op het chocoladeforum voor je aangemaakt zodat je dat ook meekrijgt (en Omearos toegang gegeven tot en purechocoladegedeelte)
Hmmmzquote:Op donderdag 19 april 2007 08:08 schreef Troel het volgende:
Fannetje, ik heb overigens even een account op het chocoladeforum voor je aangemaakt zodat je dat ook meekrijgt (en Omearos toegang gegeven tot en purechocoladegedeelte)
Wij zouden er langs kunnen rijden, het ligt toch soort van op de route.. Maar wie komen er dan met de trein?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:50 schreef omearos het volgende:
[..]chocola
ik vroeg me al af waar dat ineens vandaan kwam
Op de site van het verkeerspark staat nog niks over pendelbussen "nadere informatie volgt"Dus als iemand met een auto naar het station kan komen zou dat fijn zijn. Volgens mij komen er meer mensen met de trein
Woei!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:21 schreef teigan het volgende:
o ja, volgens freecell en vriendje zijn er in het verkeerspark ook trampolines
Mail met wachtwoord heb ik naar je hotmail gestuurdquote:Op donderdag 19 april 2007 20:21 schreef Fannetje het volgende:
Fruitsalade vind ik ook lekker, maar daar heb ik gewoon echt geen tijd voor. Ik kijk morgenavond wel even wat ik meeneem.
En chocoladeforum? Waar vind ik dat?
We kunnen het misschien evengoed eerst even bij Isa droppen. Maar ik denk dat het sowieso lekkerder is als we het kort van tevoren klaarmakenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef YPPY het volgende:
Dat zal ik idd ook te denken, maar zou het dan wel goedblijven?
Jullie hebben mijn adres?quote:Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef octopussy het volgende:
wij pikken Isabeau gewoon op.
En ik rij toch over utrecht dus ik kan daar ook nog iemand oppikken![]()
In Utrechtquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef omearos het volgende:
ik dacht Miss_d ook, of wordt die al ergens anders van de trein gehaald?
Ik heb niets ontvangen Troel. Dat probleem heb ik wel vaker met mn hotmail. Kun je het nog eens naar marjol@gmail.com sturen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Mail met wachtwoord heb ik naar je hotmail gestuurd
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb olie genoeg, en dat is wel lekker voor de kipfilet, maar voor het gehakt gebruik ik eigenlijk altijd wat boter.
Ik ook!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef YPPY het volgende:
Gehakt mik ik ook altijd gewoon in de pan. En als we lasagne eten, haal ik er zelfs nog een boel vet uit met een keukenrolpapiertje.
Nog maar een paar uur.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ook!
En ik heb de pasta voor de pasta salade al gekookt!
Morgen om 7.15 probeer ik weg te rijden en dan ben ik om kwart voor 8 bij Octo!
Jemig! Dat is best vroeg voor een zaterdag!![]()
Ik weet het!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:29 schreef octopussy het volgende:
[..]
jemig, dan mag ik wel vroeg naar bed gaan vanavond.
Isa, ik verwacht tusen 10.00 en 10.30 bij jou te zijn.
goed ideequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet het!En dat op een zaterdag!
Zal ik nog thermoskannen met thee meenemen voor onderweg?
![]()
Beterschap!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Volgens mij ben ik ook niet helemaal 100 % gezond op het moment, maar ik hoop ook dat het niet door gaat zetten!
Dat moet je nog maar hopen... Je weet niet hoe ik rijd....quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:01 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen...
Ik ben net onder de douche vandaan en Teigan komt me over een half uutje heel fijn van huis halen![]()
Nog nooit zo relaxed naar een meet gereisd...
quote:
IK snap het ook niet helemaal.quote:Op zondag 22 april 2007 00:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
gezellig en erg druk. Heb nu wel hoofdpijn
![]()
enne Teigan, wat heeft het voor nut om achteraf te balen van fouten bij het autorijden? iedereen maakt die! Er bestaan geen perfecte chauffeurs.![]()
Het groene sjaaltje is van mij! En die wil ik graag terug, want het is een bijzonder tof sjaaltje en ik heb het ding helemaal meegesleurd uit Cambodja.quote:Op zondag 22 april 2007 10:55 schreef Isabeau het volgende:
In de aanbieding op de afdeling gevonden voorwerpen:
Een geel-zwart boodschappen krat.
Een groen sjaaltje.
En ik heb het (ondanks dat ik me niet superfit voelde) heel erg leuk gehad.
ze gaan nu lunchen, dan skien, dan een stadwandeling maken in Utrecht en dan uit etenquote:Op zondag 22 april 2007 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Wat hebben ze verder gedaan, Troel?
Oh, en alvast mijn oprechte excuses als ik iemand hier ziek heb gemaakt
quote:Op zondag 22 april 2007 07:50 schreef Troel het volgende:
Klopt, ik had miss_d in de auto zitten en die was ook flink commentaar aan het leven. En daar had ze nog gelijk in ook!
Ik kan niet wachten, het moet heerlijk zijn om zelluf te mogen rijdenquote:Op zondag 22 april 2007 13:20 schreef Rewimo het volgende:
We zullen eens kijken wat wij te vertellen hebben als jij je rijbewijs hebt en wij met jou meerijden
Dat heb ik ook een keer gehadquote:Op zondag 22 april 2007 21:39 schreef teigan het volgende:
O ja, en toen ik bij freecell wegreed bedacht ik me na 200 meter dat het welhandig was mijn lampen aan te doen, ik vond het al zo donker....
Och, dat heb ik ook nog wel eensquote:Op zondag 22 april 2007 21:39 schreef teigan het volgende:
O ja, en toen ik bij freecell wegreed bedacht ik me na 200 meter dat het welhandig was mijn lampen aan te doen, ik vond het al zo donker....
Excuses aanvaardquote:Op zondag 22 april 2007 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en alvast mijn oprechte excuses als ik iemand hier ziek heb gemaakt
Whehehequote:Op maandag 23 april 2007 10:04 schreef gothic-blackie het volgende:
denk dat ik het maar eens aan moet durven om ook eens naar een meeting te gaan, kijken of troel ook zo recht voor haar raap is in het echt (zeer zeker niet negatief bedoelt) dus wie het was die niet durfte, dan ga je toch als ik ook naar een meeting ga, dan zijn er twee die nieuw zijn
edit: en dan push ik ikiskoel ook ff, dan ken ik er zeker weten 1
Maak je niet te druk om dat soort dingen... ik heb ruim 6 jaar m'n rijbewijs en ik had laatst ook opeens een soort blackout... ik wist opeens niet meer hoe 't grootlicht werkt. Rij al 5 jaar in de zelfde auto, maar opeens was ik het kwijt. Ik reed op een weg waar ik regelmatig het grootlicht aan en uit moest doen en elke keer als ik 't uit wilde doen, doofde ik al mijn lichten. In een kwartier tijd 5 keer de zelfde fout gemaakt. Dát was echt duf!quote:Op zondag 22 april 2007 21:39 schreef teigan het volgende:
Nou, ik reed achteruit, en deed dat niet helemaal recht, er zat een slinger in.. En in een van de parkeerplaatsen stond een nogal grote auto die redelijk dicht langs mijn zijkant ging..
En daar schrok ik dus ook even van...
Ben toch wel benieuwd naar die lichtjes trouwensquote:Op zondag 22 april 2007 21:48 schreef teigan het volgende:
Het stomme was dat Maarten rare lichtjes op het kerkhof zag... Ik zag ze ook toen ik wegreed, en was daar ook zo mee bezig in gedachten dat ik dus de lichten vergat... Gelukkig dacht ik er op tijd aan, een stukje verder kwam ik een politieauto tegen..
Isa's score staat dus nu op 2quote:Op maandag 23 april 2007 10:15 schreef Levitation het volgende:
Excuses aanvaard![]()
Lag vanmorgen bij de fysio op mijn buik op de tafel... heel handig met een loopneus.![]()
Ach, zo heb ik een heel eind snelweg met groot licht gereden in mijn vaders auto omdat ik geen idee had hoe ik dat uit moest zettenquote:Op maandag 23 april 2007 10:30 schreef octopussy het volgende:
ik had zaterdag avond ook zoiets LeviIk wilde groot licht aandoen voor de snelwegoprit (ook lekker nuttig
) maar ik deed tot 2 x toe mijn verkeerde pookje naar me toe trekken waardoor de ruitensproeier aanging en ik helemaal niets meer zag
![]()
Daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 23 april 2007 10:04 schreef gothic-blackie het volgende:
denk dat ik het maar eens aan moet durven om ook eens naar een meeting te gaan
Nou... heb je die foto's goed bekeken?quote:Op maandag 23 april 2007 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar ben ik het mee eens
We zijn niet eng. Echt niet![]()
Wel voor jezelf spreken hoorquote:Op maandag 23 april 2007 14:37 schreef teigan het volgende:
Gewoon een keer komen hoor, wij zijn echt niet eng...
quote:Op maandag 23 april 2007 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar voor mezelf sprekend: ik bijt niet
Klopt, jou talenten liggen meer in het van wipkippen afkukelen en kopjes hooghouden enzo.quote:
Ik moet zeggen dat ik het erg bijzonder vind dat mevr. tararaboemdijee-freecell niet iets gebroken heeft of het park is uitgezet. Ook een talent!quote:Op maandag 23 april 2007 14:50 schreef Levitation het volgende:
Klopt, jou talenten liggen meer in het van wipkippen afkukelen en kopjes hooghouden enzo.![]()
Waar je die kon vinden hadden ze overigens heel strategisch op vele plaatsen duidelijk aangegevenquote:Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik had verwacht dat we minstens 1 keer bij de EHBO zouden eindigen ja
Je kon er niet omheen nee, om die bordjesquote:Op maandag 23 april 2007 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Waar je die kon vinden hadden ze overigens heel strategisch op vele plaatsen duidelijk aangegeven
Alleen maar een vraag naar mijn levensmoeheidquote:Op maandag 23 april 2007 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het erg bijzonder vind dat mevr. tararaboemdijee-freecell niet iets gebroken heeft of het park is uitgezet. Ook een talent!
Ja, maar jij springt op een druk kruispunt tussen de aanstormende auto's... geen wonder dat meneer de agent vroeg of je levensmoe bent!quote:Op maandag 23 april 2007 15:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Alleen maar een vraag naar mijn levensmoeheid
Ik heb al jaren ervaring met vallen, ik ben een ervaren valler en daarom val ik goed en bezeer ik mezelf nauwelijks...
Die gold niet, had meneer de agent zelf gezegd!quote:Op maandag 23 april 2007 15:12 schreef Rewimo het volgende:
Tsssss ja, wie steekt er nou over op een zebra?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |