quote:Op donderdag 19 april 2007 08:08 schreef Troel het volgende:
Fannetje, ik heb overigens even een account op het chocoladeforum voor je aangemaakt zodat je dat ook meekrijgt (en Omearos toegang gegeven tot en purechocoladegedeelte)
Hmmmzquote:Op donderdag 19 april 2007 08:08 schreef Troel het volgende:
Fannetje, ik heb overigens even een account op het chocoladeforum voor je aangemaakt zodat je dat ook meekrijgt (en Omearos toegang gegeven tot en purechocoladegedeelte)
Wij zouden er langs kunnen rijden, het ligt toch soort van op de route.. Maar wie komen er dan met de trein?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:50 schreef omearos het volgende:
[..]chocola
ik vroeg me al af waar dat ineens vandaan kwam
Op de site van het verkeerspark staat nog niks over pendelbussen "nadere informatie volgt"Dus als iemand met een auto naar het station kan komen zou dat fijn zijn. Volgens mij komen er meer mensen met de trein
Woei!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:21 schreef teigan het volgende:
o ja, volgens freecell en vriendje zijn er in het verkeerspark ook trampolines
Mail met wachtwoord heb ik naar je hotmail gestuurdquote:Op donderdag 19 april 2007 20:21 schreef Fannetje het volgende:
Fruitsalade vind ik ook lekker, maar daar heb ik gewoon echt geen tijd voor. Ik kijk morgenavond wel even wat ik meeneem.
En chocoladeforum? Waar vind ik dat?
We kunnen het misschien evengoed eerst even bij Isa droppen. Maar ik denk dat het sowieso lekkerder is als we het kort van tevoren klaarmakenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef YPPY het volgende:
Dat zal ik idd ook te denken, maar zou het dan wel goedblijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |