Wellicht zelfs meer, niet iedere Fok!er post hierquote:Op donderdag 5 april 2007 09:42 schreef ChatGirl het volgende:
Zijn we weer.
@D.Rose, dan zijn er gister 3 Fok!kers in de uitzending geweest.
Jij bied aan, zie ik?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
Wordt er champagne geserveerd in deel 100?
Welkom!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
3fm topic
Beetje jammer dat ik het op stage niet kan luisteren, alleen in de auto...
Verklaar u nader . . .quote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
3fm topic
Beetje jammer dat ik het op stage niet kan luisteren, alleen in de auto...
Ik word al regelmatig ingezet als koerierquote:Op donderdag 5 april 2007 09:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom!
Dan zoek je toch een stageplaats bij een koeriersbedrijf.![]()
Collega in mijn kantoor heeft eigen muziek op staan.. ik kan er dus geen radio doorgeen gaan luisteren...quote:
Oordopjes en internet-streamquote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik word al regelmatig ingezet als koerier. Maar dat is 1 of 2 keer per week, 1,5 uur in de auto. En dat is natuurlijk veel te weinig 3fm in de week
Op mijn vorige stage luisterde ik 3fm de hele dag![]()
Als ik ergens moest werken zonder muziek zou ik een andere baan zoekenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik word al regelmatig ingezet als koerier. Maar dat is 1 of 2 keer per week, 1,5 uur in de auto. En dat is natuurlijk veel te weinig 3fm in de week
Op mijn vorige stage luisterde ik 3fm de hele dag![]()
k ookquote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik ergens moest werken zonder muziek zou ik een andere baan zoeken
Oordopjes heb ik geprobeerd, werden ze niet vrolijker van. Ook niet echt sociaal natuurlijk.quote:
Ik loop stage.. dus is maar een half jaartje. En er is wel muziek, mp3's van een collega. En ik heb zelf ook wat cd's bij hem in de lijst gezetquote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik ergens moest werken zonder muziek zou ik een andere baan zoeken
wat voor stage doe je?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Oordopjes heb ik geprobeerd, werden ze niet vrolijker van. Ook niet echt sociaal natuurlijk.
[..]
Ik loop stage.. dus is maar een half jaartje. En er is wel muziek, mp3's van een collega. En ik heb zelf ook wat cd's bij hem in de lijst gezet
ok,. wat voor studie doe je dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik werk bij een scheepsautomatiserings bedrijf, op de soft- en hardware ontwikkel afdeling.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef D.Rose het volgende:
mijn pc is ziek
ik krijg nu 3957 mailtjes binnen
oei.. dat is niet goed! Van wie heb je mail?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef D.Rose het volgende:
mijn pc is ziek
ik krijg nu 3957 mailtjes binnen
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:08 schreef Leonos het volgende:
Concertkaartverzamelaar studie doet ie. (TVP)
Te laat
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:08 schreef Leonos het volgende:
Concertkaartverzamelaar studie doet ie.
Nee, ik ga ze niet lezenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:08 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Sooooowww moet je ze allemaal doorlezen wat een fans heb je!![]()
Meeste van Mail Delivery Systemquote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
oei.. dat is niet goed! Van wie heb je mail?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat is mijn hobbie, concerten![]()
Leonos![]()
dat zou wel leuk zijn! Vraag maar aan als request!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:18 schreef DJKoster het volgende:
Ik verwacht toch wel 'Thriller' van Michael Jackson te gaan horen![]()
half goed,quote:Op donderdag 5 april 2007 10:35 schreef borisz het volgende:
dat is coldplay, de speed of sound?
Een klein aantal ervan wel. Die zijn te vinden via http://www.radiocast.nl/?sct=flt&flt=zender&id=3quote:Op donderdag 5 april 2007 10:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand of je die podcasts van de link ook in je iTunes kunt plaatsen?
http://audio.omroep.nl/radio3/
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een klein aantal ervan wel. Die zijn te vinden via http://www.radiocast.nl/?sct=flt&flt=zender&id=3
Tof!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:48 schreef Againzender het volgende:
Eels!
Ok, bedankt!!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een klein aantal ervan wel. Die zijn te vinden via http://www.radiocast.nl/?sct=flt&flt=zender&id=3
Altijd!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
hebben jullie zin in claudia?
Waar?quote:
ik ben gelukkig getrouwd, of bedoel je dat nietquote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
Dat loopje in beide intro's lijkt ook wel wat op elkaarquote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef ruud.nl het volgende:
Roxy Music
Talking Heads bedoel ik, was in de war met love is the drug...![]()
Nou, drie keer raden.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind Claudia veel beter te pruimen dan C & Squote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
ik ben even overgeschakeld op John Mayer.. ! Even een uurtje geen 3fm voor mij..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Claudia veel beter te pruimen dan C & S
Ik wist 'mquote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef borisz het volgende:
een sok om je lul, ik lach me kapotgeen idee wat de hint is
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef borisz het volgende:
RHCP dus, deze plaat is beter dan hee hoo let it snow
Speciaal voor mijquote:
Van Snow kreeg ik snel genoegquote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef borisz het volgende:
RHCP dus, deze plaat is beter dan hee hoo let it snow
weet niet heb nu de cd opstaan, zou een leuk nummer zijn voor zijn nieuwe singlequote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef Glacier het volgende:
Vultures? Is dat de nieuwe single van John Mayer?
klopT!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:34 schreef Glacier het volgende:
Van dat album vind ik Belief ook zo gaaf
vond hem eerst wel leuk!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zaaddodend deze plaat. Gadverdamme, wat een gejammer.
de nieuwe megahit?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:25 schreef rubbereend het volgende:
over zaaddodende plaat gesproken, hier is er eentje
jaquote:
Het kan ook aan de spanning liggen hequote:Op donderdag 5 april 2007 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Soms vraag ik me af wat je bezielt om je voor zo'n spelletje op te geven als je geen kont weet
Coldplay & Richard Ashcroft - Bittersweet Symphoniequote:Op donderdag 5 april 2007 14:35 schreef Impry het volgende:
Sowieso veel mooie muziek gemaakt op Liveaid toen!
wouwquote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef Impry het volgende:
Die kende ik nog niet!WAT MOOOI!!!
http://www.youtube.com/watch?v=nWThgJtBHso
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef Impry het volgende:
Die kende ik nog niet!WAT MOOOI!!!
http://www.youtube.com/watch?v=nWThgJtBHso
Inderdaad, helemaal stukgedraaidquote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef TIM-846 het volgende:
Die wijnhuis kan me zo ondertussen ook aan mn reet roesten!![]()
Ik ben bang dat die vreselijke Krezip deze of volgende week de nieuwe megahit wordtquote:Op donderdag 5 april 2007 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze deze week een plaat als Megahit hebben gekozen die echt nieuw is op 3FM.... misschien nieuw beleid
De nieuwe Krezip is echtquote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die vreselijke Krezip deze of volgende week de nieuwe megahit wordt![]()
een BreeZah zal denken, Jan Wayne heeft deze plaat gemaaktquote:
Klopt, maar Pete Philly redt deze plaat, C-Mon & Kypski zijn vreselijk slecht livequote:Op donderdag 5 april 2007 14:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
make my day is een cool nummer
Runquote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef TIM-846 het volgende:
wat was nou dat nr van snow patrol tijdens de rebus?
Ik heb gesmst! Ik wil winnenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:18 schreef Glacier het volgende:
SMS allemaal roze naar 3333
* Glacier heeft al kaartjes gekocht zelf..
Verveelt wel gauw.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
The Frayik ben echt helemaal fan van deze band
hun cd is echt heel erg goed
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
jij bent ook niet snel positief he?
Conflake girl van Tori amosquote:Op donderdag 5 april 2007 15:40 schreef TIM-846 het volgende:
wie zingt dit?
Voor mij nietquote:
Ben net thuis van werkquote:Op donderdag 5 april 2007 15:48 schreef TIM-846 het volgende:
Hoelang moeten jullie nog werken/studeren vandaag?
Ik heb van 6 tot 9 m'n laatste tentamen, maar zoals het er nu voorstaat ben ik binnen een half uur de deur weer uitquote:Op donderdag 5 april 2007 15:48 schreef TIM-846 het volgende:
van 8:00 tot 16:30quote:Op donderdag 5 april 2007 15:48 schreef TIM-846 het volgende:
Gelukkig nog iemand die morgen moet werken.. ik voelde me al zo alleen! ik morgen ook tot 1600u!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:56 schreef Goover het volgende:
[..]
van 8:00 tot 16:30
morgen van 8:00 tot 16:00 (maarliefst 30 min eerder ivm goede vrijdag)
Was het net aan het typenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:08 schreef TheVulture het volgende:
Alweer U2 en GreenDay... da's al de tweede keer vandaag![]()
Als het nou nog een nieuwe hit was ok....
een van de hoogtepunten inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Coldplay & Richard Ashcroft - Bittersweet Symphonie
heb nog een leuke dance classicquote:Op donderdag 5 april 2007 19:07 schreef -Hans- het volgende:![]()
Voor het request uurtje ga ik ws. een lekkere rock plaat requesten. Heb wel zin in een beetje rock 'n roll !
Wil ik die wel horen dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat ze de oude single van Avril draaien, de nieuwe (Girlfriend) is net uit namelijk.
Ik zat net in de trein maar naar Caz te luisteren, met Timur Perlin.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:17 schreef JeroenV het volgende:
dat idee heb ik ook altijd ja bij ze. Ik schakel dan ook bij Michiel pas weer in, nu even mijn mp3s bekijken.
Geen verkeerde DJ, imo! Ik mocht graag naar hem luisteren toen hij nog op 3FM zat. Volgens mij had Timur ook een soort van singlestrijd, maar dat weet ik niet zeker.. btw; ik vind het jammer dat Maurice V vrij snel naar een andere zender vertrok. Er is een tijd geweest toen had je 3FM summer request ofzo. Dat was een programma waar elke week een andere 3FM-jock was te horen, en Maurice was wel een van de dj's die ik toen erg goed vond klinken.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zat net in de trein maar naar Caz te luisteren, met Timur Perlin.
En ook nog een tijdje wat MP3tjes.
Volgens is t weer bijna weekendquote:Op donderdag 5 april 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
"Schieten als paddestoelen uit de lucht"...???
Volgens mij schieten paddestoelen meestal uit de grond, Michiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
De nieuwe megahit is uitgelekt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna plat op zn neus gaan..... tenminste dat leek zo. Hij probeerde te dansen als Vanilla Icequote:Op donderdag 5 april 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
WTF is die Michiel aan het doen ! hahahaha![]()
![]()
Ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 5 april 2007 19:41 schreef borisz het volgende:
Mijn request is
[claudia mode]
In deze emmer zitten explosieve hoofden
[/claudia mode]
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde gisteren bij C & S dat het ging tussen Fedde Le Grand of Tiesto voor megahit, of is dat weer een van de flauwe grappen van de heren?
haha, nou zo leek het hier ook hoor. Het ging een paar keer bijna fout.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Bijna plat op zn neus gaan..... tenminste dat leek zo. Hij probeerde te dansen als Vanilla Ice
Ach het is in ieder geval een nieuwe plaatquote:Op donderdag 5 april 2007 19:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Als het wel waar is schaam ik me voor 3FM.
Bucketheads?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
hint: emmer en hoofden moet je vertalen en elkaar plakken
Ik heb m ff opgezocht en: toffe plaat!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:41 schreef borisz het volgende:
Mijn request is
[claudia mode]
In deze emmer zitten explosieve hoofden
[/claudia mode]
Krezip vind ik altijd zo simpel...quote:Op donderdag 5 april 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach het is in ieder geval een nieuwe plaat
Maar doe mij Krezip maar of The Feeling met Love it when you call (dat is toch de nieuwe single?)
Ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 5 april 2007 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
jep en nu wat kan er exploderendan heb je de plaat
Ik maak die screens met een programmaatje dat Gadwin Printscreen heet, gaat lekker snel (een seconde per screenshot ofzo).quote:Op donderdag 5 april 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Prachtige caps Sirolf!![]()
whaha dat gesprek met die man: You can pick up your slagerstegoedbon![]()
Misschien moet ik het nummer horen want ik ken het nietquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moet ik het nummer horen want ik ken het niet![]()
Dat zeker, niet de standaard hits bij de requestquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef JeroenV het volgende:
Des te leuker, om eens wat anders te horen.
Dat begint The View ook aardig te worden, hoor hem de hele week al tijdens dit programma volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Nee niet weeeerrrrr Amy Winehouse, dit nummer is een typisch gevalletje: Stukgedraaid
Er wordt heel veel standaard dingen gedraaid tijdens een requestuurtje... Soms wel eens jammer, heb je een nummer net gehoord in de middag komt hij tijdens request weer. Maar ik maak me zelf er ook schuldig aan.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef borisz het volgende:
bij een request uur moet je ook geen standaard dingen aanvragen![]()
Thanks man, vet handig tooltje ! Ik maakte de caps nu nog op de ouderwetse manier d.v.m. printscreen + plakken in Corel Photo Paint en dan eventueel nog bewerken plus opslaan. Zo mis je dus wel erg veel leuke momenten, dat was wel een nadeel.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
"Michiel got the same jeans on for two days now!"
[..]
Ik maak die screens met een programmaatje dat Gadwin Printscreen heet, gaat lekker snel (een seconde per screenshot ofzo).
ik probeer altijd de andere platen aan te vragen die je weinig hoortquote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Er wordt heel veel standaard dingen gedraaid tijdens een requestuurtje... Soms wel eens jammer, heb je een nummer net gehoord in de middag komt hij tijdens request weer. Maar ik maak me zelf er ook schuldig aan.
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm Maricha... durf het bijna niet te vragen maar staat Michiel vaker in de studio bijna naakt?![]()
![]()
In de verte zie je z'n (zwarte) onderbroek.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sirolf heeft ze gemaakt, prachtig!![]()
op een gegeven moment ging zelfs zijn broek uit!
Geweldig man !quote:Op donderdag 5 april 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de verte zie je z'n (zwarte) onderbroek.
[afbeelding]
Volgens mij was Domien van schrik bijna weer naar de 4e etage gehold, snel terug naar kantoor en weg van die streaker!![]()
Haaj Domien!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haaaay!
Ik vind het hier gezellig dan thuis, daar is niemand namelijk! Dus heb ik m'n laptopje meegenomen en zit ik nu wat aan te klooien
Excuses voor de meligheid, trouwens. Het is al de hele dag zo, hahaha!
zin in zondag, F1? Heb mijn team drastisch omgegooid met die 1,1 miljoen die ik nog had.quote:
Het zal wel aan het weer liggen denk ik, na zo'n winter een paar dagen zon zorgt meteen voor zulke vreemde gedragingen van de mens.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haaaay!
Ik vind het hier gezellig dan thuis, daar is niemand namelijk! Dus heb ik m'n laptopje meegenomen en zit ik nu wat aan te klooien
Excuses voor de meligheid, trouwens. Het is al de hele dag zo, hahaha!
Wij krijgen zondag bezoekquote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
zin in zondag, F1? Heb mijn team drastisch omgegooid met die 1,1 miljoen die ik nog had.
's Morgens kijken. Begint toch pas om 8.00quote:Op donderdag 5 april 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij krijgen zondag bezoek
Ik moet nog wat veranderen
BREAKING Ekstra Weekend?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:21 schreef borisz het volgende:
Michiel is al vervroegd weekend aan het vieren denk ik![]()
Nee door de schoenen van Domien (vraag maar niet verder...)quote:Op donderdag 5 april 2007 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Haaj Domien!![]()
Komt door het weer zeker?
probleem opgelostquote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
's Morgens kijken. Begint toch pas om 8.00
Nu wil ik het júist weten, vertel!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee door de schoenen van Domien (vraag maar niet verder...)
Heerlijke (meezing-) plaat inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef JeroenV het volgende:
wonderwall blijft lekker...
sorryquote:Op donderdag 5 april 2007 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heerlijke (meezing-) plaat inderdaad.
Jij was zeker geen BB-fokkerquote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef JeroenV het volgende:
wonderwall blijft lekker...
Met reclameblokken zeker. Gevaarlijke dingen hoor! Ik heb er enige tijd terug eentje tegen m'n hoofd gehad, doet best pijn! Vooral die met Postbus51-aanhanger.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:24 schreef JeroenV het volgende:
Ik zie Domien met van alles en nog wat schuiven op zijn laptop
Laatst geluisterdquote:Op donderdag 5 april 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
http://www.lowlands.nl/profile.php?naam=Michiel3FM
Doe maar Bones, in de Tiga uitvoeringquote:Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Laatst geluisterd
Allemaal The Killers
Wie vraagt ze aan![]()
Hey, die ken ik nog niet! Is dat wat?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Doe maar Bones, in de Tiga uitvoering
Die maken een raar geluid....en toen hij daarover begon, kreeg ik zo enorm de slappe lach! En dat is de aanleiding geweest voor heul veul meligheid.....quote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu wil ik het júist weten, vertel!
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Die maken een raar geluid....en toen hij daarover begon, kreeg ik zo enorm de slappe lach! En dat is de aanleiding geweest voor heul veul meligheid.....
Ik vond 'm wel lekkerquote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hey, die ken ik nog niet! Is dat wat?
Tijd om daar zometeen een microfoon bij te houden.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Die maken een raar geluid....en toen hij daarover begon, kreeg ik zo enorm de slappe lach! En dat is de aanleiding geweest voor heul veul meligheid.....
Bij Rudy!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel lekker
Heb 'm pas 1 keer op 3FM gehoord
Ik ga eens zoeken...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel lekker
Heb 'm pas 1 keer op 3FM gehoord
Zo hard is het geluid ook weer niet, dat was ook juist zo grappig...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om daar zometeen een microfoon bij te houden.![]()
doh op zondagquote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
's Morgens kijken. Begint toch pas om 8.00
jup, maroon5 is een toffe band, hun eerste cd heb ik echt helemaal plat gedraaid, mooi dat ze er weer zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
De Megahit vind ik zo vet ! Ik ben echt serieus verrast door de nieuwe plaat van Maroon 5. Lekker verfrissend geluidje met een pakkende melodie.
Ik kijk live, kan ik weer lekker zitten ergeren aan die reclameblokken tussendoorquote:Op donderdag 5 april 2007 20:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
doh op zondagik neem hem wel lekker op
en dan zondag de ronde van vlaanderen
![]()
Let er dan wel op dat je niet per ongeluk de uitslag al ziet hequote:Op donderdag 5 april 2007 20:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
doh op zondagik neem hem wel lekker op
![]()
Ik ben zelf helemaal geen fan van ze maar hun huidige nummer trek ik echt een stuk beter dan 'This Love ' want die is echt kapot gedraaid op radio en tv..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
jup, maroon5 is een toffe band, hun eerste cd heb ik echt helemaal plat gedraaid, mooi dat ze er weer zijn.
hahaquote:Op donderdag 5 april 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
"Kijk Michiel, een SMSje van Jurre. Of je morgen om 10 uur op zijn kantoor wilt komen, het heeft te maken met een begroeting van Domien op de webcam eerder vanavond."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |