vond hem eerst wel leuk!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zaaddodend deze plaat. Gadverdamme, wat een gejammer.
de nieuwe megahit?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:25 schreef rubbereend het volgende:
over zaaddodende plaat gesproken, hier is er eentje
jaquote:
Het kan ook aan de spanning liggen hequote:Op donderdag 5 april 2007 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Soms vraag ik me af wat je bezielt om je voor zo'n spelletje op te geven als je geen kont weet
Coldplay & Richard Ashcroft - Bittersweet Symphoniequote:Op donderdag 5 april 2007 14:35 schreef Impry het volgende:
Sowieso veel mooie muziek gemaakt op Liveaid toen!
wouwquote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef Impry het volgende:
Die kende ik nog niet!WAT MOOOI!!!
http://www.youtube.com/watch?v=nWThgJtBHso
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef Impry het volgende:
Die kende ik nog niet!WAT MOOOI!!!
http://www.youtube.com/watch?v=nWThgJtBHso
Inderdaad, helemaal stukgedraaidquote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef TIM-846 het volgende:
Die wijnhuis kan me zo ondertussen ook aan mn reet roesten!![]()
Ik ben bang dat die vreselijke Krezip deze of volgende week de nieuwe megahit wordtquote:Op donderdag 5 april 2007 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze deze week een plaat als Megahit hebben gekozen die echt nieuw is op 3FM.... misschien nieuw beleid
De nieuwe Krezip is echtquote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die vreselijke Krezip deze of volgende week de nieuwe megahit wordt![]()
een BreeZah zal denken, Jan Wayne heeft deze plaat gemaaktquote:
Klopt, maar Pete Philly redt deze plaat, C-Mon & Kypski zijn vreselijk slecht livequote:Op donderdag 5 april 2007 14:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
make my day is een cool nummer
Runquote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef TIM-846 het volgende:
wat was nou dat nr van snow patrol tijdens de rebus?
Ik heb gesmst! Ik wil winnenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:18 schreef Glacier het volgende:
SMS allemaal roze naar 3333
* Glacier heeft al kaartjes gekocht zelf..
Verveelt wel gauw.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
The Frayik ben echt helemaal fan van deze band
hun cd is echt heel erg goed
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
jij bent ook niet snel positief he?
Conflake girl van Tori amosquote:Op donderdag 5 april 2007 15:40 schreef TIM-846 het volgende:
wie zingt dit?
Voor mij nietquote:
Ben net thuis van werkquote:Op donderdag 5 april 2007 15:48 schreef TIM-846 het volgende:
Hoelang moeten jullie nog werken/studeren vandaag?
Ik heb van 6 tot 9 m'n laatste tentamen, maar zoals het er nu voorstaat ben ik binnen een half uur de deur weer uitquote:Op donderdag 5 april 2007 15:48 schreef TIM-846 het volgende:
van 8:00 tot 16:30quote:Op donderdag 5 april 2007 15:48 schreef TIM-846 het volgende:
Gelukkig nog iemand die morgen moet werken.. ik voelde me al zo alleen! ik morgen ook tot 1600u!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:56 schreef Goover het volgende:
[..]
van 8:00 tot 16:30
morgen van 8:00 tot 16:00 (maarliefst 30 min eerder ivm goede vrijdag)
Was het net aan het typenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:08 schreef TheVulture het volgende:
Alweer U2 en GreenDay... da's al de tweede keer vandaag![]()
Als het nou nog een nieuwe hit was ok....
een van de hoogtepunten inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Coldplay & Richard Ashcroft - Bittersweet Symphonie
heb nog een leuke dance classicquote:Op donderdag 5 april 2007 19:07 schreef -Hans- het volgende:![]()
Voor het request uurtje ga ik ws. een lekkere rock plaat requesten. Heb wel zin in een beetje rock 'n roll !
Wil ik die wel horen dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat ze de oude single van Avril draaien, de nieuwe (Girlfriend) is net uit namelijk.
Ik zat net in de trein maar naar Caz te luisteren, met Timur Perlin.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:17 schreef JeroenV het volgende:
dat idee heb ik ook altijd ja bij ze. Ik schakel dan ook bij Michiel pas weer in, nu even mijn mp3s bekijken.
Geen verkeerde DJ, imo! Ik mocht graag naar hem luisteren toen hij nog op 3FM zat. Volgens mij had Timur ook een soort van singlestrijd, maar dat weet ik niet zeker.. btw; ik vind het jammer dat Maurice V vrij snel naar een andere zender vertrok. Er is een tijd geweest toen had je 3FM summer request ofzo. Dat was een programma waar elke week een andere 3FM-jock was te horen, en Maurice was wel een van de dj's die ik toen erg goed vond klinken.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zat net in de trein maar naar Caz te luisteren, met Timur Perlin.
En ook nog een tijdje wat MP3tjes.
Volgens is t weer bijna weekendquote:Op donderdag 5 april 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
"Schieten als paddestoelen uit de lucht"...???
Volgens mij schieten paddestoelen meestal uit de grond, Michiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
De nieuwe megahit is uitgelekt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |