vond hem eerst wel leuk!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zaaddodend deze plaat. Gadverdamme, wat een gejammer.
de nieuwe megahit?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:25 schreef rubbereend het volgende:
over zaaddodende plaat gesproken, hier is er eentje
jaquote:
Het kan ook aan de spanning liggen hequote:Op donderdag 5 april 2007 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Soms vraag ik me af wat je bezielt om je voor zo'n spelletje op te geven als je geen kont weet
Coldplay & Richard Ashcroft - Bittersweet Symphoniequote:Op donderdag 5 april 2007 14:35 schreef Impry het volgende:
Sowieso veel mooie muziek gemaakt op Liveaid toen!
wouwquote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef Impry het volgende:
Die kende ik nog niet!WAT MOOOI!!!
http://www.youtube.com/watch?v=nWThgJtBHso
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef Impry het volgende:
Die kende ik nog niet!WAT MOOOI!!!
http://www.youtube.com/watch?v=nWThgJtBHso
Inderdaad, helemaal stukgedraaidquote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef TIM-846 het volgende:
Die wijnhuis kan me zo ondertussen ook aan mn reet roesten!![]()
Ik ben bang dat die vreselijke Krezip deze of volgende week de nieuwe megahit wordtquote:Op donderdag 5 april 2007 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze deze week een plaat als Megahit hebben gekozen die echt nieuw is op 3FM.... misschien nieuw beleid
De nieuwe Krezip is echtquote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die vreselijke Krezip deze of volgende week de nieuwe megahit wordt![]()
een BreeZah zal denken, Jan Wayne heeft deze plaat gemaaktquote:
Klopt, maar Pete Philly redt deze plaat, C-Mon & Kypski zijn vreselijk slecht livequote:Op donderdag 5 april 2007 14:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
make my day is een cool nummer
Runquote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef TIM-846 het volgende:
wat was nou dat nr van snow patrol tijdens de rebus?
Ik heb gesmst! Ik wil winnenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:18 schreef Glacier het volgende:
SMS allemaal roze naar 3333
* Glacier heeft al kaartjes gekocht zelf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |