Bijna plat op zn neus gaan..... tenminste dat leek zo. Hij probeerde te dansen als Vanilla Icequote:Op donderdag 5 april 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
WTF is die Michiel aan het doen ! hahahaha![]()
![]()
Ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 5 april 2007 19:41 schreef borisz het volgende:
Mijn request is
[claudia mode]
In deze emmer zitten explosieve hoofden
[/claudia mode]
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde gisteren bij C & S dat het ging tussen Fedde Le Grand of Tiesto voor megahit, of is dat weer een van de flauwe grappen van de heren?
haha, nou zo leek het hier ook hoor. Het ging een paar keer bijna fout.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Bijna plat op zn neus gaan..... tenminste dat leek zo. Hij probeerde te dansen als Vanilla Ice
Ach het is in ieder geval een nieuwe plaatquote:Op donderdag 5 april 2007 19:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Als het wel waar is schaam ik me voor 3FM.
Bucketheads?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
hint: emmer en hoofden moet je vertalen en elkaar plakken
Ik heb m ff opgezocht en: toffe plaat!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:41 schreef borisz het volgende:
Mijn request is
[claudia mode]
In deze emmer zitten explosieve hoofden
[/claudia mode]
Krezip vind ik altijd zo simpel...quote:Op donderdag 5 april 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach het is in ieder geval een nieuwe plaat
Maar doe mij Krezip maar of The Feeling met Love it when you call (dat is toch de nieuwe single?)
Ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 5 april 2007 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
jep en nu wat kan er exploderendan heb je de plaat
Ik maak die screens met een programmaatje dat Gadwin Printscreen heet, gaat lekker snel (een seconde per screenshot ofzo).quote:Op donderdag 5 april 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Prachtige caps Sirolf!![]()
whaha dat gesprek met die man: You can pick up your slagerstegoedbon![]()
Misschien moet ik het nummer horen want ik ken het nietquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moet ik het nummer horen want ik ken het niet![]()
Dat zeker, niet de standaard hits bij de requestquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef JeroenV het volgende:
Des te leuker, om eens wat anders te horen.
Dat begint The View ook aardig te worden, hoor hem de hele week al tijdens dit programma volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Nee niet weeeerrrrr Amy Winehouse, dit nummer is een typisch gevalletje: Stukgedraaid
Er wordt heel veel standaard dingen gedraaid tijdens een requestuurtje... Soms wel eens jammer, heb je een nummer net gehoord in de middag komt hij tijdens request weer. Maar ik maak me zelf er ook schuldig aan.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef borisz het volgende:
bij een request uur moet je ook geen standaard dingen aanvragen![]()
Thanks man, vet handig tooltje ! Ik maakte de caps nu nog op de ouderwetse manier d.v.m. printscreen + plakken in Corel Photo Paint en dan eventueel nog bewerken plus opslaan. Zo mis je dus wel erg veel leuke momenten, dat was wel een nadeel.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
"Michiel got the same jeans on for two days now!"
[..]
Ik maak die screens met een programmaatje dat Gadwin Printscreen heet, gaat lekker snel (een seconde per screenshot ofzo).
ik probeer altijd de andere platen aan te vragen die je weinig hoortquote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Er wordt heel veel standaard dingen gedraaid tijdens een requestuurtje... Soms wel eens jammer, heb je een nummer net gehoord in de middag komt hij tijdens request weer. Maar ik maak me zelf er ook schuldig aan.
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm Maricha... durf het bijna niet te vragen maar staat Michiel vaker in de studio bijna naakt?![]()
![]()
In de verte zie je z'n (zwarte) onderbroek.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sirolf heeft ze gemaakt, prachtig!![]()
op een gegeven moment ging zelfs zijn broek uit!
Geweldig man !quote:Op donderdag 5 april 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de verte zie je z'n (zwarte) onderbroek.
[afbeelding]
Volgens mij was Domien van schrik bijna weer naar de 4e etage gehold, snel terug naar kantoor en weg van die streaker!![]()
Haaj Domien!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haaaay!
Ik vind het hier gezellig dan thuis, daar is niemand namelijk! Dus heb ik m'n laptopje meegenomen en zit ik nu wat aan te klooien
Excuses voor de meligheid, trouwens. Het is al de hele dag zo, hahaha!
zin in zondag, F1? Heb mijn team drastisch omgegooid met die 1,1 miljoen die ik nog had.quote:
Het zal wel aan het weer liggen denk ik, na zo'n winter een paar dagen zon zorgt meteen voor zulke vreemde gedragingen van de mens.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haaaay!
Ik vind het hier gezellig dan thuis, daar is niemand namelijk! Dus heb ik m'n laptopje meegenomen en zit ik nu wat aan te klooien
Excuses voor de meligheid, trouwens. Het is al de hele dag zo, hahaha!
Wij krijgen zondag bezoekquote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
zin in zondag, F1? Heb mijn team drastisch omgegooid met die 1,1 miljoen die ik nog had.
's Morgens kijken. Begint toch pas om 8.00quote:Op donderdag 5 april 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij krijgen zondag bezoek
Ik moet nog wat veranderen
BREAKING Ekstra Weekend?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:21 schreef borisz het volgende:
Michiel is al vervroegd weekend aan het vieren denk ik![]()
Nee door de schoenen van Domien (vraag maar niet verder...)quote:Op donderdag 5 april 2007 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Haaj Domien!![]()
Komt door het weer zeker?
probleem opgelostquote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
's Morgens kijken. Begint toch pas om 8.00
Nu wil ik het júist weten, vertel!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee door de schoenen van Domien (vraag maar niet verder...)
Heerlijke (meezing-) plaat inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef JeroenV het volgende:
wonderwall blijft lekker...
sorryquote:Op donderdag 5 april 2007 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heerlijke (meezing-) plaat inderdaad.
Jij was zeker geen BB-fokkerquote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef JeroenV het volgende:
wonderwall blijft lekker...
Met reclameblokken zeker. Gevaarlijke dingen hoor! Ik heb er enige tijd terug eentje tegen m'n hoofd gehad, doet best pijn! Vooral die met Postbus51-aanhanger.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:24 schreef JeroenV het volgende:
Ik zie Domien met van alles en nog wat schuiven op zijn laptop
Laatst geluisterdquote:Op donderdag 5 april 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
http://www.lowlands.nl/profile.php?naam=Michiel3FM
Doe maar Bones, in de Tiga uitvoeringquote:Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Laatst geluisterd
Allemaal The Killers
Wie vraagt ze aan![]()
Hey, die ken ik nog niet! Is dat wat?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Doe maar Bones, in de Tiga uitvoering
Die maken een raar geluid....en toen hij daarover begon, kreeg ik zo enorm de slappe lach! En dat is de aanleiding geweest voor heul veul meligheid.....quote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu wil ik het júist weten, vertel!
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Die maken een raar geluid....en toen hij daarover begon, kreeg ik zo enorm de slappe lach! En dat is de aanleiding geweest voor heul veul meligheid.....
Ik vond 'm wel lekkerquote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hey, die ken ik nog niet! Is dat wat?
Tijd om daar zometeen een microfoon bij te houden.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Die maken een raar geluid....en toen hij daarover begon, kreeg ik zo enorm de slappe lach! En dat is de aanleiding geweest voor heul veul meligheid.....
Bij Rudy!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel lekker
Heb 'm pas 1 keer op 3FM gehoord
Ik ga eens zoeken...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel lekker
Heb 'm pas 1 keer op 3FM gehoord
Zo hard is het geluid ook weer niet, dat was ook juist zo grappig...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om daar zometeen een microfoon bij te houden.![]()
doh op zondagquote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
's Morgens kijken. Begint toch pas om 8.00
jup, maroon5 is een toffe band, hun eerste cd heb ik echt helemaal plat gedraaid, mooi dat ze er weer zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
De Megahit vind ik zo vet ! Ik ben echt serieus verrast door de nieuwe plaat van Maroon 5. Lekker verfrissend geluidje met een pakkende melodie.
Ik kijk live, kan ik weer lekker zitten ergeren aan die reclameblokken tussendoorquote:Op donderdag 5 april 2007 20:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
doh op zondagik neem hem wel lekker op
en dan zondag de ronde van vlaanderen
![]()
Let er dan wel op dat je niet per ongeluk de uitslag al ziet hequote:Op donderdag 5 april 2007 20:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
doh op zondagik neem hem wel lekker op
![]()
Ik ben zelf helemaal geen fan van ze maar hun huidige nummer trek ik echt een stuk beter dan 'This Love ' want die is echt kapot gedraaid op radio en tv..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
jup, maroon5 is een toffe band, hun eerste cd heb ik echt helemaal plat gedraaid, mooi dat ze er weer zijn.
hahaquote:Op donderdag 5 april 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
"Kijk Michiel, een SMSje van Jurre. Of je morgen om 10 uur op zijn kantoor wilt komen, het heeft te maken met een begroeting van Domien op de webcam eerder vanavond."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |