zoals?quote:Op maandag 2 april 2007 17:04 schreef MichielPH het volgende:
Zeggen jullie eens iets meisjesachtigs, zodat ik me niet meer zo suf voel.
Dat was toch niets voor jou, ziek op bed liggen?quote:Op maandag 2 april 2007 17:03 schreef Freshthinking het volgende:
net thuis, zometeen maar eens onder de spreekwoordelijke wol
Weet ik veul, jij bent de dame!quote:
Chiel, vannacht weer?quote:Op maandag 2 april 2007 17:10 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Weet ik veul, jij bent de dame!
"Chiel, vanacht weer?"
johquote:Op maandag 2 april 2007 17:17 schreef MichielPH het volgende:
Ja hè, zo klinkt het zo nep..
Ok, kom je nu naar Groningen toe?
Ik heb zaterdag galaquote:Op maandag 2 april 2007 17:19 schreef MichielPH het volgende:
Kom anders dit weekend weer eens, maar ik zondag een ontbijtje voor jou!
halloquote:Op maandag 2 april 2007 17:25 schreef Patries86 het volgende:
(verhaaltje...)
je bent er maar druk meequote:
quote:Op maandag 2 april 2007 17:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent er maar druk mee
maar wat hadden je collega's nou allemaal bedacht, wat je donderdagavond gedaan had?
klopt, behalve als de situatie onhoudbaar is.. nu met de laptop in bedquote:Op maandag 2 april 2007 17:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat was toch niets voor jou, ziek op bed liggen?
je zat er in vorige topic over te praten, ben wel benieuwd hoe 'fantasierijk' je collega's zijnquote:
behoorlijkquote:Op maandag 2 april 2007 17:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je zat er in vorige topic over te praten, ben wel benieuwd hoe 'fantasierijk' je collega's zijn
sommige dingen zeker te erg voor woorden?!quote:
juist jaquote:Op maandag 2 april 2007 17:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sommige dingen zeker te erg voor woorden?!(die wil je hier niet eens posten
)
volgens mij moet je ze wel een beetje waarderen die collega's, dat ze uberhaupt van zulke dingen kunnen verzinnenquote:
ik mis een woordquote:Op maandag 2 april 2007 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij moet ze wel een beetje waarderen die collega's, dat ze uberhaupt van zulke dingen kunnen verzinnen![]()
er heeft een edit plaatsgevondenquote:Op maandag 2 april 2007 17:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik mis een woord
Moeten ze je óf moet je ze
laptop is bed is zoooo goddelijkquote:Op maandag 2 april 2007 17:39 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
klopt, behalve als de situatie onhoudbaar is.. nu met de laptop in bed
Doet ik ook vrij vaak. Heerlijk met je pyjama in bed, tv aan en laptop dr bijquote:
inderdaadquote:Op maandag 2 april 2007 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
je moet lienelien niet pesten Roycoooooo, ze heeft het al zwaar genoeg met die collega's van haar
Goed hequote:Op maandag 2 april 2007 19:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Miss_scofield is dr ook weer hoor: gelijk topic dicht, alleen maakt zij wel een nieuw topic aan als ze hem sluit. Kan niet van iedereen gezegd worden, he Lienelien![]()
Hela, hoe was het gister op zn grieks allemaal?quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:26 schreef Sok41 het volgende:
Goedenmorgen !@
Mh we kregen zomaar een ander idee om door te gaan naar de bios.. Achja niet dat ik t erg vond ofcquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:27 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hela, hoe was het gister op zn grieks allemaal?![]()
Daar kan ik inkomen. Ik probeer d'r altijd om een uur of 10 in te liggen, wil toch wel die 8 uurtjes halen, haal ik meestal niet (wekker half 7), maargoed, 't komt in de buurt..quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:39 schreef MichielPH het volgende:
Constant half 2 naar bed gaan is een slecht idee als je stage loopt;
Dikker papier gebruikt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:42 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Stagebegeleider was er gister. Die was erg tevregen, alleen mijn verslag was te dun.. dus dat heb ik nu dikker gemaakt.
Ik ben ook veel te kinderachtig bezig. Door zo laat mogelijk naar bed te gaan, duurt het weer wat langer voordat ik naar m'n stage moet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:42 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen. Ik probeer d'r altijd om een uur of 10 in te liggen, wil toch wel die 8 uurtjes halen, haal ik meestal niet (wekker half 7), maargoed, 't komt in de buurt..
Mhwah bij mij is dat niet iets kinderachtigs maar ik blijf altijd nog te lang plakken eer ik in mn bed lig is het altijd rond 1 uur..quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:54 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te kinderachtig bezig. Door zo laat mogelijk naar bed te gaan, duurt het weer wat langer voordat ik naar m'n stage moet.
Stage![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:59 schreef Damzkieee het volgende:
11 uur gaat t lichtje wel uit bij mij hoor
Tussen 22:30 en 23:00quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:59 schreef Damzkieee het volgende:
11 uur gaat t lichtje wel uit bij mij hoor
Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
pff. bikkels.. 21.00 uur ga ik altijd studeren...
de binnenkant van mn ogen that is...
/edit
moah piet.. ambtenaar!
Ambtenaar ? Waar heb ik dat aan verdiend.?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
pff. bikkels.. 21.00 uur ga ik altijd studeren...
de binnenkant van mn ogen that is...
/edit
moah piet.. ambtenaar!
Pica?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
je starttijd..
het moment dat jij nog aan mooie vrouwen zit te dromen, ben ik alweer me aan het concentreren hoe ik de bumperklever voor me opzij kan krijgen...
btw, kwam gisteren claudia z. nog tegen.. remember?ze rijd in een afgetrapte witte VW cabrio uit de jaren begin 90-ish..
Die herken al te goedquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
je starttijd..
het moment dat jij nog aan mooie vrouwen zit te dromen, ben ik alweer me aan het concentreren hoe ik de bumperklever voor me opzij kan krijgen...
btw, kwam gisteren claudia z. nog tegen.. remember?ze rijd in een afgetrapte witte VW cabrio uit de jaren begin 90-ish..
Ze had haar achternaam wel tegen jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pica?![]()
Aan die naam te horen kan t eigenlijk niet veel goeds zijn. Zuur![]()
Nee dat schijnt hier niet te mogenquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die herken al te goed... Heb je het lekkerste wijf van de mavo gescoord, heb je een ontwrichte kaak
btw, Bootje ze hebben het niet zo op regio SC in het Stage SC![]()
Verklaar je verhaal ffquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die herken al te goed... Heb je het lekkerste wijf van de mavo gescoord, heb je een ontwrichte kaak
btw, Bootje ze hebben het niet zo op regio SC in het Stage SC![]()
stel je voor. je ben 14, en in een klas lager zit een blond mokkel, grote uh, ogen en opzich niet lelijk.. piet had er verkering mee maar zn kaak was krom ofzo, moet ie zelf maar ff melden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Verklaar je verhaal ff? Lekkerste wijf, kaak ontwricht??
Pff 7.15 slaap is te weinig voor mijquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:18 schreef DaFan het volgende:
21:00 uur slapenDat lukt me niet eens al zou ik het willen. Lig er wel altijd 23:00 in maar ga altijd nog serietje kijken op de laptop, en tegen 12 uur slapen. Hoef er wel 'pas' om 7:15 uur uit.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:20 schreef Sok41 het volgende:
Jee.. leer mij die dicipline eens aan.. Afgelopen weken niet echt vroeger dan 12-1 uur geweest..
@Pieter
nekid pix plx, en vertel
Om een lang verhaal kort te houden..quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Verklaar je verhaal ff? Lekkerste wijf, kaak ontwricht??
Het was nog voor de webcamsletjes tijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:20 schreef Sok41 het volgende:
Jee.. leer mij die dicipline eens aan.. Afgelopen weken niet echt vroeger dan 12-1 uur geweest..
@Pieter
nekid pix plx, en vertel
Hoiquote:
Hier ook zeker 8 uur, komt er alleen nooit vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pff 7.15 slaap is te weinig voor mij
Heb minstens 8 uur nodig
Mjah, gister polo en zomerjasje, vandaag trui en winterjas..quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:wederom goedemorgen, dit keer zonder zonnetje
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:35 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Mjah, gister polo en zomerjasje, vandaag trui en winterjas..![]()
Veel geklaag van mensen dat we er voor zaten steedsquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:-
@ Sok41: hoe is op z'n grieks (in de bios) bevallen dan?
ik ga ook ongeveer rond die tijd naar bed meestal...soms ook later.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga meestal 22.30-23.00 slapen en dan iets na 8-en weer uit beddus ben meestal wel goed uitgeslapen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Veel geklaag van mensen dat we er voor zaten steeds![]()
![]()
Triootje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hebben jullie ideeën voor een lief cadeautje voor een man (mijn vriendje!)?
Ik heb echt géén leuke ideeën meer!! Mannen zijn zo lastig
morguhquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:50 schreef Teije het volgende:
goedemorgen, tvp
Gaat hard vandaagquote:
quote:
zijn je knieeen al beurs? zo nee, denk maar even doorquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hebben jullie ideeën voor een lief cadeautje voor een man (mijn vriendje!)?
Ik heb echt géén leuke ideeën meer!! Mannen zijn zo lastig
Vrouwen zijn lastig! Zie dit stukkie van t topic van gister maar! Stage SC #86 Zijn we vrijdag vrij?quote:
misschien houdt hij van 'op z'n grieks'quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Edit; waar houdt die van? voetbal, auto's, sex, kleren?
Bootje in de bochtquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zijn je knieeen al beurs? zo nee, denk maar even door![]()
uhm, wat zijn zn hobbies..?
Typisch een Bootje opmerkingquote:
Wij proberen alleen maar te helpenquote:
Digitale fotolijst vind ik een leuk kado'tje voor een man. Beetje electronica, en je hebt er zelf ook nog wat aan...quote:
Yepp, allesquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Edit; waar houdt die van? voetbal, auto's, sex, kleren?
PM me voor tips.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien houdt hij van 'op z'n grieks'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van 99 euro?? Ben wel student hequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Digitale fotolijst vind ik een leuk kado'tje voor een man. Beetje electronica, en je hebt er zelf ook nog wat aan...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:02 schreef Sok41 het volgende:
[..]
PM me voor tips.had je nog wat van de film meegekregen trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(welke film was je heengeweest eigenlijk?)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Misschien kan het een keer serieusquote:
gisteren niks gehoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Goover het volgende:eindelijk! Steen door de ruit bij lienelien!
Of had ze gister gemeld dat ze later zou zijn vandaag?
Ze was toch ziek?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Goover het volgende:eindelijk! Steen door de ruit bij lienelien!
een baksteen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Goover het volgende:eindelijk! Steen door de ruit bij lienelien!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gisteren niks gehoorden bedoel je nou dat je een steen door de ruit hebt gegooid, of dat we dat nu mogen doen omdat ze er nog niet is?
Heb d'r een aangeschaft voor 59 euri bij de blokker, geluk mee gehad..quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Van 99 euro?? Ben wel student he
Kaarten voor een voetbalwedstrijd, kaarten voor een racewedstrijd oid, shirtjes voor de zomer?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Yepp, allesHaha! Oh, en nog zijn verslaving PES6.
PES6quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Yepp, allesHaha! Oh, en nog zijn verslaving PES6.
Juistem, die bedoelde ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
The ultimate PES6 guide, heeftie die al? Kost 27,50 ofzo dachtik.
Music & lyrics..Total chick flick !!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had je nog wat van de film meegekregen trouwens?(welke film was je heengeweest eigenlijk?)
Pro Evolution Soccer 6quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
WTF= PES6??
Pro Evolution Soccer 6, playstation gamequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
WTF= PES6??
Oh, dat scheelt al veelquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:06 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Heb d'r een aangeschaft voor 59 euri bij de blokker, geluk mee gehad..
Je hebt ook van die PES6 boeken bij FRS, dat is misschien wat voor een lager budget![]()
PWND, ik was 1 minuut eerderquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pro Evolution Soccer 6, playstation game![]()
Lul manquote:
Hee niet te veel eisen gaan stellen hequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:13 schreef miss-scofield het volgende:
En is het niet zo dat ik geen 100 euro wil uitgeven hoor!! Maar niet voor één fotolijstje..![]()
ja.. 538 ligt er uitquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
playstation blegh.. soccer game.. blegh..
doe mij maar WoW
ps, ligt 538 webradio (via WMP) eruit?
Wel leuk!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kaarten voor een voetbalwedstrijd, kaarten voor een racewedstrijd oid, shirtjes voor de zomer?
538quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
playstation blegh.. soccer game.. blegh..
doe mij maar WoW
ps, ligt 538 webradio (via WMP) eruit?
Hehe!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hee niet te veel eisen gaan stellen he
Weekendje weg ofzo?
Das lelijk. Gewoon hotels.nl dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe!
Ja, ben nu aan het zoeken voor een kasteelovernachting. Maar ik zie alleen maar kastelen waar je om 11.00 uur 's ochtends de dag erna al uit moet checken!![]()
Koop er een doos merci, dat jij er bent erbij =lieffffffquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wel leuk!!
Maar ik wil het iets liever![]()
Mjah, dat ding was 2 weken geleden oid in de aanbieding bij de blokker, alleen hadden ze hem toen nergens meer al snel. En nu loop ik afgelopen zondag op zuidplein (Rotterdam), staat dat daar opeens bij de blokker nog voor 69 euro (terwijl de kassa hem uiteindelijk voor 59 aansloeg). Dus maar meegenomen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt al veelEens kijken, vind het wel leuk!
TE GEKquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
Blondje lvl 69 human warlock 41/8/11, Beestje lvl 60 human pally, Binholland lvl 58 dwarf hunter, Bruistablet lvl 22 NE druid op Xavius
daarnaast heb ik 60 NE warrior, 60 dwarf priest, 36 gnome mage en 30 gnome rogue op emerald dream..
Waar haal je de tijd vandaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
Blondje lvl 69 human warlock 41/8/11, Beestje lvl 60 human pally, Binholland lvl 58 dwarf hunter, Bruistablet lvl 22 NE druid op Xavius
daarnaast heb ik 60 NE warrior, 60 dwarf priest, 36 gnome mage en 30 gnome rogue op emerald dream..
/edit 538 werkt weer
Ja, zit nu op hotelspecials.nl!quote:
Dat red je niet voor 100 euroquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, zit nu op hotelspecials.nl!
We wilden eerst naar Disneyland.. maar is al helemaal volgeboekt of echt teringduur! Heb namelijk het weekend van de 14e vrij, en kan niet het weekend erna weer vrij nemen. Dus moet in dat weekend! Kut Disney![]()
'quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
/edit 538 werkt weer
Disneyland op zich wel geinig, alleen als je wat wil vreten betaal je je scheel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, zit nju op hotelspecials.nl!
We wilden eerst naar Disneyland.. maar is al helemaal volgeboekt of echt teringduur! Heb namelijk het weekend van de 14e vrij, en kan niet het weekend erna weer vrij nemen. Dus moet in dat weekend! Kut Disney![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Koop er een doos merci, dat jij er bent erbij =lieffffff![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Koop er een doos merci, dat jij er bent erbij =lieffffff![]()
![]()
elk nadeel heef een voordeelquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Helaas... allergie voor chocola!!
Alhoewel..kan ik lekker alles opeten![]()
We zijn twee jaar terug al geweest naar Parijs! Erg leuk!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Disneyland op zich wel geinig, alleen als je wat wil vreten betaal je je scheel.
Gewoon weekendje parijs dan? Ik weet nog wel een mooi hotel
Londen dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
We zijn twee jaar terug al geweest naar Parijs! Erg leuk!!!
@ Roycooooooo: Nee is rond 140 euro, geen probleem. Maar weekend waarin ik kan is al helemaal volgeboekt!En ik wil echt graag naar Disney!!
Hij gaat piepen (adem) en krijgt allemaal bultjes op z'n buik!! Lekker jeuken! Zielig!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:21 schreef Sok41 het volgende:
Chocola kan ik ook niet eten..
Kan wel maar it'll result in branden maagzuur![]()
nijs..quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:19 schreef Sok41 het volgende:
Hm ik had een 60 warlock en 60 warrior, met de warlock deed ik aan hardcore raiden. Naxx cleared voor kerst vorig jaar, toen account verkocht voor 400 ballen en verder gegaan op mn andere acc met paladin die nu 70 is en ik weer aant hardcore raiden mee ben.. Server first op alles blijft leuk
Ik heb amper de tijd om te gamenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nijs..
en piet betreft tijd.. vroegâh had ik tijd zat ervoor.. 50+ uur per week.. nu is dat MAX 20 uur, met VEEL geluk.. meestal tussen de 0-10 ofzo..
11 uur is nog redelijk laat hoor, in veel hotels moet je nog eerder weg zijn. (10:00 vaak)quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe!
Ja, ben nu aan het zoeken voor een kasteelovernachting. Maar ik zie alleen maar kastelen waar je om 11.00 uur 's ochtends de dag erna al uit moet checken!![]()
Nee dat is lekker goedkoop!quote:
Is ook wel zo.. maar wil uitslapen enzo! Zit op www.hotelspecials.nlquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:26 schreef Goover het volgende:
[..]
11 uur is nog redelijk laat hoor, in veel hotels moet je nog eerder weg zijn. (10:00 vaak)
Soms kan je een beetje extra betalen zodat je tot 12:00 mag blijven, maar soms moet je dan een heledag extra betalen.
11 uur is dus zo gek nog niet. (waar kan je die overnachtingen vinden?)
Jamaar meestal kun je om 12.00 inchecken. Dat betekend dat de vorige er om 11.00 uit moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:28 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Is ook wel zo.. maar wil uitslapen enzo! Zit op www.hotelspecials.nl
Ik wil de hele dag chillen en niet haasten en alweer naar huis!
niet iedereen loopt rondjes pietquote:
Waar poker je? K poker ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
niet iedereen loopt rondjes piet![]()
de tijd dat jij loopt, zit ik te pokeren of te WoWen
Ja idd.. ik moet niet zo kieskeurig zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jamaar meestal kun je om 12.00 inchecken. Dat betekent dat de vorige er om 11.00 uit moeten zijn.
Of je moet een extra dag boeken
Internet ja? Of speel je ook in t casino?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, op internet bedoel je, of IRL?
Pokerstars!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Internet ja? Of speel je ook in t casino?
Ben nog niet in HC geweest, is dat nog wat?? Speel liever met kameraden, waar ik regelmatig winquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:39 schreef Bootje84 het volgende:
beide.. ik ben westlander, dus als ik naar HC ga, speel ik in scheveningen.. tot nu toe 1x ¤10,- gewonnen en een potje of 5 gedaan geloof ik..
1x3e, 2x4e, 1x5e, 1x9e
online zit ik voor playmoney op everest poker en partypoker, voor real money zit ik op pokerstars SnG van $1+0,10
wtf, speel jij ookquote:
Met echt geld via internet spelen mag niet in NLquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben nog niet in HC geweest, is dat nog wat?? Speel liever met kameraden, waar ik regelmatig win, vaak pot van 30/40 euro. Elke week pokeren we wel..
Internet tijdje gedaan met die gratis bonusgevallen, verloren. Ben nu bezig met een boek, wil die eerst uit hebben voordat ik op internet met mijn eigen geld ga spelen.
Verder veel mee gedaan aan freeroll @ Unibet, 1x 2 dollar gewonnen met 2,5 uur spelen. Schiet ook niet op!![]()
Samen met Remcore denkik welquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:44 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik de enige hierzo die niet pokert?![]()
hij post het ook net in dezelfde minuutquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:44 schreef PieterBas het volgende:
nee, hoor ik poker ook niet..quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:44 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan het wel (een beetje), maar ik ben niet zo van de kaartspelletjesquote:
Over marktpenetratie zeker?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij post het ook net in dezelfde minuut
ben nu trouwens aan het typen over penetratie, maar schiet niet echt op
Doe ik wel, zag laatst in een artikel in de krant waarin de regering het wil verbiedenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Met echt geld via internet spelen mag niet in NL. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het mag niet..
Ik poker heeeel af en toe met vrienden, we spelen gewoon tot we geen zin hebben, geen tournooi achtig iets dus. Twee keer mijn inzet verdubbeld (van 10 euro naar 20) Het is wel een leuk spelletje, maar je moet het niet te vaak doen, dan is het saai.
Succes, playahquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:48 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb mn acc op ebay verkocht... Ik ben beetje druk dus mij hoor je even niet
Maar op ebay is verboden toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:48 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb mn acc op ebay verkocht... Ik ben beetje druk dus mij hoor je even niet
Iets verkeerd gezegd tegen ome agent?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
kunnen en mogen zijn 2 aparte dingen.. (laatste keer dat ik dat zei, kreeg ik 3 wk later 3 bekeuringen binnen)
waar ga je heen dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:54 schreef Sok41 het volgende:
Op ebay mag je m wel verkopen als je er een disclaimer bijzet dat de account nog altijd property blijft van blizzard en je alleen de tijd die je erop verspeelt heb verkoopt en balbalblalbabla..
nu benk echt ef weg
Nais, AQ all-in meegaan, niet echt de handen om dat te doen in MPquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
Goover.. dont state the obvious..
kunnen en mogen zijn 2 aparte dingen.. (laatste keer dat ik dat zei, kreeg ik 3 wk later 3 bekeuringen binnen)
maar goed. poker op internet vind ik wel ok. doe het liever IRL.. geeft een extra dimensie.. waar woon je roycoo..? is er nog plek voor een haai?
poker in HC is opzich goed te doen. niveau is niet all-that, maar ik hoor verhalen dat je elders in HC de mensen op kan rollen.. in scheveningen valt dat toch lelijk tegen..
mooiste pot wat ik had, was toen ik short stacked was door foute call..
ik zat in late positie, persoon links van me was aan zet. die ding all-in, halverwege ging iemand ook all-in, en ik keek mijn kaarten.. AKo.. ik ga mee!
iemand met pocket T, ander met AQ..
flop valt xxQ.. kut. turn K, river x.. kassa
hoeveel heb je al koffie/thee moeten halen vandaag?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:57 schreef Damzkieee het volgende:
Grieks voer wegbrengen naar t kleine kamertje
moeten 0x, maar ik ben al 3x geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeveel heb je al koffie/thee moeten halen vandaag?
haha lachen, 3x pw. Das best veelquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Zo'n 3x per week IRL en elke avond via pokerstars.com!!
Leuk hoor
Wordt m idd nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
royco, woon in 't westland.. gaat em niet echt worden denk ik
niet echt een strategische plek dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
moeten 0x, maar ik ben al 3x geweest.
Ik zit ook het dichtste bij het apparaat van alle stagiaires hier, dat kan niet anders
heel erg jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet echt een strategische plek dus
@ PieterBas: PWND
LOLquote:
Nee, spelend leren. Speel met allemaal kneusjes, dus ik val niet op ofzo. Heb al een paar keer de pot gewonnen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha lachen, 3x pw. Das best veel! Beetje in verdiept dan of gewoon spelen en zodoende leren?
K heb alleen nog partypoker en Unibet, nog ff pokerstars dl-en![]()
Jemig, moet dat nou in de naam van onze lieve Heer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef lienelien het volgende:
Ja godverdomme, waar blijven die stenen als je ze nodig hebt?
ja, verdomme, ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jemig, moet dat nou in de naam van onze lieve Heer.
Heeft Goover soms het verkeerde raam ingegooid..?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef lienelien het volgende:
Ja godverdomme, waar blijven die stenen als je ze nodig hebt?
Nee, géén raam juist.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heeft Goover soms het verkeerde raam ingegooid..?![]()
haha, wat is de SB en BB dan? Met hoeveel doe je dan? Toch wel lekker als je paar keer wintquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nee, spelend leren. Speel met allemaal kneusjes, dus ik val niet op ofzo. Heb al een paar keer de pot gewonnen!Ik word steeds beter! Wij betalen 2 euro voor 20 chips. Is het op, heb je pech
![]()
Op pokerstars speel ik altijd beetje overdreven. Als je pot op is, krijg je zo weer 1000 punten. Dus gewoon lekker veel inzetten op niks, het is toch allemaal nep en je hebt zo weer veel punten!
een beetje geluk bij een ongelukquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, géén raam juist.
Net maar even met mn uitermate toffe stagebegeleider koffie gaan drinken en even uitgelegd waarom ik de laatste tijd steeds te laat was ed... Nouja, eigenlijk was 'ie niet zo blij, maar uiteindelijk bood 'ie me hier een baantje aan, voor na m'n stage dus
Kerel klap van de molen gehad denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:16 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe een baan aanbieden aan een notoire verslaper, dies gek
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:16 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe een baan aanbieden aan een notoire verslaper, dies gek
Hahaa, sukkel!! Small blind, big blind. Ben niet gek hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha, wat is de SB en BB dan? Met hoeveel doe je dan? Toch wel lekker als je paar keer wint![]()
Playmoney vink niks, leer je niks van omdat je het zoals je al aangeeft niet serieus speelt en alleen maar dr in lopen einsen..
ik denk alle stage begeleidersquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef lienelien het volgende:
hij maakt nog eens wat mee als ik een dagje niet op fok zou zitten
Haha neej, bedoel niet wat het is maar hoeveel die isquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:23 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaa, sukkel!! Small blind, big blind. Ben niet gek hoorIk speel het vaak
Is één van de eerste dingen die je leert geloof ik
Meestal met een man of 6. Erg leuk.
Maar als ik toernooitje speel via PS, dan speel ik wel serieus. Je kan altijd veel punten winnen en dat wil ik wel
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef lienelien het volgende:
Hij zei zo: we willen je graag, je bent altijd heel snel, zonder blabla, het voelt heel fijn, ja jaaaa, erg fijn dit
We begrijpen het al..quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef lienelien het volgende:
hij maakt nog eens wat mee als ik een dagje niet op hem zou zitten
quote:
lekker verhaal... kan je hun internet niet dichtknijpen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:29 schreef francis997 het volgende:
ik ben niet blij..een stelletje gebruikers die vandaag een vergadering hadden..kunnen niet eens de telefoon pakken om te zeggen dat het niet doorgaat. sta ik daar voor Jan lul allerlei laptos te installeren en plaatsen. Bel ik op voor de inloggegevens...zegt een, "dat hoeft niet meer"..niet eens sorry ofzo....![]()
1 uur verspilde tijd
Sorryquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha neej, bedoel niet wat het is maar hoeveel die is? Niet de betekenis
.. bijv. 1 muntje of 2 muntjes oid?
Aah oke. Vrij hoog imo..quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
Euh, als ze we met 20 chips spelen, dan met 1 en 2 chips ja. Maar als finale ofzo lang duurt verhogen we het met 2 en 4 muntjes.
Nog 15quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
alweer mijn 3040e post sinds 7 november 2006![]()
Kerel posten als een mallequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
alweer mijn 3040e post sinds 7 november 2006![]()
ik wilde al zeggen, wat is er met 7980 danquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kijk maar naar mn postcount
Edit: Anders leer ik ff rekenen.
Nog 34 dus
Hier < 1 per dag Maar dat komt doordat ik 3 jaar geleden ben geregistreerd en pas een paar weken geleden actief ben geworden.quote:
wat voor forum zit je nog meer op dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:52 schreef Sok41 het volgende:
Oh btw, ik zit trouwens ook nog op een andere forum.. En daar.. Hmzz..![]()
Okquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hier < 1 per dag Maar dat komt doordat ik 3 jaar geleden ben geregistreerd en pas een paar weken geleden actief ben geworden.Nu 300 posts, moet er dus nog 600 bij scoren om op >1 per dag te komen
![]()
Forum van mn guild.. ((GEEEEEEK)) Maar nee dat valt wel mee.. Wel cool, allemaal lui uit europa waar ik ook elke avond mee lul over Ventrilo (praatprogramma) En volgende week ga ik naar England, soort meeting.. Pubs in en lam worden,quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor forum zit je nog meer op dan?
tweakers forum (x3 minimaal tegelijk open)quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor forum zit je nog meer op dan?
op Partyflock heb ik 262 forumposts
op VMX heb ik 96 posts
wat doe je allemaal op Tweakers dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tweakers forum (x3 minimaal tegelijk open)
Bootje heeft een heleboel kippen thuisquote:
hij pakt alles aan wat met Fok!-ken te maken heeftquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
nog suggesties voor een nieuwe TT?
mijne = "Bootje en z'n chickies"
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hey meneer de logistieke groothandel
Tsja, als jij nou wat langer stage liep dan ik... en ik eens een ochtend niets te doen hadquote:
Is dan 'Bootje en z'n kippen' niet leuker?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
nog suggesties voor een nieuwe TT?
mijne = "Bootje en z'n chickies"
"Bootje en z'n chickies/chickens" ook goed?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Is dan 'Bootje en z'n kippen' niet leuker?
Bootje is net 1-2 topics actief.. en heeft nu al de eer om in de TT te staanquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Bootje en z'n chickies/chickens" ook goed?
maar hij is actief op een kippenforumquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje is net 1-2 topics actief.. en heeft nu al de eer om in de TT te staan
sociale controle hèquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef Sok41 het volgende:
Mn broeder spiekt naar mn berichten !! Denk ik, hij zei net op googletalk hey sok41 tegen me dusjaaa hahah HOI !
ik ben nog niemand tegengekomenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:34 schreef PieterBas het volgende:
familie/collega's op Fok.. altijd lastig
ga je gangquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:35 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Eens kijken of we daar verandering in kunnen brengen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |