Mh we kregen zomaar een ander idee om door te gaan naar de bios.. Achja niet dat ik t erg vond ofcquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:27 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hela, hoe was het gister op zn grieks allemaal?![]()
Daar kan ik inkomen. Ik probeer d'r altijd om een uur of 10 in te liggen, wil toch wel die 8 uurtjes halen, haal ik meestal niet (wekker half 7), maargoed, 't komt in de buurt..quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:39 schreef MichielPH het volgende:
Constant half 2 naar bed gaan is een slecht idee als je stage loopt;
Dikker papier gebruikt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:42 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Stagebegeleider was er gister. Die was erg tevregen, alleen mijn verslag was te dun.. dus dat heb ik nu dikker gemaakt.
Ik ben ook veel te kinderachtig bezig. Door zo laat mogelijk naar bed te gaan, duurt het weer wat langer voordat ik naar m'n stage moet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:42 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen. Ik probeer d'r altijd om een uur of 10 in te liggen, wil toch wel die 8 uurtjes halen, haal ik meestal niet (wekker half 7), maargoed, 't komt in de buurt..
Mhwah bij mij is dat niet iets kinderachtigs maar ik blijf altijd nog te lang plakken eer ik in mn bed lig is het altijd rond 1 uur..quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:54 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te kinderachtig bezig. Door zo laat mogelijk naar bed te gaan, duurt het weer wat langer voordat ik naar m'n stage moet.
Stage![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:59 schreef Damzkieee het volgende:
11 uur gaat t lichtje wel uit bij mij hoor
Tussen 22:30 en 23:00quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:59 schreef Damzkieee het volgende:
11 uur gaat t lichtje wel uit bij mij hoor
Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
pff. bikkels.. 21.00 uur ga ik altijd studeren...
de binnenkant van mn ogen that is...
/edit
moah piet.. ambtenaar!
Ambtenaar ? Waar heb ik dat aan verdiend.?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
pff. bikkels.. 21.00 uur ga ik altijd studeren...
de binnenkant van mn ogen that is...
/edit
moah piet.. ambtenaar!
Pica?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
je starttijd..
het moment dat jij nog aan mooie vrouwen zit te dromen, ben ik alweer me aan het concentreren hoe ik de bumperklever voor me opzij kan krijgen...
btw, kwam gisteren claudia z. nog tegen.. remember?ze rijd in een afgetrapte witte VW cabrio uit de jaren begin 90-ish..
Die herken al te goedquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
je starttijd..
het moment dat jij nog aan mooie vrouwen zit te dromen, ben ik alweer me aan het concentreren hoe ik de bumperklever voor me opzij kan krijgen...
btw, kwam gisteren claudia z. nog tegen.. remember?ze rijd in een afgetrapte witte VW cabrio uit de jaren begin 90-ish..
Ze had haar achternaam wel tegen jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pica?![]()
Aan die naam te horen kan t eigenlijk niet veel goeds zijn. Zuur![]()
Nee dat schijnt hier niet te mogenquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die herken al te goed... Heb je het lekkerste wijf van de mavo gescoord, heb je een ontwrichte kaak
btw, Bootje ze hebben het niet zo op regio SC in het Stage SC![]()
Verklaar je verhaal ffquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die herken al te goed... Heb je het lekkerste wijf van de mavo gescoord, heb je een ontwrichte kaak
btw, Bootje ze hebben het niet zo op regio SC in het Stage SC![]()
stel je voor. je ben 14, en in een klas lager zit een blond mokkel, grote uh, ogen en opzich niet lelijk.. piet had er verkering mee maar zn kaak was krom ofzo, moet ie zelf maar ff melden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Verklaar je verhaal ff? Lekkerste wijf, kaak ontwricht??
Pff 7.15 slaap is te weinig voor mijquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:18 schreef DaFan het volgende:
21:00 uur slapenDat lukt me niet eens al zou ik het willen. Lig er wel altijd 23:00 in maar ga altijd nog serietje kijken op de laptop, en tegen 12 uur slapen. Hoef er wel 'pas' om 7:15 uur uit.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:20 schreef Sok41 het volgende:
Jee.. leer mij die dicipline eens aan.. Afgelopen weken niet echt vroeger dan 12-1 uur geweest..
@Pieter
nekid pix plx, en vertel
Om een lang verhaal kort te houden..quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Verklaar je verhaal ff? Lekkerste wijf, kaak ontwricht??
Het was nog voor de webcamsletjes tijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:20 schreef Sok41 het volgende:
Jee.. leer mij die dicipline eens aan.. Afgelopen weken niet echt vroeger dan 12-1 uur geweest..
@Pieter
nekid pix plx, en vertel
Hoiquote:
Hier ook zeker 8 uur, komt er alleen nooit vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pff 7.15 slaap is te weinig voor mij
Heb minstens 8 uur nodig
Mjah, gister polo en zomerjasje, vandaag trui en winterjas..quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:wederom goedemorgen, dit keer zonder zonnetje
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:35 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Mjah, gister polo en zomerjasje, vandaag trui en winterjas..![]()
Veel geklaag van mensen dat we er voor zaten steedsquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:-
@ Sok41: hoe is op z'n grieks (in de bios) bevallen dan?
ik ga ook ongeveer rond die tijd naar bed meestal...soms ook later.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga meestal 22.30-23.00 slapen en dan iets na 8-en weer uit beddus ben meestal wel goed uitgeslapen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Veel geklaag van mensen dat we er voor zaten steeds![]()
![]()
Triootje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hebben jullie ideeën voor een lief cadeautje voor een man (mijn vriendje!)?
Ik heb echt géén leuke ideeën meer!! Mannen zijn zo lastig
morguhquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:50 schreef Teije het volgende:
goedemorgen, tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |