Inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:36 schreef Sok41 het volgende:
@ Goover & Lien
Klinkt als een soap serie..
Is weer eens wat anders dan die standaard onderwerpen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:43 schreef DaFan het volgende:
Tvp. Geen zielige liefdesverhalen hier hoor
Inderdaad, ga daar maar mee naar je oma! (JE OMA JA!)quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:43 schreef DaFan het volgende:
Tvp. Geen zielige liefdesverhalen hier hoor
/Dat typte ik iets te snel, en was iets te agressief ingesteld..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:44 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Inderdaad, ga daar maar mee naar je oma! (JE OMA JA!)
Ik moet gewoon nog een 15 minuten!!!![]()
K ook niet, langste is 3 wekenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef Sok41 het volgende:
Ik zelf heb nog nooit echt lange relatie gehad, ik geniet gewoon heel erg van mn vrijheid.. Misschien dat het snel veranderd wie weet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Ik heb eens gesolliciteerd bij Artin advertising. Maar daar hadden ze toen een grafische knecht nodig en geen commerciële.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:33 schreef rew- het volgende:
Ik ben op zoek naar een stageplaats binnen een reclame/communicatiebureau als grafisch vormgever/art director.
Kennen jullie misschien websites waar ik op zoek kan gaan naar zo'n stageplaats in de buurt van enschede? Heb stagehulp al gehad, dat was weinig succes.
Ik zie vandaag pas dat hij fucked isquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:43 schreef MichielPH het volgende:
Kopieert men de OP van het oude topic oid?
Een hele slechtequote:
Verschillende stage sites (via google in no-time gevonden) kan je proberen. Sommige scholen hebben nog een intern stagehulp ding. Mijn stagecoordinator had een lijst met bedrijven waar eerder al stagaiers van onze opleiding hebben gezeten. Ik heb van die lijst gewoon een rijtje bedrijven in de buurt een nette brief gestuurd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:33 schreef rew- het volgende:
Ik ben op zoek naar een stageplaats binnen een reclame/communicatiebureau als grafisch vormgever/art director.
Kennen jullie misschien websites waar ik op zoek kan gaan naar zo'n stageplaats in de buurt van enschede? Heb stagehulp al gehad, dat was weinig succes.
Voorlopig nog effe nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:35 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen![]()
@Damzkieee: kom er eens uit jij luie draak!![]()
Goedemorgen!! Ik ben er ook weer bij!quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:37 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen !!
Thijs is nerveus vandaag...
Heb een date voor vanavond met die meid..quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Vertel Thijs.
nee hoor!quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:47 schreef Damzkieee het volgende:
En ik ben de enige zo te zien
Harde werkers allemaal zeg.
Ik ga er maar eens vandoor
Waarom?quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:56 schreef Sok41 het volgende:
Lol, iedereen loopt me hier belachelijk te maken op stage..
Jaaa, dat deden ze op m'n vorige stage ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:56 schreef Sok41 het volgende:
Lol, iedereen loopt me hier belachelijk te maken op stage..
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:03 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jaaa, dat deden ze op m'n vorige stage ook
Hier werkt men en negeert elkaar zo veel mogelijk..![]()
Ja, was het ook zeker! Het was gewoon vriendelijk plagen, ik heb daardoor nog nooit ook maar enigzins huilend in een hoekje gezeten.quote:
Ik doelde meer op het 2e gedeelte van je post:Pquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:14 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, was het ook zeker! Het was gewoon vriendelijk plagen, ik heb daardoor nog nooit ook maar enigzins huilend in een hoekje gezeten.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef DaFan het volgende:
Ik mag 20 kant&klaar maaltijden testen, dus ik ga om 12 uur op de fiets richting de Overtoom en ff wat Italiaanse maaltijden halenVoor gratis
Nigga what?!?! (dude, neem ze mee vanavond voor het dispuutseten! ). (oh wacht.....je zit bij je ouders daaro).quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef DaFan het volgende:
Ik mag 20 kant&klaar maaltijden testen, dus ik ga om 12 uur op de fiets richting de Overtoom en ff wat Italiaanse maaltijden halenVoor gratis
Oooh!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:17 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het 2e gedeelte van je post:P
Opmerkingen als :quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:56 schreef Casual-T het volgende:
Nog 7 werkuurtjes...![]()
En dan lekker weekend GVD morgen tandarts half 9...![]()
[..]
Waarom?
Zit wel eigen bijdrage in van 25% ongeveer, dus gaat me 40 euro kosten voor 14 hoofdgerechten en 6 voor/bijgerechtenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:19 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Nigga what?!?! (dude, neem ze mee vanavond voor het dispuutseten! ). (oh wacht.....je zit bij je ouders daaro).
Of kom je toch gewoon weer een keer (wel zo gezellig).
Lamlulquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
Als het een kerel blijkt te zijn zit je morgen moeilijk.
quote:
rubbertjes ? knul ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Je kent me.
Maar toch, je bent gewaarschuwd
Heb je al rubbertjes gekocht knul?![]()
De eerste dag moest ik mijn pc aansluiten... werd er meteen gezegd.. Hey de stagiair weet zijn plekje al.. onder het bureauquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Sok41: wat leuk dat je vanavond een date hebt met die meidvolgens wordt je op elke stage wel een beetje 'gepest' maar het is meestal gewoon beetje ouwehoeren
Oh Shit...helemaal vergetenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:43 schreef lienelien het volgende:
Ik heb net m´n wordsjabloon gemaild naar degenen die me een pm hadden gestuurd
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Oh Shit...helemaal vergetenDruk, druk, druk he!
![]()
Zou je het mij alsnog kunnen sturen, ik stuur je nu een PM!![]()
Ja, zondag ook al gedaanquote:
de eerste week werd ik ook 'gepest' omdat ik uit Twente kwamquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De eerste dag moest ik mijn pc aansluiten... werd er meteen gezegd.. Hey de stagiair weet zijn plekje al.. onder het bureau![]()
quote:
ik dacht: ik reageer er maar niet op... en welke wijk in Twente stond er in dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:56 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Btw; Twente kwam vorige week maar 1x voor op de lijst van 40 probleemwijken. Kan me toch iets vaags herinneren dat er in het westen toch steden waren met "iets meer" van zulk soort wijken![]()
RuDy.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef MichielPH het volgende:
Die Ruby is ook niet ongeïntreseerd in Eveline
waar heb je afgesproken met je date vanavond?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:58 schreef Sok41 het volgende:
Dus..
Deppenbroekquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht: ik reageer er maar niet op... en welke wijk in Twente stond er in dan?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heb je afgesproken met je date vanavond?
Het is alweer duidelijk wie de broek aan gaat krijgen in jullie relatie..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef Sok41 het volgende:
[..]
@ een poolcentrum, dat was overigens haar idee..
wat moet je daarmee dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:07 schreef lienelien het volgende:
Juist. Komt hier net een koerier aan met een pakketje voor mij. Of dat ik even wil tekenen voor Nijntje is jarig en Nijntje gaat naar de dierentuin
Dan ben ik dus geen vrouwquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:10 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat 'lief, leuk en schattig'...
yupquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het is alweer duidelijk wie de broek aan gaat krijgen in jullie relatie..![]()
Hahah misschien houd ik daar wel vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het is alweer duidelijk wie de broek aan gaat krijgen in jullie relatie..![]()
Ik 'laat' haar winnen ofcquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yupen als zij al aankomt met het poolcentrum, dan weet je wie er gedist gaat worden vanavond
Elmo is dan wel weer coolquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Oh, ook geen fan van elmo enzo? Of lollifant?
Oja?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef MichielPH het volgende:
Ik ga binnenkort de kleine zeemeermin kijken!
Je scoort iig punten omdat je die niet kent, maar hierbij:quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Elmo is dan wel weer cool![]()
En wie/wat is lollifant dan weer?![]()
stom beestquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Je scoort iig punten omdat je die niet kent, maar hierbij:
[afbeelding]
quote:
idd, vanavond moet Sok41 gewoon overal 'ja' en 'amen' op zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
verstandig. Battles kunnen later in de relatie nog wel
EN BETALEN! Het belangrijkste!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd, vanavond moet Sok41 gewoon overal 'ja' en 'amen' op zeggen![]()
Hmz, relatie praat komt later wel.. Eerst maar eens zien hoe het loopt.. Het is best raar, ik ben best nerveus terwijl ik daar normaal niet zoveel last van hebquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
verstandig. Battles kunnen later in de relatie nog wel
quote:
Trek je van te voren een keer of 5 af, ben je van de grootste spanning afquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hmz, relatie praat komt later wel.. Eerst maar eens zien hoe het loopt.. Het is best raar, ik ben best nerveus terwijl ik daar normaal zoveel last van heb![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Trek je van te voren een keer of 5 af, ben je van de grootste spanning af
![]()
Hahaha, jij ziet ze vliegen..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
KSSSSSSSSSSSTquote:
Dan heb je niet alleen ballen op de pooltafel, maar ook blauwe ballen in je broekquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Whehequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dan heb je niet alleen ballen op de pooltafel, maar ook blauwe ballen in je broek
Whehehehehhequote:
Enige, lieverd, enigequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef Casual-T het volgende:
Lienelien, ik probeerde het uit te printen, maar dit is het enigste wat ik krijg..
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef Casual-T het volgende:
Lienelien, ik probeerde het uit te printen, maar dit is het enigste wat ik krijg..
[afbeelding]
![]()
Mag ik raden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Het begint met een K en het eindigt op ANSLOOS
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
Je gaat door voor de wasmesjien
Maar tis ook wel enig tochquote:
http://www.youtube.com/watch?v=WLHUVmlV4QIquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:25 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Beginnen jullie nou ook al met die stome belspelletjes ?
waar komen die ineens vandaan dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
KSSSSSSSSSSST!
Zitten hier wel een paar geile dames naast ons![]()
pas op dat het toevallig niet wordt aangezien als gelquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
ervaring?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pas op dat het toevallig niet wordt aangezien als gel
Wytske heeft ooit eens een trance plaatje opgenomen, dus ik wist wel dat ze kon zingenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WLHUVmlV4QI
There's Something About Maryquote:
zeg dat nou niet.. ik heb geen eten bij me en het restaurant hier gaat pas om twaalf uur openquote:
Iets klopt er niet naar mijn gevoelquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wytske heeft ooit eens een trance plaatje opgenomen, dus ik wist wel dat ze kon zingen
ja, trance is k*tquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Iets klopt er niet naar mijn gevoel
Wanneer wel ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Daar heb jij ook weer gelijk in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat moest je nou weer doen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:07 schreef Goover het volgende:
Ik ben net terug van WEER een ritje naar Uithoorn.. Dan kan ik wel steeds oeh en aah zeggen als ik langs de endemol studio's rijd. Maar dat is na 10 keer ook niet interesant meer. (Wel leuke fontijnen voor de deur
)
Waarom zou je daar oeh en ah willen zeggen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:07 schreef Goover het volgende:
Bedankt voor het sjabloon lienelien.
Trance en zingen.. ok er wordt wel eens wat stemgeluid doorheen gemixed..
Ik ben net terug van WEER een ritje naar Uithoorn.. Dan kan ik wel steeds oeh en aah zeggen als ik langs de endemol studio's rijd. Maar dat is na 10 keer ook niet interesant meer. (Wel leuke fontijnen voor de deur
)
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey hey babyquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef Sok41 het volgende:
Oeeh Aaah
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey hey baby
zeg, als ik uit mijn raam kijk, zie ik Atlas staan.. Zwaai eens een keer als je er zitquote:
Lollers, een beste weer hequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar komen die ineens vandaan dan?
en mooie user-icon met tekst trouwens?![]()
waarom komen al die dames vandaan dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, een beste weer he! Moet toch een beetje variatie dr in gooien he
![]()
Man, vandaag niet normaal hoeveel mooie dames er rond liepen.![]()
Jammer dat we hier zitten..
Tsja, Saxion Enschede he, daar loopt inderdaad heel wat moois rondquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, een beste weer he! Moet toch een beetje variatie dr in gooien he
![]()
Man, vandaag niet normaal hoeveel mooie dames er rond liepen.![]()
Jammer dat we hier zitten..
Volgens mij uit een pot die de school heeft losgetrokken. Word ik vrolijk vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom komen al die dames vandaan dan?en blijven zitten zou zonde zijn hoor!
(trouwens: volgens mij staat 'krijg nou tieten' of 'krijg nô(h) tieten' mooier...)
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij uit een pot die de school heeft losgetrokken. Word ik vrolijk van![]()
Niet afstuderen zou idd zonde zijn, gisteren beetje plannen gemaakt voor een master..
Zie mij sig![]()
Alle lessen Navision moet je nog volgen gek! die zijn nu he.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:40 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Tsja, Saxion Enschede he, daar loopt inderdaad heel wat moois rond(laat ik het netjes houden
)
En dan kom ik er waarschijnlijk nog maar hooguit 3x![]()
I knowquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alle lessen Navision moet je nog volgen gek! die zijn nu he.
http://www.few.eur.nl/few//index.cfm/site/Erasmus%20School%20of%20Economics/pageid/7302DCF0-97AF-B4CC-66D30DA50B60833B/index.cfm dezequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]welke master gaan het worden dan?
Als in administratiesoftware? Moet je daar les in krijgen?quote:
Jups, staat goed aangeschreven qua eco. studies. Uitgaan komt vast wel goed, als je dr maar 1x bentquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Freshthinking het volgende:
gast, je gaat toch niet in r'dam studeren?
Hij nog welquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Als in administratiesoftware? Moet je daar les in krijgen?
Was ik ook eerst van plan maar we hebben weinig keus in Amsterdam qua eco. studiesquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef lienelien het volgende:
Ik ga lekker gewoon in Amsterdam een master doen![]()
Tukker-Terror-Cribquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
http://www.few.eur.nl/few//index.cfm/site/Erasmus%20School%20of%20Economics/pageid/7302DCF0-97AF-B4CC-66D30DA50B60833B/index.cfm deze
Deze!
Gisteren beetje zitten speculeren om met zn 4-en in een huis te gaan wonen (waarvan Cuckoo dr 1 is)
Is ook leuk, heb ik ook over nagedachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tukker-Terror-Crib![]()
ik moet ook nog eens zoeken naar een Master, met terugkomdag gisteren hadden we ook presentatie van www.saxion.nl/fastforwardmisschien dat dat ook nog interessant wordt
loon tussen 1300 en 1700 per maand... 2 jaar lang, 3 periodes van 8 maand; 3 verschillende bedrijven, 3 verschillende projectenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is ook leuk, heb ik ook over nagedacht
Levert alleen zo weinig op... 1400 bpm.
Klopt ja. Ik heb dan weer geluk met de UvA en de VU en ook nog eens de tv&filmacademiequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was ik ook eerst van plan maar we hebben weinig keus in Amsterdam qua eco. studies![]()
ik zou zeggen dat een SWOT-analyse uitermate geschikt is om heel beknopt in kaart te kunnen brengen wat ik de sterkte en zwakke punten van de onderneming, en je analyseert gelijk waar de kansen en bedreigingen liggen... eigenlijk is het dus een groot verhaal in 1 (relatief kleine) analysequote:Op donderdag 29 maart 2007 12:32 schreef Norro-tje het volgende:
okee on topic voor mij ik moet beagrenmutern waarom ik een swot en steajholder analyse heb gebruik, gewoon omdat dit het eerste was wat ik tegen kwam en heb toegespast niet heel diep over nagedacht, mijn stagecoach heeft al gezegt dat het de juiste modellen zijn alleen argumenten, iemand ideeen? waarom? en zo?
het is voor een bedrijfsanalyse van een uitzendbureau, heb zelf wel wat maar mischien heeft jullie nog een goed idee. hoop ik.
Je moet beargumenteren waarom je SWOT heb gebruikt en waarom niet een ander management model?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:32 schreef Norro-tje het volgende:
okee on topic voor mij ik moet beagrenmutern waarom ik een swot en steajholder analyse heb gebruik, gewoon omdat dit het eerste was wat ik tegen kwam en heb toegespast niet heel diep over nagedacht, mijn stagecoach heeft al gezegt dat het de juiste modellen zijn alleen argumenten, iemand ideeen? waarom? en zo?
het is voor een bedrijfsanalyse van een uitzendbureau, heb zelf wel wat maar mischien heeft jullie nog een goed idee. hoop ik.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat een SWOT-analyse uitermate geschikt is om heel beknopt in kaart te kunnen brengen wat ik de sterkte en zwakke punten van de onderneming, en je analyseert gelijk waar de kansen en bedreigingen liggen... eigenlijk is het dus een groot verhaal in 1 (relatief kleine) analyse
en ook wat DaFan zegt: stakeholder-analyse is erg geschikt om in kaart te brengen welke invloed (welk gebied, groot/klein) mensen hebben die op één of andere manier een relatie hebben met het bedrijfquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
. SWOT kan je goed toepassen en het is makkelijk te begrijpen
whahahaquote:
1816 pasquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:03 schreef Roycoooooo het volgende:
SPAM![]()
Bammetjes weer op en tegen half 3 naar huis![]()
= Super Pool Avond Met datequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:03 schreef Roycoooooo het volgende:
S.P.A.M.
Wie ben jij en wat doe je?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
hij is de ik-ga-hardlopen-met-een-A-lusion-setje-op Fok!-ker
Gaan wij ook vreten vanaaf richting Grunquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:08 schreef Cuckoo het volgende:
Hmm...net ff een Bigmac menu gehaald bij de Mac hier 500 meter vererop. Mijn buikje is weer gevuld![]()
Als 100% Nederlander natuurlijk wel gebruik gemaakt van kortingsbonnetjes![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaan wij ook vreten vanaaf richting Grun![]()
Neeheeeej!!!! Gewoon de BigMacquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ze hebben ook 1 of andere rechthoekige sandwich met hamburger, die moet je nemen. Ding stond alleen niet op de kortingsbonnen dus....tsja....
![]()
binnenkort maar eens proberenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ze hebben ook 1 of andere rechthoekige sandwich met hamburger, die moet je nemen. Ding stond alleen niet op de kortingsbonnen dus....tsja....
![]()
heeft dat ding ook een naam?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Als ik dat had onthouden, had ik het wel gemeldquote:
ikweethetikweethetikweethetikweethet... een Ciabatta Grande Salsaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Als ik dat had onthouden, had ik het wel gemeld![]()
Edit: ff mcdonalds.nl gecheckt; ding heet Ciabatta Grande Salsa, met o.a. 100% rundvlees, cheddar kaas, sla, tomaat, verse uien en salsasaus op een heerlijke ciabatta.![]()
![]()
Mietje...........quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wazige shiz, hoe dichter bij het komt, hoe nerveuzer![]()
wijf.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wazige shiz, hoe dichter bij het komt, hoe nerveuzer![]()
Schop je toch dr bek dichtquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Mietje...........
OT: weer lekker gelunched en gepraat over de kinderen van een of andere bitch ( gezellig!! NOOOOOT!!!)
Zit je net lekker aan je boterham, gaat "het" praten![]()
![]()
quote:
haal je dr op bij huisquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef Sok41 het volgende:
Hahaha.. Noem me maar mietje of wijf, C if i care
Ik heb zelf nog nooit een afspraak gemaakt voor zomaar doordeweekse dag, meestal is het weekend avonden zomaar met iemand meegaan ofzo..
Ja, een date door de weeks, da's pas engquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef Sok41 het volgende:
Hahaha.. Noem me maar mietje of wijf, C if i care
Ik heb zelf nog nooit een afspraak gemaakt voor zomaar doordeweekse dag, meestal is het weekend avonden zomaar met iemand meegaan ofzo..
Jij hebt helemaal geen date! 1-1 Game onquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, een date door de weeks, da's pas eng![]()
![]()
Ik wou dus net zeggen: Ik heb vanavond ook een date, maar wie hoort mij piepen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen date! 1-1 Game on![]()
Waar het op neer komt is, als ik een beetje aan het drinken raak krijg ik heel goed mn mondje bij en is het altijd vrij makkelijk..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
ja maar dat "wijf" is wel de secretaresse van kantoor! (dus handig dat die de telefoon opneemt en shait).quote:
ik niet..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik wou dus net zeggen: Ik heb vanavond ook een date, maar wie hoort mij piepen?
krijg je heel goed je mong bij haar mond bedoel je?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Waar het op neer komt is, als ik een beetje aan het drinken raak krijg ik heel goed mn mondje bij en is het altijd vrij makkelijk..
En nah we hebben daar afgesproken.
dus veel zuipen, dan wint zij met poolen en komt het met praten helemaal goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Waar het op neer komt is, als ik een beetje aan het drinken raak krijg ik heel goed mn mondje bij en is het altijd vrij makkelijk..
En nah we hebben daar afgesproken.
En je zegt net zelf dat je ook een date hebt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Aah minder, heeft dus wel enige waarde anders had jij t moeten doen. Laat haar dan maar lullenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef Twanstra het volgende:
[..]
ja maar dat "wijf" is wel de secretaresse van kantoor! (dus handig dat die de telefoon opneemt en shait).
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haal je dr op bij huisdan of hoe of wat?
Ja, maar ik zeg ook niet dat ik weekend en alcohol nodig heb voor een datequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En je zegt net zelf dat je ook een date hebt?
wij vrouwen zijn juist in de veronderstelling dat het voor de stoere koele mannelijke kikkers altijd allemaal zo makkelijk isquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:29 schreef Sok41 het volgende:
En lien geloof het of niet voor de vrouw is het iets makkelijker
Vooruit, ging dan ook niet op mijn eigen puntenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou dan! wat nou 1-1, 1-0 zul je bedoelen![]()
Jullie kunnen op een date zuipen wat je wil, wij moeten ook nog aan het presteren denkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg ook niet dat ik weekend en alcohol nodig heb voor een date
[..]
wij vrouwen zijn juist in de veronderstelling dat het voor de stoere koele mannelijke kikkers altijd allemaal zo makkelijk is
hahahahhahaaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
Ik lach me de kleine harrie uit de broek als ze echt op dit forum leest
ssstquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef lienelien het volgende:
wij vrouwen zijn juist in de veronderstelling dat het voor de stoere koele mannelijke kikkers altijd allemaal zo makkelijk is
hahahaha juuuuiiisstt !quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jullie kunnen op een date zuipen wat je wil, wij moeten ook nog aan het presteren denken
geloof me, ook voor een meisje is seks inc alcohol niet zo superquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jullie kunnen op een date zuipen wat je wil, wij moeten ook nog aan het presteren denken
mijn ouders dachten daar toch iets anders overquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef Houniet het volgende:
een collegabegin er niets mee, geloof me
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
geloof me, ook voor een meisje is seks inc alcohol niet zo super
Jea maar daar valt iets aan te doen, vrij simpel.. ....quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
geloof me, ook voor een meisje is seks inc alcohol niet zo super
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jea maar daar valt iets aan te doen, vrij simpel.. ....
quote:
een rebusquote:
Spaanse vliegquote:
das precies wat ik bedoel,quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet beargumenteren waarom je SWOT heb gebruikt en waarom niet een ander management model?
Wat hij zegtquote:
heb je goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
Als je het goed doet Houniet, dan heeft ze dat niet nodig
GHB dat is pas slechtquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je goednog nooit gebruikt, zou ook wel heel slecht zijn
juistquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef Sok41 het volgende:
Ik ook niet.. Met alleen praten met intussen tijd gezellig borreltje of pafje kom je een eind.. Teminste ik wel
ketaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Paar lui die ik ken zitten aan al die junk... ghb, mdma, lsd, meth ~![]()
ik schrok alquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
Je laten nemen door 5 negers, das pas slecht.
geen ervaring.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Paar lui die ik ken zitten aan al die junk... ghb, mdma, lsd, meth ~![]()
biertje op zijn tijd is lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
!
Mijn moeder zei altijd: ''begin er nooit aan''
*ben er ook nooit aan begonnen![]()
Dat zowiezoquote:
hehe, maar ik ga met Roycoooooo meequote:
Tofff, doet me goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
hehe, maar ik ga met Roycoooooo mee
quote:
Alleen alcoholquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:53 schreef Sok41 het volgende:
Bijna 500 posts /dance ~ ~~
Zijn er lui hier die "iets" gebruiken ? Praat meer in de trant van hasj
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
hehe, maar ik ga met Roycoooooo mee
ja, en dan blijf ik vaak bij bier, of smirnoffquote:
ik ga je steeds toffer vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Punten zijn niet ingecalculeerd en ik hoop dat Ajax kampioen wordt, dus een nederlaag is geen ramp
Nee, af en toe alcohol.. maar daar blijft het ook bijquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:53 schreef Sok41 het volgende:
Bijna 500 posts /dance ~ ~~
Zijn er lui hier die "iets" gebruiken ? Praat meer in de trant van hasj
wat danquote:
Samen met HeinekenAFCA, die wil ook een keer komen, tegen Feyenoord thuisquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:02 schreef Houniet het volgende:
ik drink ook bijna niets meer in het weekend, ik rij vaak
@ Damzkieee:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |