whahahaquote:
1816 pasquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:03 schreef Roycoooooo het volgende:
SPAM![]()
Bammetjes weer op en tegen half 3 naar huis![]()
= Super Pool Avond Met datequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:03 schreef Roycoooooo het volgende:
S.P.A.M.
Wie ben jij en wat doe je?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
hij is de ik-ga-hardlopen-met-een-A-lusion-setje-op Fok!-ker
Gaan wij ook vreten vanaaf richting Grunquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:08 schreef Cuckoo het volgende:
Hmm...net ff een Bigmac menu gehaald bij de Mac hier 500 meter vererop. Mijn buikje is weer gevuld![]()
Als 100% Nederlander natuurlijk wel gebruik gemaakt van kortingsbonnetjes![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaan wij ook vreten vanaaf richting Grun![]()
Neeheeeej!!!! Gewoon de BigMacquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ze hebben ook 1 of andere rechthoekige sandwich met hamburger, die moet je nemen. Ding stond alleen niet op de kortingsbonnen dus....tsja....
![]()
binnenkort maar eens proberenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ze hebben ook 1 of andere rechthoekige sandwich met hamburger, die moet je nemen. Ding stond alleen niet op de kortingsbonnen dus....tsja....
![]()
heeft dat ding ook een naam?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Als ik dat had onthouden, had ik het wel gemeldquote:
ikweethetikweethetikweethetikweethet... een Ciabatta Grande Salsaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Als ik dat had onthouden, had ik het wel gemeld![]()
Edit: ff mcdonalds.nl gecheckt; ding heet Ciabatta Grande Salsa, met o.a. 100% rundvlees, cheddar kaas, sla, tomaat, verse uien en salsasaus op een heerlijke ciabatta.![]()
![]()
Mietje...........quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wazige shiz, hoe dichter bij het komt, hoe nerveuzer![]()
wijf.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wazige shiz, hoe dichter bij het komt, hoe nerveuzer![]()
Schop je toch dr bek dichtquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Mietje...........
OT: weer lekker gelunched en gepraat over de kinderen van een of andere bitch ( gezellig!! NOOOOOT!!!)
Zit je net lekker aan je boterham, gaat "het" praten![]()
![]()
quote:
haal je dr op bij huisquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef Sok41 het volgende:
Hahaha.. Noem me maar mietje of wijf, C if i care
Ik heb zelf nog nooit een afspraak gemaakt voor zomaar doordeweekse dag, meestal is het weekend avonden zomaar met iemand meegaan ofzo..
Ja, een date door de weeks, da's pas engquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef Sok41 het volgende:
Hahaha.. Noem me maar mietje of wijf, C if i care
Ik heb zelf nog nooit een afspraak gemaakt voor zomaar doordeweekse dag, meestal is het weekend avonden zomaar met iemand meegaan ofzo..
Jij hebt helemaal geen date! 1-1 Game onquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, een date door de weeks, da's pas eng![]()
![]()
Ik wou dus net zeggen: Ik heb vanavond ook een date, maar wie hoort mij piepen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen date! 1-1 Game on![]()
Waar het op neer komt is, als ik een beetje aan het drinken raak krijg ik heel goed mn mondje bij en is het altijd vrij makkelijk..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
ja maar dat "wijf" is wel de secretaresse van kantoor! (dus handig dat die de telefoon opneemt en shait).quote:
ik niet..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik wou dus net zeggen: Ik heb vanavond ook een date, maar wie hoort mij piepen?
krijg je heel goed je mong bij haar mond bedoel je?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Waar het op neer komt is, als ik een beetje aan het drinken raak krijg ik heel goed mn mondje bij en is het altijd vrij makkelijk..
En nah we hebben daar afgesproken.
dus veel zuipen, dan wint zij met poolen en komt het met praten helemaal goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Waar het op neer komt is, als ik een beetje aan het drinken raak krijg ik heel goed mn mondje bij en is het altijd vrij makkelijk..
En nah we hebben daar afgesproken.
En je zegt net zelf dat je ook een date hebt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Aah minder, heeft dus wel enige waarde anders had jij t moeten doen. Laat haar dan maar lullenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef Twanstra het volgende:
[..]
ja maar dat "wijf" is wel de secretaresse van kantoor! (dus handig dat die de telefoon opneemt en shait).
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haal je dr op bij huisdan of hoe of wat?
Ja, maar ik zeg ook niet dat ik weekend en alcohol nodig heb voor een datequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En je zegt net zelf dat je ook een date hebt?
wij vrouwen zijn juist in de veronderstelling dat het voor de stoere koele mannelijke kikkers altijd allemaal zo makkelijk isquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:29 schreef Sok41 het volgende:
En lien geloof het of niet voor de vrouw is het iets makkelijker
Vooruit, ging dan ook niet op mijn eigen puntenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou dan! wat nou 1-1, 1-0 zul je bedoelen![]()
Jullie kunnen op een date zuipen wat je wil, wij moeten ook nog aan het presteren denkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg ook niet dat ik weekend en alcohol nodig heb voor een date
[..]
wij vrouwen zijn juist in de veronderstelling dat het voor de stoere koele mannelijke kikkers altijd allemaal zo makkelijk is
hahahahhahaaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
Ik lach me de kleine harrie uit de broek als ze echt op dit forum leest
ssstquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef lienelien het volgende:
wij vrouwen zijn juist in de veronderstelling dat het voor de stoere koele mannelijke kikkers altijd allemaal zo makkelijk is
hahahaha juuuuiiisstt !quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jullie kunnen op een date zuipen wat je wil, wij moeten ook nog aan het presteren denken
geloof me, ook voor een meisje is seks inc alcohol niet zo superquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jullie kunnen op een date zuipen wat je wil, wij moeten ook nog aan het presteren denken
mijn ouders dachten daar toch iets anders overquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef Houniet het volgende:
een collegabegin er niets mee, geloof me
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
geloof me, ook voor een meisje is seks inc alcohol niet zo super
Jea maar daar valt iets aan te doen, vrij simpel.. ....quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
geloof me, ook voor een meisje is seks inc alcohol niet zo super
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jea maar daar valt iets aan te doen, vrij simpel.. ....
quote:
een rebusquote:
Spaanse vliegquote:
das precies wat ik bedoel,quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet beargumenteren waarom je SWOT heb gebruikt en waarom niet een ander management model?
Wat hij zegtquote:
heb je goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
Als je het goed doet Houniet, dan heeft ze dat niet nodig
GHB dat is pas slechtquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je goednog nooit gebruikt, zou ook wel heel slecht zijn
juistquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef Sok41 het volgende:
Ik ook niet.. Met alleen praten met intussen tijd gezellig borreltje of pafje kom je een eind.. Teminste ik wel
ketaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Paar lui die ik ken zitten aan al die junk... ghb, mdma, lsd, meth ~![]()
ik schrok alquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
Je laten nemen door 5 negers, das pas slecht.
geen ervaring.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Paar lui die ik ken zitten aan al die junk... ghb, mdma, lsd, meth ~![]()
biertje op zijn tijd is lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
!
Mijn moeder zei altijd: ''begin er nooit aan''
*ben er ook nooit aan begonnen![]()
Dat zowiezoquote:
hehe, maar ik ga met Roycoooooo meequote:
Tofff, doet me goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
hehe, maar ik ga met Roycoooooo mee
quote:
Alleen alcoholquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:53 schreef Sok41 het volgende:
Bijna 500 posts /dance ~ ~~
Zijn er lui hier die "iets" gebruiken ? Praat meer in de trant van hasj
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
hehe, maar ik ga met Roycoooooo mee
ja, en dan blijf ik vaak bij bier, of smirnoffquote:
ik ga je steeds toffer vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Punten zijn niet ingecalculeerd en ik hoop dat Ajax kampioen wordt, dus een nederlaag is geen ramp
Nee, af en toe alcohol.. maar daar blijft het ook bijquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:53 schreef Sok41 het volgende:
Bijna 500 posts /dance ~ ~~
Zijn er lui hier die "iets" gebruiken ? Praat meer in de trant van hasj
wat danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |