yupquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het is alweer duidelijk wie de broek aan gaat krijgen in jullie relatie..![]()
Hahah misschien houd ik daar wel vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het is alweer duidelijk wie de broek aan gaat krijgen in jullie relatie..![]()
Ik 'laat' haar winnen ofcquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yupen als zij al aankomt met het poolcentrum, dan weet je wie er gedist gaat worden vanavond
Elmo is dan wel weer coolquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Oh, ook geen fan van elmo enzo? Of lollifant?
Oja?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef MichielPH het volgende:
Ik ga binnenkort de kleine zeemeermin kijken!
Je scoort iig punten omdat je die niet kent, maar hierbij:quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Elmo is dan wel weer cool![]()
En wie/wat is lollifant dan weer?![]()
stom beestquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Je scoort iig punten omdat je die niet kent, maar hierbij:
[afbeelding]
quote:
idd, vanavond moet Sok41 gewoon overal 'ja' en 'amen' op zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
verstandig. Battles kunnen later in de relatie nog wel
EN BETALEN! Het belangrijkste!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd, vanavond moet Sok41 gewoon overal 'ja' en 'amen' op zeggen![]()
Hmz, relatie praat komt later wel.. Eerst maar eens zien hoe het loopt.. Het is best raar, ik ben best nerveus terwijl ik daar normaal niet zoveel last van hebquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
verstandig. Battles kunnen later in de relatie nog wel
quote:
Trek je van te voren een keer of 5 af, ben je van de grootste spanning afquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hmz, relatie praat komt later wel.. Eerst maar eens zien hoe het loopt.. Het is best raar, ik ben best nerveus terwijl ik daar normaal zoveel last van heb![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Trek je van te voren een keer of 5 af, ben je van de grootste spanning af
![]()
Hahaha, jij ziet ze vliegen..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
KSSSSSSSSSSSTquote:
Dan heb je niet alleen ballen op de pooltafel, maar ook blauwe ballen in je broekquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Whehequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dan heb je niet alleen ballen op de pooltafel, maar ook blauwe ballen in je broek
Whehehehehhequote:
Enige, lieverd, enigequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef Casual-T het volgende:
Lienelien, ik probeerde het uit te printen, maar dit is het enigste wat ik krijg..
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef Casual-T het volgende:
Lienelien, ik probeerde het uit te printen, maar dit is het enigste wat ik krijg..
[afbeelding]
![]()
Mag ik raden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Het begint met een K en het eindigt op ANSLOOS
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
Je gaat door voor de wasmesjien
Maar tis ook wel enig tochquote:
http://www.youtube.com/watch?v=WLHUVmlV4QIquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:25 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Beginnen jullie nou ook al met die stome belspelletjes ?
waar komen die ineens vandaan dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
KSSSSSSSSSSST!
Zitten hier wel een paar geile dames naast ons![]()
pas op dat het toevallig niet wordt aangezien als gelquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
ervaring?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pas op dat het toevallig niet wordt aangezien als gel
Wytske heeft ooit eens een trance plaatje opgenomen, dus ik wist wel dat ze kon zingenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WLHUVmlV4QI
There's Something About Maryquote:
zeg dat nou niet.. ik heb geen eten bij me en het restaurant hier gaat pas om twaalf uur openquote:
Iets klopt er niet naar mijn gevoelquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wytske heeft ooit eens een trance plaatje opgenomen, dus ik wist wel dat ze kon zingen
ja, trance is k*tquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Iets klopt er niet naar mijn gevoel
Wanneer wel ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Daar heb jij ook weer gelijk in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat moest je nou weer doen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:07 schreef Goover het volgende:
Ik ben net terug van WEER een ritje naar Uithoorn.. Dan kan ik wel steeds oeh en aah zeggen als ik langs de endemol studio's rijd. Maar dat is na 10 keer ook niet interesant meer. (Wel leuke fontijnen voor de deur
)
Waarom zou je daar oeh en ah willen zeggen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:07 schreef Goover het volgende:
Bedankt voor het sjabloon lienelien.
Trance en zingen.. ok er wordt wel eens wat stemgeluid doorheen gemixed..
Ik ben net terug van WEER een ritje naar Uithoorn.. Dan kan ik wel steeds oeh en aah zeggen als ik langs de endemol studio's rijd. Maar dat is na 10 keer ook niet interesant meer. (Wel leuke fontijnen voor de deur
)
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey hey babyquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef Sok41 het volgende:
Oeeh Aaah
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey hey baby
zeg, als ik uit mijn raam kijk, zie ik Atlas staan.. Zwaai eens een keer als je er zitquote:
Lollers, een beste weer hequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar komen die ineens vandaan dan?
en mooie user-icon met tekst trouwens?![]()
waarom komen al die dames vandaan dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, een beste weer he! Moet toch een beetje variatie dr in gooien he
![]()
Man, vandaag niet normaal hoeveel mooie dames er rond liepen.![]()
Jammer dat we hier zitten..
Tsja, Saxion Enschede he, daar loopt inderdaad heel wat moois rondquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, een beste weer he! Moet toch een beetje variatie dr in gooien he
![]()
Man, vandaag niet normaal hoeveel mooie dames er rond liepen.![]()
Jammer dat we hier zitten..
Volgens mij uit een pot die de school heeft losgetrokken. Word ik vrolijk vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom komen al die dames vandaan dan?en blijven zitten zou zonde zijn hoor!
(trouwens: volgens mij staat 'krijg nou tieten' of 'krijg nô(h) tieten' mooier...)
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij uit een pot die de school heeft losgetrokken. Word ik vrolijk van![]()
Niet afstuderen zou idd zonde zijn, gisteren beetje plannen gemaakt voor een master..
Zie mij sig![]()
Alle lessen Navision moet je nog volgen gek! die zijn nu he.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:40 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Tsja, Saxion Enschede he, daar loopt inderdaad heel wat moois rond(laat ik het netjes houden
)
En dan kom ik er waarschijnlijk nog maar hooguit 3x![]()
I knowquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alle lessen Navision moet je nog volgen gek! die zijn nu he.
http://www.few.eur.nl/few//index.cfm/site/Erasmus%20School%20of%20Economics/pageid/7302DCF0-97AF-B4CC-66D30DA50B60833B/index.cfm dezequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]welke master gaan het worden dan?
Als in administratiesoftware? Moet je daar les in krijgen?quote:
Jups, staat goed aangeschreven qua eco. studies. Uitgaan komt vast wel goed, als je dr maar 1x bentquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Freshthinking het volgende:
gast, je gaat toch niet in r'dam studeren?
Hij nog welquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Als in administratiesoftware? Moet je daar les in krijgen?
Was ik ook eerst van plan maar we hebben weinig keus in Amsterdam qua eco. studiesquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef lienelien het volgende:
Ik ga lekker gewoon in Amsterdam een master doen![]()
Tukker-Terror-Cribquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
http://www.few.eur.nl/few//index.cfm/site/Erasmus%20School%20of%20Economics/pageid/7302DCF0-97AF-B4CC-66D30DA50B60833B/index.cfm deze
Deze!
Gisteren beetje zitten speculeren om met zn 4-en in een huis te gaan wonen (waarvan Cuckoo dr 1 is)
Is ook leuk, heb ik ook over nagedachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tukker-Terror-Crib![]()
ik moet ook nog eens zoeken naar een Master, met terugkomdag gisteren hadden we ook presentatie van www.saxion.nl/fastforwardmisschien dat dat ook nog interessant wordt
loon tussen 1300 en 1700 per maand... 2 jaar lang, 3 periodes van 8 maand; 3 verschillende bedrijven, 3 verschillende projectenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is ook leuk, heb ik ook over nagedacht
Levert alleen zo weinig op... 1400 bpm.
Klopt ja. Ik heb dan weer geluk met de UvA en de VU en ook nog eens de tv&filmacademiequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was ik ook eerst van plan maar we hebben weinig keus in Amsterdam qua eco. studies![]()
ik zou zeggen dat een SWOT-analyse uitermate geschikt is om heel beknopt in kaart te kunnen brengen wat ik de sterkte en zwakke punten van de onderneming, en je analyseert gelijk waar de kansen en bedreigingen liggen... eigenlijk is het dus een groot verhaal in 1 (relatief kleine) analysequote:Op donderdag 29 maart 2007 12:32 schreef Norro-tje het volgende:
okee on topic voor mij ik moet beagrenmutern waarom ik een swot en steajholder analyse heb gebruik, gewoon omdat dit het eerste was wat ik tegen kwam en heb toegespast niet heel diep over nagedacht, mijn stagecoach heeft al gezegt dat het de juiste modellen zijn alleen argumenten, iemand ideeen? waarom? en zo?
het is voor een bedrijfsanalyse van een uitzendbureau, heb zelf wel wat maar mischien heeft jullie nog een goed idee. hoop ik.
Je moet beargumenteren waarom je SWOT heb gebruikt en waarom niet een ander management model?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:32 schreef Norro-tje het volgende:
okee on topic voor mij ik moet beagrenmutern waarom ik een swot en steajholder analyse heb gebruik, gewoon omdat dit het eerste was wat ik tegen kwam en heb toegespast niet heel diep over nagedacht, mijn stagecoach heeft al gezegt dat het de juiste modellen zijn alleen argumenten, iemand ideeen? waarom? en zo?
het is voor een bedrijfsanalyse van een uitzendbureau, heb zelf wel wat maar mischien heeft jullie nog een goed idee. hoop ik.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat een SWOT-analyse uitermate geschikt is om heel beknopt in kaart te kunnen brengen wat ik de sterkte en zwakke punten van de onderneming, en je analyseert gelijk waar de kansen en bedreigingen liggen... eigenlijk is het dus een groot verhaal in 1 (relatief kleine) analyse
en ook wat DaFan zegt: stakeholder-analyse is erg geschikt om in kaart te brengen welke invloed (welk gebied, groot/klein) mensen hebben die op één of andere manier een relatie hebben met het bedrijfquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
. SWOT kan je goed toepassen en het is makkelijk te begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |