Waarom?quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:56 schreef Sok41 het volgende:
Lol, iedereen loopt me hier belachelijk te maken op stage..
Jaaa, dat deden ze op m'n vorige stage ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:56 schreef Sok41 het volgende:
Lol, iedereen loopt me hier belachelijk te maken op stage..
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:03 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jaaa, dat deden ze op m'n vorige stage ook
Hier werkt men en negeert elkaar zo veel mogelijk..![]()
Ja, was het ook zeker! Het was gewoon vriendelijk plagen, ik heb daardoor nog nooit ook maar enigzins huilend in een hoekje gezeten.quote:
Ik doelde meer op het 2e gedeelte van je post:Pquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:14 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, was het ook zeker! Het was gewoon vriendelijk plagen, ik heb daardoor nog nooit ook maar enigzins huilend in een hoekje gezeten.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef DaFan het volgende:
Ik mag 20 kant&klaar maaltijden testen, dus ik ga om 12 uur op de fiets richting de Overtoom en ff wat Italiaanse maaltijden halenVoor gratis
Nigga what?!?! (dude, neem ze mee vanavond voor het dispuutseten! ). (oh wacht.....je zit bij je ouders daaro).quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef DaFan het volgende:
Ik mag 20 kant&klaar maaltijden testen, dus ik ga om 12 uur op de fiets richting de Overtoom en ff wat Italiaanse maaltijden halenVoor gratis
Oooh!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:17 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het 2e gedeelte van je post:P
Opmerkingen als :quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:56 schreef Casual-T het volgende:
Nog 7 werkuurtjes...![]()
En dan lekker weekend GVD morgen tandarts half 9...![]()
[..]
Waarom?
Zit wel eigen bijdrage in van 25% ongeveer, dus gaat me 40 euro kosten voor 14 hoofdgerechten en 6 voor/bijgerechtenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:19 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Nigga what?!?! (dude, neem ze mee vanavond voor het dispuutseten! ). (oh wacht.....je zit bij je ouders daaro).
Of kom je toch gewoon weer een keer (wel zo gezellig).
Lamlulquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
Als het een kerel blijkt te zijn zit je morgen moeilijk.
quote:
rubbertjes ? knul ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Je kent me.
Maar toch, je bent gewaarschuwd
Heb je al rubbertjes gekocht knul?![]()
De eerste dag moest ik mijn pc aansluiten... werd er meteen gezegd.. Hey de stagiair weet zijn plekje al.. onder het bureauquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Sok41: wat leuk dat je vanavond een date hebt met die meidvolgens wordt je op elke stage wel een beetje 'gepest' maar het is meestal gewoon beetje ouwehoeren
Oh Shit...helemaal vergetenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:43 schreef lienelien het volgende:
Ik heb net m´n wordsjabloon gemaild naar degenen die me een pm hadden gestuurd
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Oh Shit...helemaal vergetenDruk, druk, druk he!
![]()
Zou je het mij alsnog kunnen sturen, ik stuur je nu een PM!![]()
Ja, zondag ook al gedaanquote:
de eerste week werd ik ook 'gepest' omdat ik uit Twente kwamquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De eerste dag moest ik mijn pc aansluiten... werd er meteen gezegd.. Hey de stagiair weet zijn plekje al.. onder het bureau![]()
quote:
ik dacht: ik reageer er maar niet op... en welke wijk in Twente stond er in dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:56 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Btw; Twente kwam vorige week maar 1x voor op de lijst van 40 probleemwijken. Kan me toch iets vaags herinneren dat er in het westen toch steden waren met "iets meer" van zulk soort wijken![]()
RuDy.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef MichielPH het volgende:
Die Ruby is ook niet ongeïntreseerd in Eveline
waar heb je afgesproken met je date vanavond?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:58 schreef Sok41 het volgende:
Dus..
Deppenbroekquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht: ik reageer er maar niet op... en welke wijk in Twente stond er in dan?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heb je afgesproken met je date vanavond?
Het is alweer duidelijk wie de broek aan gaat krijgen in jullie relatie..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef Sok41 het volgende:
[..]
@ een poolcentrum, dat was overigens haar idee..
wat moet je daarmee dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:07 schreef lienelien het volgende:
Juist. Komt hier net een koerier aan met een pakketje voor mij. Of dat ik even wil tekenen voor Nijntje is jarig en Nijntje gaat naar de dierentuin
Dan ben ik dus geen vrouwquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:10 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat 'lief, leuk en schattig'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |