yupquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het is alweer duidelijk wie de broek aan gaat krijgen in jullie relatie..![]()
Hahah misschien houd ik daar wel vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het is alweer duidelijk wie de broek aan gaat krijgen in jullie relatie..![]()
Ik 'laat' haar winnen ofcquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yupen als zij al aankomt met het poolcentrum, dan weet je wie er gedist gaat worden vanavond
Elmo is dan wel weer coolquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Oh, ook geen fan van elmo enzo? Of lollifant?
Oja?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef MichielPH het volgende:
Ik ga binnenkort de kleine zeemeermin kijken!
Je scoort iig punten omdat je die niet kent, maar hierbij:quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Elmo is dan wel weer cool![]()
En wie/wat is lollifant dan weer?![]()
stom beestquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Je scoort iig punten omdat je die niet kent, maar hierbij:
[afbeelding]
quote:
idd, vanavond moet Sok41 gewoon overal 'ja' en 'amen' op zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
verstandig. Battles kunnen later in de relatie nog wel
EN BETALEN! Het belangrijkste!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd, vanavond moet Sok41 gewoon overal 'ja' en 'amen' op zeggen![]()
Hmz, relatie praat komt later wel.. Eerst maar eens zien hoe het loopt.. Het is best raar, ik ben best nerveus terwijl ik daar normaal niet zoveel last van hebquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
verstandig. Battles kunnen later in de relatie nog wel
quote:
Trek je van te voren een keer of 5 af, ben je van de grootste spanning afquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hmz, relatie praat komt later wel.. Eerst maar eens zien hoe het loopt.. Het is best raar, ik ben best nerveus terwijl ik daar normaal zoveel last van heb![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Trek je van te voren een keer of 5 af, ben je van de grootste spanning af
![]()
Hahaha, jij ziet ze vliegen..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
KSSSSSSSSSSSTquote:
Dan heb je niet alleen ballen op de pooltafel, maar ook blauwe ballen in je broekquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Whehequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dan heb je niet alleen ballen op de pooltafel, maar ook blauwe ballen in je broek
Whehehehehhequote:
Enige, lieverd, enigequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef Casual-T het volgende:
Lienelien, ik probeerde het uit te printen, maar dit is het enigste wat ik krijg..
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef Casual-T het volgende:
Lienelien, ik probeerde het uit te printen, maar dit is het enigste wat ik krijg..
[afbeelding]
![]()
Mag ik raden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Het begint met een K en het eindigt op ANSLOOS
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
Je gaat door voor de wasmesjien
Maar tis ook wel enig tochquote:
http://www.youtube.com/watch?v=WLHUVmlV4QIquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:25 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Beginnen jullie nou ook al met die stome belspelletjes ?
waar komen die ineens vandaan dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
KSSSSSSSSSSST!
Zitten hier wel een paar geile dames naast ons![]()
pas op dat het toevallig niet wordt aangezien als gelquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
ervaring?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pas op dat het toevallig niet wordt aangezien als gel
Wytske heeft ooit eens een trance plaatje opgenomen, dus ik wist wel dat ze kon zingenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WLHUVmlV4QI
There's Something About Maryquote:
zeg dat nou niet.. ik heb geen eten bij me en het restaurant hier gaat pas om twaalf uur openquote:
Iets klopt er niet naar mijn gevoelquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wytske heeft ooit eens een trance plaatje opgenomen, dus ik wist wel dat ze kon zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |