quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
We zullen je missenDaarom komen we je ook opzoeken op die Canal Boat
laten we dat maar doen! Deze was eerst he..quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef MichielPH het volgende:
Houden we het bij deze?
Sorry hij was ook slechtquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Whahahahahahaaaaa! Dat heb ik nou nog nooooit gehoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die bestaat nu niet meer!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:45 schreef lienelien het volgende:
Net zoals: ´oh, jij bent gids? Ja, als je links kijkt, zie je rechts niets hè'
![]()
De eerste keer dat ik die hoorde moest ik zó hard lachen dat ik van m'n dinosaurus viel![]()
![]()
Toeristen maken vaak bij het bord van 't bedrijf waar het logo op staat een foto waarbij ze hun hand op de C houdenquote:
OH MAAR DAS BEST EEN GOEIE GRAP LIEN! WHAHAHAquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:45 schreef lienelien het volgende:
Net zoals: ´oh, jij bent gids? Ja, als je links kijkt, zie je rechts niets hè'
![]()
De eerste keer dat ik die hoorde moest ik zó hard lachen dat ik van m'n dinosaurus viel![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
OH MAAR DAS BEST EEN GOEIE GRAP LIEN! WHAHAHA
EINDELIJK!
![]()
Canal Tourism was dan nog leuker geweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Toeristen maken vaak bij het bord van 't bedrijf waar het logo op staat een foto waarbij ze hun hand op de C houden![]()
Nou die die die met die dinosaurusquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:48 schreef Sok41 het volgende:
BIJNA NET ZO STERK ALS MN A/TEAM VERHAAL HAHAHaha...ah...
nopquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef Freshthinking het volgende:
Ik vind dat er wel een TT moet komen hoor..
Mee eens! En weer typen zonder hoofdletters aub. En geen flauwe grapjes meer maken!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef Freshthinking het volgende:
DIE WAS UBER! GEKquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:48 schreef Sok41 het volgende:
BIJNA NET ZO STERK ALS MN A/TEAM VERHAAL HAHAHaha...ah...
Teije zn pakkie an, hij is de TS!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef Freshthinking het volgende:
No shit, Sherlock!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel er mee uit te drukken dat die 'grap' al eeuwen oud is en totaal uitgemolken.
En dat ik die minimaal 1x per week hoor![]()
Ga jij mooi fietsen naar Lemelefuckingveldquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef Gauch0 het volgende:
HEy Damzkie en Roycoo
Volgens mij konden jullie het project allang af hebben, als jullie niet steeds op dit forum zitten te kwekken...
Ga eens aan het werk
Ohquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel er mee uit te drukken dat die 'grap' al eeuwen oud is en totaal uitgemolken.
En dat ik die minimaal 1x per week hoor![]()
Laat die soortgenoten van jou maar aan het werk gaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef Gauch0 het volgende:
HEy Damzkie en Roycoo
Volgens mij konden jullie het project allang af hebben, als jullie niet steeds op dit forum zitten te kwekken...
Ga eens aan het werk
Modjes welquote:
Ga eens iets nuttigs doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
We gaan weer effe koffiemanagerenSPANNEND!
hij moet alweer zelf lopenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
We gaan weer effe koffiemanagerenSPANNEND!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef Roycoooooo het volgende:
Tering man, we werken ons de naad uit de broek![]()
eet smakelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
Ha, de baas is jarig, en er worden hier nu net 2 gigantische taarten binnen gebracht
Wij hebben gisteren en eergisteren al gebak gehadquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
Ha, de baas is jarig, en er worden hier nu net 2 gigantische taarten binnen gebracht
Zeg, doe eens wat hierheen. Metro 54, uitstappen bij Bijlmer Arena.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
Waar zit je in de Arenaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeg, doe eens wat hierheen. Metro 54, uitstappen bij Bijlmer Arena.
Bijlmer Arenaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeg, doe eens wat hierheen. Metro 54, uitstappen bij Bijlmer Arena.
Die heeft een stevige beurt nodigquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Casual-T het volgende:
Sommige mensen voelen zich echt belangrijk..
D'r loopt hier zo'n wicht rond, zo één die denkt dat ze echt belangrijk is. Van 't algemeen secretariaat, wat ze doet weet niemand. Als ik langsloop zit ze te internetbankieren of te bellen. Nou was ik met een opdracht bezig voor een andere afdeling, waar aardig wat mensen mee te maken hadden, dus ik werd steeds gebeld op m'n telefoon hier. Alleen stond mijn telefoon nog niet op de telefoonlijst, dus ze belde steeds mijn collega op kantoor op (ik zit bij de hoofd salarisadministratie op kantoor), dusja, dat is ook niet optimaal.
Dus ik had haar gemaild (want zij gaat erover staat op intranet), of ze me op de telefoonlijst wilde zeggen. Mailt ze terug: 'Helaas, stagiairs worden niet vermeld op de interne telefoonlijst'. Och ja, je moet me natuurlijk over 16 weken er weer vanaf halen, stel dat je moe wordt..![]()
Ja, dat soort volk loopt helaas op elk bedrijf rondquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Casual-T het volgende:
*knip*
Niet in de Arena, maar wel er vlakbij.. In het pand van SMM achter de Pepsi Stage, die nu wordt afgebroken.quote:
Dat ligt er nu niet eens.. Hup, hup.. kom maar langs.. Krijg je gelijk wat mee van 't mooie weerquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bijlmer Arena
Ik hoef geen modder aan mn schoenen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Casual-T het volgende:
D'r loopt hier zo'n wicht rond, zo één die denkt dat ze echt belangrijk is. Van 't algemeen secretariaat, wat ze doet weet niemand. Als ik langsloop zit ze te internetbankieren of te bellen. Nou was ik met een opdracht bezig voor een andere afdeling, waar aardig wat mensen mee te maken hadden, dus ik werd steeds gebeld op m'n telefoon hier. Alleen stond mijn telefoon nog niet op de telefoonlijst, dus ze belde steeds mijn collega op kantoor op (ik zit bij de hoofd salarisadministratie op kantoor), dusja, dat is ook niet optimaal.
Dus ik had haar gemaild (want zij gaat erover staat op intranet), of ze me op de telefoonlijst wilde zeggen. Mailt ze terug: 'Helaas, stagiairs worden niet vermeld op de interne telefoonlijst'. Och ja, je moet me er natuurlijk over 16 weken weer vanaf halen, stel dat je moe wordt..![]()
Met de metroquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat ligt er nu niet eens.. Hup, hup.. kom maar langs.. Krijg je gelijk wat mee van 't mooie weer
Op haar bureau ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef Teije het volgende:
[..]
wij hebben hier ook zo'n type rondlopen die 0 verstand heeft van computers, 3x raden waar ik haar op terug pak
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Niet in de Arena, maar wel er vlakbij.. In het pand van SMM achter de Pepsi Stage, die nu wordt afgebroken.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Die heeft een stevige beurt nodig
In Twente vervoeren ze zich met paard & wagen.. Kijk naar Van Jonge Leu en Oale Groondquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
In Twente vervoeren ze zich met paard & wagen.. Kijk naar Van Jonge Leu en Oale Groond
daar ben ik vorige week nog geweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef Teije het volgende:
[..]
ik zit in de Atlas gebouwen... das echt 1min lopen of niet?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat ligt er nu niet eens.. Hup, hup.. kom maar langs.. Krijg je gelijk wat mee van 't mooie weer
Wij hebben heerlijk een raampje openquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, 't is wel best raamloos hier![]()
Maar het is nog steeds één grote bouwput met veel zand en zooi![]()
Lelijke gebouwen hequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
daar ben ik vorige week nog geweest
Volgens mij wel ja... Ik kan het net niet zien.. Ik kijk uit op de Pepsi Stage, HMH, Arena en die gekleurde gebouwen.. Bij wat voor bedrijf zit je dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef Teije het volgende:
[..]
ik zit in de Atlas gebouwen... das echt 1min lopen of niet?
Oh ik moest gewoon ff iemand ophalenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Teije het volgende:
[..]
Lelijke gebouwen hewaar moest je heen dan?
![]()
Mwah, gisteren was het pas spam-o-maniaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef francis997 het volgende:
zo he, ik ben bijna 2 uur weggeweest, en er is alweer een nieuw topic geopend. Jemig wat gaat het snel
dat klopt..ik deed er zelf ook aan mee..in mindere mate..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef Teije het volgende:
[..]
Mwah, gisteren was het pas spam-o-mania
Foeiquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat klopt..ik deed er zelf ook aan mee..in mindere mate..![]()
Ze ontwikkelen hier software etc. Ik zit volgens mij echt achter je danquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja... Ik kan het net niet zien.. Ik kijk uit op de Pepsi Stage, HMH, Arena en die gekleurde gebouwen.. Bij wat voor bedrijf zit je dan?
Oh okquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh ik moest gewoon ff iemand ophalen
Maar aardig lelijk ja..
Battlequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
De Amsterdamse kliek heeft elkaar ook eindelijk gevonden![]()
Nu hebben we een Twents kampf en een amsterdams kampf
Twents, Amsterdams, en Duits in één zin.. kan het nog erger..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ach bekijk het positief, vanmorgen had je er al helemaal geen zin in, en je hebt t toch al tot 14.30 gerekt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Sok41 het volgende:
2:30 Left... Ik heb het gehad, sterf ! ...
Inderdaad, ik kan de Mediamarkt net niet zien.. kijk meer uit op dat Amstel Cafe en dat bord 'te huur' op die gekleurde gebouwen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Teije het volgende:
[..]
Ze ontwikkelen hier software etc. Ik zit volgens mij echt achter je danik kan het treinstation zien en net de "skyline" van de Mediamarkt/Bios etcetra
[..]
Oh ok
Zitten jullie niet gewoon naast mekaar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan de Mediamarkt net niet zien.. kijk meer uit op dat Amstel Cafe en dat bord 'te huur' op die gekleurde gebouwen..Grappig zeg
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je kunt het niet vaak genoeg benadrukken he?
3:30quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Sok41 het volgende:
2:30 Left... Ik heb het gehad, sterf ! ...
Yeah bitchquote:
Jij bent goed bezigquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef Cuckoo het volgende:
Ik ook nog 2 uurtjes. Zometeen nog maar ff een lange koffiepauze meepakken. Ben trouwens lekker productief vadaag![]()
Niet zo moeilijk meer zeker nu je ons verslag erbij hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef Cuckoo het volgende:
Ik ook nog 2 uurtjes. Zometeen nog maar ff een lange koffiepauze meepakken. Ben trouwens lekker productief vadaag![]()
Stroopwafelsquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:46 schreef Casual-T het volgende:
Kwart voor 3. Tijd voor een stroopwafel met een ijskoude cola (heb een koelkast gevonden).
Ben heel de dag al bezig met de resultatenrekening controleren binnen excel (cum van alle afdelingen, tov budget en 2006), maar kan niks opvallends vinden, dusja..
Daar heb ik ook echt wat aan, aangezien ze in totaal verschillende branches zitten, en het totaal verschillende bedrijven zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk meer zeker nu je ons verslag erbij hebt?
Sorryquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:48 schreef Sok41 het volgende:
Roycooooo je leid me af elke keer als je post met die stomme avatar van je
Lul manquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt wat aan, aangezien ze in totaal verschillende branches zitten, en het totaal verschillende bedrijven zijn![]()
Maar de eelijkheid gebied te zeggen: ik kijk er wel zo af en toe (!) in![]()
Meelifterquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt wat aan, aangezien ze in totaal verschillende branches zitten, en het totaal verschillende bedrijven zijn![]()
Maar de eelijkheid gebied te zeggen: ik kijk er wel zo af en toe (!) in![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ah effe een heerlijke AH fruitbiscuit
1e rang.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hier de echte Sultana's hoor! Mensen die voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten
![]()
![]()
Klein stukje maarquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:05 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Die vind ik altijd zo machtig, of heb je daar geen last van?
Ik schijn publiekelijk bezit te zijn hierzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Voor lienelientje? Wie zijn dr nog allemaal voor dan?![]()
Ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Voor lienelientje? Wie zijn dr nog allemaal voor dan?![]()
Nu nog de Rotterdammersquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
Kakkerlakkenquote:
Ik denk het tijd is voor meer vrouwen in dit topic..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik schijn publiekelijk bezit te zijn hierzo![]()
Dan meld ik mij weer in de rijquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk het tijd is voor meer vrouwen in dit topic..
Gelukkig zit ik aan de goede kant van Rotterdamquote:
Weinig kansquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk het tijd is voor meer vrouwen in dit topic..
wij hebben 3fmquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
Iemand nog een leuk radio station dat ook online is (veronicafm/538/caz etcetc)
http://www.nederland.fmquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
538 is onlinequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
Alleen Eveline is actief, de andere 3 komen sporadisch langs. Van de middelste 2 weet ook niet iedereen dat het dames zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij zijn hier 4 vrouwen
Miss-Scofield
Viking
Francis
Lien
3FM dus, zoals Damzikee bedoelt 14.gifquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
Heb het ff gecheckt en het schijnt allebei te kunnen/ door elkaar te worden gebruikt. Deze battle blijft dus onbeslist, op naar de volgende...quote:
Ik heb gewoon mijn ipod hier aangesloten op de pc en luister dan via mijn oordopjesquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Heb het ff gecheckt en het schijnt allebei te kunnen/ door elkaar te worden gebruikt. Deze battle blijft dus onbeslist, op naar de volgende...![]()
Hier trouwens SlamFM voor een uurtje, dan begint het bandje weer opnieuw![]()
Is dat niet wat ongezellig voor je collega'squote:Op woensdag 28 maart 2007 15:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn ipod hier aangesloten op de pc en luister dan via mijn oordopjes
Ze moeten maar weer terug naar ID&T Radio..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Slamfm moet je ff tussen 12 en 1 geloof ik luisteren. Is de top 5!
Nee hoor, heb maar één dopje in en het staat heel zachtjes.. Meer als achtergrondmuziekquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is dat niet wat ongezellig voor je collega's
Verder hebben jullie geen radio aanstaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee hoor, heb maar één dopje in en het staat heel zachtjes.. Meer als achtergrondmuziek
Nee.. wel vaak de televisie als er live golfwedstrijden zijn.. Anders dus niet..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verder hebben jullie geen radio aanstaan?
Ik hoor 'em ook. De radio in de werkplaats ging ineens wat harder en overstemt mijn brakke laptopsoundquote:
Ah, okayquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee.. wel vaak de televisie als er live golfwedstrijden zijn.. Anders dus niet..
Nee joh, gek! Dan hoor je naar Claudia te luisteren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Slamfm moet je ff tussen 12 en 1 geloof ik luisteren. Is de top 5!
Nah, dat vind ik de minste erbij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee joh, gek! Dan hoor je naar Claudia te luisteren.
Claudiaquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee joh, gek! Dan hoor je naar Claudia te luisteren.
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Cuckoo het volgende:
Hey Roycoooo jouw favoriete band op 3FM!Have a little patience......lalalalala
![]()
Ben geen heumeuxquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Cuckoo het volgende:
Hey Roycoooo jouw favoriete band op 3FM!Have a little patience......lalalalala
![]()
Hmmm....ik vind 'em toch echt iets te slijmerigquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben geen heumeux! Alhoewel t wel een lekker liedje is
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik schijn publiekelijk bezit te zijn hierzo![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik twijfel wel wat nu de beste player move is. Ik kan natuurlijk zeggen: 'Jongens laat lienelien eens met rust' dan neem ik haar in bescherming. Negeren van de hele situatie en doen alsof je haar niet interessant vind kan natuurlijk ook, dat is interessant als ze een beetje 'IK ben een vrouw en IK kan alles zelf' mentaliteit heeft. Maar misschien is een opmerking als: 'Ik heb nummertje 1' ook wel interessant. Welke player denkt er even met mij mee?
(Houd wel rekening met de ondertoon die ik mee geef aan dit bericht graag)
Heb je daar nu echt ruim een half uur over lopen denken/ zitten typen??quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik twijfel wel wat nu de beste player move is. Ik kan natuurlijk zeggen: 'Jongens laat lienelien eens met rust' dan neem ik haar in bescherming. Negeren van de hele situatie en doen alsof je haar niet interessant vind kan natuurlijk ook, dat is interessant als ze een beetje 'IK ben een vrouw en IK kan alles zelf' mentaliteit heeft. Maar misschien is een opmerking als: 'Ik heb nummertje 1' ook wel interessant. Welke player denkt er even met mij mee?
*Meldt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef Goover het volgende:
[..]
ach, ze heeft wel taalgevoelquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
*Meldt.
Gewoon negeren zo interessant is ze nou ook weer niet
dankje, dankjequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
*Meldt.
Gewoon negeren zo interessant is ze nou ook weer niet
quote:
En een ongelooflijke verbeterdrangquote:
Heb ik alquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:06 schreef Casual-T het volgende:
Maak je meer kans als je een foto van jezelf in het fotoboek plaatst?
Ligt er natuurlijk aan, hehe..
Verkapte-lienelien-kijk-eens-in-mijn-fotoboek-want-ik-zie-er-donders-lekker-uit-en-wil-graag-met-je-afspreken-post ?quote:
De eerste verstandige opmerking vandaagquote:
Wil ik helemaal nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte-lienelien-kijk-eens-in-mijn-fotoboek-want-ik-zie-er-donders-lekker-uit-en-wil-graag-met-je-afspreken-post ?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte-lienelien-kijk-eens-in-mijn-fotoboek-want-ik-zie-er-donders-lekker-uit-en-wil-graag-met-je-afspreken-post ?
Ikook niet ,maar ik dacht ik help je effequote:
Geen belang bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ikook niet ,maar ik dacht ik help je effe
De reden tot kieskeurigheid ontgaat me trouwensquote:
Thank uquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De reden tot kieskeurigheid ontgaat me trouwens
En Roycooooo is te goed voor haar, dus dat gaat nier door![]()
Pica van je exquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
In dat geval: ik ben sinds kort weer single
Ik ben album.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Een niet serieuze ondertoonquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
En wat mag die ondertoon dan wel precies zijn?![]()
Dus? Ik weet niet wat jullie doellen zijn hier, maar bij mij staat 'lienelien versieren in de stage SC' er niet tussenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef MichielPH het volgende:
Ik ben bang dat het de mening van Eveline te veel beïnvloed, ondertoon of niet.
ik ben discografiequote:
Ik vatte hem ook nietquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben discografie.
En ik heb net 30 km gefietst, dus ik ben ook nog eens een bikkel. En jullie zitten daar op je muffe kantoortje, whehehehe
.
Whehehehequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben discografie.
En ik heb net 30 km gefietst, dus ik ben ook nog eens een bikkel. En jullie zitten daar op je muffe kantoortje, whehehehe
.
Ik ben gewoon vrijgezel..quote:
Waarom zou ik niet kieskeurig mogen zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De reden tot kieskeurigheid ontgaat me trouwens
En Roycooooo is te goed voor haar, dus dat gaat nier door![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ik zit lekker in de tuin..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben discografie.
.
GVDquote:
Ik heb geen catagorie nodig, ik ben mijzelf. (quote:
quote:En ik heb net 30 km gefietst, dus ik ben ook nog eens een bikkel. En jullie zitten daar op je muffe kantoortje, whehehehe
.
Decadente golfersquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vrijgezel..
[..]
Waarom zou ik niet kieskeurig mogen zijn?![]()
![]()
[..]
Ik heb niet zo veel met decadente golfers
Als we je usericon en onderschtift mogen gelovenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Decadente golfersLeuke, vrijgezelle jongen
![]()
ZE HAD BORSTENquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ze zag er ongeveer zo uit als op jouw avatar. Zo goed?![]()
Dan moet ik je een schouderklopje geven dat je haar je vriendin mocht noemen maar ook een trap onder je reet dat het uit isquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ze zag er ongeveer zo uit als op jouw avatar. Zo goed?![]()
Geloven doe je maar in de kerkquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Als we je usericon en onderschtift mogen geloven
En wat voorquote:
Tsja, verandering van spijs doet etenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan moet ik je een schouderklopje geven dat je haar je vriendin mocht noemen maar ook een trap onder je reet dat het uit is![]()
En zo is t maar net!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Tsja, verandering van spijs doet eten
Dat iedereen begint te rellen omdat ze geen zin meer hebben?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:21 schreef Cuckoo het volgende:
Zo'n beetje elk topic eindigt weer op dezelfde manier...![]()
Aaj, daar wordt je niet vrolijk van he!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef Goover het volgende:
Als we het er dan toch over hebben, ben wel benieuwd naar de burgelijke status van iedereen hier.
Zelf ben ik vrijgezel, sinds het einde van de zomervakantie. (Ben keihard gedumpt vlak voor ik een half jaar in het buitenland ging zitten)
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat iedereen begint te rellen omdat ze geen zin meer hebben?
Hmm, aardig onderwerp ja. Sinds twee maanden vrijgezel.. Tot voor een week geleden wat aangeklooid met een meisje, die ik wel erg leuk vond. Helaas was zij niet verliefd op mij en denkt ze dat ook niet te worden, vertelde ze me maandagavond...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef Goover het volgende:
Als we het er dan toch over hebben, ben wel benieuwd naar de burgelijke status van iedereen hier.
Zelf ben ik vrijgezel, sinds het einde van de zomervakantie. (Ben keihard gedumpt vlak voor ik een half jaar in het buitenland ging zitten)
Ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aaj, daar wordt je niet vrolijk van he!!
*ook vrijgezel!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ook(Om reacties te voorkomen: ik heb geen intenties op met Roycooo aan te pappen
)
Het 'chek mij scheef zitten op de golflcub in een leren feuteuil' helpt ook meequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk
(v)? Vreek, Vrits, Verdinand??quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
* Damzkieee heeft al een bedmoatie (v)
Idd ja man, heerlijkquote:
Geen leuke avond gehad dus... baluhquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hmm, aardig onderwerp ja. Sinds twee maanden vrijgezel.. Tot voor een week geleden wat aangeklooid met een meisje, die ik wel erg leuk vond. Helaas was zij niet verliefd op mij en denkt ze dat ook niet te worden, vertelde ze me maandagavond...![]()
1. dit was niet op de golfclubquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Het 'chek mij scheef zitten op de golflcub in een leren feuteuil' helpt ook mee![]()
http://uploaddump.nl/f-132563.html
Maar ik denk dat er van mij ook foto's zijn die zich erg goed lenen voor een afkraaksessie
lederen fauteuilquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Het 'chek mij scheef zitten op de golflcub in een leren feuteuil' helpt ook mee![]()
http://uploaddump.nl/f-132563.html
Maar ik denk dat er van mij ook foto's zijn die zich erg goed lenen voor een afkraaksessie
Dit soort reacties schreeuwen natuurlijk om "pre" en "after" foto's! Begin maar vast met de pre.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:27 schreef Viking84 het volgende:
ik ben single, maar niet lang meer, want als ik straks een afgetraind lijf heb kan niemand mij meer weerstaan![]()
.
Niet echt nee.. Maar goed, er zwemmen meer vissen in de oceaan.. Of niet, lienelien?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen leuke avond gehad dus... baluh
Ik ben via msn gedumpt de laatste keer![]()
jullie zitten toch niet op dezelfde stageplek hèquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
Haha net een giller hier, lag in een deuk!
Ik klapte ineens (redelijk hard), lekker liedje op de radio jeweets. Damzkieee schrok zich de tering, tand door de lip![]()
![]()
![]()
kutquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik klapte ineens (redelijk hard), lekker liedje op de radio jeweets. Damzkieee schrok zich de tering, tand door de lip![]()
![]()
![]()
iedereen gauw mijn fb checkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:28 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dit soort reacties schreeuwen natuurlijk om "pre" en "after" foto's! Begin maar vast met de pre.![]()
zie OPquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jullie zitten toch niet op dezelfde stageplek hè.
Via msn... dat is harschquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen leuke avond gehad dus... baluh
Ik ben via msn gedumpt de laatste keer![]()
Doen samen een opdracht (check de op). Zit hier een meter van die gozert vandaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jullie zitten toch niet op dezelfde stageplek hè.
hahaquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb zondag een date met die meid van afgelopen zaterdag![]()
Shut up, ik wil even niets over dates en meiden horenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb zondag een date met die meid van afgelopen zaterdag![]()
Lekker persoonlijk..quote:
Ik herinner me een smsje van m'n toenmalige vriendje..quote:
quote:
quote:
Meh, sorry.. That's all i can think aboutquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Shut up, ik wil even niets over dates en meiden horen![]()
msnquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Goover het volgende:
[..]
[..]Want ze kon niet bellen, ze was haar stem kwijt.
Ik kon niet langs komen want er was bezoek.
Zij kon niet langs komen want ze was ziek.
Dus ging het maar via msn
Maakt niet uit..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Meh, sorry.. That's all i can think about![]()
Nog even het wordt een R&P Topicquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Freshthinking het volgende:
Leuke TT: waar de vrijgezellen in de meerderheid zijn
Ok, jij wint.. al weet ik niet of dat positief is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik herinner me een smsje van m'n toenmalige vriendje..
Stel je voor, het is 23 mei, je zit midden in je havo-examens, en op 24 mei ben je jarig. Je viert die avond (23 mei) je verjaardag voor je vriendinnen. Laat in de avond krijg je een smsje van je vriendje: Hee liefje, ik moet morgen even met je praten, ik heb niet zo'n lekker gevoel... Je belt hem, meneer heeft z'n telefoon uit staan
De volgende dag (op je verjaardag, en de volgende dag heb je rampenexamen geschiedenis!) zet je de computer aan, meneer spreekt je aan op msn, feliciteert je niet maar zegt dat hij een kater heeft van gisteravond, dus dat hij niet wil/kan afspreken, maar dat hij de relatie iig verder niet ziet zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |