Ik schijn publiekelijk bezit te zijn hierzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Voor lienelientje? Wie zijn dr nog allemaal voor dan?![]()
Ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Voor lienelientje? Wie zijn dr nog allemaal voor dan?![]()
Nu nog de Rotterdammersquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
De Amsterdamse kliek heeft elkaar ook eindelijk gevonden![]()
Nu hebben we een Twents kampf en een amsterdams kampf
Kakkerlakkenquote:
Ik denk het tijd is voor meer vrouwen in dit topic..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik schijn publiekelijk bezit te zijn hierzo![]()
Dan meld ik mij weer in de rijquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk het tijd is voor meer vrouwen in dit topic..
Gelukkig zit ik aan de goede kant van Rotterdamquote:
Weinig kansquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk het tijd is voor meer vrouwen in dit topic..
wij hebben 3fmquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
Iemand nog een leuk radio station dat ook online is (veronicafm/538/caz etcetc)
http://www.nederland.fmquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
538 is onlinequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
Alleen Eveline is actief, de andere 3 komen sporadisch langs. Van de middelste 2 weet ook niet iedereen dat het dames zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij zijn hier 4 vrouwen
Miss-Scofield
Viking
Francis
Lien
3FM dus, zoals Damzikee bedoelt 14.gifquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
Heb het ff gecheckt en het schijnt allebei te kunnen/ door elkaar te worden gebruikt. Deze battle blijft dus onbeslist, op naar de volgende...quote:
Ik heb gewoon mijn ipod hier aangesloten op de pc en luister dan via mijn oordopjesquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Heb het ff gecheckt en het schijnt allebei te kunnen/ door elkaar te worden gebruikt. Deze battle blijft dus onbeslist, op naar de volgende...![]()
Hier trouwens SlamFM voor een uurtje, dan begint het bandje weer opnieuw![]()
Is dat niet wat ongezellig voor je collega'squote:Op woensdag 28 maart 2007 15:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn ipod hier aangesloten op de pc en luister dan via mijn oordopjes
Ze moeten maar weer terug naar ID&T Radio..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Slamfm moet je ff tussen 12 en 1 geloof ik luisteren. Is de top 5!
Nee hoor, heb maar één dopje in en het staat heel zachtjes.. Meer als achtergrondmuziekquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is dat niet wat ongezellig voor je collega's
Verder hebben jullie geen radio aanstaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee hoor, heb maar één dopje in en het staat heel zachtjes.. Meer als achtergrondmuziek
Nee.. wel vaak de televisie als er live golfwedstrijden zijn.. Anders dus niet..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verder hebben jullie geen radio aanstaan?
Ik hoor 'em ook. De radio in de werkplaats ging ineens wat harder en overstemt mijn brakke laptopsoundquote:
Ah, okayquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee.. wel vaak de televisie als er live golfwedstrijden zijn.. Anders dus niet..
Nee joh, gek! Dan hoor je naar Claudia te luisteren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Slamfm moet je ff tussen 12 en 1 geloof ik luisteren. Is de top 5!
Nah, dat vind ik de minste erbij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee joh, gek! Dan hoor je naar Claudia te luisteren.
Claudiaquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee joh, gek! Dan hoor je naar Claudia te luisteren.
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Cuckoo het volgende:
Hey Roycoooo jouw favoriete band op 3FM!Have a little patience......lalalalala
![]()
Ben geen heumeuxquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Cuckoo het volgende:
Hey Roycoooo jouw favoriete band op 3FM!Have a little patience......lalalalala
![]()
Hmmm....ik vind 'em toch echt iets te slijmerigquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben geen heumeux! Alhoewel t wel een lekker liedje is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |