Twents, Amsterdams, en Duits in één zin.. kan het nog erger..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
De Amsterdamse kliek heeft elkaar ook eindelijk gevonden![]()
Nu hebben we een Twents kampf en een amsterdams kampf
Ach bekijk het positief, vanmorgen had je er al helemaal geen zin in, en je hebt t toch al tot 14.30 gerekt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Sok41 het volgende:
2:30 Left... Ik heb het gehad, sterf ! ...
Inderdaad, ik kan de Mediamarkt net niet zien.. kijk meer uit op dat Amstel Cafe en dat bord 'te huur' op die gekleurde gebouwen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Teije het volgende:
[..]
Ze ontwikkelen hier software etc. Ik zit volgens mij echt achter je danik kan het treinstation zien en net de "skyline" van de Mediamarkt/Bios etcetra
[..]
Oh ok
Zitten jullie niet gewoon naast mekaar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan de Mediamarkt net niet zien.. kijk meer uit op dat Amstel Cafe en dat bord 'te huur' op die gekleurde gebouwen..Grappig zeg
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je kunt het niet vaak genoeg benadrukken he?
3:30quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Sok41 het volgende:
2:30 Left... Ik heb het gehad, sterf ! ...
Yeah bitchquote:
Jij bent goed bezigquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef Cuckoo het volgende:
Ik ook nog 2 uurtjes. Zometeen nog maar ff een lange koffiepauze meepakken. Ben trouwens lekker productief vadaag![]()
Niet zo moeilijk meer zeker nu je ons verslag erbij hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef Cuckoo het volgende:
Ik ook nog 2 uurtjes. Zometeen nog maar ff een lange koffiepauze meepakken. Ben trouwens lekker productief vadaag![]()
Stroopwafelsquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:46 schreef Casual-T het volgende:
Kwart voor 3. Tijd voor een stroopwafel met een ijskoude cola (heb een koelkast gevonden).
Ben heel de dag al bezig met de resultatenrekening controleren binnen excel (cum van alle afdelingen, tov budget en 2006), maar kan niks opvallends vinden, dusja..
Daar heb ik ook echt wat aan, aangezien ze in totaal verschillende branches zitten, en het totaal verschillende bedrijven zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk meer zeker nu je ons verslag erbij hebt?
Sorryquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:48 schreef Sok41 het volgende:
Roycooooo je leid me af elke keer als je post met die stomme avatar van je
Lul manquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt wat aan, aangezien ze in totaal verschillende branches zitten, en het totaal verschillende bedrijven zijn![]()
Maar de eelijkheid gebied te zeggen: ik kijk er wel zo af en toe (!) in![]()
Meelifterquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt wat aan, aangezien ze in totaal verschillende branches zitten, en het totaal verschillende bedrijven zijn![]()
Maar de eelijkheid gebied te zeggen: ik kijk er wel zo af en toe (!) in![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ah effe een heerlijke AH fruitbiscuit
1e rang.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hier de echte Sultana's hoor! Mensen die voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten
![]()
![]()
Klein stukje maarquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:05 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Die vind ik altijd zo machtig, of heb je daar geen last van?
Ik schijn publiekelijk bezit te zijn hierzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Voor lienelientje? Wie zijn dr nog allemaal voor dan?![]()
Ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Voor lienelientje? Wie zijn dr nog allemaal voor dan?![]()
Nu nog de Rotterdammersquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
De Amsterdamse kliek heeft elkaar ook eindelijk gevonden![]()
Nu hebben we een Twents kampf en een amsterdams kampf
Kakkerlakkenquote:
Ik denk het tijd is voor meer vrouwen in dit topic..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik schijn publiekelijk bezit te zijn hierzo![]()
Dan meld ik mij weer in de rijquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk het tijd is voor meer vrouwen in dit topic..
Gelukkig zit ik aan de goede kant van Rotterdamquote:
Weinig kansquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk het tijd is voor meer vrouwen in dit topic..
wij hebben 3fmquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
Iemand nog een leuk radio station dat ook online is (veronicafm/538/caz etcetc)
http://www.nederland.fmquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
538 is onlinequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
Alleen Eveline is actief, de andere 3 komen sporadisch langs. Van de middelste 2 weet ook niet iedereen dat het dames zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij zijn hier 4 vrouwen
Miss-Scofield
Viking
Francis
Lien
3FM dus, zoals Damzikee bedoelt 14.gifquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
Heb het ff gecheckt en het schijnt allebei te kunnen/ door elkaar te worden gebruikt. Deze battle blijft dus onbeslist, op naar de volgende...quote:
Ik heb gewoon mijn ipod hier aangesloten op de pc en luister dan via mijn oordopjesquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Heb het ff gecheckt en het schijnt allebei te kunnen/ door elkaar te worden gebruikt. Deze battle blijft dus onbeslist, op naar de volgende...![]()
Hier trouwens SlamFM voor een uurtje, dan begint het bandje weer opnieuw![]()
Is dat niet wat ongezellig voor je collega'squote:Op woensdag 28 maart 2007 15:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn ipod hier aangesloten op de pc en luister dan via mijn oordopjes
Ze moeten maar weer terug naar ID&T Radio..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Slamfm moet je ff tussen 12 en 1 geloof ik luisteren. Is de top 5!
Nee hoor, heb maar één dopje in en het staat heel zachtjes.. Meer als achtergrondmuziekquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is dat niet wat ongezellig voor je collega's
Verder hebben jullie geen radio aanstaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee hoor, heb maar één dopje in en het staat heel zachtjes.. Meer als achtergrondmuziek
Nee.. wel vaak de televisie als er live golfwedstrijden zijn.. Anders dus niet..quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verder hebben jullie geen radio aanstaan?
Ik hoor 'em ook. De radio in de werkplaats ging ineens wat harder en overstemt mijn brakke laptopsoundquote:
Ah, okayquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee.. wel vaak de televisie als er live golfwedstrijden zijn.. Anders dus niet..
Nee joh, gek! Dan hoor je naar Claudia te luisteren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Slamfm moet je ff tussen 12 en 1 geloof ik luisteren. Is de top 5!
Nah, dat vind ik de minste erbij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee joh, gek! Dan hoor je naar Claudia te luisteren.
Claudiaquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee joh, gek! Dan hoor je naar Claudia te luisteren.
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Cuckoo het volgende:
Hey Roycoooo jouw favoriete band op 3FM!Have a little patience......lalalalala
![]()
Ben geen heumeuxquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Cuckoo het volgende:
Hey Roycoooo jouw favoriete band op 3FM!Have a little patience......lalalalala
![]()
Hmmm....ik vind 'em toch echt iets te slijmerigquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben geen heumeux! Alhoewel t wel een lekker liedje is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |