hij moet alweer zelf lopenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
We gaan weer effe koffiemanagerenSPANNEND!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef Roycoooooo het volgende:
Tering man, we werken ons de naad uit de broek![]()
eet smakelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
Ha, de baas is jarig, en er worden hier nu net 2 gigantische taarten binnen gebracht
Wij hebben gisteren en eergisteren al gebak gehadquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
Ha, de baas is jarig, en er worden hier nu net 2 gigantische taarten binnen gebracht
Zeg, doe eens wat hierheen. Metro 54, uitstappen bij Bijlmer Arena.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
Waar zit je in de Arenaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeg, doe eens wat hierheen. Metro 54, uitstappen bij Bijlmer Arena.
Bijlmer Arenaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeg, doe eens wat hierheen. Metro 54, uitstappen bij Bijlmer Arena.
Die heeft een stevige beurt nodigquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Casual-T het volgende:
Sommige mensen voelen zich echt belangrijk..
D'r loopt hier zo'n wicht rond, zo één die denkt dat ze echt belangrijk is. Van 't algemeen secretariaat, wat ze doet weet niemand. Als ik langsloop zit ze te internetbankieren of te bellen. Nou was ik met een opdracht bezig voor een andere afdeling, waar aardig wat mensen mee te maken hadden, dus ik werd steeds gebeld op m'n telefoon hier. Alleen stond mijn telefoon nog niet op de telefoonlijst, dus ze belde steeds mijn collega op kantoor op (ik zit bij de hoofd salarisadministratie op kantoor), dusja, dat is ook niet optimaal.
Dus ik had haar gemaild (want zij gaat erover staat op intranet), of ze me op de telefoonlijst wilde zeggen. Mailt ze terug: 'Helaas, stagiairs worden niet vermeld op de interne telefoonlijst'. Och ja, je moet me natuurlijk over 16 weken er weer vanaf halen, stel dat je moe wordt..![]()
Ja, dat soort volk loopt helaas op elk bedrijf rondquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Casual-T het volgende:
*knip*
Niet in de Arena, maar wel er vlakbij.. In het pand van SMM achter de Pepsi Stage, die nu wordt afgebroken.quote:
Dat ligt er nu niet eens.. Hup, hup.. kom maar langs.. Krijg je gelijk wat mee van 't mooie weerquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bijlmer Arena
Ik hoef geen modder aan mn schoenen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Casual-T het volgende:
D'r loopt hier zo'n wicht rond, zo één die denkt dat ze echt belangrijk is. Van 't algemeen secretariaat, wat ze doet weet niemand. Als ik langsloop zit ze te internetbankieren of te bellen. Nou was ik met een opdracht bezig voor een andere afdeling, waar aardig wat mensen mee te maken hadden, dus ik werd steeds gebeld op m'n telefoon hier. Alleen stond mijn telefoon nog niet op de telefoonlijst, dus ze belde steeds mijn collega op kantoor op (ik zit bij de hoofd salarisadministratie op kantoor), dusja, dat is ook niet optimaal.
Dus ik had haar gemaild (want zij gaat erover staat op intranet), of ze me op de telefoonlijst wilde zeggen. Mailt ze terug: 'Helaas, stagiairs worden niet vermeld op de interne telefoonlijst'. Och ja, je moet me er natuurlijk over 16 weken weer vanaf halen, stel dat je moe wordt..![]()
Met de metroquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat ligt er nu niet eens.. Hup, hup.. kom maar langs.. Krijg je gelijk wat mee van 't mooie weer
Op haar bureau ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef Teije het volgende:
[..]
wij hebben hier ook zo'n type rondlopen die 0 verstand heeft van computers, 3x raden waar ik haar op terug pak
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Niet in de Arena, maar wel er vlakbij.. In het pand van SMM achter de Pepsi Stage, die nu wordt afgebroken.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Die heeft een stevige beurt nodig
In Twente vervoeren ze zich met paard & wagen.. Kijk naar Van Jonge Leu en Oale Groondquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
In Twente vervoeren ze zich met paard & wagen.. Kijk naar Van Jonge Leu en Oale Groond
daar ben ik vorige week nog geweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef Teije het volgende:
[..]
ik zit in de Atlas gebouwen... das echt 1min lopen of niet?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat ligt er nu niet eens.. Hup, hup.. kom maar langs.. Krijg je gelijk wat mee van 't mooie weer
Wij hebben heerlijk een raampje openquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, 't is wel best raamloos hier![]()
Maar het is nog steeds één grote bouwput met veel zand en zooi![]()
Lelijke gebouwen hequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
daar ben ik vorige week nog geweest
Volgens mij wel ja... Ik kan het net niet zien.. Ik kijk uit op de Pepsi Stage, HMH, Arena en die gekleurde gebouwen.. Bij wat voor bedrijf zit je dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef Teije het volgende:
[..]
ik zit in de Atlas gebouwen... das echt 1min lopen of niet?
Oh ik moest gewoon ff iemand ophalenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Teije het volgende:
[..]
Lelijke gebouwen hewaar moest je heen dan?
![]()
Mwah, gisteren was het pas spam-o-maniaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef francis997 het volgende:
zo he, ik ben bijna 2 uur weggeweest, en er is alweer een nieuw topic geopend. Jemig wat gaat het snel
dat klopt..ik deed er zelf ook aan mee..in mindere mate..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef Teije het volgende:
[..]
Mwah, gisteren was het pas spam-o-mania
Foeiquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat klopt..ik deed er zelf ook aan mee..in mindere mate..![]()
Ze ontwikkelen hier software etc. Ik zit volgens mij echt achter je danquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja... Ik kan het net niet zien.. Ik kijk uit op de Pepsi Stage, HMH, Arena en die gekleurde gebouwen.. Bij wat voor bedrijf zit je dan?
Oh okquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh ik moest gewoon ff iemand ophalen
Maar aardig lelijk ja..
Battlequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
De Amsterdamse kliek heeft elkaar ook eindelijk gevonden![]()
Nu hebben we een Twents kampf en een amsterdams kampf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |