Twents, Amsterdams, en Duits in één zin.. kan het nog erger..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
De Amsterdamse kliek heeft elkaar ook eindelijk gevonden![]()
Nu hebben we een Twents kampf en een amsterdams kampf
Ach bekijk het positief, vanmorgen had je er al helemaal geen zin in, en je hebt t toch al tot 14.30 gerekt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Sok41 het volgende:
2:30 Left... Ik heb het gehad, sterf ! ...
Inderdaad, ik kan de Mediamarkt net niet zien.. kijk meer uit op dat Amstel Cafe en dat bord 'te huur' op die gekleurde gebouwen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Teije het volgende:
[..]
Ze ontwikkelen hier software etc. Ik zit volgens mij echt achter je danik kan het treinstation zien en net de "skyline" van de Mediamarkt/Bios etcetra
[..]
Oh ok
Zitten jullie niet gewoon naast mekaar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan de Mediamarkt net niet zien.. kijk meer uit op dat Amstel Cafe en dat bord 'te huur' op die gekleurde gebouwen..Grappig zeg
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je kunt het niet vaak genoeg benadrukken he?
3:30quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Sok41 het volgende:
2:30 Left... Ik heb het gehad, sterf ! ...
Yeah bitchquote:
Jij bent goed bezigquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef Cuckoo het volgende:
Ik ook nog 2 uurtjes. Zometeen nog maar ff een lange koffiepauze meepakken. Ben trouwens lekker productief vadaag![]()
Niet zo moeilijk meer zeker nu je ons verslag erbij hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef Cuckoo het volgende:
Ik ook nog 2 uurtjes. Zometeen nog maar ff een lange koffiepauze meepakken. Ben trouwens lekker productief vadaag![]()
Stroopwafelsquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:46 schreef Casual-T het volgende:
Kwart voor 3. Tijd voor een stroopwafel met een ijskoude cola (heb een koelkast gevonden).
Ben heel de dag al bezig met de resultatenrekening controleren binnen excel (cum van alle afdelingen, tov budget en 2006), maar kan niks opvallends vinden, dusja..
Daar heb ik ook echt wat aan, aangezien ze in totaal verschillende branches zitten, en het totaal verschillende bedrijven zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk meer zeker nu je ons verslag erbij hebt?
Sorryquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:48 schreef Sok41 het volgende:
Roycooooo je leid me af elke keer als je post met die stomme avatar van je
Lul manquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt wat aan, aangezien ze in totaal verschillende branches zitten, en het totaal verschillende bedrijven zijn![]()
Maar de eelijkheid gebied te zeggen: ik kijk er wel zo af en toe (!) in![]()
Meelifterquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt wat aan, aangezien ze in totaal verschillende branches zitten, en het totaal verschillende bedrijven zijn![]()
Maar de eelijkheid gebied te zeggen: ik kijk er wel zo af en toe (!) in![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ah effe een heerlijke AH fruitbiscuit
1e rang.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hier de echte Sultana's hoor! Mensen die voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten
![]()
![]()
Klein stukje maarquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:05 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Die vind ik altijd zo machtig, of heb je daar geen last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |