quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik schijn publiekelijk bezit te zijn hierzo![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik twijfel wel wat nu de beste player move is. Ik kan natuurlijk zeggen: 'Jongens laat lienelien eens met rust' dan neem ik haar in bescherming. Negeren van de hele situatie en doen alsof je haar niet interessant vind kan natuurlijk ook, dat is interessant als ze een beetje 'IK ben een vrouw en IK kan alles zelf' mentaliteit heeft. Maar misschien is een opmerking als: 'Ik heb nummertje 1' ook wel interessant. Welke player denkt er even met mij mee?
(Houd wel rekening met de ondertoon die ik mee geef aan dit bericht graag)
Heb je daar nu echt ruim een half uur over lopen denken/ zitten typen??quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik twijfel wel wat nu de beste player move is. Ik kan natuurlijk zeggen: 'Jongens laat lienelien eens met rust' dan neem ik haar in bescherming. Negeren van de hele situatie en doen alsof je haar niet interessant vind kan natuurlijk ook, dat is interessant als ze een beetje 'IK ben een vrouw en IK kan alles zelf' mentaliteit heeft. Maar misschien is een opmerking als: 'Ik heb nummertje 1' ook wel interessant. Welke player denkt er even met mij mee?
*Meldt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef Goover het volgende:
[..]
ach, ze heeft wel taalgevoelquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
*Meldt.
Gewoon negeren zo interessant is ze nou ook weer niet
dankje, dankjequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
*Meldt.
Gewoon negeren zo interessant is ze nou ook weer niet
quote:
En een ongelooflijke verbeterdrangquote:
Heb ik alquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:06 schreef Casual-T het volgende:
Maak je meer kans als je een foto van jezelf in het fotoboek plaatst?
Ligt er natuurlijk aan, hehe..
Verkapte-lienelien-kijk-eens-in-mijn-fotoboek-want-ik-zie-er-donders-lekker-uit-en-wil-graag-met-je-afspreken-post ?quote:
De eerste verstandige opmerking vandaagquote:
Wil ik helemaal nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte-lienelien-kijk-eens-in-mijn-fotoboek-want-ik-zie-er-donders-lekker-uit-en-wil-graag-met-je-afspreken-post ?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte-lienelien-kijk-eens-in-mijn-fotoboek-want-ik-zie-er-donders-lekker-uit-en-wil-graag-met-je-afspreken-post ?
Ikook niet ,maar ik dacht ik help je effequote:
Geen belang bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ikook niet ,maar ik dacht ik help je effe
De reden tot kieskeurigheid ontgaat me trouwensquote:
Thank uquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De reden tot kieskeurigheid ontgaat me trouwens
En Roycooooo is te goed voor haar, dus dat gaat nier door![]()
Pica van je exquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
In dat geval: ik ben sinds kort weer single
Ik ben album.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Een niet serieuze ondertoonquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
En wat mag die ondertoon dan wel precies zijn?![]()
Dus? Ik weet niet wat jullie doellen zijn hier, maar bij mij staat 'lienelien versieren in de stage SC' er niet tussenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef MichielPH het volgende:
Ik ben bang dat het de mening van Eveline te veel beïnvloed, ondertoon of niet.
ik ben discografiequote:
Ik vatte hem ook nietquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben discografie.
En ik heb net 30 km gefietst, dus ik ben ook nog eens een bikkel. En jullie zitten daar op je muffe kantoortje, whehehehe
.
Whehehehequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben discografie.
En ik heb net 30 km gefietst, dus ik ben ook nog eens een bikkel. En jullie zitten daar op je muffe kantoortje, whehehehe
.
Ik ben gewoon vrijgezel..quote:
Waarom zou ik niet kieskeurig mogen zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De reden tot kieskeurigheid ontgaat me trouwens
En Roycooooo is te goed voor haar, dus dat gaat nier door![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ik zit lekker in de tuin..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben discografie.
.
GVDquote:
Ik heb geen catagorie nodig, ik ben mijzelf. (quote:
quote:En ik heb net 30 km gefietst, dus ik ben ook nog eens een bikkel. En jullie zitten daar op je muffe kantoortje, whehehehe
.
Decadente golfersquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vrijgezel..
[..]
Waarom zou ik niet kieskeurig mogen zijn?![]()
![]()
[..]
Ik heb niet zo veel met decadente golfers
Als we je usericon en onderschtift mogen gelovenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Decadente golfersLeuke, vrijgezelle jongen
![]()
ZE HAD BORSTENquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ze zag er ongeveer zo uit als op jouw avatar. Zo goed?![]()
Dan moet ik je een schouderklopje geven dat je haar je vriendin mocht noemen maar ook een trap onder je reet dat het uit isquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ze zag er ongeveer zo uit als op jouw avatar. Zo goed?![]()
Geloven doe je maar in de kerkquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Als we je usericon en onderschtift mogen geloven
En wat voorquote:
Tsja, verandering van spijs doet etenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan moet ik je een schouderklopje geven dat je haar je vriendin mocht noemen maar ook een trap onder je reet dat het uit is![]()
En zo is t maar net!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Tsja, verandering van spijs doet eten
Dat iedereen begint te rellen omdat ze geen zin meer hebben?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:21 schreef Cuckoo het volgende:
Zo'n beetje elk topic eindigt weer op dezelfde manier...![]()
Aaj, daar wordt je niet vrolijk van he!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef Goover het volgende:
Als we het er dan toch over hebben, ben wel benieuwd naar de burgelijke status van iedereen hier.
Zelf ben ik vrijgezel, sinds het einde van de zomervakantie. (Ben keihard gedumpt vlak voor ik een half jaar in het buitenland ging zitten)
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat iedereen begint te rellen omdat ze geen zin meer hebben?
Hmm, aardig onderwerp ja. Sinds twee maanden vrijgezel.. Tot voor een week geleden wat aangeklooid met een meisje, die ik wel erg leuk vond. Helaas was zij niet verliefd op mij en denkt ze dat ook niet te worden, vertelde ze me maandagavond...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef Goover het volgende:
Als we het er dan toch over hebben, ben wel benieuwd naar de burgelijke status van iedereen hier.
Zelf ben ik vrijgezel, sinds het einde van de zomervakantie. (Ben keihard gedumpt vlak voor ik een half jaar in het buitenland ging zitten)
Ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aaj, daar wordt je niet vrolijk van he!!
*ook vrijgezel!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ook(Om reacties te voorkomen: ik heb geen intenties op met Roycooo aan te pappen
)
Het 'chek mij scheef zitten op de golflcub in een leren feuteuil' helpt ook meequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk
(v)? Vreek, Vrits, Verdinand??quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
* Damzkieee heeft al een bedmoatie (v)
Idd ja man, heerlijkquote:
Geen leuke avond gehad dus... baluhquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hmm, aardig onderwerp ja. Sinds twee maanden vrijgezel.. Tot voor een week geleden wat aangeklooid met een meisje, die ik wel erg leuk vond. Helaas was zij niet verliefd op mij en denkt ze dat ook niet te worden, vertelde ze me maandagavond...![]()
1. dit was niet op de golfclubquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Het 'chek mij scheef zitten op de golflcub in een leren feuteuil' helpt ook mee![]()
http://uploaddump.nl/f-132563.html
Maar ik denk dat er van mij ook foto's zijn die zich erg goed lenen voor een afkraaksessie
lederen fauteuilquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Het 'chek mij scheef zitten op de golflcub in een leren feuteuil' helpt ook mee![]()
http://uploaddump.nl/f-132563.html
Maar ik denk dat er van mij ook foto's zijn die zich erg goed lenen voor een afkraaksessie
Dit soort reacties schreeuwen natuurlijk om "pre" en "after" foto's! Begin maar vast met de pre.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:27 schreef Viking84 het volgende:
ik ben single, maar niet lang meer, want als ik straks een afgetraind lijf heb kan niemand mij meer weerstaan![]()
.
Niet echt nee.. Maar goed, er zwemmen meer vissen in de oceaan.. Of niet, lienelien?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen leuke avond gehad dus... baluh
Ik ben via msn gedumpt de laatste keer![]()
jullie zitten toch niet op dezelfde stageplek hèquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
Haha net een giller hier, lag in een deuk!
Ik klapte ineens (redelijk hard), lekker liedje op de radio jeweets. Damzkieee schrok zich de tering, tand door de lip![]()
![]()
![]()
kutquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik klapte ineens (redelijk hard), lekker liedje op de radio jeweets. Damzkieee schrok zich de tering, tand door de lip![]()
![]()
![]()
iedereen gauw mijn fb checkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:28 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dit soort reacties schreeuwen natuurlijk om "pre" en "after" foto's! Begin maar vast met de pre.![]()
zie OPquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jullie zitten toch niet op dezelfde stageplek hè.
Via msn... dat is harschquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen leuke avond gehad dus... baluh
Ik ben via msn gedumpt de laatste keer![]()
Doen samen een opdracht (check de op). Zit hier een meter van die gozert vandaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jullie zitten toch niet op dezelfde stageplek hè.
hahaquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb zondag een date met die meid van afgelopen zaterdag![]()
Shut up, ik wil even niets over dates en meiden horenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb zondag een date met die meid van afgelopen zaterdag![]()
Lekker persoonlijk..quote:
Ik herinner me een smsje van m'n toenmalige vriendje..quote:
quote:
quote:
Meh, sorry.. That's all i can think aboutquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Shut up, ik wil even niets over dates en meiden horen![]()
msnquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Goover het volgende:
[..]
[..]Want ze kon niet bellen, ze was haar stem kwijt.
Ik kon niet langs komen want er was bezoek.
Zij kon niet langs komen want ze was ziek.
Dus ging het maar via msn
Maakt niet uit..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Meh, sorry.. That's all i can think about![]()
Nog even het wordt een R&P Topicquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Freshthinking het volgende:
Leuke TT: waar de vrijgezellen in de meerderheid zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |