Na het posten van dit bericht, had ik mijn antwoord gelijk alquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef Glacier het volgende:
Hoeveel berichten moeten er nog?
Dat was 15 sec na het posten al aangepastquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef TIM-846 het volgende:
Bijna goed Glacier..
Je hebt 2x Topic 84 vermeld staan.. en geen 1x Topic 83 ! Verder![]()
Mijn Post is ook na 15 sec aangepastquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat was 15 sec na het posten al aangepast
De wiki is geiljk ook weer up-to-date
Hij heeft zich verstopt in een ijsbeerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:57 schreef TIM-846 het volgende:
Is VeenstraVeenstra nog gesignaleerd eigenlijk de laatste dagen?
ojaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Hij heeft zich verstopt in een ijsbeer
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Na het posten van dit bericht, had ik mijn antwoord gelijk al
ze draaide een nummer met sunshinequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hoezo dat? ik ben met pauze geweest.. leg eens uit?
Nou het was maar een grapje hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
oja, tijd voor pauze met een kersenflap!
Paul is een held!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef Dos37 het volgende:
Paul draait weer goed. Nog geen slecht nummer gehoord.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:48 schreef Dos37 het volgende:
ah jammer daar gaat paul de mist in
3 xquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:51 schreef falloutboy het volgende:
[..]
![]()
en 2 x achter elkaar
pfff Black Eyed Peas.. die ben ik zo zat!
quote:
ik zou zeggen ; geef je op paul@3fm.nl!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef Dos37 het volgende:
pop duel was niet moeilijk vandaag. Ik had hem nog gehaald en dat zegt wat.
ja en morgen is ie weer tering moeilijk en ga ik af als een gieter. Nee dank je.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik zou zeggen ; geef je op paul@3fm.nl!dan horen we jou morgen wel in de uitzending! Succes
![]()
Dat ben ik absoluut NIET met je eens. Ik spring nog steeds in het rond (figuurlijk danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik ben ruby gedoe zo zat nu, net als chelsea dagger
en deze megahit is ook bagger
Ik spring nog steeds bij Ruby, en iets minder bij Chelsea Dagger.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut NIET met je eens. Ik spring nog steeds in het rond (figuurlijk dan) bij Chelsea Dagger (bij Ruby ietsje minder).
![]()
Maar ach, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ik las het net ook, maar dan wel op Radiofreak. Tsja, vanochtend heb ik het praatje weer eens gehoord maar het beste lijkt er toch wel van af te zijn. Zolang het praatje maar niet wordt gedaan door een kalender Kim..quote:
quote:ok nu gaat de radio uit dit is echt het ergste nummer ooit gemaakt.
Ik wilde het net vragen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:00 schreef Sirolf het volgende:
Op de achterkant van Maricha's t-shirt staat "Go-the very best of Moby".
Ja, maar gelukkig heeft de HPX2 hars mijn vakantie gered.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij ook een sterretje in je voorruit door de koude temperaturen?
Hars en Michiel... Daar staat nog een filmpje van op YouTube.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig heeft de HPX2 hars mijn vakantie gered.
En op de voorkant staat: I love NY NYquote:
Zullen we iets van Moby gaan requesten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:00 schreef Sirolf het volgende:
Op de achterkant van Maricha's t-shirt staat "Go-the very best of Moby".
Welke?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Dos37 het volgende:
ok nu gaat de radio uit dit is echt het ergste nummer ooit gemaakt.
Ach, ieder z'n smaak zou ik zo zeggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:11 schreef Dos37 het volgende:
idd wat is dat een vreselijk nummer zeg.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n smaak zou ik zo zeggen.![]()
Wamdue Project - KingOfMyCastle![]()
Je bent pas de tigste die het post hier.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat hoor ik nu, gaat Giel's opastoppen met zijn weersvoorspellingen?
Hoe dat zo?
haha, prima bezig zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]![]()
Als nu ook nog de nieuwe single van The Feeling erachteraan komt zou ik helemaal doodmoe worden van het (figuurlijk welliswaar) gespring.
heeft een hele foute plaat ingestuurdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef borisz het volgende:
*denkt na over een request
Meer hondjes heten fikkie. Ik weet het....quote:Tentamen P659 Actualiteit en ethiek
donderdag 29 maart 2007, 10.00 - 12.00 uur
Achternaam Locatie Lokaal Kleur
A t/m Bakker Leeuwenburg B8.20 n.v.t.
Balootje t/m Blom
Leeuwenburg
B9.48 n.v.t.
Boer t/m B Leeuwenburg A8.18 n.v.t.
C t/m D Leeuwenburg A9.48 n.v.t.
E t/m F Leeuwenburg B8.16 n.v.t.
Gabay t/m Groenland Leeuwenburg B9.40 n.v.t.
Groot t/m Hollander Leeuwenburg B9.16 n.v.t
Holtel t/m J Leeuwenburg A8.28 n.v.t.
Studenten met recht op extra tijd* Leeuwenburg B9.16 BLAUW
K t/m L Borchland n.v.t. BLAUW
M t/m Peters Borchland n.v.t. GROEN
Pham t/m Schouwink Borchland n.v.t. ROOD
Schrage t/m Veenstra Borchland n.v.t. GEEL
Vegting t/m Z Borchland n.v.t. ROZE
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:38 schreef Toad het volgende:
[..]
Meer hondjes heten fikkie. Ik weet het....![]()
oke tijd voor een meetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Op 22 mei is het trouwens feest ! dan zit Maricha 1 jaar bij MetMichiel.
Hoe weet jij dat nou weer? (Want het klopt)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Op 22 mei is het trouwens feest ! dan zit Maricha 1 jaar bij MetMichiel.
Wotdefok?quote:
*stemt inquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
oke tijd voor een meet![]()
meet in juni is beter in mei zit ik in mijn examen
hoe doe je dat? geef es ee linkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:43 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Maricha heeft niet zoveul familie![]()
Is Jan Douwe Kroeske dan ook familie van jou Maricha?
RadioFreak.nl en dan even zoeken op je achternaam.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? (Want het klopt)![]()
Ja is mijn oom.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:43 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Maricha heeft niet zoveul familie![]()
Is Jan Douwe Kroeske dan ook familie van jou Maricha?
Leuk plan!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan heb ik al vakantiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
kunnen we michiel uitzwaaienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Hebben we ook de 100 topics gepasseerd....
(nog een reden)
denk het dan wel, we komen in de buurt. De meet moet natuurlijk in de studio gehouden wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Hebben we ook de 100 topics gepasseerd....
(nog een reden)
Misschien is het wat verouderd ofzo, geen ideequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja is mijn oom.
En dat plaatje klopt niet hoor, want in Hilversum woont mijn vader (en mijn broertje en zusje)
Die kaartjes zijn gebaseerd op een telefoonnummerbestand uit 1993, stokoud dus + geheime telefonnummers staan er dus niet tussen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja is mijn oom.
En dat plaatje klopt niet hoor, want in Hilversum woont mijn vader (en mijn broertje en zusje)
Ok, vandaarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn gebaseerd op een telefoonnummerbestand op 1993, stokoud dus + geheime telefonnummers staan er dus niet tussen.
Florent kent Fok! nog wel van de chatsessies en de actie ' Red het 3FM kuiken ', dus er valt misschien wel wat te regelen. Heeft iemand het nummer van Florent? 06-belFlorent??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:46 schreef borisz het volgende:
[..]
denk het dan wel, we komen in de buurt. De meet moet natuurlijk in de studio gehouden worden. Gewoon met Florent overleggen
![]()
Ik zeg niks...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
Hehehe, Maricha en Michiel zullen wel denken. Zitten ze weeral te zeiken dat ze de studio in willen...
grr, toen was ik dus net in de badkamer (met badeend!) dus gemist. Heerlijk nummerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Weezer - Island In The Sun
Ook een goede plaat!
*tikkerdetikkerdetiktiktik*
Dat verklaart het!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn gebaseerd op een telefoonnummerbestand uit 1993, stokoud dus + geheime telefonnummers staan er dus niet tussen.
Het maricha nu negeer je heel lief onze opmerking over een meet in de studioquote:
Je ziet dus ook niet het Moby-shirt van Maricha?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Die webcam is wel erg donker trouwens momenteel. Ik zie alleen wat witte plekken door de beeldschermen, de rest is bijna helemaal zwart.
Amper. Hij is ook niet meer wit, maar grijs.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef Impry het volgende:
[..]
Je ziet dus ook niet het Moby-shirt van Maricha?
dan vraag je toch iets ouds aanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Nu heb ik echt helemaal NIKS meer om aan te vragen. Alle leuke platen van dit moment zijn al gedraaid!
The Feeling!
Love It When You Call!![]()
Ik was het vandaag sowieso al niet van plan, want ik moet zo weg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan vraag je toch iets ouds aan
Mika ook nog niet!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef Toad het volgende:
Ghosts - Stay the night is nog niet gedraaid!
hakkuh of eurodance?quote:
Ik heb de lichten al aan gedaan, maar dat helpt niet echt.....Sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Die webcam is wel erg donker trouwens momenteel. Ik zie alleen wat witte plekken door de beeldschermen, de rest is bijna helemaal zwart.
al die cams en lichten vreet energie, dus dat kon best wat zuiniger!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:05 schreef Impry het volgende:
De cams doen sowieso beetje moeilijk, zelf 'regiseren' is er ook niet bij met alleen de gang en het huidige kanaal
Deze andere cam doet het gelukkig wel goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb de lichten al aan gedaan, maar dat helpt niet echt.....Sorry
Ik ben niet bij jou op visite hoor. Amsterdam zou nog wel gaan, maar Middelburg is een ander verhaal...quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben niet bij jou op visite hoor. Amsterdam zou nog wel gaan, maar Middelburg is een ander verhaal...
hm, even denken, waar zal mijn zoontje het minst van wakker wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Hej mensen welke plaat zal ik requesten, help!![]()
Moby - Everytime you touch me.
Moby - Feelin So Real
Of Amber - This is your night
Ook toevallig. Stuur ook net een mailtje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:43 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb Ghosts - Stay the night aan gevraagd.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Ook toevallig. Stuur ook net een mailtje.
Leuk, nu heeft alles 1 stemquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kies voor Moby - Everytime you touch me -Hans-.
Mag hij het alsnog zelf bepalen. Maar dit nummer kende ik wel. Dat van Amber kende ik niet, en die vond ik op youtube nogal irritant (het begin tenminste).quote:
Ook leuk! Gezien het shirtje van Maricha zou ik voor Moby gaan Hans.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:48 schreef Sirolf het volgende:
En ik heb een request per mail de deur uit gegooid voor Dennis - Today.
Slaapt als een roos?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:51 schreef Toad het volgende:
Waar is het D Roosje?
Dat heb ik ook mee genomen in het kiezen van de plaat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef Toad het volgende:
[..]
Ook leuk! Gezien het shirtje van Maricha zou ik voor Moby gaan Hans.
quote:
Bloc Party dacht ik opgevangen te hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:55 schreef JeroenV het volgende:
Huh!
De Pet Shop Remix van Read my mind?
![]()
Wie was de andere gegadigde?
dat is mijn request dus ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] PET SHOP BOYS ALARM! [afbeelding]
Ik had sowieso ook al Moby gerequest rond een uur of achtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef Toad het volgende:
[..]
Ook leuk! Gezien het shirtje van Maricha zou ik voor Moby gaan Hans.
Oeh, leuke singelstrijd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bloc Party dacht ik opgevangen te hebben
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
F*cking hell, maar wat een BRILJANTE plaat zeg! het piano geluidje is ook stoer.
Shit man, meteen Megahit maken en het liefst voor meerdere weken!!!
Wat een plaat zeg, The Killers.
* -Hans- heeft de plaat 2x gehoord, maar het kwartje is al gevallen en het klinkt steeds beter.
Die komt sowiesoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:48 schreef Sirolf het volgende:
En ik heb een request per mail de deur uit gegooid voor Dennis - Today.
Het is wel een remix he, het origineel is iets anders. Maar hij is lekker jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
F*cking hell, maar wat een BRILJANTE plaat zeg! het piano geluidje is ook stoer.
* -Hans- heeft de plaat 2x gehoord, maar het kwartje is al gevallen en het klinkt steeds beter.
Heerlijke plaat idd, als ze ballen hebben bij 3FM maken ze het megahit, en dan wordt het een knoepert van een hit!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe single van Maroon5 mag er anders ook zijn (is o.a. te beluisteren op Domiens blog).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heerlijke plaat idd, als ze ballen hebben bij 3FM maken ze het megahit, en dan wordt het een knoepert van een hit!
ik hoorde hem volgens mij vanochtend, vond het voor Maroon5 zeker meevallen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe single van Maroon5 mag er anders ook zijn (is o.a. te beluisteren op Domiens blog).
Klopt helemaal, de remix van linus_loves (wtf???) klinkt weer nergens naar. Ik weet niet hoe het origineel klinkt, maar de TPSB remix is echt super!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:04 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het is wel een remix he, het origineel is iets anders. Maar hij is lekker ja
Mwa, dat is niet echt mijn muzieksmaak.quote:Damien Rice - Dogs is ook goed!![]()
Ik vind hem juist tegenvallen. Maar hield dan ook wel van het oudere werkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoorde hem volgens mij vanochtend, vond het voor Maroon5 zeker meevallen!
(ben geen fan van de band)
Als 3FM deze mix gaat oppakken dan kan het toch niet anders dan dat het een super hit gaat worden. Het is bijna jammer dat ik mijn request al heb verstuurd, anders had ik The Killers gequest..Andere keer dan maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heerlijke plaat idd, als ze ballen hebben bij 3FM maken ze het megahit, en dan wordt het een knoepert van een hit!
Ze heet eigenlijk Denise.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:10 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heet dat nummer van Dennis eigenlijk? Kutnaam voor een vrouwelijke zangeres
Klopt, en volgende week dinsdag weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
lekkere request!
![]()
![]()
Die was volgens mij vandaag ook te gast bij Giel!
Waarom ben je er zo super enthousiast over, en overtuigt dat het een hit gaat worden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als 3FM deze mix gaat oppakken dan kan het toch niet anders dan dat het een super hit gaat worden. Het is bijna jammer dat ik mijn request al heb verstuurd, anders had ik The Killers gequest..Andere keer dan maar.![]()
Gezellig!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, en volgende week dinsdag weer.
Ik zou het wel leuk vinden als megahit. Maar ik denk niet dat ze hem megahit maken. Deden ze bij When you where young ook niet, bij Bones ook niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Dit is denk ik het origineel van Read My Mind - The Killers. Zelfs dit komt toch wel in aanmerking voor 3FM Megahit?![]()
Waarom worden mensen enthousiast als ze een Ferrari zien/horen? het is gewoon een gevoel wat ik bij de plaat heb / het spreekt mij direct aan. Ik hou wel van up-tempo platen, en The Killers vind ik sowieso wel okay. Ach, of het een hit wordt is natuurlijk afwachten.. Ik ben in elk geval om.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo super enthousiast over, en overtuigt dat het een hit gaat worden?
ik dacht even dat ik in de war wasquote:
Een gemiste kans, imo.. Bones vind ik ook erg goed, maar is volgens mij niet super veel op 3FM te horen geweest. Misschien 's avonds wel, maar overdag ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:17 schreef JeroenV het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als megahit. Maar ik denk niet dat ze hem megahit maken. Deden ze bij When you where young ook niet, bij Bones ook niet.
Bones vind ik het beste nummer van de cd...
Ik bedoelde inderdaad meer de overtuiging waarmee je dacht dat het wel een knoepert van een hit zou wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarom worden mensen enthousiast als ze een Ferrari zien/horen? het is gewoon een gevoel wat ik bij de plaat heb / het spreekt mij direct aan. Ik hou wel van up-tempo platen, en The Killers vind ik sowieso wel okay. Ach, of het een hit wordt is natuurlijk afwachten.. Ik ben in elk geval om.![]()
Ooh zo.. Ik reageer vaak nogal impulsief.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad meer de overtuiging waarmee je dacht dat het wel een knoepert van een hit zou worden
Of je een plaat goed vind is idd een gevoel, en Killers zijn zeker oke
Bones is naar mijn weten inderdaad alleen in de avond gedraaid. Echt jammer, want het is echt een heel goed nummer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een gemiste kans, imo.. Bones vind ik ook erg goed, maar is volgens mij niet super veel op 3FM te horen geweest. Misschien 's avonds wel, maar overdag ook![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:22 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bones is naar mijn weten inderdaad alleen in de avond gedraaid. Echt jammer, want het is echt een heel goed nummer.
Staat ie al op zomertijd?quote:
Volgens Wikipedia zou er al een nieuwe single uit zijn. Weet alleen niet of dat in NL ook al het geval is. Die nieuwe single zou dan "Everything Is Average Nowadays" zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:34 schreef JeroenV het volgende:
Zo alweer Ruby? Wanneer komt er een nieuwe single uit van hun?
Misschien gezien de deelnemer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:36 schreef borisz het volgende:
Makkelijke editie van het Popduel
ow, het is een mannetje?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:34 schreef Toad het volgende:
Betran is nog niet zo oud gok ik.
Naar het schijnt ja. En een beetje een blije gup zo te horenquote:
Jij klinkt als een vrouwtje?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, maar als ik bel hebben we hetzelfde feestje hoor. O, is dat een mannetje?
misschien ff posten dadelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat ze het hier wel weten:
Help!! ik zoek.... deel 206
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:42 schreef -Hans- het volgende:
/fluit even mee met de YOung Folks
Heerlijke request!
Ah, ok, thanksquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij What are you doing to me...
je fluit Axel in slaap?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:42 schreef Againzender het volgende:
Ik fluit dit al de hele avond voor mijn zoontje![]()
Peter Bjorn and john - Young Folks.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:42 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heet dit nummer?
nee, hij vindt fluiten leuk. Probeert het ook zelf, maar dat lukt nietquote:
Awwwwwwquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, hij vindt fluiten leuk. Probeert het ook zelf, maar dat lukt niet![]()
Dat riepen Gerard en Michiel ook toen hij in de uitzending wasquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, hij vindt fluiten leuk. Probeert het ook zelf, maar dat lukt niet![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Joost ??? Welke zou hij gerequest hebben.
Dit dus:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:41 schreef Sirolf het volgende:
Lijkt mij prima IedeK. Het lijkt me alleen wat mooier als er spaties tussen de links en de | zitten. Maakt het wat overzichtelijker.
Dennis - Today!![]()
![]()
Eighth Wonder ook niet geloof ikquote:
Novastar ook nietquote:
Kloptquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:51 schreef Impry het volgende:
Van Moby zo naar de Jeans, heerlijk!Wat een muziek!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk sweef plaatje.![]()
echt, vandaag kan ik mij wel voor m'n hoofd slaan.. Heb morgen een kennismakingsgesprek met de nieuwe manager van de afdeling waar ik werk. Ik had dat willen voorbereiden, maar wat doe ik? Ik luister alleen maar naar MetMichiel.![]()
![]()
![]()
Naja, zometeen dan maar. Alleen Rudy draait vaak ook toffe muziek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |