heeft een hele foute plaat ingestuurdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef borisz het volgende:
*denkt na over een request
Meer hondjes heten fikkie. Ik weet het....quote:Tentamen P659 Actualiteit en ethiek
donderdag 29 maart 2007, 10.00 - 12.00 uur
Achternaam Locatie Lokaal Kleur
A t/m Bakker Leeuwenburg B8.20 n.v.t.
Balootje t/m Blom
Leeuwenburg
B9.48 n.v.t.
Boer t/m B Leeuwenburg A8.18 n.v.t.
C t/m D Leeuwenburg A9.48 n.v.t.
E t/m F Leeuwenburg B8.16 n.v.t.
Gabay t/m Groenland Leeuwenburg B9.40 n.v.t.
Groot t/m Hollander Leeuwenburg B9.16 n.v.t
Holtel t/m J Leeuwenburg A8.28 n.v.t.
Studenten met recht op extra tijd* Leeuwenburg B9.16 BLAUW
K t/m L Borchland n.v.t. BLAUW
M t/m Peters Borchland n.v.t. GROEN
Pham t/m Schouwink Borchland n.v.t. ROOD
Schrage t/m Veenstra Borchland n.v.t. GEEL
Vegting t/m Z Borchland n.v.t. ROZE
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:38 schreef Toad het volgende:
[..]
Meer hondjes heten fikkie. Ik weet het....![]()
oke tijd voor een meetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Op 22 mei is het trouwens feest ! dan zit Maricha 1 jaar bij MetMichiel.
Hoe weet jij dat nou weer? (Want het klopt)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Op 22 mei is het trouwens feest ! dan zit Maricha 1 jaar bij MetMichiel.
Wotdefok?quote:
*stemt inquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
oke tijd voor een meet![]()
meet in juni is beter in mei zit ik in mijn examen
hoe doe je dat? geef es ee linkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:43 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Maricha heeft niet zoveul familie![]()
Is Jan Douwe Kroeske dan ook familie van jou Maricha?
RadioFreak.nl en dan even zoeken op je achternaam.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? (Want het klopt)![]()
Ja is mijn oom.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:43 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Maricha heeft niet zoveul familie![]()
Is Jan Douwe Kroeske dan ook familie van jou Maricha?
Leuk plan!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan heb ik al vakantiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
kunnen we michiel uitzwaaienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Hebben we ook de 100 topics gepasseerd....
(nog een reden)
denk het dan wel, we komen in de buurt. De meet moet natuurlijk in de studio gehouden wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Hebben we ook de 100 topics gepasseerd....
(nog een reden)
Misschien is het wat verouderd ofzo, geen ideequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja is mijn oom.
En dat plaatje klopt niet hoor, want in Hilversum woont mijn vader (en mijn broertje en zusje)
Die kaartjes zijn gebaseerd op een telefoonnummerbestand uit 1993, stokoud dus + geheime telefonnummers staan er dus niet tussen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja is mijn oom.
En dat plaatje klopt niet hoor, want in Hilversum woont mijn vader (en mijn broertje en zusje)
Ok, vandaarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn gebaseerd op een telefoonnummerbestand op 1993, stokoud dus + geheime telefonnummers staan er dus niet tussen.
Florent kent Fok! nog wel van de chatsessies en de actie ' Red het 3FM kuiken ', dus er valt misschien wel wat te regelen. Heeft iemand het nummer van Florent? 06-belFlorent??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:46 schreef borisz het volgende:
[..]
denk het dan wel, we komen in de buurt. De meet moet natuurlijk in de studio gehouden worden. Gewoon met Florent overleggen
![]()
Ik zeg niks...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
Hehehe, Maricha en Michiel zullen wel denken. Zitten ze weeral te zeiken dat ze de studio in willen...
grr, toen was ik dus net in de badkamer (met badeend!) dus gemist. Heerlijk nummerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Weezer - Island In The Sun
Ook een goede plaat!
*tikkerdetikkerdetiktiktik*
Dat verklaart het!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn gebaseerd op een telefoonnummerbestand uit 1993, stokoud dus + geheime telefonnummers staan er dus niet tussen.
Het maricha nu negeer je heel lief onze opmerking over een meet in de studioquote:
Je ziet dus ook niet het Moby-shirt van Maricha?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Die webcam is wel erg donker trouwens momenteel. Ik zie alleen wat witte plekken door de beeldschermen, de rest is bijna helemaal zwart.
Amper. Hij is ook niet meer wit, maar grijs.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef Impry het volgende:
[..]
Je ziet dus ook niet het Moby-shirt van Maricha?
dan vraag je toch iets ouds aanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Nu heb ik echt helemaal NIKS meer om aan te vragen. Alle leuke platen van dit moment zijn al gedraaid!
The Feeling!
Love It When You Call!![]()
Ik was het vandaag sowieso al niet van plan, want ik moet zo weg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan vraag je toch iets ouds aan
Mika ook nog niet!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef Toad het volgende:
Ghosts - Stay the night is nog niet gedraaid!
hakkuh of eurodance?quote:
Ik heb de lichten al aan gedaan, maar dat helpt niet echt.....Sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Die webcam is wel erg donker trouwens momenteel. Ik zie alleen wat witte plekken door de beeldschermen, de rest is bijna helemaal zwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |