Dat ben ik absoluut NIET met je eens. Ik spring nog steeds in het rond (figuurlijk danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik ben ruby gedoe zo zat nu, net als chelsea dagger
en deze megahit is ook bagger
Ik spring nog steeds bij Ruby, en iets minder bij Chelsea Dagger.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut NIET met je eens. Ik spring nog steeds in het rond (figuurlijk dan) bij Chelsea Dagger (bij Ruby ietsje minder).
![]()
Maar ach, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ik las het net ook, maar dan wel op Radiofreak. Tsja, vanochtend heb ik het praatje weer eens gehoord maar het beste lijkt er toch wel van af te zijn. Zolang het praatje maar niet wordt gedaan door een kalender Kim..quote:
quote:ok nu gaat de radio uit dit is echt het ergste nummer ooit gemaakt.
Ik wilde het net vragen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:00 schreef Sirolf het volgende:
Op de achterkant van Maricha's t-shirt staat "Go-the very best of Moby".
Ja, maar gelukkig heeft de HPX2 hars mijn vakantie gered.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij ook een sterretje in je voorruit door de koude temperaturen?
Hars en Michiel... Daar staat nog een filmpje van op YouTube.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig heeft de HPX2 hars mijn vakantie gered.
En op de voorkant staat: I love NY NYquote:
Zullen we iets van Moby gaan requesten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:00 schreef Sirolf het volgende:
Op de achterkant van Maricha's t-shirt staat "Go-the very best of Moby".
Welke?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Dos37 het volgende:
ok nu gaat de radio uit dit is echt het ergste nummer ooit gemaakt.
Ach, ieder z'n smaak zou ik zo zeggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:11 schreef Dos37 het volgende:
idd wat is dat een vreselijk nummer zeg.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n smaak zou ik zo zeggen.![]()
Wamdue Project - KingOfMyCastle![]()
Je bent pas de tigste die het post hier.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat hoor ik nu, gaat Giel's opastoppen met zijn weersvoorspellingen?
Hoe dat zo?
haha, prima bezig zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]![]()
Als nu ook nog de nieuwe single van The Feeling erachteraan komt zou ik helemaal doodmoe worden van het (figuurlijk welliswaar) gespring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |