al die cams en lichten vreet energie, dus dat kon best wat zuiniger!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:05 schreef Impry het volgende:
De cams doen sowieso beetje moeilijk, zelf 'regiseren' is er ook niet bij met alleen de gang en het huidige kanaal
Deze andere cam doet het gelukkig wel goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb de lichten al aan gedaan, maar dat helpt niet echt.....Sorry
Ik ben niet bij jou op visite hoor. Amsterdam zou nog wel gaan, maar Middelburg is een ander verhaal...quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben niet bij jou op visite hoor. Amsterdam zou nog wel gaan, maar Middelburg is een ander verhaal...
hm, even denken, waar zal mijn zoontje het minst van wakker wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Hej mensen welke plaat zal ik requesten, help!![]()
Moby - Everytime you touch me.
Moby - Feelin So Real
Of Amber - This is your night
Ook toevallig. Stuur ook net een mailtje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:43 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb Ghosts - Stay the night aan gevraagd.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Ook toevallig. Stuur ook net een mailtje.
Leuk, nu heeft alles 1 stemquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kies voor Moby - Everytime you touch me -Hans-.
Mag hij het alsnog zelf bepalen. Maar dit nummer kende ik wel. Dat van Amber kende ik niet, en die vond ik op youtube nogal irritant (het begin tenminste).quote:
Ook leuk! Gezien het shirtje van Maricha zou ik voor Moby gaan Hans.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:48 schreef Sirolf het volgende:
En ik heb een request per mail de deur uit gegooid voor Dennis - Today.
Slaapt als een roos?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:51 schreef Toad het volgende:
Waar is het D Roosje?
Dat heb ik ook mee genomen in het kiezen van de plaat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef Toad het volgende:
[..]
Ook leuk! Gezien het shirtje van Maricha zou ik voor Moby gaan Hans.
quote:
Bloc Party dacht ik opgevangen te hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:55 schreef JeroenV het volgende:
Huh!
De Pet Shop Remix van Read my mind?
![]()
Wie was de andere gegadigde?
dat is mijn request dus ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] PET SHOP BOYS ALARM! [afbeelding]
Ik had sowieso ook al Moby gerequest rond een uur of achtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef Toad het volgende:
[..]
Ook leuk! Gezien het shirtje van Maricha zou ik voor Moby gaan Hans.
Oeh, leuke singelstrijd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bloc Party dacht ik opgevangen te hebben
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
F*cking hell, maar wat een BRILJANTE plaat zeg! het piano geluidje is ook stoer.
Shit man, meteen Megahit maken en het liefst voor meerdere weken!!!
Wat een plaat zeg, The Killers.
* -Hans- heeft de plaat 2x gehoord, maar het kwartje is al gevallen en het klinkt steeds beter.
Die komt sowiesoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:48 schreef Sirolf het volgende:
En ik heb een request per mail de deur uit gegooid voor Dennis - Today.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |