Het is wel een remix he, het origineel is iets anders. Maar hij is lekker jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
F*cking hell, maar wat een BRILJANTE plaat zeg! het piano geluidje is ook stoer.
Shit man, meteen Megahit maken en het liefst voor meerdere weken!!!
Wat een plaat zeg, The Killers.
* -Hans- heeft de plaat 2x gehoord, maar het kwartje is al gevallen en het klinkt steeds beter.
Heerlijke plaat idd, als ze ballen hebben bij 3FM maken ze het megahit, en dan wordt het een knoepert van een hit!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
F*cking hell, maar wat een BRILJANTE plaat zeg! het piano geluidje is ook stoer.
Shit man, meteen Megahit maken en het liefst voor meerdere weken!!!
Wat een plaat zeg, The Killers.
* -Hans- heeft de plaat 2x gehoord, maar het kwartje is al gevallen en het klinkt steeds beter.
De nieuwe single van Maroon5 mag er anders ook zijn (is o.a. te beluisteren op Domiens blog).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heerlijke plaat idd, als ze ballen hebben bij 3FM maken ze het megahit, en dan wordt het een knoepert van een hit!
ik hoorde hem volgens mij vanochtend, vond het voor Maroon5 zeker meevallen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe single van Maroon5 mag er anders ook zijn (is o.a. te beluisteren op Domiens blog).
Klopt helemaal, de remix van linus_loves (wtf???) klinkt weer nergens naar. Ik weet niet hoe het origineel klinkt, maar de TPSB remix is echt super!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:04 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het is wel een remix he, het origineel is iets anders. Maar hij is lekker ja
Mwa, dat is niet echt mijn muzieksmaak.quote:Damien Rice - Dogs is ook goed!![]()
Ik vind hem juist tegenvallen. Maar hield dan ook wel van het oudere werkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoorde hem volgens mij vanochtend, vond het voor Maroon5 zeker meevallen!
(ben geen fan van de band)
Als 3FM deze mix gaat oppakken dan kan het toch niet anders dan dat het een super hit gaat worden. Het is bijna jammer dat ik mijn request al heb verstuurd, anders had ik The Killers gequest..Andere keer dan maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heerlijke plaat idd, als ze ballen hebben bij 3FM maken ze het megahit, en dan wordt het een knoepert van een hit!
Ze heet eigenlijk Denise.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:10 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heet dat nummer van Dennis eigenlijk? Kutnaam voor een vrouwelijke zangeres
Klopt, en volgende week dinsdag weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
lekkere request!
![]()
![]()
Die was volgens mij vandaag ook te gast bij Giel!
Waarom ben je er zo super enthousiast over, en overtuigt dat het een hit gaat worden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als 3FM deze mix gaat oppakken dan kan het toch niet anders dan dat het een super hit gaat worden. Het is bijna jammer dat ik mijn request al heb verstuurd, anders had ik The Killers gequest..Andere keer dan maar.![]()
Gezellig!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, en volgende week dinsdag weer.
Ik zou het wel leuk vinden als megahit. Maar ik denk niet dat ze hem megahit maken. Deden ze bij When you where young ook niet, bij Bones ook niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Dit is denk ik het origineel van Read My Mind - The Killers. Zelfs dit komt toch wel in aanmerking voor 3FM Megahit?![]()
Waarom worden mensen enthousiast als ze een Ferrari zien/horen? het is gewoon een gevoel wat ik bij de plaat heb / het spreekt mij direct aan. Ik hou wel van up-tempo platen, en The Killers vind ik sowieso wel okay. Ach, of het een hit wordt is natuurlijk afwachten.. Ik ben in elk geval om.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo super enthousiast over, en overtuigt dat het een hit gaat worden?
ik dacht even dat ik in de war wasquote:
Een gemiste kans, imo.. Bones vind ik ook erg goed, maar is volgens mij niet super veel op 3FM te horen geweest. Misschien 's avonds wel, maar overdag ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:17 schreef JeroenV het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als megahit. Maar ik denk niet dat ze hem megahit maken. Deden ze bij When you where young ook niet, bij Bones ook niet.
Bones vind ik het beste nummer van de cd...
Ik bedoelde inderdaad meer de overtuiging waarmee je dacht dat het wel een knoepert van een hit zou wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarom worden mensen enthousiast als ze een Ferrari zien/horen? het is gewoon een gevoel wat ik bij de plaat heb / het spreekt mij direct aan. Ik hou wel van up-tempo platen, en The Killers vind ik sowieso wel okay. Ach, of het een hit wordt is natuurlijk afwachten.. Ik ben in elk geval om.![]()
Ooh zo.. Ik reageer vaak nogal impulsief.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad meer de overtuiging waarmee je dacht dat het wel een knoepert van een hit zou worden
Of je een plaat goed vind is idd een gevoel, en Killers zijn zeker oke
Bones is naar mijn weten inderdaad alleen in de avond gedraaid. Echt jammer, want het is echt een heel goed nummer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een gemiste kans, imo.. Bones vind ik ook erg goed, maar is volgens mij niet super veel op 3FM te horen geweest. Misschien 's avonds wel, maar overdag ook![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:22 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bones is naar mijn weten inderdaad alleen in de avond gedraaid. Echt jammer, want het is echt een heel goed nummer.
Staat ie al op zomertijd?quote:
Volgens Wikipedia zou er al een nieuwe single uit zijn. Weet alleen niet of dat in NL ook al het geval is. Die nieuwe single zou dan "Everything Is Average Nowadays" zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:34 schreef JeroenV het volgende:
Zo alweer Ruby? Wanneer komt er een nieuwe single uit van hun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |