abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 juli 2006 @ 00:32:43 #1
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40152167
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.

Laatste topique :
[Deel 991]Ooit dan koop ik zo'n ding waarmee het over gaat

Vorige delen:
December 2002 tot en met december 2003
Januari 2004 tot en met juni 2004
Juli 2004 tot en met december 2004
Januari 2005 tot en met juni 2005
Juli 2005 tot en met december 2005
Januari 2006 tot en met juni 2006
Juli 2005 tot en met december 2005


En de TT? Condooms zijn erg overrated als je als hetero bang bent voor AIDS. Chlamydia, druipers, schaamluizen, kinderen en andere SOA`s niet meegenomen.

of uitgebreider
http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o2037n16938.html

[ Bericht 4% gewijzigd door Napalm op 25-07-2006 00:59:31 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 01:11:54 #2
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40153319
quote:
Der pazifistische Impuls, den der jüngste israelische Abwehrkrieg in Deutschland und Europa mobilisierte, ist unüberlegt oder verlogen, in jedem Fall aber kontraproduktiv, provoziert er doch in seiner Konsequenz lediglich die noch schlimmere Schlacht. Die Schlussfolgerung aus Hitlers Vernichtungskrieg - "Nie wieder Faschismus! Nie wieder Krieg!" - wurde einst gezogen, damit ein antisemitischer Krieg nie wieder möglich wird. Was heute davon übrig geblieben ist - "Nie wieder Krieg gegen Faschismus!" - stellt die historische Erfahrung auf den Kopf.
http://www.spiegel.de/politik/debatte/0,1518,428093,00.html

[ Bericht 59% gewijzigd door Finder_elf_towns op 25-07-2006 01:17:05 ]
  dinsdag 25 juli 2006 @ 01:21:16 #3
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40153584
quote:
Apenzooi, ik ondek nu pas wat voor een juweeltjes op de site van Der Spiegel staan.
pi_40157259
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:41 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik in haar kont kneep. Vond ze niet leuk.


Trouwens over vrouwen gesproken, waar is Sigme, op zwangerschapsverlof?
Ik werd gemist .

Bij gebrek aan strand dichtbij huis ben ik even naar een waddeneiland geweest met mijn liefste. Wat een zomer, wat een heerlijkheid..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40157273
Apropos, van harte !
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40157306
pi_40158398
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 01:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Apenzooi, ik ondek nu pas wat voor een juweeltjes op de site van Der Spiegel staan.
Hey, DrW, geloof jij dat onze generatie de Eindtijd mee gaat maken?
pi_40158433
quote:
Het Tweede-Kamerlid Gonny van Oudenallen van de eenmansfractie Groep-Van Oudenallen eist opheldering van het kabinet over de veiligheid van haarverf. Zij maakt zich zorgen over de berichten dat langdurig gebruik van sommige kleurmiddelen kan leiden tot kanker.


Het kersverse Kamerlid vindt dat kappers, klanten en haarverfleveranciers beter moeten worden voorgelicht over de risico’s.

Net als in Amsterdam, waar zij jarenlang voor Mokum Mobiel in de gemeenteraad zat, laat Van Oudenallen zich in haar eerste weken in Den Haag kennen als een politica die het persoonlijke element in de politiek niet schuwt. Nadat zij ooit haar pumps had stukgelopen op de keitjes op de Dam, voerde zij succesvol actie voor nieuwe, vrouwvriendelijker bestrating. Ook haar huidige zorgen over de haarverf zijn deels persoonlijk van aard: Van Oudenallen verft haar haar sinds mensenheugenis knaloranje.

Het Kamerlid, sinds 7 juli in Den Haag, vindt dat minister Hoogervorst van Volksgezondheid te passief reageert op de wetenschappelijke twijfels over de veiligheid van haarverf. Al in 2004 bleek uit Amerikaans onderzoek dat vrouwen die voor 1980 zijn begonnen met het verven van hun haar, 40 procent meer kans hebben op de zogenoemde non-Hodgkin vorm van lymfklierkanker. In reactie op de twijfels besloot de Europese Commissie vorige week tot een verbod op 22 ingrediënten voor haarverf. De industrie heeft voor deze stoffen geen enkele veiligheidsinformatie kunnen geven. Het verbod gaat op 1 december in.
bron volkskrant


Komkommertijd wordt nog leuk dit jaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40158737
hmm billetjes.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:07:13 #11
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40158759
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:49 schreef sigme het volgende:
bron volkskrant


Komkommertijd wordt nog leuk dit jaar.
Ik had niet verwacht dat ze uberhaupt iets zou doen. Wordt ze nog actief ook. Meevallert.
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:26 schreef sigme het volgende:
Ik werd gemist .

Bij gebrek aan strand dichtbij huis ben ik even naar een waddeneiland geweest met mijn liefste. Wat een zomer, wat een heerlijkheid..
Of dat nu zo goed is? Kiespijn mis ik ook...
Maar na een weekend Wadden ben je flink bruin geworden. Mocht je van Rita het vasteland nog op of ben je binnengesmokkeld?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40159038
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
hmm billetjes.
Ik vind jou trouwens steeds meer een moslimlul, M.

Je wordt hoe langer hoe fundamentalistischer.

Niet dat dat me verbaast
pi_40159052
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:20 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ik vind jou trouwens steeds meer een moslimlul, M.

Je wordt hoe langer hoe fundamentalistischer.

Niet dat dat me verbaast
Zeker, immers anti-Amerikaans neo kolonianisme = Fundamentalistisch

Het doet je zeker pijn om te zien dat er moslims zijn die feiten op tafel kunnen leggen en terugpraten in plaats van alleen incasseren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40159108
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker, immers anti-Amerikaans neo kolonianisme = Fundamentalistisch
Nee, je bent hypocriet en je gelooft oprecht in dat fascistische sprookjesboek van je. Dat maakt je fundametalistisch.
quote:
Het doet je zeker pijn om te zien dat er moslims zijn die feiten op tafel kunnen leggen en terugpraten in plaats van alleen incasseren.
De feiten? Je bedoelt: Amerika en Israel zitten erachter en houden ons moslims klein whahahah
pi_40159241
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:23 schreef -IksRee- het volgende:
Nee, je bent hypocriet en je gelooft oprecht in dat fascistische sprookjesboek van je. Dat maakt je fundametalistisch.
Ik geloof zeker oprecht in mijn sprookjesboek ja. Als mij dat fundamentalistisch maakt, dan ben ik dat. Zal me er zeker niet voor schamen.
quote:
De feiten? Je bedoelt: Amerika en Israel zitten erachter en houden ons moslims klein whahahah
Nee IksRee, Amerika en Israel zijn heilig, doen nooit iets fouts, vermoorden nooit mensen, houden ze niet zonder proces gevangen, martelen geen gevangenen en doden zeker geen onschuldige burgers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40159303
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik geloof zeker oprecht in mijn sprookjesboek ja. Als mij dat fundamentalistisch maakt, dan ben ik dat. Zal me er zeker niet voor schamen.
Dat weet ik. Een dement persoon weet ook niet dat ie achterlijk bezig is.
quote:
Nee IksRee, Amerika en Israel zijn heilig, doen nooit iets fouts, vermoorden nooit mensen, houden ze niet zonder proces gevangen, martelen geen gevangenen en doden zeker geen onschuldige burgers.
Nee, ze zijn helemaal niet heilig. Maar ze zijn zeker niet verantwoordelijk voor al het falen van je vriendjes.

En alles waar jij zo verontwaardigd over doet wat je hier opnoemt doen je moslimsvriendjes een factor 100 erger.

Die obsessie dat de VS en Israel zo'n beetje overal achter zitten is echt ziekelijk bij jouw soort gasten.

quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:24 schreef Mutant01 het volgende:

Ondertussen negeer jij het feit dat 90% van die dictaturen financieel en militair ondersteund worden door je heilige Amerika.
pi_40159336
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is Amerika Joods?

Tis dat je het zelf zegt Je kan het onderscheid zelf niet eens maken
Allah Al Watan Al Malik
pi_40159356
Volgens jouw soort wel ja.
Je weet wel: de joodse lobby, het zionistische complot.

Lachwekkend hoor: gegijzeld worden door 16 miljoen man terwijl je zelf met 1 miljard bent
pi_40159410
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mijn soort. Dus jij weet te denken wat mijn soort denkt . Nu begrijp ik al die talloze bans van je ook. De meeste Joodse Israeliers zullen zich schamen dat jij hen verdedigt, ze hebben namelijk nare ervaringen met mensen die in soorten denken
Allah Al Watan Al Malik
pi_40159493
Hoor dat. Een religieus persoon die anderen verwijt in soorten te denken
pi_40159552
Meteen begint het al.
pi_40159725
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:37 schreef -IksRee- het volgende:
Hoor dat. Een religieus persoon die anderen verwijt in soorten te denken
Tegenspraak in 1 zin.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40159758
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:07 schreef Napalm het volgende:

Of dat nu zo goed is? Kiespijn mis ik ook...
Nah - kiespijn mis je niet, kiespijn kán je missen. Als kiespijn.
quote:
Maar na een weekend Wadden ben je flink bruin geworden. Mocht je van Rita het vasteland nog op of ben je binnengesmokkeld?
Rrrrrrrita ging rrrrrrrrrecht door zee. Dus die kon die boot helegaar niet volgen, die volgde namelijk keurig het slingerpad dat vaargeul heet.

Van twee dagjes Wadden ben ik nog lang niet zo bruin geworden als al die mensen die hele dagen aan / op / rond het water rondhangen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40159805
Als ik later God ben dan verbied ik geloof.

Per natuurwet .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:10:51 #25
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40160430
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:49 schreef sigme het volgende:
Als ik later God ben dan verbied ik geloof.

Per natuurwet .
Zijn ze nu al mee bezig. Puur Darwinisme. Als al die gasten elkaar afmaken uit naam van het geloof blijven de ongelovigen over.
Suvival of the smartest.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40160573
Mja, ze fokken er ook op los. Baby's die in Afrika en Zuid-Amerika geboren worden krijgen massaal een plens water over zich heen. De volgende paus hispanic?
pi_40160646
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:49 schreef sigme het volgende:

[..]

bron volkskrant


Komkommertijd wordt nog leuk dit jaar.
.

Net zoals Wilders over waterstofperioxide gaat zeiken bij minister Hoogervorst .
pi_40160662
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:10 schreef Napalm het volgende:

[..]

Zijn ze nu al mee bezig. Puur Darwinisme. Als al die gasten elkaar afmaken uit naam van het geloof blijven de ongelovigen over.
Suvival of the smartest.
Ach, maak ik toch weer gewoon 5 kinderen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40160708
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ach, maak ik toch weer gewoon 5 kinderen.
Of 11
Allah Al Watan Al Malik
pi_40160722
quote:
Fact of the day

In April 2006, the U.S. Senate passed a bill exempting U.S.-educated advanced degree holders in scientific fields from immigration caps — and putting them on an immediate path to citizenship.

National Science Foundation
pi_40160740
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ach, maak ik toch weer gewoon 5 kinderen.
Lauwe kans. Ben je te slim voor, statistisch .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40160811
Ja maar ik ben gelovig, dus dom
Allah Al Watan Al Malik
pi_40160820
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Net zoals Wilders over waterstofperioxide gaat zeiken bij minister Hoogervorst .
Wenste Abdul-Jabbar van de Ven Wilders geen kanker toe? Die man heeft profetische gaven .

pi_40160828
He Napalm, ben je nog ergens in de buurt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40160901
Waarom heeft IksRee geen fotoboek
Allah Al Watan Al Malik
pi_40160922
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
Ja maar ik ben gelovig, dus dom
Ik ben altijd dol op zinnen waar "dus" in staat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40160942
Ik schrijf veel "dus" in korte betogen.
pi_40160964
Hoe meer "dussen" hoe meer "feiten".
Allah Al Watan Al Malik
pi_40160989
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom heeft IksRee geen fotoboek
Heb ik wel.

En ik sta in OUD
pi_40161003
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom heeft IksRee geen fotoboek
http://fotoboek.fok.nl/X-Ray

http://fotoboek.fok.nl/-IksRee-
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40161009
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
Ja maar ik ben gelovig, dus dom
Klopt. Je gelooft zo maar onzinverhaaltjes die tegen elke natuurwet ingaan zonder enig bewijs omdat het geschreven staat. Das dom.
pi_40161012
"Abdul-Jabbar van de Ven heeft Wilders kanker toegewenst, nu blijk je van verf kanker te krijgen, dus heeft Abdul-Jabbar van de Ven profetische gaven."
pi_40161042
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:30 schreef Autodidact het volgende:
"Abdul-Jabbar van de Ven heeft Wilders kanker toegewenst, nu blijk je van verf kanker te krijgen, dus heeft Abdul-Jabbar van de Ven profetische gaven."
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40161055
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:24 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wenste Abdul-Jabbar van de Ven Wilders geen kanker toe? Die man heeft profetische gaven .

[afbeelding]
Ik zou hem echt graag in elkaar slaan. Heel erg graag.
pi_40161057
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:30 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Klopt. Je gelooft zo maar onzinverhaaltjes die tegen elke natuurwet ingaan zonder enig bewijs omdat het geschreven staat. Das dom.
Erg dom, mijn IQ is dus dan ook net hoger dan die van een aap.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40161066
Wel vet altijd, die fotoboekjes zonder echte foto's.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40161077
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:30 schreef -IksRee- het volgende:

[..]



http://fotoboek.fok.nl/-IksRee-
Weet ik toch..

Ik was notabene bijna de eerste om erin te schrijven. Het zijn een soort moderne poesiealbums, die fotoboeken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40161092
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
Wel vet altijd, die fotoboekjes zonder echte foto's.
Kinderfoto-topic deel 77
pi_40161160
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Erg dom, mijn IQ is dus dan ook net hoger dan die van een aap.
Het is inderdaad dom dat je blijkbaar op dat aspect in het leven dingen klakkeloos aanneemt en elke kritische noot verdwijnt.

Je zou het waarschijnlijk niet aannemen als iemand je vertelt dat je TV werkt door middel van een interdimensionale poort te creeren en je zou het fijne ervan willen weten.
Vreemd genoeg verdwijnt dat denkvermogen opeens als het om religie gaat.
pi_40161163
Jullie gekwebbel is mij te min, ik sta er boven met mijn superioriteit.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:35:15 #53
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40161172
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:24 schreef sigme het volgende:
He Napalm, ben je nog ergens in de buurt?
Sst, ik ben verstopt. Ik wacht ff tot de gelovigen elkaar hebben afgemaakt. Dus niet te hard praten.

Zou NL is Libanon ook moeten doen. Iedereen dood en dan het landje inpikken. Misschien zit er wel olie.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40161200
Mutant-redenatie:

Als de VS een dictator NIET (maakt niet uit welke) afzet dan hebben ze hem aan de macht geholpen/gehouden.
pi_40161244
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:35 schreef Monidique het volgende:
Jullie gekwebbel is mij te min, ik sta er boven met mijn superioriteit.
Dat is een té lelijke zin om superieur mee te zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40161297
Ik kan mij niet voorstellen dat achter de kinderlijke post een volwassen pappa zit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40161312
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is een té lelijke zin om superieur mee te zijn.
Onzin.
pi_40161333
De CIA heeft Saddam Hoessein geholpen in de jaren zestig, toen hij nog niet de macht had in Irak.
pi_40161347
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:36 schreef -IksRee- het volgende:
Mutant-redenatie:

Als de VS een dictator NIET (maakt niet uit welke) afzet dan hebben ze hem aan de macht geholpen/gehouden.
Nee, dat heb ik nooit gezegd. Je moet wel goed lezen he vriend.

In Irak hebben ze hem wellicht niet in het zadel geholpen, maar wel in het zadel gehouden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40161393
Ben zo terug, even een ouderwetse brief posten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40161396
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:35 schreef Napalm het volgende:

[..]

Sst, ik ben verstopt. Ik wacht ff tot de gelovigen elkaar hebben afgemaakt. Dus niet te hard praten.
Oh OK. Maar in je VIP-topic noem jij degenen die hinderlijk gevolgd worden VIP's. Klopt dat? Die afkorting staat toch voor Very Irritating Police? Dan is de politieagent toch (dus) VIP? (Hadden we geen gedragscode -zeker in Rotterdam- dat Nederlands de voertaal is ? Dus? Dus dus dus?)
quote:
Zou NL is Libanon ook moeten doen. Iedereen dood en dan het landje inpikken. Misschien zit er wel olie.
NL in Libanon?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40161466
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Onzin.
Lelijke gewoonte, spaties in woorden die in het Nederlands gewoon aan elkaar horen ( erboven).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40161533
Ik kan me niet voorstellen dat achter deze puinhoop een almachtige alwetende zit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:46:24 #65
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40161593
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh OK. Maar in je VIP-topic noem jij degenen die hinderlijk gevolgd worden VIP's. Klopt dat? Die afkorting staat toch voor Very Irritating Police? Dan is de politieagent toch (dus) VIP? (Hadden we geen gedragscode -zeker in Rotterdam- dat Nederlands de voertaal is ? Dus? Dus dus dus?)
[..]

NL in Libanon?
Very Irritating Person toch? Scheisse, je hebt gelijk.Police. PvdA is weer de baas. De multicul folders worden weer gedrukt. Nederlands moet weg en alle andere talen zijn goed. Zelfs de straatnamen gaan eraan.
Dit is een prachtig voorbeeld waarom NLs overal moet klinken. De driekleur boven en ik geloof in NL!

Libanon, why not? Aghanistan en Irak zijn verder. The sky is the limit.


Dus je krijgt een lollie als beloning voor deze correctie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Napalm op 25-07-2006 12:00:28 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40161601
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Lelijke gewoonte, spaties in woorden die in het Nederlands gewoon aan elkaar horen ( erboven).
Mja.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:47:25 #67
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40161630
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Erg dom, mijn IQ is dus dan ook net hoger dan die van een aap.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:48:09 #68
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40161658
en toen nam ik alweer de benen
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_40161697
Dat lijkt mij wel verstandig, ja.
pi_40161806
quote:
'Bush schendt Amerikaanse grondwet'

WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush schendt de Amerikaanse grondwet en brengt de democratie in gevaar door zich in zogeheten 'signing statements' het recht voor te behouden zich niet aan de wet te houden.

Hiervoor waarschuwt de American Bar Association (ABA), de Amerikaanse Orde van Advocaten die meer dan 400.000 juristen vertegenwoordigt, aldus de Britse kwaliteitskrant The Guardian dinsdag.
Signing statements die Amerikaanse presidenten bij ondertekening aan een wet toevoegen, hebben traditioneel een ceremoniële functie.
Marteling
Presidenten plachten erin het belang nog eens te onderstrepen van een zojuist aangenomen wet. Maar Bush gebruikt de signing statements juist om bepalingen van wetten te ontduiken, aldus de ABA. Zo voegde Bush aan een wet die marteling door Amerikaanse overheidsfunctionarissen verbiedt, een bepaling tot dat de wet de ,,oorlog tegen het terrorisme'' niet in de weg mag staan.
Volgens de ABA maakt Bush misbruik van de procedures door een signing statement aan de wet te hangen in plaats van zijn veto te gebruiken. Het Congres kan namelijk een presidentieel veto ongedaan maken, maar tegen de signing statements kan de volksvertegenwoordiging niets doen. Zo legt Bush straffeloos wetten naast zich neer die hij niet leuk vindt, aldus de ABA.

(ANP)
http://www.ad.nl/buitenland/article494271.ece
pi_40161824
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat achter de kinderlijke post een volwassen pappa zit.
Ik kan me niet voorstellen dat achter dat religieuze gelul iemand zit die na kan denken.
pi_40161839
quote:
Wat zeg je daar?!
pi_40161840
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef Mutant01 het volgende:

In Irak hebben ze hem wellicht niet in het zadel geholpen, maar wel in het zadel gehouden.
Door hem NIET af te zetten bedoel je?
pi_40161890
Ze hebben hem wel geholpen toen Iran sterker begon te worden en mogelijk kon winnen en toen opstandelingen na de Golfoorlog bijna alle provincies in handen hadden, deden ze niets om hen te helpen toen ze uiteindelijk toch afgeslacht werden. Ja, ze hebben hem wel in het zadel gehouden.
pi_40161912
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef Napalm het volgende:

[..]

Very Irritating Person toch? Scheisse, je hebt gelijk.Police. PvdA is weer de baas. De multicul folders worden weer gedrukt. Nederlands moet weg en alle andere talen zijn goed. Zelfs de straatnamen gaan eraan.
Dit is een prachtig voorbeeld waaroom NL over moet klinken. De driekleur boven en ik geloof in NL!
NL over moet klinken? Ik ben je kwijt..

Lelijk woorden beken lang niet zo lekker in het Nederlands, heel hard 'poep' roepen doet het toch minder goed dan Scheisse. Maar Engels vervangen door Duits is al een hele verbetering.

Ik ben niet zo van de 'Nederland boven', maar de gewoonte van overheden om vanalles en nog wat in het Engels aan te prijzen, vind ik wel heel ergelijk. Ik probeer om nooit Engelse woorden te gebruiken in fora-discussies. Er ontglipt me wel eens wat, maar dan haal ik het er vóór invoeren weer uit.
quote:
Libanon, why not? Aghanistan en Irak zijn verder. The sky is the limit.
Ik bedoel maar, dat zou ik dan ombatterijen naar mijn moerstaal.
quote:
Dus je krijgt een lollie als beloning voor deze correctie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:56:27 #76
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40161967
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef zakjapannertje het volgende:
'Bush schendt Amerikaanse grondwet'
Het Congres kan namelijk een presidentieel veto ongedaan maken, maar tegen de signing statements kan de volksvertegenwoordiging niets doen.
Volgens mij tegenstrijdig. Of Bush schendt de gw of hij misbruikt een maas in de wet. Dat laatste is slim van Bush. Het kan nooit allebei zijn. Populistische kop van het AD.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40161983
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:52 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat achter dat religieuze gelul iemand zit die na kan denken.
Kan ik dat dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40162032
Hoe is het dan mogelijk dat veel deelnemers kiezen voor een kabinet met de PvdA, de SP en zelfs GroenLinks? Dat zijn partijen die stuk voor stuk totaal onverschillig staan, ja soms zelfs vijandig tegenover welke religie dan ook, en die het christendom beschouwen als overbodig, uit de tijd en lastig. Die zich niets gelegen laten liggen aan de christelijke normen en waarden en die de Bijbel het liefst naar het archief verbannen. Waar staan zij voor? Het homohuwelijk, vrije seks, waarbij alles moet mogen en kunnen, vrije drugsteelt en -handel, afschaffing van de zondagsrust, een anti-Israël-beleid (de Joodse staat is voor velen van hen de oorzaak van alle ellende in het Midden-Oosten), ruime euthanasie, destructieve nederlandstalige tv-stations en het verbieden van klokgelui op zondag.

Men wil zelfs ruimere toelating van emigranten uit Arabische landen en toetreding van Turkije tot de EU, zodat de islamisering van West-Europa nog sneller zal gaan dan nu al het geval is. We hebben de linkse kabinetten van Den Uyl en Kok gehad - beiden a-religieus -, waarvan we nu nog steeds de wrange vruchten plukken. Een torenhoge staatsschuld, het opknoeien van onze aardgasbaten, de coffeeshops, de bordelen, de winkelopeningen op zondag, het ik-wil-en-mag-alles-denken en de ongebreidelde instroom van vreemdelingen waarmee we jaren aan de top in Europa stonden en die onze opnamecapaciteit verre te boven ging.

Laten we blij zijn met de kabinetten-Balkenende. J.P. heeft het goed gedaan door problemen aan te pakken die soms tientallen jaren bleven liggen. In Europa is hij zéér gezien, zijn normen-en-waardenbeleid vond er meer waardering dan in eigen land. Hier werd hij door links vaak bespot om zijn gereformeerd-zijn. Foutjes maakte hij door in zee te gaan met D66 en zijn aanvankelijke steun voor de Europese grondwet. Dat laatste heeft hij keurig hersteld doordat hij erin slaagde de veel te hoge bijdrage van ons land aan de Brusselse kermis te verlagen.

En zijn ministersploeg ? Niets mis mee. Sterk vind ik J.P.H. Donner op Justitie als rots in de branding, H. Kamp op Defensie en K. Peijs op Verkeer & Waterstaat. De absolute uitblinkers zijn C. Veerman op Landbouw en 'iron lady' Rita Verdonk, die ondanks de soms schunnige aanvallen op haar persoon, toch op haar post bleef. Daar heb ik respect voor.

En de ChristenUnie? Die kan beter eens wat minder aanschurken tegen links. En zou het niet fijn zijn als zij met de SGP en het CDA kon samengaan in één christelijke partij in een komend kabinet? Want horen wij niet allen één te zijn in onze Heer, juist in de politiek en in een zo christen-vijandige wereld als waarin wij nu leven ?
pi_40162062
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef Monidique het volgende:
Ze hebben hem wel geholpen toen Iran sterker begon te worden en mogelijk kon winnen en toen opstandelingen na de Golfoorlog bijna alle provincies in handen hadden, deden ze niets om hen te helpen toen ze uiteindelijk toch afgeslacht werden. Ja, ze hebben hem wel in het zadel gehouden.
Nee. Dan kan je Frankrijk, Engeland en zelfs NL daar ook de schuld van geven.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:59:47 #80
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40162076
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef sigme het volgende:

[..]

NL over moet klinken? Ik ben je kwijt..
overal Nederlands moet klinken. Geef me een beetje ruimte het is warm en gevaarlijk met al die fundi`s hier.
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef sigme het volgende:

Ik ben niet zo van de 'Nederland boven', maar de gewoonte van overheden om vanalles en nog wat in het Engels aan te prijzen, vind ik wel heel ergelijk. Ik probeer om nooit Engelse woorden te gebruiken in fora-discussies. Er ontglipt me wel eens wat, maar dan haal ik het er vóór invoeren weer uit.
Maar Engels staat heel slim. Dus als je Engels gebruikt heb je gelijk..
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:55 schreef sigme het volgende:

[afbeelding]
je weet nooit waar die lollie geweest is. Ik dus maar ff dimmen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40162081
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:59 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nee. Dan kan je Frankrijk, Engeland en zelfs NL daar ook de schuld van geven.
Het Westen dus. Maar dat mogen we niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40162087
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef Napalm het volgende:

[..]

Volgens mij tegenstrijdig. Of Bush schendt de gw of hij misbruikt een maas in de wet. Dat laatste is slim van Bush. Het kan nooit allebei zijn. Populistische kop van het AD.
Hmm. Het kan toch zo zijn dat hij ongrondwettelijk handelt maar dat dat nog niet bekend was / is? Ik denk dat uit rechtspraak moet blijken of het zo is of niet. Tot die tijd is het mogelijk, en volgens deze advocaten is het het geval. Bush zal er ongetwijfeld anders over denken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40162158
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:59 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nee. Dan kan je Frankrijk, Engeland en zelfs NL daar ook de schuld van geven.
Wat, nee? Ze hebben Irak geholpen tegen Iran en hem zo in het zadel gehouden en hun apathische houding na de Golfoorlog is medeverantwoordelijk voor het aanblijven van Hoessein. Want Saddam wilden ze helemaal niet kwam omdat, zoals Cheney al zei in 1991, het anders een behoorlijke chaos zou worden. En ja, andere landen hebben Irak ook geholpen.
pi_40162192
Sja, Bush is gewoon een kleine dictator en ik ben ervan overtuigd dat er heel wat shit naar buiten zal komen zodra hij geen president meer is.
pi_40162305
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef Monidique het volgende:
Sja, Bush is gewoon een kleine dictator en ik ben ervan overtuigd dat er heel wat shit naar buiten zal komen zodra hij geen president meer is.
Even een technisch vraagje; kan hij na zijn termijn daarvoor aangepakt worden of is hij immuun voor de rest van zijn leven?
Beiroet: de gekste!
pi_40162330
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef Napalm het volgende:

[..]

Volgens mij tegenstrijdig. Of Bush schendt de gw of hij misbruikt een maas in de wet. Dat laatste is slim van Bush. Het kan nooit allebei zijn. Populistische kop van het AD.
kop slaat op deze zin:
quote:
Zo legt Bush straffeloos wetten naast zich neer die hij niet leuk vindt, aldus de ABA.
en dat gaat over schending vd scheiding der machten vastgelegd in de Grondwet
pi_40162361
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:59 schreef Napalm het volgende:

[..]

overal Nederlands moet klinken. Geef me een beetje ruimte het is warm en gevaarlijk met al die fundi`s hier.
[..]

Maar Engels staat heel slim. Dus als je Engels gebruikt heb je gelijk..
Uhuh. Ik probeer maar gewoon domheid te verbergen. Teveel gespijbeld dus mijn Engels is ondermaats.
quote:
[..]

je weet nooit waar die lollie geweest is. Ik dus maar ff dimmen.
Even dimmen is vast een goed plan voor jou. Met die warmte en die fundi's.
Zoetigheid heeft toch niet mijn voorkeur.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40162399
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat, nee? Ze hebben Irak geholpen tegen Iran en hem zo in het zadel gehouden
Er zijn wapens geleverd door zo'n beetje alle wapensproducerende bedrijven.
quote:
en hun apathische houding na de Golfoorlog is medeverantwoordelijk voor het aanblijven van Hoessein. Want Saddam wilden ze helemaal niet kwam omdat, zoals Cheney al zei in 1991, het anders een behoorlijke chaos zou worden. En ja, andere landen hebben Irak ook geholpen.
Nou, dan had Cheney toch mooi gelijk gekregen. En daar zou jij het nu toch mee eens moeten zijn omdat jij zo tegen de afzetting van Saddam in 2003 was.
pi_40162413
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het Westen dus. Maar dat mogen we niet.
SADDAM is verantwoordelijk
pi_40162447
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef -IksRee- het volgende:

Nou, dan had Cheney toch mooi gelijk gekregen.
Ja.
quote:
En daar zou jij het nu toch mee eens moeten zijn omdat jij zo tegen de afzetting van Saddam in 2003 was.
Oh, wanneer?
pi_40162471
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:09 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

SADDAM is verantwoordelijk
Laat ook maar, je hebt een muur voor je hoofd. (net als je smilie)
Allah Al Watan Al Malik
pi_40162503
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

kop slaat op deze zin:
[..]

en dat gaat over schending vd scheiding der machten vastgelegd in de Grondwet
quote:
The panel said presidents do not have the authority to declare that sections of the bills they sign are unconstitutional, and that they thus need not be enforced as Congress wrote them.

Bush has used these so-called signing statements to challenge more than 750 laws that have been enacted since he took office, more than all previous presidents combined.

``The president's constitutional duty is to enforce laws he has signed into being, unless and until they are held unconstitutional by the Supreme Court," the report said. ``The Constitution is not what the president says it is."

(...)

Last month at a Senate Judiciary Committee hearing, an administration lawyer, Michelle Boardman, defended the use of presidential signing statements. Boardman argued that the president was showing respect to Congress by using signing statements, because a veto would take out the entire bill.

But the task force said a president does not have that option. The Constitution requires the president either to veto a bill in its entirety -- giving Congress a chance to override his decision -- or to sign the bill and enforce all its components as Congress wrote them, they said.

``A line-item veto is not a constitutionally permissible alternative, even when the president believes that some provisions of a bill are unconstitutional. . . . A president could easily contrive a constitutional excuse to decline enforcement of any law he deplored, and transform his qualified veto into a monarch-like absolute veto," the panel wrote.
[ bron ]
pi_40162568
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef -IksRee- het volgende:
Er zijn wapens geleverd door zo'n beetje alle wapensproducerende bedrijven.
quote:
The source of Iraqi arms purchases between 1970 and 1990 (10 % of the world market during this period) are estimated to be:
Suppliers in Billions (1985 $US) % of total
Soviet Union 19.2 61
France 5.5 18
People's Republic of China 1.7 5
Brazil 1.1 4
Egypt 1.1 4
Other countries 2.9 6
Total 31.5 100.0
Maar ja, dit komt natuurlijk weer uit die vermaledijde Wikipedia.
Beiroet: de gekste!
pi_40162662
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:14 schreef Recovering het volgende:

[..]


[..]

Maar ja, dit komt natuurlijk weer uit die vermaledijde Wikipedia.
Dus de Sovjet Unie dacht van, kom, laat ik wapens leveren aan mijn aartsvijand, Irak. Erg logisch
Allah Al Watan Al Malik
pi_40162705
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus de Sovjet Unie dacht van, kom, laat ik wapens leveren aan mijn aartsvijand, Irak. Erg logisch
Irak was helemaal geen aartsvijand van de Sovjet-Unie, het waren integendeel goede vriendjes vanaf de jaren zeventig.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:18:54 #96
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40162719
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef sigme het volgende:

Even dimmen is vast een goed plan voor jou. Met die warmte en die fundi's.
Zoetigheid heeft toch niet mijn voorkeur.
Ik vind mijn medefokkers wel tegen vallen vandaag. Ik bied jou mijn lollie aan en niemand die daar een opmerking over plaatst.

In de OP noem ik kinderen SOAs en wederom 0 reacties.

Fok zakt in.


Ff lunchen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40162789
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Irak was helemaal geen aartsvijand van de Sovjet-Unie, het waren integendeel goede vriendjes vanaf de jaren zeventig.
De leverancies van wapens vanuit de Sovjet Unie kwamen vooral in de jaren 1960 tot 1970 voor. De cijfers die Wikipedia hanteert zouden dus kunnen kloppen voor die periode. Vanaf 1970 begon Iraq banden met de Amerikanen aan te halen
Allah Al Watan Al Malik
pi_40162803
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
Dus de Sovjet Unie dacht van, kom, laat ik wapens leveren aan mijn aartsvijand, Irak. Erg logisch
Nee, ten tijde van de Shah was het Iraanse leger uitgerust met VS wapens.
F4's, F5's, F14's, Cobra's, Chinook's, dat werk. Die hadden ze dus gewoon.
Later is de boel 'gekanteld'.

Irak was eerst dikke maatjes met de SU en haar vrienden.
Beiroet: de gekste!
pi_40162861
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef Recovering het volgende:

[..]

Nee, ten tijde van de Shah was het Iraanse leger uitgerust met VS wapens.
F4's, F5's, F'14's, Cobra's, Chinook's, dat werk. Die hadden ze dus gewoon.
Later is de boel 'gekanteld'.

Irak was eerst dikke maatjes met de SU en haar vrienden.
Aan het begin ja, maar dat veranderde behoorlijk snel eind 1970. En dat is precies waarbij je "tabel" met wapenleveranciers begint.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40162867
Ergens in de jaren vijfig geloof ik is het Bagdad Pact getekend, of hoe dat ook heette, dat was een klein groepje landen, onder andere Amerika, Engeland en Irak, die een bondgenootschap sloten. Het was de zuidelijke tegenhanger van de NAVO, hoewel veel minder belangrijk, en het broertje van de Aziatische Verdragsorganisatie. Alledrie bedoeld om het communisme in te dammen. Toen werd de monarchie omvergeworpen en kwam de socialistische Ba'ath aan de macht die al snel uit het Pact stapte en toenadering tot Moskou zocht.
pi_40162961
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De leverancies van wapens vanuit de Sovjet Unie kwamen vooral in de jaren 1960 tot 1970 voor. De cijfers die Wikipedia hanteert zouden dus kunnen kloppen voor die periode. Vanaf 1970 begon Iraq banden met de Amerikanen aan te halen
Wikipedia zegt iets anders:
quote:
The United States did not supply any arms to Iraq until 1982, when Iran's growing military success alarmed American policymakers. It then did so every year until 1988. In 1996 the Scott Report in the UK investigated arms sales to Iraq in the 1980s by Matrix Churchill in what became known as the Arms-to-Iraq scandal.

The Soviet Union and her satellites were the main suppliers of arms to Iraq following the 1972 signing of the Soviet-Iraqi Treaty of Friendship and Cooperation. France was another important supplier of weapons to Iraq during the 1970s. The United States, the world's leading arms exporter, did not have normal relations with Iraq from 1967 (due to the Six-Day War) until 1984.

Soviet-Iraqi relations suffered strains in the late 1970s. When Iraq invaded Iran in 1980, the Soviet Union cut off weapons sales to Iraq and did not resume them until 1982. During the war, the People's Republic of China became a major new source of weapons for Iraq, with increasing sales from France, and to a lesser extent the United States, the United Kingdom, and Egypt.
pi_40163004
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wikipedia zegt iets anders:
[..]
Klopt volgens mij heel goed wat ik zeg Wikipedia zegt ongeveer hetzelfde namelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40163138
In iedergeval loopt de tabel vanaf 1970 tot 1990. Terwijl eind jaren 70 de Sovjets al bijna niets meer leverden. Je gaat mij niet wijsmaken dat die jaren erna er praktisch niets geleverd is door het westen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40163186
Amerika verkocht pas wapens vanaf 1982, had pas diplomatieke banden met Irak vanaf '84 en vanaf 1972, na het sluiten van een vriendschapsverdrag, waren de Sovjet-Unie en z'n vazalstaten de grootste leveranciers van wapens aan Irak. Dat is volgens mij totaal tegenstrijdig met "De leverancies van wapens vanuit de Sovjet Unie kwamen vooral in de jaren 1960 tot 1970 voor" en " Vanaf 1970 begon Iraq banden met de Amerikanen aan te halen ".
pi_40163299
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef Monidique het volgende:
Amerika verkocht pas wapens vanaf 1982, had pas diplomatieke banden met Irak vanaf '84 en vanaf 1972, na het sluiten van een vriendschapsverdrag, waren de Sovjet-Unie en z'n vazalstaten de grootste leveranciers van wapens aan Irak. Dat is volgens mij totaal tegenstrijdig met "De leverancies van wapens vanuit de Sovjet Unie kwamen vooral in de jaren 1960 tot 1970 voor" en " Vanaf 1970 begon Iraq banden met de Amerikanen aan te halen ".
Er waren al spanningen tussen Irak en Iran in de jaren 1979, dat vriendschapsverdrag zette sowieso niet veel zoden aan de dijk omdat de kwaliteit van het spul te belabbert was. Alleen al daarom zocht Irak haar heil in het Westen (niet per defenitie Amerika, dat zei ik misschien fout). Ja, ook al in de jaren 70.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:37:00 #106
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40163352
quote:
Rusland bewapent Chavez

van onze redactie buitenland

MOSKOU - Rusland gaat Venezuela voor 700 miljoen euro dertig gevechtsvliegtuigen en dertig militaire helikopters leveren. Dat heeft de Russische minister van defensie Sergei Ivanov gisteren bekendgemaakt.Met de leverancies omzeilt Venezuela een door de VS afgekondigt embargo op de levering van militaire goederen. Washington vindt het linkse bewind van president Hugo Chavez een gevaar voor de stabiltiteit in de regio. Chavez kwam in 1998 aan de macht. Sindsdien tracht hij de invloed van de VS in Latijns-Amerika terug te dringen.

In 2004 sloten Rusland en Venezuela al een overeenkomst voor de levering van automatische geweren. In 2005 leverde Rusland veertien militaire helikopters aan Venezuela. Eerder dit jaar maakte Chavez bekend een fabriek te willen opzetten voor de produktie van de Russische Kalasjnikov-geweren.

Chavez kwam gisteren in Moskou aan voor een driedaags bezoek aan Rusland. Hij wil de handels- en economische betrekkingen met Rusland verstevigen, zoals door het sluiten van contracten op energiegebied. Venezuela heeft grote olievoorraden en Rusland is vooral sterk in de gassector. Chavez zou Russische bedrijven willen betrekken bij de aanleg van een gaspijpleiding door Zuid-Amerika.

Chavez kwam uit Minsk, de hoofdstad van Wit-Rusland. Daar noemde hij president Aleksandr Loekasjenko, die door het Westen wordt beschouwd als de laatste dictator van Europa, 'een vriend'. Hij zei met Loekasjenko een 'gevechtseenheid' te willen vormen en noemde Wit-Rusland ook een 'modelstaat'. De EU en de VS boycotten Wit-Rusland vanwege de onderdrukking van fundamentele mensenrechten.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=75808
pi_40163370
quote:
uring the 1960s and 1970s Iraq had become increasingly more dependent on the former Soviet Union for military assistance. However, after the Soviets reneged on some military aid deals and provided inferior replacement equipment for war losses, the Iraqis began to improve relations with the West and decrease their dependence on the Soviets.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40163397
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
In iedergeval loopt de tabel vanaf 1970 tot 1990. Terwijl eind jaren 70 de Sovjets al bijna niets meer leverden.
In '89 (1 jaar voor de golfoorlog) nog voor $1.3 miljard.
Vind ik niet weinig en in '90 toch ook nog voor ruim 500k.
Bekijk trouwens ook even het tabelletje vanaf 1980 tot 1990.
De grootste leveranties vonden in die tijd plaats.
quote:
Je gaat mij niet wijsmaken dat die jaren erna er praktisch niets geleverd is door het westen.
Tegelijkertijd maar veeeeel minder.
Beiroet: de gekste!
pi_40163439
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:38 schreef Recovering het volgende:

[..]

In '89 (1 jaar voor de golfoorlog) nog voor $1.3 miljard.
Vind ik niet weinig en in '90 toch ook nog voor ruim 500k.
Bekijk trouwens ook even het tabelletje vanaf 1980 tot 1990.
De grootste leveranties vonden in die tijd plaats.
[..]

Tegelijkertijd maar veeeeel minder.
De in 89 geleverde spullen waren vooral de upgrades van de in 1970 gekochte en geleverde spullen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40163448
quote:
Gevechtseenheid, modelstaat, .
pi_40163481
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
Er waren al spanningen tussen Irak en Iran in de jaren 1979
quote:
Although the Iran-Iraq war of 1980–1988 was a war over dominance of the Persian Gulf region, the roots of the war go back many centuries. There has always been a rivalry between various kingdoms of Mesopotamia (modern Iraq) and Persia (Iran).
Beiroet: de gekste!
pi_40163533
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:41 schreef Recovering het volgende:

[..]


[..]
Well duh, maar in 1979 begon het conflict vormen aan te nemen, de Ayatollahs werden in dat jaar verbannen uit Irak, terwijl daar Shjiietische heiligdommen staan
Allah Al Watan Al Malik
pi_40163540
Ach, dat roots go back many centuries-verhaaltje dat je altijd leest. Niet alleen wat betreft Irak, maar ook, weet ik veel, noem wat andere landen. Saddam Hoessein wilde zuidwest-Iran inlijven om de zeetoegang en de olie, heeft niets met eeuwenlange rivaliteit te maken.
pi_40163584
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:14 schreef Recovering het volgende:

[..]


[..]

Maar ja, dit komt natuurlijk weer uit die vermaledijde Wikipedia.
Oh jee, dus de Sovjet-Unie (toch duidelijk niet het Westen) heeft Saddam aan de macht gehouden?
pi_40163610
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
De in 89 geleverde spullen waren vooral de upgrades van de in 1970 gekochte en geleverde spullen.
Tja kweetniet hoor maar een kleine $22 miljard vanaf '80 tot '90 vind ik niet weinig.
Doe mij zo'n klant.
Beiroet: de gekste!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:45:31 #116
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40163624
en ook de (Iraanse) revolutionairen bekampen voordat Iran dat in Irak zou gaan doen
pi_40163627
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef Recovering het volgende:

[..]

Tja kweetniet hoor maar een kleine $22 miljard vanaf '80 tot '90 vind ik niet weinig.
Doe mij zo'n klant.
De Sovjet verkocht aan iedereen, aangezien het de financieen wel nodig had.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40163672
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Oh jee, dus de Sovjet-Unie (toch duidelijk niet het Westen) heeft Saddam aan de macht gehouden?
Nee het zijn de arabieren, die worden graag gemarteld en bestookt met gifgas
Allah Al Watan Al Malik
pi_40163705
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus de Sovjet Unie dacht van, kom, laat ik wapens leveren aan mijn aartsvijand, Irak. Erg logisch
Wie heeft er nu een muur voor zijn hoofd?
pi_40163711
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
De Sovjet verkocht aan iedereen, aangezien het de financieen wel nodig had.
Maar zijn het nou by far dé wapenleveranciers geweest (met China als goede 2e) of niet?
Beiroet: de gekste!
pi_40163755
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee het zijn de arabieren, die worden graag gemarteld en bestookt met gifgas
Ah ja. Dus de Europeanen hebben ook niet zelf Hitler, Franco en Mussolini aan de macht geholpen. Immers, wie wordt er nu graag gemarteld en bestookt met gifgas

Briljante redenatie weer.
pi_40163769
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:48 schreef Recovering het volgende:

[..]

Maar zijn het nou by far dé wapenleveranciers geweest (met China als goede 2e) of niet?
Wellicht, volgens mij was Rusland echter niet diegene die de VN rapporten over de gifgasaanvallen van Irak de grond in boorden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40163811
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:49 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ah ja. Dus de Europeanen hebben ook niet zelf Hitler, Franco en Mussolini aan de macht geholpen. Immers, wie wordt er nu graag gemarteld en bestookt met gifgas

Briljante redenatie weer.
Als er iemand de macht grijpt doormiddel van niet-democratische middelen (bij Hitler was dat wel het geval), dan betekend het dat deze door het volk aan de macht is geholpen

Net zo'n logische redenering
Allah Al Watan Al Malik
pi_40163825
Pfff... alle landen hebben boter op hun hoofd, waarom zo moeilijk doen.
pi_40163852
Ach ja, het ging mij om IksRee die koste wat het kost beweerde dat de Arabieren zelf graag dictators willen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40163885
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ach ja, het ging mij om IksRee die koste wat het kost beweerde dat de Arabieren zelf graag dictators willen.
Schuif nou eens een keer niet alle verantwoordelijk af richting 'het Westen', daar gaat het mij om.
pi_40163901
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als er iemand de macht grijpt doormiddel van niet-democratische middelen (bij Hitler was dat wel het geval), dan betekend het dat deze door het volk aan de macht is geholpen

Net zo'n logische redenering
Ah, dus Saddam is niet door het volk aan de macht geholpen DUS heeft Amerika hem aan de macht geholpen en gehouden?

pi_40163906
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:53 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Schuif nou eens een keer niet alle verantwoordelijk af richting 'het Westen', daar gaat het mij om.
Schuif nou eens niet alle verantwoordelijkheid af richting "de arabieren", daar gaat het mij om.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40163930
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:54 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ah, dus Saddam is niet door het volk aan de macht geholpen DUS heeft Amerika hem aan de macht geholpen en gehouden?

Amerika had de macht om Saddam te verdrijven tijdens 1991 of wil je beweren van niet. Hij is dus zeker aan de macht gehouden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40163942
!
pi_40164019
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
Wellicht, volgens mij was Rusland echter niet diegene die de VN rapporten over de gifgasaanvallen van Irak de grond in boorden.
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Jij stelt dat er na '79 amper nog wat geleverd is door de SU.
SU vanaf '80 tot '89 # $22 miljard
China vanaf '80 tot '89 # $5.1 miljard.

Beiroet: de gekste!
pi_40164032
Wat zou het toch mooi zijn als de wereld, het leven, het heelal en de rest gewoon zo te beschrijven viel. Dus, als, dan. Omdat daarom enzovoorts.

Maar dat is dus niet zo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40164053
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:58 schreef Recovering het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou mee te maken?
Jij stelt dat er na '79 amper nog wat geleverd is door de SU.
SU vanaf '80 tot '89 # $22 miljard
China vanaf '80 tot '89 # $5.1 miljard.

Ik zou Globalsecurity erop aanspreken als ik jou was. Het gaat hier namelijk eigenlijk niet eens om wapens. Het gaat er gewoon om, dat de VS Saddam aan de macht heeft gehouden, met of zonder wapens. Kan je hoog of laag springen, maar het is een feit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40164064
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:58 schreef sigme het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als de wereld, het leven, het heelal en de rest gewoon zo te beschrijven viel. Dus, als, dan. Omdat daarom enzovoorts.

Maar dat is dus niet zo.
Als je maar genoeg dus, als, dan, omdat, daarom, mits enzovoorts gebruikt, dan moet het wel lukken.
pi_40164072
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:55 schreef Mutant01 het volgende:
Amerika had de macht om Saddam te verdrijven tijdens 1991 of wil je beweren van niet.
Die Fransen ook maar die moesten op 60km van Bagdad stoppen van de VN.
Beiroet: de gekste!
pi_40164097
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als je maar genoeg dus, als, dan, omdat, daarom, mits enzovoorts gebruikt, dan moet het wel lukken.
Veel mitsen en tenzijen inbouwen, dat helpt wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40164100
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:59 schreef Recovering het volgende:

[..]

Die Fransen ook maar die moesten op 60km van Bagdad stoppen van de VN.
De operatie was onder leiding van de Amerikanen dacht ik zo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40164115
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:59 schreef Mutant01 het volgende:
Kan je hoog of laag springen, maar het is een feit.
Maar de SU en China hebben na '79 niets noemenswaardigs geleverd hè?
Dat was het toch?
Beiroet: de gekste!
pi_40164138
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
De operatie was onder leiding van de Amerikanen dacht ik zo.
Dat is wel vaker zo dat de grootste groep de leiding heeft.
Knap van je.
Beiroet: de gekste!
pi_40164142
Godzijdank, de westerse beschaving is gered. Talpa 2 is op komst.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:02:39 #142
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40164201
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:01 schreef Recovering het volgende:

[..]

Maar de SU en China hebben na '79 niets noemenswaardigs geleverd hè?
Dat was het toch?
China heb ik nooit genoemd, en wat betreft de Sovjet Unie zat ik fout. Voor de rest wil je zeggen dat de Amerikanen niet de macht hadden om Saddam te verdrijven in de golfoorlog van 1991?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40164226
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:02 schreef Recovering het volgende:

[..]

Dat is wel vaker zo dat de grootste groep de leiding heeft.
Knap van je.
Knap van je om dan de Fransen die zich aan de regels van de leiddinggevende moet houden, verantwoordelijk probeert te stellen voor beslissingen van bovenaf.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40164337
quote:
The level of US covert aid to Iraq during this period is difficult to quantify. Saddam is widely known to have received battlefield "intelligence" from the US. This, corresponding with other facts, leaks and rumors, is seen by many as an indicator of substantial CIA involvement. Given George H. W. Bush's strong ties to the CIA, and the pattern of military escalation and human rights abuses of CIA operations in Central America around the same time, strong suspicions exist that the CIA was profoundly involved with Saddam. For some, the continued lack of official acknowledgment (as with Central American involvement) only serves to further those suspicions. Interestingly, if the CIA were profoundly involved, a fully open trial of Saddam might be highly damaging or embarrassing to people in George W. Bush's current administration, so the trial should be carefully monitored for signs of manipulation or cover up by these same people or those under them. Many public accusations against Saddam by the Bush administration have been carefully selected or quickly abandoned because of obvious considerations of the period the US was helping Saddam. It has been strangely difficult to build a case against Saddam outside the timeframe of US assistance, and considering many of his enemies are still shared by the US administration. One of Saddam's irrefutable war crimes was the [gassing] of Zardeh, but since the village of Zardeh happens to be in Iran, a current US enemy, no charges have apparently been made.

Chiefly, the U.S. government provided Iraq with economic aid. Iraq's war with Iran, and the consequent disruption in its oil export business, had caused the country to enter a deep debt. U.S. government economic assistance allowed Hussein to continue using resources for the war which would have otherwise had to have been diverted. Between 1983 and 1990, Iraq received $5 billion in export credit guarantees from the Commodity Credit Corporation program run by the Department of Agriculture, beginning at $400 million per year in 1983 and increasing to over $1 billion per year in 1988 and 1989, finally coming to an end after another $500 million was granted in 1990. [7] Besides agricultural credits, the U.S. also provided Hussein with other loans. In 1985 the U.S. Export-Import Bank extended more than $684 million in credits to Iraq to build an oil pipeline through Jordan with the construction being undertaken by Californian construction firm Bechtel Corporation. [8] [9]
Allah Al Watan Al Malik
pi_40164429
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
Knap van je om dan de Fransen die zich aan de regels van de leiddinggevende moet houden, verantwoordelijk probeert te stellen voor beslissingen van bovenaf.
Nee hoor, bij een coalitie werkt het vaak zo dat je met z'n allen verantwoordelijk bent.
De bijv. de UK en NL ook. Even even vraagje tussendoor, zijn de landen die die actie destijds financieel gebben gefund ook mede verantwoordelijk?
Beiroet: de gekste!
pi_40164431
Even testen.

Amerika is de schuld van alles mits je de rol van de USSR niet uit het oog verliest en tenzij het de schuld van religie is. Als het de schuld van religie is dan biedt democratie uitkomst. Dus is alles de schuld van Amerika want die geloven in god. Ofschoon het atheisme van de USSR ook geen oplossing bleek.

Islam is de schuld van alles mits je de rol van het Christendom niet uit het oog verliest en tenzij het de schuld van het kapitaal is. Als het de schuld van het kapitaal is dan biedt vrije markt uitkomst. Dus is alles de schuld van islam want die geloven in god. Ofschoon puur kapitalisme in het westen ook geen oplossing bleek.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40164453
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Recovering het volgende:

[..]

Nee hoor, bij een coalitie werkt het vaak zo dat je met z'n allen verantwoordelijk bent.
De bijv. de UK en NL ook. Even even vraagje tussendoor, zijn de landen die die actie destijds financieel gebben gefund ook mede verantwoordelijk?
Welke actie?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40164497
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
Welke actie?
Je hebt het toch over dat ze Saddam er in '91 uit hadden moeten kicken?
Beiroet: de gekste!
pi_40164552
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:13 schreef Recovering het volgende:

[..]

Je hebt het toch over dat ze Saddam er in '91 uit hadden moeten kicken?
Ze zijn verantwoordelijk als ze al van te voren wisten dat Saddam er niet uigekickt zou worden. Als ze niet wisten dat de Amerikanen halverwege zouden stoppen, zijn ze niet verantwoordelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40164592
Het doel was natuurlijk Koeweit bevrijden.
pi_40164621
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:16 schreef Monidique het volgende:
Het doel was natuurlijk Koeweit bevrijden.
Tja, het doel van deze tweede golfoorlog was WMD vinden en uitschakelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40164651
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja, het doel van deze tweede golfoorlog was WMD vinden en uitschakelen.
Nee, dat was het niet. Maar het échte, officiële, officieuze doel, in woord en daad, in '91 was Koeweit te bevrijden van de Iraakse bezetters.
pi_40164742
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, dat was het niet. Maar het échte, officiële, officieuze doel, in woord en daad, in '91 was Koeweit te bevrijden van de Iraakse bezetters.
Tja dan moet je de Sjieten niet gaan oproepen te rellen in Irak en hen klaar maken voor een "bevrijding" als je van te voren weet dat dat je enige officiele doel in woord en daad is .
Allah Al Watan Al Malik
pi_40164776
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ze zijn verantwoordelijk als ze al van te voren wisten dat Saddam er niet uigekickt zou worden.
Dat was het doel niet, het doel was de bevrijding van Kuwait.
quote:
Als ze niet wisten dat de Amerikanen halverwege zouden stoppen, zijn ze niet verantwoordelijk.
Nou nee hoor, die Legionairs gingen veel harder dan de rest en moesten stoppen omdat het te goed ging. Doel was Iraq verdrijven uit Kuwait en tegelijkertijd een militair klappie te geven.
Saddam wippen en Bagdad innemen is never nooit het doel geweest. Da's wel jammer achteraf.

Waar je wel een punt zou hebben is dat de coalitie de opstandelingen destijds schandalig heeft laten zitten toen de buit (Kuwait) eenmaal binnen was. En dat hebben die opstandelingen de jaren daarna helaas ernstig moeten bezuren.
Beiroet: de gekste!
pi_40164780
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja dan moet je de Sjieten niet gaan oproepen te rellen in Irak en hen klaar maken voor een "bevrijding" als je van te voren weet dat dat je enige officiele doel in woord en daad is .
Nee, dat hadden ze ook niet moeten doen.
pi_40164834
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef Monidique het volgende:
Nee, dat hadden ze ook niet moeten doen.
Ze hadden ze niet moeten laten zitten maar funden.
Beiroet: de gekste!
pi_40164886
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef Recovering het volgende:

[..]

Ze hadden ze niet moeten laten zitten maar funden.
Niet funden en niet trainen, want dan krijg je 10 jaar erna aanslagen op je eigen land. (OBL) Gewoon zelf doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40164924
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef Recovering het volgende:

[..]

Ze hadden ze niet moeten laten zitten maar funden.
Of dat, of niet moeten suggereren dat ze geholpen zouden worden en dan later de helikopters van Saddam hun gang laten gaan.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:28:16 #160
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40165143
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef Mutant01 het volgende:

Gewoon zelf doen.
Ja, en dan had je weer op het museumplein staan demonsteren tegen het Amerikaanse imperialisme en waar bemoeien ze zich wel niet mee bla bla
pi_40165213
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:29 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ja, en dan had je weer op het museumplein staan demonsteren tegen het Amerikaanse imperialisme en waar bemoeien ze zich wel niet mee bla bla
Die op het museumplein krijgen geen gifgasgranaat op hun hoofd van hun dictator.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40165266
Ik denk dat dat in dat geval niet had plaatsgevonden. Een grote coalitie, veel troepen, een welwillendere Iraakse en Arabische bevolking en een oorlog begonnen door de massamoordenaar Saddam Hoessein. Ik denk dat er weinig demonstraties zouden zijn en dat er dan geen burgeroorlog zou zijn uitgebroken in Irak.
pi_40165466
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat dat in dat geval niet had plaatsgevonden. Een grote coalitie, veel troepen, een welwillendere Iraakse en Arabische bevolking en een oorlog begonnen door de massamoordenaar Saddam Hoessein. Ik denk dat er weinig demonstraties zouden zijn en dat er dan geen burgeroorlog zou zijn uitgebroken in Irak.
Ik denk het wel. Alsof er geen demonstraties tijdens de 1e Golfoorlog waren.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:39:11 #165
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40165501
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die op het museumplein krijgen geen gifgasgranaat op hun hoofd van hun dictator.
Ik geloof niet dat je begrijpt wat ik wilde zeggen
pi_40165538
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat dat in dat geval niet had plaatsgevonden. Een grote coalitie, veel troepen, een welwillendere Iraakse en Arabische bevolking en een oorlog begonnen door de massamoordenaar Saddam Hoessein. Ik denk dat er weinig demonstraties zouden zijn en dat er dan geen burgeroorlog zou zijn uitgebroken in Irak.
Precies, kapitale fout geweest om destijds niet door te zetten.
Was het vast niet zo'n bende geworden als nu.
Beiroet: de gekste!
pi_40165598
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef -IksRee- het volgende:
Ik denk het wel. Alsof er geen demonstraties tijdens de 1e Golfoorlog waren.
Tuurlijk wel, maar de weerstand tegen de oorlog van nu is veel groter dan tegen die van toen.

Als er nu een militaire actie tegen Sudan onder vlag van de VN zou plaatsvinden zijn er ook demo's. Terwijl het daar toch niet zo goed gaat.
Beiroet: de gekste!
pi_40165682
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Recovering het volgende:

[..]

Precies, kapitale fout geweest om destijds niet door te zetten.
Was het vast niet zo'n bende geworden als nu.
Tenzij het zou leiden tot een oorlog tussen Iran en Amerika, ik zeg maar wat, dan had men het tegenovergestelde beweerd. Je weet niet wat er zou gebeuren als wat niet gebeurd is gebeurde.
pi_40165802
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Monidique het volgende:
Tenzij het zou leiden tot een oorlog tussen Iran en Amerika, ik zeg maar wat, dan had men het tegenovergestelde beweerd. Je weet niet wat er zou gebeuren als wat niet gebeurd is gebeurde.
Ja, zit wat in maar vergeet niet dat alle golfstaten (behalve Iran) en SA die actie financieel en logistiek hebben gesteund. Zou Iran dat doen? Mét een giga legermacht van de tegenpartij in de buurtuinen?
Na dat Kuwait-akkefietje is SA zich als de sodemieter serieus gaan bewapenen.
VAE en Qatar in mindere mate.

[ Bericht 0% gewijzigd door Recovering op 25-07-2006 13:58:15 ]
Beiroet: de gekste!
pi_40165826
Heet hè?
pi_40165852
Ja, doei.
pi_40165959
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je begrijpt wat ik wilde zeggen
Jawel, maar ik zeg dat die gasten op het museumplein nergens bang voor hoeven te zijn en dus niet weten waar ze eigenlijk tegen demonstreren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40166050
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef Monidique het volgende:
Ja, doei.
Het is zo heet als AIDS.
pi_40166166
Nu de airconditioning het hier op kantoor weer doet is het hier niet meer zó warm.
Vrijdag knalden de servers eruit van de hitte, dat was dan weer wel grappig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40166278

Bush ontrafelt plannen over preventieve aanval op LEGOland

Die soldaat dan ook met zonnebril, typisch een Amerikaan .

[ Bericht 17% gewijzigd door pberends op 25-07-2006 14:21:30 ]
pi_40166730
quote:
Watching the waters : People watch flood water rushing out the Hoa Binh power dam on Da river in the northern province of Hoa Binh.
Holy crap.
pi_40166747
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:18 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
[..]

Holy crap.

Patty Brard laat goedkope klysma in China uitvoeren
pi_40167457
quote:
Een militante Indonesische moslimorganisatie, het Islamitische Verdedigersfront (FPI), heeft aangifte gedaan tegen Miss Indonesië wegens het beledigen van de waardigheid van de Indonesische vrouwen. Dit heeft een advocaat van het FPI dinsdag laten weten.

Het FPI is er verbolgen over dat Miss Indonesië - bij de burgerlijke stand Nadine Chandrawinata -zondag in bikini heeft meegedaan aan de Miss Universe-verkiezing in Los Angeles. Volgens de advocaat van FPI kan Miss Indonesië tot zes jaar cel krijgen voor haar veronderstelde vergrijp.
Met zulke verdedigers heb je geen aanvallers meer nodig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:11:21 #180
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40168340
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Met zulke verdedigers heb je geen aanvallers meer nodig.
gelukkig hebben ze allemaal gekeken of het wel waar was
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40168499
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef sigme het volgende:
Met zulke verdedigers heb je geen aanvallers meer nodig.
Dat doet me denken aan deze, welliswaar van vorig jaar maar daarom niet minder grappig.

Wel vervelend voor dat meisje natuurlijk. Ik hoop dat er verder niks gebeurt.
Wat zou er gaan gebeuren met Miss Egypt en Miss Malaysia?..
Beiroet: de gekste!
pi_40168689
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Met zulke verdedigers heb je geen aanvallers meer nodig.
Ah, weer een zegening der religie en de islam in het bijzonder. Fijn toch dat dat soort mensen er zijn. Het is wachten op KB die dit gaat verdedigen.
pi_40168778
Waarom zou KB de (wan)daden van een of andere Islamitische bevrijdersfront 3000 km hier vandaan moeten verdedigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40168821
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef Recovering het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan deze, welliswaar van vorig jaar maar daarom niet minder grappig.

Wel vervelend voor dat meisje natuurlijk. Ik hoop dat er verder niks gebeurt.
Wat zou er gaan gebeuren met Miss Egypt en Miss Malaysia?..
Het voetbalfatwa bestaat uit de volgende 15 regels:

1. Speel geen voetbal als vier lijnen om het veld getrokken zijn. Dit is de manier van de ongelovigen; internationale voetbalreglementen schrijven voor deze lijnen te trekken alvorens te spelen.

2. Men zal niet de terminologie van ongelovigen en polytheïsten gebruiken, zoals: hands, penalty, corner, goal en buitenspel. Degene die deze termen bezigt moet gestraft en gediskwalificeerd worden, en publiekelijk te verstaan worden gegeven: U lijkt op de ongelovigen en polytheïsten en dit is verboden.

3. Als een van u ten val komt tijdens het spel en zijn hand of voet breekt, of als de bal zijn hand raakt, zal hij geen ‘hands’ zeggen en stoppen vanwege zijn blessure. Degene die de verwonding heeft veroorzaakt zal geen gele of rode kaart krijgen. De zaak zal beoordeeld worden volgens de islamitische wet.

4. Gebruik niet het aantal spelers dat is vastgesteld door ongelovigen, joden of christenen, vooral in het duivelse Amerika. Met andere woorden, er zullen geen 11 spelers samen spelen. Maak er een groter of kleiner aantal van.

5. Speel in uw normale kleding, of in uw pyjama, maar niet in kleurige korte broeken en genummerde shirts. Korte broeken en shirts zijn geen geschikte kleding voor moslims. Het is de kleding van de ongelovigen en van het Westen, en daarom moet u erop letten dat u ze niet draagt.

6. Als u aan bovenstaande regels heeft voldaan, moet u het gehele spel spelen met de intentie uw fysieke fitheid te verbeteren om de Jihad voor Allah te vechten en voorbereid te zijn als u nodig bent voor de heilige oorlog. Men mag geen tijd verspillen aan een valse overwinning.

7. Speel niet 45 minuten, zoals gebruikelijk is bij joden, christenen en in alle ongelovige en atheïstische landen. Dit is ook de tijdsduur die aanvaard is door de voetbalclubs van degene die zijn afgeweken van het rechte pad. U moet anders zijn dan de ongelovigen, afwijken van hun weg en hen niet imiteren.

8. Speel niet in 2 helften, maar in 1 of in 3 delen, om anders te zijn dan de zondaars en rebellen, de ongelovigen en de polytheïsten.

9. Als er geen winnaar is of geen doelpunt gescoord is, verspil dan geen tijd aan verlenging of penalty’s, maar verlaat het veld onmiddellijk. Een dergelijk overwinning is een imitatie van de ongelovigen en internationale voetbalregels.

10. Benoem niet iemand die de spelers in de gaten houdt en ‘scheidsrechter’ genoemd wordt, omdat na afschaffing van de internationale regels, ‘hands’, ‘penalty’, ‘corner’ enz., er geen noodzaak voor zijn aanwezigheid meer is. Bovendien is zijn aanwezigheid een imitatie van de ongelovigen, joden en christenen, en neerkomt op overname van de internationale voetbalregels.

11. Tijdens het spel is het verboden voor groepen jongeren om zich te verzamelen en de wedstrijd te bekijken, omdat u speelt voor de sport en fysieke fitheid. Waarom zouden zij dan naar u moeten kijken? U moet hen laten meedoen om hun fysieke fitheid te verbeteren en hen voor te bereiden voor de jihad. Anders moet u tegen hen zeggen: Ga en propageer de islam en bestrijdt morele corruptie op de markten en in de pers, en laat ons met rust zodat wij onze fysieke fitheid kunnen verbeteren.

12. Als u klaar bent met spelen, let erop dat u niet praat over het spel, en dat u niet zegt: “wij spelen beter dan de tegenstander” of “die en die zijn goede spelers” etc. U dient te spreken over hun lichaam, kracht en spieren, en over het feit dat u speelt als training om te vluchten, aan te vallen en terug te trekken in de jihad voor Allah.

13. Als u scoort en wegrent zodat uw makkers achter u aan rennen om u te omhelzen, zoals spelers in Amerika en Frankrijk doen, dient u hen in hun gezicht te spugen en te straffen, want wat hebben plezier, omhelzingen en kussen te maken met sport?

14. U dient doelen die opgebouwd zijn uit 3 balken te vervangen door 2 balken. De horizontale balk is van ongelovigen. Hiermee schendt u de despotische internationale voetbalreglementen.

15. Zet geen reservespelers in. Dit is een gebruik van de ongelovigen in Amerika en elders.


pi_40168865
Tja Sigme, je ziet wat je nu hebt aangericht. Je weet dat elk bericht aangepakt wordt om te haten, of had je dat nog niet door.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40168886
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:25 schreef -IksRee- het volgende:
Het voetbalfatwa bestaat uit de volgende 15 regels:

Hij is fijn hè?
Beiroet: de gekste!
pi_40168898
High-societyleven met verzonnen titel
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:01 schreef Longmen het volgende:
Net zoiets als de gemiddelde VVD-er doet?
.
pi_40168931
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
Tja Sigme, je ziet wat je nu hebt aangericht. Je weet dat elk bericht aangepakt wordt om te haten, of had je dat nog niet door.
Ja hoor.
Beiroet: de gekste!
pi_40168941
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zou KB de (wan)daden van een of andere Islamitische bevrijdersfront 3000 km hier vandaan moeten verdedigen.
Omdat hij vindt dat ze gelijk hebben.
pi_40168954
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
om te haten


Dat vind ik nogal wat van iemand die een religie aanhangt die iedereen die die religie niet volgt eeuwig branden in het hellevuur toedicht en als minderwaardig beschouwt
pi_40168972
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:28 schreef Recovering het volgende:

[..]

Ja hoor.
Niet dan
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169004
Ja, en nep, als ik het wel heb.
pi_40169044
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef -IksRee- het volgende:

[..]



Dat vind ik nogal wat van iemand die een religie aanhangt die iedereen die die religie niet volgt eeuwig branden in het hellevuur toedicht en als minderwaardig beschouwt
Jij bepaalt eventjes aan de hand van je internet-kennis wat mijn religie wel of niet over ander mensen bepaalt Zegt de persoon die religieuzen als dommen beschouwt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169073
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij bepaalt eventjes aan de hand van je internet-kennis wat mijn religie wel of niet over ander mensen bepaalt
Ontken jij nu dat jouw religie mij, als ongelovige, eeuwige verdoemenis en het zijn van een minderwaardige ongelovige toedicht?
pi_40169136
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:32 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ontken jij nu dat jouw religie mij, als ongelovige, eeuwige verdoemenis en het zijn van een minderwaardige ongelovige toedicht?
Ik ontken zeker dat het ongelovigen per defenitie de eeuwige verdoemenis toedicht. Net zoals het wel of niet bepalen of iemand minderwaardig is, niet aan een moslim is om te bepalden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169173
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ontken zeker dat het ongelovigen per defenitie de eeuwige verdoemenis toedicht. Net zoals het wel of niet bepalen of iemand minderwaardig is, niet aan een moslim is om te bepalden.
Goed: ik verwerp de islam. Ik ben op de hoogte van het bestaan ervan en ik verwerp het.
Nu: wat is mijn lot nu volgens jouw religie?
pi_40169206
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Goed: ik verwerp de islam. Ik ben op de hoogte van het bestaan ervan en ik verwerp het.
Nu: wat is mijn lot nu volgens jouw religie?
Je lot wordt pas bezegeld aan het einde van je periode. Ik zal nooit kunnen zeggen wat je lot is, omdat ik niet weet wat je in je leven hebt gedaan of zal doen, en ook al zou ik dat weten, dan is het niet aan mij om te oordelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169246
* Mutant01 is playing Basshunter - Boten Anna
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169275
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
Tja Sigme, je ziet wat je nu hebt aangericht. Je weet dat elk bericht aangepakt wordt om te haten, of had je dat nog niet door.
Weet je Mutant, wat ik écht niet doe? Zulke berichten niet vermelden omdat het koren op de molen van de X-Rays is.

Natuurlijk geeft het een vertekend beeld om al dit soort gekkigheden te belichten. Niettemin vertekenen dezelfde berichten óók het beeld van normale moslims in Indonesië. Die gaan dan bijvoorbeeld denken dat je als vrome moslim niet in badpak mag, of iets dergelijks.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40169343
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Weet je Mutant, wat ik écht niet doe? Zulke berichten niet vermelden omdat het koren op de molen van de X-Rays is.

Natuurlijk geeft het een vertekend beeld om al dit soort gekkigheden te belichten. Niettemin vertekenen dezelfde berichten óók het beeld van normale moslims in Indonesië. Die gaan dan bijvoorbeeld denken dat je als vrome moslim niet in badpak mag, of iets dergelijks.
Oh zeker, maar mensen als X-Ray zijn gevaarlijk voor de gezondheid voor de moslims. Ik ervaar hem dan ook als een bedreiging, net als extremistische moslims dat ook zijn overigens. Voor jou zal het geen drol uitmaken natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169396
Wat maakt voor mij niet uit?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40169415
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:41 schreef sigme het volgende:
Wat maakt voor mij niet uit?
Dat alles wat ik vertelde?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169490
Ik ervaar mensen die "Melkert Moordenaar!" schreeuwen op het Binnenhof en al krijsend dat ze zich moeten aanpassen in een dronken bui bierblikjes gooien naar islamitische vrouwen geen gevaar. Komisch eerder.
pi_40169521
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat alles wat ik vertelde?
Ik ben je even kwijt. Maakt niet uit, ik ga ervandoor. Als het belangrijk is hoor ik het wel, en anders spreek ik je (en de rest) later .

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40169527
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef Monidique het volgende:
Ik ervaar mensen die "Melkert Moordenaar!" schreeuwen op het Binnenhof en al krijsend dat ze zich moeten aanpassen in een dronken bui bierblikjes gooien naar islamitische vrouwen geen gevaar. Komisch eerder.
Ja maar die islamitische vrouwen die die bierblikjes op hun hoofdkrijgen ervaeren het natuurlijk wel als gevaar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169531
Ik ga zo ook weer weg. Rotheid.
pi_40169553
Tis te warm om op 1 plek te blijven zitten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169601
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ervaar hem dan ook als een bedreiging
Ik jou ook vanwege jouw denkbeelden.
pi_40169622
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef Monidique het volgende:
Ik ervaar mensen die "Melkert Moordenaar!" schreeuwen op het Binnenhof en al krijsend dat ze zich moeten aanpassen in een dronken bui bierblikjes gooien naar islamitische vrouwen geen gevaar. Komisch eerder.
Dat heb ik nou mensen die 20+ zijn, nog nooit een vriendinnetje hebben gehad en bij mamma wonen.
pi_40169635
Het was trouwens "Kok, moordenaar".
pi_40169651
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat heb ik nou mensen die 20+ zijn, nog nooit een vriendinnetje hebben gehad en bij mamma wonen.
Ach ja.
pi_40169658
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ik jou ook vanwege jouw denkbeelden.
Dat is geheel wederzijds.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169664
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:48 schreef -IksRee- het volgende:
Het was trouwens "Kok, moordenaar".
Dat is tenminste een beetje variatie.
pi_40169673
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is geheel wederzijds.
Dat weet ik. We zullen dan ook nooit vrienden kunnen zijn.

Tenzij je eeuwenoude dogma eens laat varen en gewoon als een normaal mens logisch na gaat denken.
pi_40169684
Koks zijn altijd moordernaars, ze slachten dieren af.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169701
Is dat wat de islamitische wereld nu doormaakt, dat hangen naar fundamentalisme en terug in de tijd willen gaan qua levensstijl, eigenlijk niet een beetje vergelijkbaar met wat in Europa gebeurde tijdens de middeleeuwen?
pi_40169723
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:49 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat weet ik. We zullen dan ook nooit vrienden kunnen zijn.

Tenzij je eeuwenoude dogma eens laat varen en gewoon als een normaal mens logisch na gaat denken.
Nee, dat your either with us or against us geval helpt niet bij mij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169731
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ach ja.
Zo hebben we allemaal wat he?
pi_40169734
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:50 schreef -IksRee- het volgende:
Is dat wat de islamitische wereld nu doormaakt, dat hangen naar fundamentalisme en terug in de tijd willen gaan qua levensstijl, eigenlijk niet een beetje vergelijkbaar met wat in Europa gebeurde tijdens de middeleeuwen?
Je denkt te weten wat de Islamitische wereld doormaakt?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169740
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, dat your either with us or against us geval helpt niet bij mij.
Man, dat is de basis van wat je aanhangt.
pi_40169743
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:50 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Zo hebben we allemaal wat he?
I guess.
pi_40169754
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Man, dat is de basis van wat je aanhangt.
En dat zeg jij?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40170234
Maar goed, Mutant.

Wat is over het algemeen het lot voor iemand die de islam niet als hoogste waarheid beschouwt maar wel van het bestaan op de hoogte is. Dus die het willens en wetens verwerpt. Kom kom: dat weet je vast wel maar je durft het nu niet te zeggen he?
pi_40171321
Vraag jij ook elke keer aan mensen hoe je naar je plaatselijke supermarkt moet lopen?
pi_40171428
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vraag jij ook elke keer aan mensen hoe je naar je plaatselijke supermarkt moet lopen?
Geef jij dan eens antwoord.
pi_40171591
btw

Waarom zijn voor een joodse dienst minimaal 10 mannen nodig? Waarom bidden mannen en vrouwen gescheiden? Waarom dragen orthodoxe joodse vrouwen een pruik?

Zomaar wat vragen die in me opkomen.
pi_40172500
Die pruiken bevorderen ingetogenheid (kuisheid), geloof ik. Voor de rest weet ik het niet. Maar de antwoorden zijn vast te vinden op plaatsen waar meer dan nul joden zijn.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40172574
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:19 schreef Apropos het volgende:
Die pruiken bevorderen ingetogenheid (kuisheid), geloof ik. Voor de rest weet ik het niet. Maar de antwoorden zijn vast te vinden op plaatsen waar meer dan nul joden zijn.
Wat een onzin, de pruiken zijn een symbool van onderdrukking.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40172688
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een onzin, de pruiken zijn een symbool van onderdrukking.
Zoals het te warm is om een pruik te dragen, is het te warm om ruzie te maken.
(Ik vind overigens wel dat het een vorm van onderdrukking is, als ik tenminste goed begrijp dat het op de vrouw aankomt om de lusten van de man te beteugelen.)

[ Bericht 17% gewijzigd door Apropos op 25-07-2006 17:30:42 ]
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40174327
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
btw

Waarom zijn voor een joodse dienst minimaal 10 mannen nodig? Waarom bidden mannen en vrouwen gescheiden? Waarom dragen orthodoxe joodse vrouwen een pruik?

Zomaar wat vragen die in me opkomen.
Omdat het achterlijke religieuze gebruiken zijn?
pi_40175195
kiddyporn in US deel 3 - raad de leeftijd, the game!

Voortreffelijk Nederlands, Danny. Jij bent klaar voor het nieuwe Europa.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:37:52 #233
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40176326
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:48 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hey, DrW, geloof jij dat onze generatie de Eindtijd mee gaat maken?
Nee, dat doen alleen die gekke fundi's
pi_40176400
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nee, dat doen alleen die gekke fundi's
Geloof je uberhaupt in de eindtijd?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40176468
uhm, volgens mij heb ik een verkeerde handeling uitgevoerd

sorry wolfje, zat ff in een verkeerde tab in het kwadraat
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:59:07 #236
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40177267
Heb je zijn antwoord op mn vraag gewist ofzo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40177351
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nee, dat doen alleen die gekke fundi's
Dat klopt. Geloof je wel dat de Eindtijd gaat gebeuren, en heb je een idee hoe?
pi_40177423
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:10 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat klopt. Geloof je wel dat de Eindtijd gaat gebeuren, en heb je een idee hoe?
Altijd maar weer mijn vragen jatten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40177497
Hoor ik daar een ruis
pi_40177515
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:13 schreef Autodidact het volgende:
Hoor ik daar een ruis
Hoor ik daar een mug?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40177589
Je kunt trouwens ook best fundamentalist zijn zonder aan de Jongste Dag te geloven.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:17:11 #243
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40177607
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:10 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat klopt. Geloof je wel dat de Eindtijd gaat gebeuren, en heb je een idee hoe?
Ja, ik geloof dat wij ooit allemaal ter verantwoording worden geroepen. Ik heb natuurlijk geen idee hoe of wanneer.
pi_40177617
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:16 schreef Apropos het volgende:
Je kunt trouwens ook best fundamentalist zijn zonder aan de Jongste Dag te geloven.
Ga Sylvester Staline vereren joh!
Allah Al Watan Al Malik
pi_40177741
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ga Sylvester Staline vereren joh!
One bad film is a tragedy, a million a statistic.

Overigens een dubieus citaat:

http://listserv.linguistlist.org/cgi-bin/wa?A2=ind0405a&L=ads-l&P=5442
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40178677
Oeh oeh, ook hier dan maar, het is te lachwekkend gewoon
Israël, Libanon/Gaza, oorlog #35

Ik moet een luier om doen van het gieren en brullen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_40178801
Als ik een spin laat zien aan Wolf rent ie al gillend weg volgens mij
Allah Al Watan Al Malik
pi_40181694
Wat maakt Amstel laffe reclames zeg. Vast bedacht door MAXIM-medewerkers.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:26:46 #249
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40181983
quote:
Europa subsidieert toch stamcelonderzoek

di 25/07/06 - Europa wil geld blijven geven voor onderzoek naar stamcellen van embryo's, het zogenoemde stamcelonderzoek. Dat hebben de Europese ministers vannacht beslist.

Europa wil geld blijven geven, maar alleen voor onderzoek naar zogenoemde bestaande stamlijnen.

Er zijn dus heel wat beperkingen opgelegd. Zo mag het geld niet gaan naar onderzoek dat werkt met nieuwe stamlijnen, zoals het klonen van mensen of het wijzigen van genetisch materiaal.

Europa wil ook geen geld geven aan onderzoek dat gericht is op de vernietiging van embryo's.

Ook in de VS verzette president Bush zich vorige week al tegen een liberale wetgeving inzake stamcelonderzoek. "De beslissing van Europa is dubieus en conservatief", zegt professor Paul Devroey (foto) van de VUB.

"Het gevolg is dat het stamcelonderzoek vanuit de VS en Europa zal verschuiven naar Azië. Mensen die zich willen laten behandelen, gaan aan toerisme doen."

Oostenrijk en Polen stemden tegen de nieuwe regeling. Landen die toch nog verder willen gaan in hun onderzoek, kunnen dat, maar niet met Europees geld.
http://www.vrtnieuws.net/(...)derzoek2/index.shtml
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:39:32 #250
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40182423
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oeh oeh, ook hier dan maar, het is te lachwekkend gewoon
Israël, Libanon/Gaza, oorlog #35

Ik moet een luier om doen van het gieren en brullen
Moet ik je zindelijkheid nog verder testen?
pi_40183060
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Moet ik je zindelijkheid nog verder testen?
Oeh, hou op, ik heb bier op
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:00:43 #252
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40183171
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_40184330
Op Ned.1 is een tamelijke goede documentairereeks over het Midden Oosten-conflict (en dat bij de EO!).
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40184566
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:28 schreef Apropos het volgende:
Op Ned.1 is een tamelijke goede documentairereeks over het Midden Oosten-conflict (en dat bij de EO!).
Daar zit bij mij een kinderslot op, EO uitzendingen dus.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_40184654
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Daar zit bij mij een kinderslot op, EO uitzendingen dus.
Ik hoop dat DrW. jou nog even meeneemt voor 'ie naar het Heilig Land reist.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40184697
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:37 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik hoop dat DrW. jou nog even meeneemt voor 'ie naar het Heilig Land reist.
Oeh, ja lijkt me jottum Ben alleen bang dat ik hem niet zie in al die te grote dumpkleding
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:44:17 #257
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40184931
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ja, ik geloof dat wij ooit allemaal ter verantwoording worden geroepen. Ik heb natuurlijk geen idee hoe of wanneer.
Oké, en wat maakt de mensen die wél een datum kunnen prikken en het geheel kunnen visualiseren (totaan belachelijke detaillering) fundamentalist, en iemand die "gewoon" in de Eindtijd geloof niet?
pi_40185025
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:44 schreef Drugshond het volgende:
Greetz, 1,5 dag vrij.
Ik ga me morgen vermaken met pijnstillers en een slaaptablet.
Nog steeds brak ???

Maar ook nog steeds droog?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:49:13 #260
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40185100
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_40185106
Hmm, ik heb me tegoed gedaan aan Courvoisier.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:49:32 #262
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40185117
Autodidact al post gehad.... een mediabox van UPC.
Ik hoorde vandaag 2x de deurbel maar ik lag half te ronken. Had geen zin om open te doen.
Op de deurmat een berichtje van TPGPost met een niet afgeleverd pakket van UPC uit Maarsen.
Wat is dit voor onzin, ik vraag nergens om. Terwijl ze me wel een mediabox door mijn strot proberen te duwen.
Ik kom de meest leuke verhalen tegen op het internet vooral met betrekking tot agressieve marketing.
pi_40185120
quote:
Die's oud.
pi_40185169
Ik weet niks van een mediabox . Maar ik heb alleen mijn eigen post gezien dus het zou best kunnen dat 'ie hier ligt hoor.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:51:07 #265
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40185171
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nog steeds brak ???
Yup, vandaag 2e bezoekje aan de doktor.
Nu ook slaappillen gekregen.
quote:
Maar ook nog steeds droog?
ff rekenen.... 2,5 dagen geloof ik.
pi_40185419
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
Autodidact al post gehad.... een mediabox van UPC.
Ik hoorde vandaag 2x de deurbel maar ik lag half te ronken. Had geen zin om open te doen.
Op de deurmat een berichtje van TPGPost met een niet afgeleverd pakket van UPC uit Maarsen.
Wat is dit voor onzin, ik vraag nergens om. Terwijl ze me wel een mediabox door mijn strot proberen te duwen.
Ik kom de meest leuke verhalen tegen op het internet vooral met betrekking tot agressieve marketing.
Ik heb dat ding ook, best leuk nu Sky Fox Al Jazeraa Hustler Spice BBC 12 3 4 Prime World Heerlijk!!!!!!!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 26 juli 2006 @ 00:21:07 #267
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 26 juli 2006 @ 00:33:31 #268
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:27:51 #269
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40188098
aha, ben dus niet de enige die zo'n mediabox gewoon niet moet hebben . Mooi
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 26 juli 2006 @ 02:36:13 #270
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40189374
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:44 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Oké, en wat maakt de mensen die wél een datum kunnen prikken en het geheel kunnen visualiseren (totaan belachelijke detaillering) fundamentalist, en iemand die "gewoon" in de Eindtijd geloof niet?
Omdat die overtuiging in de regel samengaat met andere ideëen over levensinrichting die fundamentalistisch genoemd kunnen worden. Zoals de overtuiging dat als je Israël (het beloofde land) vervloekt (lees: bekritiseerd) je zelf ook vervloekt bent. De overtuiging dat op zondag "niet werken", ook inhoud dat je jezelf niet mag aankleden of eten voor jezelf klaar mag maken.

Elke generatie komt in een situatie waarin het populair is te denken dat dit de eindtijd is (2de wereldoorlog, koude oorlog, deze situatie in het M-O), terwijl het er nooit van komt. Een rationele gelovige kan niet anders dan te concluderen dat als de Eindtijd daar is, God dit van te voren kenbaar zal maken. Hoe? Dat kan natuurlijk vanalles zijn. Een groot wolkendek dat een kruis vormt, een wonder, etc, etc.
pi_40191435
Goedemorgen!

Wat een zomer ! Jammer dat ik steeds moet werken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 26 juli 2006 @ 08:22:40 #272
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40191631
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40191867
Zo, ik ga naar Eindhoven, en als ik een kleine bebrilde pinda daar bijdehand zie doen dan rijd ik over hem heen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:55:39 #274
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40196816
Warm weer, geen airco en zit thuis te werken. Enfin hoe meer ik post@ fok hoe minder ik gedaan heb vandaag.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40199327
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:00 schreef sigme het volgende:
Wat een zomer ! Jammer dat ik steeds moet werken.
Nou!
pi_40199659
Wat nou?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40199677
Nou, wat een zomer! En jammer dat ook ik moet werken.
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:19:22 #278
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40199719
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:43 schreef -IksRee- het volgende:
Zo, ik ga naar Eindhoven, en als ik een kleine bebrilde pinda daar bijdehand zie doen dan rijd ik over hem heen.
volgens mij ligt ie nu met z'n blote pik op het strand van Baywatch. Althans, ik neem aan dat je RQ bedoelt?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40199920
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef Monidique het volgende:
Nou, wat een zomer! En jammer dat ook ik moet werken.
Kom je mij weer aflossen? 4uur ik vrij - jij beginnen?

Hier heeft de airco de boel nu zover onder controle dat een stabiele 26o is bereikt. En de servers niet meer smelten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40199962
Ja, om vijf uur moet ik beginnen.
pi_40200169
Ik ga zo ook weer verder met werken
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:16:44 #283
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_40201802
En nu eens geen Moslims
I flog my church members
quote:
LAGOS—General Overseer of Christ Praying Assembly (CPA), Ajao Estate, Lagos, the Rev. Emeka Ezeugo King, who was arrested by the police for allegedly setting six members of his church on fire, yesterday denied the allegations against him and attributed the incident to a faulty generating set in his house. He also denied several other allegations against him but agreed that he flogged his worshippers without restraints.
quote:
Rev. King who also spoke on other allegations against him including flogging of members stated further: “I am a preacher. I know that the spirit of witchcraft is against the Almighty God. If somebody is a liar, he is bewitching God. I don’t condone lie. Dr. King does not condone sin. I flog a lot. I have canes. If husband and wife mess up by having misunderstanding, I have to settle them. “But the person that is at fault, I must flog. If the person refuses to be flogged, I will send him out of the church."
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_40204328
quote:
The bill contained several oversight provisions intended to make sure the FBI did not abuse the special terrorism-related powers to search homes and secretly seize papers. The provisions require Justice Department officials to keep closer track of how often the FBI uses the new powers and in what type of situations. Under the law, the administration would have to provide the information to Congress by certain dates.

Bush signed the bill with fanfare at a White House ceremony March 9, calling it ''a piece of legislation that's vital to win the war on terror and to protect the American people." But after the reporters and guests had left, the White House quietly issued a ''signing statement," an official document in which a president lays out his interpretation of a new law.

In the statement, Bush said that he did not consider himself bound to tell Congress how the Patriot Act powers were being used and that, despite the law's requirements, he could withhold the information if he decided that disclosure would ''impair foreign relations, national security, the deliberative process of the executive, or the performance of the executive's constitutional duties."
[ bron ]
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:02:32 #286
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40205232
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:24 schreef sigme het volgende:
Grmbl. Je zit een beetje je menig te herhalen in het zorg voor illegalen toipic. Is je postcount nog niet hoog genoeg?

Alleen ik mag mijn mening herhaaldelijk posten. Herhaling is de kracht van de boodschap.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40205318
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:02 schreef Napalm het volgende:

[..]

Grmbl. Je zit een beetje je menig te herhalen in het zorg voor illegalen toipic. Is je postcount nog niet hoog genoeg?

Alleen ik mag mijn mening herhaaldelijk posten. Herhaling is de kracht van de boodschap.
Propaganda voor Beginners in vijf bondige punten.



Maar ik hou ermee op voor vandaag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40205516
Nou, ik ga zo maar, .
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:11:08 #289
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40205557
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Propaganda voor Beginners in vijf bondige punten.



Maar ik hou ermee op voor vandaag.
'Dat is niet waar. U daarentegen bent een pedofiel!
'Het is op dit moment dus zo in Nederland geregeld dat heroïnesmokkelaars vrij spel krijgen, en dat bejaarden die de eendjes gaat voeren en hun zakje netjes weggooien meteen een vette boete krijgen

Wat een mooi topic!
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40208031
irak is weer als vanouds een vijand van Israel, althans volgens di overzicht van vrienden en vijanden in het Midden-Oosten http://www.slate.com/features/2006mideast/middleeast.html
pi_40210421
Heeft GeenStijl de ''thermeaumeter'' al bedacht?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40210473
Zojuist heb ik kritiek geuit op Israël. Begeef ik me nu op een hellend vlak?
pi_40210581
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:44 schreef MrX1982 het volgende:
Zojuist heb ik kritiek geuit op Israël. Begeef ik me nu op een hellend vlak?
Word jij nu ook al zo'n trutje?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40210617
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:48 schreef Apropos het volgende:
Word jij nu ook al zo'n trutje?
Misschien een zonnesteek.
pi_40210632
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Misschien een zonnesteek.
Zeer gevaarlijk wanneer men zich op een hellend vlak bevindt.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:56:30 #296
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40210828
Ik heb zojuist een rijstgerecht met een behoorlijke hoeveelheid sambal gegeten. En dat smaakte vrij goed.
pi_40210830
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:50 schreef Apropos het volgende:
Zeer gevaarlijk wanneer men zich op een hellend vlak bevindt.
Het enige letterlijke hellende vlak hier in de buurt is de dijk en daar sta ik niet. So far so good
pi_40211460
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het enige letterlijke hellende vlak hier in de buurt is de dijk en daar sta ik niet. So far so good
Wat heb jij eigenlijk voor accent?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40211491
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik heb zojuist een rijstgerecht met een behoorlijke hoeveelheid sambal gegeten. En dat smaakte vrij goed.
Jij bent klaar voor de strijd.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40211507
Weet je wat Napalm in zo'n geval doet?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40211513
.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')