Ja sorry, die moest ik even inkoppen. Nee, ze is normaliter altijd zo kritisch jegens de gasten aan tafel. Dit keer was van Baalen te gast, en er werd geen 1 kritische vraag gesteld. (terwijl ik dus anders gewend ben). Ik vond het toevallig dat ze zo plotsklaps totaal niet kritisch was (jegens een VVDér notabene). In mijn achterhoofd dacht ik dat ze zich wellicht verbonden zou voelen met de Joodse staat. (Aangezien het daarover ging).quote:Op zondag 23 juli 2006 22:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ja. Touché. Ik lig in mijn graf. Zwart, mijn ogen, van walging. Maar ik denk toch niet dat dit voldoende is.
Omdat ruim 30% van de jonge Nederlanders dat ook doet.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef -IksRee- het volgende:
Zeg Mutant. Waarom wonen Marokkanen van 26 nog bij hun ouders?
70% dus niet. Volgens mij woont zo'n beetje 99% van de (ongetrouwde) Marokkanen van 25+ nog bij pa en ma.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ruim 30% van de jonge Nederlanders dat ook doet.
Bron?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ruim 30% van de jonge Nederlanders dat ook doet.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
70% dus niet. Volgens mij woont zo'n beetje 99% van de (ongetrouwde) Marokkanen van 25+ nog bij pa en ma.
Algemene kennis NH. Netzoals bij jouw je algemene kennis is dat moslims terroristen zijn.quote:
Maar niet alle terroristen zijn Moslim.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Algemene kennis NH. Netzoals bij jouw je algemene kennis is dat moslims terroristen zijn.
Hoezo zou je dat zo graag willen weten dan. Hoeveel % van de allochtone bejaarden zitten in bejaardentehuizen. Koppel dat eens aan dit cijferquote:
Er heeft trouwens iemand een hoop werk gehad aan het wegretoucheren van al die mensen op de fotos.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:41 schreef -IksRee- het volgende:
Op Google Earth is voor ons bedrijf mijn auto duidelijk herkenbaar
Ja, dat was een beetje lullig.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef Harry_Sack het volgende:
het zijn weer dolle dwaze dagen zeker, Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
Thabit geband..
He, het was slechts een vraag hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat zo graag willen weten dan. Hoeveel % van de allochtone bejaarden zitten in bejaardentehuizen. Koppel dat eens aan dit cijfer.
Waarom is het bij mij altijd anders dan. Verschillen Marokkanen zo erg per regioquote:Op zondag 23 juli 2006 22:48 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
He, het was slechts een vraag hoor.
Ik ken aardig wat Marokkanen en echt geen 1 van die gasten gaat op kamers/op zichzelf wonen ook al zijn ze 30+. Allemaal geregeld huwelijk en dan pas huis uit.
Strange.
was war passiert, David?quote:
Hij schijnt vele onsmakelijke afbeeldingen - meest priapisch - te hebben getoond.quote:
En jij vond natuurlijk dat de Deense kranten te ver waren gegaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef gelly het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat het dezelfde malloten met een Israelische usericon zijn als destijds met een Deense.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |