Oeh, hou op, ik heb bier opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Moet ik je zindelijkheid nog verder testen?
Daar zit bij mij een kinderslot op, EO uitzendingen dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:28 schreef Apropos het volgende:
Op Ned.1 is een tamelijke goede documentairereeks over het Midden Oosten-conflict (en dat bij de EO!).
Ik hoop dat DrW. jou nog even meeneemt voor 'ie naar het Heilig Land reist.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar zit bij mij een kinderslot op, EO uitzendingen dus.
Oeh, ja lijkt me jottumquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik hoop dat DrW. jou nog even meeneemt voor 'ie naar het Heilig Land reist.
Oké, en wat maakt de mensen die wél een datum kunnen prikken en het geheel kunnen visualiseren (totaan belachelijke detaillering) fundamentalist, en iemand die "gewoon" in de Eindtijd geloof niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat wij ooit allemaal ter verantwoording worden geroepen. Ik heb natuurlijk geen idee hoe of wanneer.
Nog steeds brakquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:44 schreef Drugshond het volgende:
Greetz, 1,5 dag vrij.
Ik ga me morgen vermaken met pijnstillers en een slaaptablet.
Die's oud.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:49 schreef Glasnosteraar het volgende:
George Bush singing "Sunday Bloody Sunday"
![]()
Yup, vandaag 2e bezoekje aan de doktor.quote:
ff rekenen.... 2,5 dagen geloof ik.quote:Maar ook nog steeds droog?![]()
Ik heb dat ding ook, best leuk nuquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
Autodidact al post gehad.... een mediabox van UPC.
Ik hoorde vandaag 2x de deurbel maar ik lag half te ronken. Had geen zin om open te doen.
Op de deurmat een berichtje van TPGPost met een niet afgeleverd pakket van UPC uit Maarsen.
Wat is dit voor onzin, ik vraag nergens om. Terwijl ze me wel een mediabox door mijn strot proberen te duwen.
Ik kom de meest leuke verhalen tegen op het internet vooral met betrekking tot agressieve marketing.
Omdat die overtuiging in de regel samengaat met andere ideëen over levensinrichting die fundamentalistisch genoemd kunnen worden. Zoals de overtuiging dat als je Israël (het beloofde land) vervloekt (lees: bekritiseerd) je zelf ook vervloekt bent. De overtuiging dat op zondag "niet werken", ook inhoud dat je jezelf niet mag aankleden of eten voor jezelf klaar mag maken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Oké, en wat maakt de mensen die wél een datum kunnen prikken en het geheel kunnen visualiseren (totaan belachelijke detaillering) fundamentalist, en iemand die "gewoon" in de Eindtijd geloof niet?
Nou!quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:00 schreef sigme het volgende:
Wat een zomer! Jammer dat ik steeds moet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |