Dat alles wat ik vertelde?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:41 schreef sigme het volgende:
Wat maakt voor mij niet uit?
Ik ben je even kwijt. Maakt niet uit, ik ga ervandoor. Als het belangrijk is hoor ik het wel, en anders spreek ik je (en de rest) laterquote:
Ja maar die islamitische vrouwen die die bierblikjes op hun hoofdkrijgen ervaeren het natuurlijk wel als gevaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef Monidique het volgende:
Ik ervaar mensen die "Melkert Moordenaar!" schreeuwen op het Binnenhof en al krijsend dat ze zich moeten aanpassen in een dronken bui bierblikjes gooien naar islamitische vrouwen geen gevaar. Komisch eerder.
Ik jou ook vanwege jouw denkbeelden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ervaar hem dan ook als een bedreiging
Dat heb ik nou mensen die 20+ zijn, nog nooit een vriendinnetje hebben gehad en bij mamma wonen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef Monidique het volgende:
Ik ervaar mensen die "Melkert Moordenaar!" schreeuwen op het Binnenhof en al krijsend dat ze zich moeten aanpassen in een dronken bui bierblikjes gooien naar islamitische vrouwen geen gevaar. Komisch eerder.
Ach ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat heb ik nou mensen die 20+ zijn, nog nooit een vriendinnetje hebben gehad en bij mamma wonen.
Dat is geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik jou ook vanwege jouw denkbeelden.
Dat is tenminste een beetje variatie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:48 schreef -IksRee- het volgende:
Het was trouwens "Kok, moordenaar".
Dat weet ik. We zullen dan ook nooit vrienden kunnen zijn.quote:
Nee, dat your either with us or against us geval helpt niet bij mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:49 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat weet ik. We zullen dan ook nooit vrienden kunnen zijn.
Tenzij je eeuwenoude dogma eens laat varen en gewoon als een normaal mens logisch na gaat denken.
Je denkt te weten wat de Islamitische wereld doormaakt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:50 schreef -IksRee- het volgende:
Is dat wat de islamitische wereld nu doormaakt, dat hangen naar fundamentalisme en terug in de tijd willen gaan qua levensstijl, eigenlijk niet een beetje vergelijkbaar met wat in Europa gebeurde tijdens de middeleeuwen?
Man, dat is de basis van wat je aanhangt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat your either with us or against us geval helpt niet bij mij.
En dat zeg jij?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Man, dat is de basis van wat je aanhangt.
Geef jij dan eens antwoord.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vraag jij ook elke keer aan mensen hoe je naar je plaatselijke supermarkt moet lopen?![]()
Wat een onzin, de pruiken zijn een symbool van onderdrukking.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:19 schreef Apropos het volgende:
Die pruiken bevorderen ingetogenheid (kuisheid), geloof ik. Voor de rest weet ik het niet. Maar de antwoorden zijn vast te vinden op plaatsen waar meer dan nul joden zijn.
Zoals het te warm is om een pruik te dragen, is het te warm om ruzie te maken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een onzin, de pruiken zijn een symbool van onderdrukking.
Omdat het achterlijke religieuze gebruiken zijn?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
btw
Waarom zijn voor een joodse dienst minimaal 10 mannen nodig? Waarom bidden mannen en vrouwen gescheiden? Waarom dragen orthodoxe joodse vrouwen een pruik?
Zomaar wat vragen die in me opkomen.
Nee, dat doen alleen die gekke fundi'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hey, DrW, geloof jij dat onze generatie de Eindtijd mee gaat maken?
Geloof je uberhaupt in de eindtijd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, dat doen alleen die gekke fundi's
Dat klopt. Geloof je wel dat de Eindtijd gaat gebeuren, en heb je een idee hoe?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, dat doen alleen die gekke fundi's
Altijd maar weer mijn vragen jatten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat klopt. Geloof je wel dat de Eindtijd gaat gebeuren, en heb je een idee hoe?
Ja, ik geloof dat wij ooit allemaal ter verantwoording worden geroepen. Ik heb natuurlijk geen idee hoe of wanneer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat klopt. Geloof je wel dat de Eindtijd gaat gebeuren, en heb je een idee hoe?
Ga Sylvester Staline vereren joh!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:16 schreef Apropos het volgende:
Je kunt trouwens ook best fundamentalist zijn zonder aan de Jongste Dag te geloven.
One bad film is a tragedy, a million a statistic.quote:
http://www.vrtnieuws.net/(...)derzoek2/index.shtmlquote:Europa subsidieert toch stamcelonderzoek
di 25/07/06 - Europa wil geld blijven geven voor onderzoek naar stamcellen van embryo's, het zogenoemde stamcelonderzoek. Dat hebben de Europese ministers vannacht beslist.
Europa wil geld blijven geven, maar alleen voor onderzoek naar zogenoemde bestaande stamlijnen.
Er zijn dus heel wat beperkingen opgelegd. Zo mag het geld niet gaan naar onderzoek dat werkt met nieuwe stamlijnen, zoals het klonen van mensen of het wijzigen van genetisch materiaal.
Europa wil ook geen geld geven aan onderzoek dat gericht is op de vernietiging van embryo's.
Ook in de VS verzette president Bush zich vorige week al tegen een liberale wetgeving inzake stamcelonderzoek. "De beslissing van Europa is dubieus en conservatief", zegt professor Paul Devroey (foto) van de VUB.
"Het gevolg is dat het stamcelonderzoek vanuit de VS en Europa zal verschuiven naar Azië. Mensen die zich willen laten behandelen, gaan aan toerisme doen."
Oostenrijk en Polen stemden tegen de nieuwe regeling. Landen die toch nog verder willen gaan in hun onderzoek, kunnen dat, maar niet met Europees geld.
Moet ik je zindelijkheid nog verder testen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oeh oeh, ook hier dan maar, het is te lachwekkend gewoon
Israël, Libanon/Gaza, oorlog #35
Ik moet een luier om doen van het gieren en brullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |