Tja, het doel van deze tweede golfoorlog was WMD vinden en uitschakelen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:16 schreef Monidique het volgende:
Het doel was natuurlijk Koeweit bevrijden.
Nee, dat was het niet. Maar het échte, officiële, officieuze doel, in woord en daad, in '91 was Koeweit te bevrijden van de Iraakse bezetters.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, het doel van deze tweede golfoorlog was WMD vinden en uitschakelen.
Tja dan moet je de Sjieten niet gaan oproepen te rellen in Irak en hen klaar maken voor een "bevrijding" als je van te voren weet dat dat je enige officiele doel in woord en daad is .quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Maar het échte, officiële, officieuze doel, in woord en daad, in '91 was Koeweit te bevrijden van de Iraakse bezetters.
Dat was het doel niet, het doel was de bevrijding van Kuwait.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ze zijn verantwoordelijk als ze al van te voren wisten dat Saddam er niet uigekickt zou worden.
Nou nee hoor, die Legionairs gingen veel harder dan de rest en moesten stoppen omdat het te goed ging. Doel was Iraq verdrijven uit Kuwait en tegelijkertijd een militair klappie te geven.quote:Als ze niet wisten dat de Amerikanen halverwege zouden stoppen, zijn ze niet verantwoordelijk.
Nee, dat hadden ze ook niet moeten doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja dan moet je de Sjieten niet gaan oproepen te rellen in Irak en hen klaar maken voor een "bevrijding" als je van te voren weet dat dat je enige officiele doel in woord en daad is .
Ze hadden ze niet moeten laten zitten maar funden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef Monidique het volgende:
Nee, dat hadden ze ook niet moeten doen.
Niet funden en niet trainen, want dan krijg je 10 jaar erna aanslagen op je eigen land. (OBL) Gewoon zelf doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef Recovering het volgende:
[..]
Ze hadden ze niet moeten laten zitten maar funden.
Of dat, of niet moeten suggereren dat ze geholpen zouden worden en dan later de helikopters van Saddam hun gang laten gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef Recovering het volgende:
[..]
Ze hadden ze niet moeten laten zitten maar funden.
Ja, en dan had je weer op het museumplein staan demonsteren tegen het Amerikaanse imperialisme en waar bemoeien ze zich wel niet mee bla blaquote:
Die op het museumplein krijgen geen gifgasgranaat op hun hoofd van hun dictator.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:29 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja, en dan had je weer op het museumplein staan demonsteren tegen het Amerikaanse imperialisme en waar bemoeien ze zich wel niet mee bla bla
Ik denk het wel. Alsof er geen demonstraties tijdens de 1e Golfoorlog waren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat dat in dat geval niet had plaatsgevonden. Een grote coalitie, veel troepen, een welwillendere Iraakse en Arabische bevolking en een oorlog begonnen door de massamoordenaar Saddam Hoessein. Ik denk dat er weinig demonstraties zouden zijn en dat er dan geen burgeroorlog zou zijn uitgebroken in Irak.
Ik geloof niet dat je begrijpt wat ik wilde zeggenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die op het museumplein krijgen geen gifgasgranaat op hun hoofd van hun dictator.
Precies, kapitale fout geweest om destijds niet door te zetten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat dat in dat geval niet had plaatsgevonden. Een grote coalitie, veel troepen, een welwillendere Iraakse en Arabische bevolking en een oorlog begonnen door de massamoordenaar Saddam Hoessein. Ik denk dat er weinig demonstraties zouden zijn en dat er dan geen burgeroorlog zou zijn uitgebroken in Irak.
Tuurlijk wel, maar de weerstand tegen de oorlog van nu is veel groter dan tegen die van toen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef -IksRee- het volgende:
Ik denk het wel. Alsof er geen demonstraties tijdens de 1e Golfoorlog waren.
Tenzij het zou leiden tot een oorlog tussen Iran en Amerika, ik zeg maar wat, dan had men het tegenovergestelde beweerd. Je weet niet wat er zou gebeuren als wat niet gebeurd is gebeurde.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Recovering het volgende:
[..]
Precies, kapitale fout geweest om destijds niet door te zetten.
Was het vast niet zo'n bende geworden als nu.
Ja, zit wat in maar vergeet niet dat alle golfstaten (behalve Iran) en SA die actie financieel en logistiek hebben gesteund. Zou Iran dat doen? Mét een giga legermacht van de tegenpartij in de buurtuinen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Monidique het volgende:
Tenzij het zou leiden tot een oorlog tussen Iran en Amerika, ik zeg maar wat, dan had men het tegenovergestelde beweerd. Je weet niet wat er zou gebeuren als wat niet gebeurd is gebeurde.
Jawel, maar ik zeg dat die gasten op het museumplein nergens bang voor hoeven te zijn en dus niet weten waar ze eigenlijk tegen demonstreren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je begrijpt wat ik wilde zeggen
Het is zo heet als AIDS.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef Monidique het volgende:
Ja, doei.
Holy crap.quote:Watching the waters : People watch flood water rushing out the Hoa Binh power dam on Da river in the northern province of Hoa Binh.
quote:
Met zulke verdedigers heb je geen aanvallers meer nodig.quote:Een militante Indonesische moslimorganisatie, het Islamitische Verdedigersfront (FPI), heeft aangifte gedaan tegen Miss Indonesië wegens het beledigen van de waardigheid van de Indonesische vrouwen. Dit heeft een advocaat van het FPI dinsdag laten weten.
Het FPI is er verbolgen over dat Miss Indonesië - bij de burgerlijke stand Nadine Chandrawinata -zondag in bikini heeft meegedaan aan de Miss Universe-verkiezing in Los Angeles. Volgens de advocaat van FPI kan Miss Indonesië tot zes jaar cel krijgen voor haar veronderstelde vergrijp.
gelukkig hebben ze allemaal gekeken of het wel waar wasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Met zulke verdedigers heb je geen aanvallers meer nodig.
Dat doet me denken aan deze, welliswaar van vorig jaar maar daarom niet minder grappig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef sigme het volgende:
Ah, weer een zegening der religie en de islam in het bijzonder. Fijn toch dat dat soort mensen er zijn. Het is wachten op KB die dit gaat verdedigen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Het voetbalfatwa bestaat uit de volgende 15 regels:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef Recovering het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan deze, welliswaar van vorig jaar maar daarom niet minder grappig.
Wel vervelend voor dat meisje natuurlijk. Ik hoop dat er verder niks gebeurt.
Wat zou er gaan gebeuren met Miss Egypt en Miss Malaysia?..
Hij is fijn hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:25 schreef -IksRee- het volgende:
Het voetbalfatwa bestaat uit de volgende 15 regels:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:01 schreef Longmen het volgende:
Net zoiets als de gemiddelde VVD-er doet?![]()
Ja hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
Tja Sigme, je ziet wat je nu hebt aangericht. Je weet dat elk bericht aangepakt wordt om te haten, of had je dat nog niet door.
Omdat hij vindt dat ze gelijk hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zou KB de (wan)daden van een of andere Islamitische bevrijdersfront 3000 km hier vandaan moeten verdedigen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
om te haten
Jij bepaalt eventjes aan de hand van je internet-kennis wat mijn religie wel of niet over ander mensen bepaaltquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal wat van iemand die een religie aanhangt die iedereen die die religie niet volgt eeuwig branden in het hellevuur toedicht en als minderwaardig beschouwt
Ontken jij nu dat jouw religie mij, als ongelovige, eeuwige verdoemenis en het zijn van een minderwaardige ongelovige toedicht?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bepaalt eventjes aan de hand van je internet-kennis wat mijn religie wel of niet over ander mensen bepaalt![]()
Ik ontken zeker dat het ongelovigen per defenitie de eeuwige verdoemenis toedicht. Net zoals het wel of niet bepalen of iemand minderwaardig is, niet aan een moslim is om te bepalden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:32 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ontken jij nu dat jouw religie mij, als ongelovige, eeuwige verdoemenis en het zijn van een minderwaardige ongelovige toedicht?
Goed: ik verwerp de islam. Ik ben op de hoogte van het bestaan ervan en ik verwerp het.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ontken zeker dat het ongelovigen per defenitie de eeuwige verdoemenis toedicht. Net zoals het wel of niet bepalen of iemand minderwaardig is, niet aan een moslim is om te bepalden.
Je lot wordt pas bezegeld aan het einde van je periode. Ik zal nooit kunnen zeggen wat je lot is, omdat ik niet weet wat je in je leven hebt gedaan of zal doen, en ook al zou ik dat weten, dan is het niet aan mij om te oordelen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Goed: ik verwerp de islam. Ik ben op de hoogte van het bestaan ervan en ik verwerp het.
Nu: wat is mijn lot nu volgens jouw religie?
Weet je Mutant, wat ik écht niet doe? Zulke berichten niet vermelden omdat het koren op de molen van de X-Rays is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
Tja Sigme, je ziet wat je nu hebt aangericht. Je weet dat elk bericht aangepakt wordt om te haten, of had je dat nog niet door.
Oh zeker, maar mensen als X-Ray zijn gevaarlijk voor de gezondheid voor de moslims. Ik ervaar hem dan ook als een bedreiging, net als extremistische moslims dat ook zijn overigens. Voor jou zal het geen drol uitmaken natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet je Mutant, wat ik écht niet doe? Zulke berichten niet vermelden omdat het koren op de molen van de X-Rays is.
Natuurlijk geeft het een vertekend beeld om al dit soort gekkigheden te belichten. Niettemin vertekenen dezelfde berichten óók het beeld van normale moslims in Indonesië. Die gaan dan bijvoorbeeld denken dat je als vrome moslim niet in badpak mag, of iets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |