abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40166278

Bush ontrafelt plannen over preventieve aanval op LEGOland

Die soldaat dan ook met zonnebril, typisch een Amerikaan .

[ Bericht 17% gewijzigd door pberends op 25-07-2006 14:21:30 ]
pi_40166730
quote:
Watching the waters : People watch flood water rushing out the Hoa Binh power dam on Da river in the northern province of Hoa Binh.
Holy crap.
pi_40166747
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:18 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
[..]

Holy crap.

Patty Brard laat goedkope klysma in China uitvoeren
pi_40167457
quote:
Een militante Indonesische moslimorganisatie, het Islamitische Verdedigersfront (FPI), heeft aangifte gedaan tegen Miss Indonesië wegens het beledigen van de waardigheid van de Indonesische vrouwen. Dit heeft een advocaat van het FPI dinsdag laten weten.

Het FPI is er verbolgen over dat Miss Indonesië - bij de burgerlijke stand Nadine Chandrawinata -zondag in bikini heeft meegedaan aan de Miss Universe-verkiezing in Los Angeles. Volgens de advocaat van FPI kan Miss Indonesië tot zes jaar cel krijgen voor haar veronderstelde vergrijp.
Met zulke verdedigers heb je geen aanvallers meer nodig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:11:21 #180
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40168340
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef sigme het volgende:

[..]

gelukkig hebben ze allemaal gekeken of het wel waar was
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40168499
quote:
Dat doet me denken aan deze, welliswaar van vorig jaar maar daarom niet minder grappig.

Wel vervelend voor dat meisje natuurlijk. Ik hoop dat er verder niks gebeurt.
Wat zou er gaan gebeuren met Miss Egypt en Miss Malaysia?..
Beiroet: de gekste!
pi_40168689
quote:

[..]

Ah, weer een zegening der religie en de islam in het bijzonder. Fijn toch dat dat soort mensen er zijn. Het is wachten op KB die dit gaat verdedigen.
pi_40168778
Waarom zou KB de (wan)daden van een of andere Islamitische bevrijdersfront 3000 km hier vandaan moeten verdedigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40168821
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef Recovering het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan deze, welliswaar van vorig jaar maar daarom niet minder grappig.

Wel vervelend voor dat meisje natuurlijk. Ik hoop dat er verder niks gebeurt.
Wat zou er gaan gebeuren met Miss Egypt en Miss Malaysia?..
Het voetbalfatwa bestaat uit de volgende 15 regels:

1. Speel geen voetbal als vier lijnen om het veld getrokken zijn. Dit is de manier van de ongelovigen; internationale voetbalreglementen schrijven voor deze lijnen te trekken alvorens te spelen.

2. Men zal niet de terminologie van ongelovigen en polytheïsten gebruiken, zoals: hands, penalty, corner, goal en buitenspel. Degene die deze termen bezigt moet gestraft en gediskwalificeerd worden, en publiekelijk te verstaan worden gegeven: U lijkt op de ongelovigen en polytheïsten en dit is verboden.

3. Als een van u ten val komt tijdens het spel en zijn hand of voet breekt, of als de bal zijn hand raakt, zal hij geen ‘hands’ zeggen en stoppen vanwege zijn blessure. Degene die de verwonding heeft veroorzaakt zal geen gele of rode kaart krijgen. De zaak zal beoordeeld worden volgens de islamitische wet.

4. Gebruik niet het aantal spelers dat is vastgesteld door ongelovigen, joden of christenen, vooral in het duivelse Amerika. Met andere woorden, er zullen geen 11 spelers samen spelen. Maak er een groter of kleiner aantal van.

5. Speel in uw normale kleding, of in uw pyjama, maar niet in kleurige korte broeken en genummerde shirts. Korte broeken en shirts zijn geen geschikte kleding voor moslims. Het is de kleding van de ongelovigen en van het Westen, en daarom moet u erop letten dat u ze niet draagt.

6. Als u aan bovenstaande regels heeft voldaan, moet u het gehele spel spelen met de intentie uw fysieke fitheid te verbeteren om de Jihad voor Allah te vechten en voorbereid te zijn als u nodig bent voor de heilige oorlog. Men mag geen tijd verspillen aan een valse overwinning.

7. Speel niet 45 minuten, zoals gebruikelijk is bij joden, christenen en in alle ongelovige en atheïstische landen. Dit is ook de tijdsduur die aanvaard is door de voetbalclubs van degene die zijn afgeweken van het rechte pad. U moet anders zijn dan de ongelovigen, afwijken van hun weg en hen niet imiteren.

8. Speel niet in 2 helften, maar in 1 of in 3 delen, om anders te zijn dan de zondaars en rebellen, de ongelovigen en de polytheïsten.

9. Als er geen winnaar is of geen doelpunt gescoord is, verspil dan geen tijd aan verlenging of penalty’s, maar verlaat het veld onmiddellijk. Een dergelijk overwinning is een imitatie van de ongelovigen en internationale voetbalregels.

10. Benoem niet iemand die de spelers in de gaten houdt en ‘scheidsrechter’ genoemd wordt, omdat na afschaffing van de internationale regels, ‘hands’, ‘penalty’, ‘corner’ enz., er geen noodzaak voor zijn aanwezigheid meer is. Bovendien is zijn aanwezigheid een imitatie van de ongelovigen, joden en christenen, en neerkomt op overname van de internationale voetbalregels.

11. Tijdens het spel is het verboden voor groepen jongeren om zich te verzamelen en de wedstrijd te bekijken, omdat u speelt voor de sport en fysieke fitheid. Waarom zouden zij dan naar u moeten kijken? U moet hen laten meedoen om hun fysieke fitheid te verbeteren en hen voor te bereiden voor de jihad. Anders moet u tegen hen zeggen: Ga en propageer de islam en bestrijdt morele corruptie op de markten en in de pers, en laat ons met rust zodat wij onze fysieke fitheid kunnen verbeteren.

12. Als u klaar bent met spelen, let erop dat u niet praat over het spel, en dat u niet zegt: “wij spelen beter dan de tegenstander” of “die en die zijn goede spelers” etc. U dient te spreken over hun lichaam, kracht en spieren, en over het feit dat u speelt als training om te vluchten, aan te vallen en terug te trekken in de jihad voor Allah.

13. Als u scoort en wegrent zodat uw makkers achter u aan rennen om u te omhelzen, zoals spelers in Amerika en Frankrijk doen, dient u hen in hun gezicht te spugen en te straffen, want wat hebben plezier, omhelzingen en kussen te maken met sport?

14. U dient doelen die opgebouwd zijn uit 3 balken te vervangen door 2 balken. De horizontale balk is van ongelovigen. Hiermee schendt u de despotische internationale voetbalreglementen.

15. Zet geen reservespelers in. Dit is een gebruik van de ongelovigen in Amerika en elders.

pi_40168865
Tja Sigme, je ziet wat je nu hebt aangericht. Je weet dat elk bericht aangepakt wordt om te haten, of had je dat nog niet door.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40168886
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:25 schreef -IksRee- het volgende:
Het voetbalfatwa bestaat uit de volgende 15 regels:

Hij is fijn hè?
pi_40168898
High-societyleven met verzonnen titel
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:01 schreef Longmen het volgende:
Net zoiets als de gemiddelde VVD-er doet?
.
pi_40168931
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
Tja Sigme, je ziet wat je nu hebt aangericht. Je weet dat elk bericht aangepakt wordt om te haten, of had je dat nog niet door.
Ja hoor.
pi_40168941
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zou KB de (wan)daden van een of andere Islamitische bevrijdersfront 3000 km hier vandaan moeten verdedigen.
Omdat hij vindt dat ze gelijk hebben.
pi_40168954
quote:
om te haten

Dat vind ik nogal wat van iemand die een religie aanhangt die iedereen die die religie niet volgt eeuwig branden in het hellevuur toedicht en als minderwaardig beschouwt
pi_40168972
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:28 schreef Recovering het volgende:

[..]

Ja hoor.
Niet dan
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169004
Ja, en nep, als ik het wel heb.
pi_40169044
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal wat van iemand die een religie aanhangt die iedereen die die religie niet volgt eeuwig branden in het hellevuur toedicht en als minderwaardig beschouwt
Jij bepaalt eventjes aan de hand van je internet-kennis wat mijn religie wel of niet over ander mensen bepaalt Zegt de persoon die religieuzen als dommen beschouwt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169073
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij bepaalt eventjes aan de hand van je internet-kennis wat mijn religie wel of niet over ander mensen bepaalt
Ontken jij nu dat jouw religie mij, als ongelovige, eeuwige verdoemenis en het zijn van een minderwaardige ongelovige toedicht?
pi_40169136
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:32 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ontken jij nu dat jouw religie mij, als ongelovige, eeuwige verdoemenis en het zijn van een minderwaardige ongelovige toedicht?
Ik ontken zeker dat het ongelovigen per defenitie de eeuwige verdoemenis toedicht. Net zoals het wel of niet bepalen of iemand minderwaardig is, niet aan een moslim is om te bepalden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169173
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ontken zeker dat het ongelovigen per defenitie de eeuwige verdoemenis toedicht. Net zoals het wel of niet bepalen of iemand minderwaardig is, niet aan een moslim is om te bepalden.
Goed: ik verwerp de islam. Ik ben op de hoogte van het bestaan ervan en ik verwerp het.
Nu: wat is mijn lot nu volgens jouw religie?
pi_40169206
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Goed: ik verwerp de islam. Ik ben op de hoogte van het bestaan ervan en ik verwerp het.
Nu: wat is mijn lot nu volgens jouw religie?
Je lot wordt pas bezegeld aan het einde van je periode. Ik zal nooit kunnen zeggen wat je lot is, omdat ik niet weet wat je in je leven hebt gedaan of zal doen, en ook al zou ik dat weten, dan is het niet aan mij om te oordelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169246
* Mutant01 is playing Basshunter - Boten Anna
Allah Al Watan Al Malik
pi_40169275
quote:
Weet je Mutant, wat ik écht niet doe? Zulke berichten niet vermelden omdat het koren op de molen van de X-Rays is.

Natuurlijk geeft het een vertekend beeld om al dit soort gekkigheden te belichten. Niettemin vertekenen dezelfde berichten óók het beeld van normale moslims in Indonesië. Die gaan dan bijvoorbeeld denken dat je als vrome moslim niet in badpak mag, of iets dergelijks.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40169343
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Weet je Mutant, wat ik écht niet doe? Zulke berichten niet vermelden omdat het koren op de molen van de X-Rays is.

Natuurlijk geeft het een vertekend beeld om al dit soort gekkigheden te belichten. Niettemin vertekenen dezelfde berichten óók het beeld van normale moslims in Indonesië. Die gaan dan bijvoorbeeld denken dat je als vrome moslim niet in badpak mag, of iets dergelijks.
Oh zeker, maar mensen als X-Ray zijn gevaarlijk voor de gezondheid voor de moslims. Ik ervaar hem dan ook als een bedreiging, net als extremistische moslims dat ook zijn overigens. Voor jou zal het geen drol uitmaken natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')