Oeh, hou op, ik heb bier opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Moet ik je zindelijkheid nog verder testen?
Daar zit bij mij een kinderslot op, EO uitzendingen dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:28 schreef Apropos het volgende:
Op Ned.1 is een tamelijke goede documentairereeks over het Midden Oosten-conflict (en dat bij de EO!).
Ik hoop dat DrW. jou nog even meeneemt voor 'ie naar het Heilig Land reist.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar zit bij mij een kinderslot op, EO uitzendingen dus.
Oeh, ja lijkt me jottumquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik hoop dat DrW. jou nog even meeneemt voor 'ie naar het Heilig Land reist.
Oké, en wat maakt de mensen die wél een datum kunnen prikken en het geheel kunnen visualiseren (totaan belachelijke detaillering) fundamentalist, en iemand die "gewoon" in de Eindtijd geloof niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat wij ooit allemaal ter verantwoording worden geroepen. Ik heb natuurlijk geen idee hoe of wanneer.
Nog steeds brakquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:44 schreef Drugshond het volgende:
Greetz, 1,5 dag vrij.
Ik ga me morgen vermaken met pijnstillers en een slaaptablet.
Die's oud.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:49 schreef Glasnosteraar het volgende:
George Bush singing "Sunday Bloody Sunday"
![]()
Yup, vandaag 2e bezoekje aan de doktor.quote:
ff rekenen.... 2,5 dagen geloof ik.quote:Maar ook nog steeds droog?![]()
Ik heb dat ding ook, best leuk nuquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
Autodidact al post gehad.... een mediabox van UPC.
Ik hoorde vandaag 2x de deurbel maar ik lag half te ronken. Had geen zin om open te doen.
Op de deurmat een berichtje van TPGPost met een niet afgeleverd pakket van UPC uit Maarsen.
Wat is dit voor onzin, ik vraag nergens om. Terwijl ze me wel een mediabox door mijn strot proberen te duwen.
Ik kom de meest leuke verhalen tegen op het internet vooral met betrekking tot agressieve marketing.
Omdat die overtuiging in de regel samengaat met andere ideëen over levensinrichting die fundamentalistisch genoemd kunnen worden. Zoals de overtuiging dat als je Israël (het beloofde land) vervloekt (lees: bekritiseerd) je zelf ook vervloekt bent. De overtuiging dat op zondag "niet werken", ook inhoud dat je jezelf niet mag aankleden of eten voor jezelf klaar mag maken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Oké, en wat maakt de mensen die wél een datum kunnen prikken en het geheel kunnen visualiseren (totaan belachelijke detaillering) fundamentalist, en iemand die "gewoon" in de Eindtijd geloof niet?
Nou!quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:00 schreef sigme het volgende:
Wat een zomer! Jammer dat ik steeds moet werken.
volgens mij ligt ie nu met z'n blote pik op het strand van Baywatch. Althans, ik neem aan dat je RQ bedoelt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:43 schreef -IksRee- het volgende:
Zo, ik ga naar Eindhoven, en als ik een kleine bebrilde pinda daar bijdehand zie doen dan rijd ik over hem heen.
Kom je mij weer aflossen? 4uur ik vrij - jij beginnen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef Monidique het volgende:
Nou, wat een zomer! En jammer dat ook ik moet werken.
quote:LAGOS—General Overseer of Christ Praying Assembly (CPA), Ajao Estate, Lagos, the Rev. Emeka Ezeugo King, who was arrested by the police for allegedly setting six members of his church on fire, yesterday denied the allegations against him and attributed the incident to a faulty generating set in his house. He also denied several other allegations against him but agreed that he flogged his worshippers without restraints.
quote:Rev. King who also spoke on other allegations against him including flogging of members stated further: “I am a preacher. I know that the spirit of witchcraft is against the Almighty God. If somebody is a liar, he is bewitching God. I don’t condone lie. Dr. King does not condone sin. I flog a lot. I have canes. If husband and wife mess up by having misunderstanding, I have to settle them. “But the person that is at fault, I must flog. If the person refuses to be flogged, I will send him out of the church."
[ bron ]quote:The bill contained several oversight provisions intended to make sure the FBI did not abuse the special terrorism-related powers to search homes and secretly seize papers. The provisions require Justice Department officials to keep closer track of how often the FBI uses the new powers and in what type of situations. Under the law, the administration would have to provide the information to Congress by certain dates.
Bush signed the bill with fanfare at a White House ceremony March 9, calling it ''a piece of legislation that's vital to win the war on terror and to protect the American people." But after the reporters and guests had left, the White House quietly issued a ''signing statement," an official document in which a president lays out his interpretation of a new law.
In the statement, Bush said that he did not consider himself bound to tell Congress how the Patriot Act powers were being used and that, despite the law's requirements, he could withhold the information if he decided that disclosure would ''impair foreign relations, national security, the deliberative process of the executive, or the performance of the executive's constitutional duties."
Grmbl. Je zit een beetje je menig te herhalen in het zorg voor illegalen toipic. Is je postcount nog niet hoog genoeg?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:24 schreef sigme het volgende:
Propaganda voor Beginners in vijf bondige punten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:02 schreef Napalm het volgende:
[..]
Grmbl. Je zit een beetje je menig te herhalen in het zorg voor illegalen toipic. Is je postcount nog niet hoog genoeg?
Alleen ik mag mijn mening herhaaldelijk posten. Herhaling is de kracht van de boodschap.
'Dat is niet waar. U daarentegen bent een pedofiel!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Propaganda voor Beginners in vijf bondige punten.
![]()
Maar ik hou ermee op voor vandaag.![]()
Word jij nu ook al zo'n trutje?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:44 schreef MrX1982 het volgende:
Zojuist heb ik kritiek geuit op Israël. Begeef ik me nu op een hellend vlak?
Misschien een zonnesteek.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:48 schreef Apropos het volgende:
Word jij nu ook al zo'n trutje?
Zeer gevaarlijk wanneer men zich op een hellend vlak bevindt.quote:
Het enige letterlijke hellende vlak hier in de buurt is de dijk en daar sta ik niet. So far so goodquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:50 schreef Apropos het volgende:
Zeer gevaarlijk wanneer men zich op een hellend vlak bevindt.
Wat heb jij eigenlijk voor accent?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het enige letterlijke hellende vlak hier in de buurt is de dijk en daar sta ik niet. So far so good
Jij bent klaar voor de strijd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik heb zojuist een rijstgerecht met een behoorlijke hoeveelheid sambal gegeten. En dat smaakte vrij goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |