http://www.spiegel.de/politik/debatte/0,1518,428093,00.htmlquote:Der pazifistische Impuls, den der jüngste israelische Abwehrkrieg in Deutschland und Europa mobilisierte, ist unüberlegt oder verlogen, in jedem Fall aber kontraproduktiv, provoziert er doch in seiner Konsequenz lediglich die noch schlimmere Schlacht. Die Schlussfolgerung aus Hitlers Vernichtungskrieg - "Nie wieder Faschismus! Nie wieder Krieg!" - wurde einst gezogen, damit ein antisemitischer Krieg nie wieder möglich wird. Was heute davon übrig geblieben ist - "Nie wieder Krieg gegen Faschismus!" - stellt die historische Erfahrung auf den Kopf.
Apenzooi, ik ondek nu pas wat voor een juweeltjes op de site van Der Spiegel staan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
http://www.spiegel.de/politik/debatte/0,1518,428093,00.html
Ik werd gemistquote:Op maandag 24 juli 2006 13:41 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik in haar kont kneep. Vond ze niet leuk.
Trouwens over vrouwen gesproken, waar is Sigme, op zwangerschapsverlof?
Hey, DrW, geloof jij dat onze generatie de Eindtijd mee gaat maken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Apenzooi, ik ondek nu pas wat voor een juweeltjes op de site van Der Spiegel staan.
bron volkskrantquote:Het Tweede-Kamerlid Gonny van Oudenallen van de eenmansfractie Groep-Van Oudenallen eist opheldering van het kabinet over de veiligheid van haarverf. Zij maakt zich zorgen over de berichten dat langdurig gebruik van sommige kleurmiddelen kan leiden tot kanker.
Het kersverse Kamerlid vindt dat kappers, klanten en haarverfleveranciers beter moeten worden voorgelicht over de risico’s.
Net als in Amsterdam, waar zij jarenlang voor Mokum Mobiel in de gemeenteraad zat, laat Van Oudenallen zich in haar eerste weken in Den Haag kennen als een politica die het persoonlijke element in de politiek niet schuwt. Nadat zij ooit haar pumps had stukgelopen op de keitjes op de Dam, voerde zij succesvol actie voor nieuwe, vrouwvriendelijker bestrating. Ook haar huidige zorgen over de haarverf zijn deels persoonlijk van aard: Van Oudenallen verft haar haar sinds mensenheugenis knaloranje.
Het Kamerlid, sinds 7 juli in Den Haag, vindt dat minister Hoogervorst van Volksgezondheid te passief reageert op de wetenschappelijke twijfels over de veiligheid van haarverf. Al in 2004 bleek uit Amerikaans onderzoek dat vrouwen die voor 1980 zijn begonnen met het verven van hun haar, 40 procent meer kans hebben op de zogenoemde non-Hodgkin vorm van lymfklierkanker. In reactie op de twijfels besloot de Europese Commissie vorige week tot een verbod op 22 ingrediënten voor haarverf. De industrie heeft voor deze stoffen geen enkele veiligheidsinformatie kunnen geven. Het verbod gaat op 1 december in.
Ik had niet verwacht dat ze uberhaupt iets zou doen. Wordt ze nog actief ook. Meevallert.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:49 schreef sigme het volgende:
bron volkskrant
![]()
Komkommertijd wordt nog leuk dit jaar.
Of dat nu zo goed is? Kiespijn mis ik ook...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:26 schreef sigme het volgende:
Ik werd gemist.
Bij gebrek aan strand dichtbij huis ben ik even naar een waddeneiland geweest met mijn liefste. Wat een zomer, wat een heerlijkheid..
Ik vind jou trouwens steeds meer een moslimlul, M.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
hmm billetjes.
Zeker, immers anti-Amerikaans neo kolonianisme = Fundamentalistischquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:20 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik vind jou trouwens steeds meer een moslimlul, M.
Je wordt hoe langer hoe fundamentalistischer.
Niet dat dat me verbaast![]()
Nee, je bent hypocriet en je gelooft oprecht in dat fascistische sprookjesboek van je. Dat maakt je fundametalistisch.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, immers anti-Amerikaans neo kolonianisme = Fundamentalistisch
De feiten? Je bedoelt: Amerika en Israel zitten erachter en houden ons moslims klein whahahahquote:Het doet je zeker pijn om te zien dat er moslims zijn die feiten op tafel kunnen leggen en terugpraten in plaats van alleen incasseren.
Ik geloof zeker oprecht in mijn sprookjesboek ja. Als mij dat fundamentalistisch maakt, dan ben ik dat. Zal me er zeker niet voor schamen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:23 schreef -IksRee- het volgende:
Nee, je bent hypocriet en je gelooft oprecht in dat fascistische sprookjesboek van je. Dat maakt je fundametalistisch.
Nee IksRee, Amerika en Israel zijn heilig, doen nooit iets fouts, vermoorden nooit mensen, houden ze niet zonder proces gevangen, martelen geen gevangenen en doden zeker geen onschuldige burgers.quote:De feiten? Je bedoelt: Amerika en Israel zitten erachter en houden ons moslims klein whahahah
Dat weet ik. Een dement persoon weet ook niet dat ie achterlijk bezig is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik geloof zeker oprecht in mijn sprookjesboek ja. Als mij dat fundamentalistisch maakt, dan ben ik dat. Zal me er zeker niet voor schamen.
Nee, ze zijn helemaal niet heilig. Maar ze zijn zeker niet verantwoordelijk voor al het falen van je vriendjes.quote:Nee IksRee, Amerika en Israel zijn heilig, doen nooit iets fouts, vermoorden nooit mensen, houden ze niet zonder proces gevangen, martelen geen gevangenen en doden zeker geen onschuldige burgers.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ondertussen negeer jij het feit dat 90% van die dictaturen financieel en militair ondersteund worden door je heilige Amerika.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is Amerika Joods?
Tis dat je het zelf zegtJe kan het onderscheid zelf niet eens maken
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mijn soort. Dus jij weet te denken wat mijn soort denkt. Nu begrijp ik al die talloze bans van je ook. De meeste Joodse Israeliers zullen zich schamen dat jij hen verdedigt, ze hebben namelijk nare ervaringen met mensen die in soorten denken
Tegenspraak in 1 zin.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:37 schreef -IksRee- het volgende:
Hoor dat. Een religieus persoon die anderen verwijt in soorten te denken![]()
Nah - kiespijn mis je niet, kiespijn kán je missen. Als kiespijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:07 schreef Napalm het volgende:
Of dat nu zo goed is? Kiespijn mis ik ook...
Rrrrrrrita ging rrrrrrrrrecht door zee. Dus die kon die boot helegaar niet volgen, die volgde namelijk keurig het slingerpad dat vaargeul heet.quote:Maar na een weekend Wadden ben je flink bruin geworden. Mocht je van Rita het vasteland nog op of ben je binnengesmokkeld?
Zijn ze nu al mee bezig. Puur Darwinisme. Als al die gasten elkaar afmaken uit naam van het geloof blijven de ongelovigen over.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:49 schreef sigme het volgende:
Als ik later God ben dan verbied ik geloof.
Per natuurwet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |