quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:49 schreef sigme het volgende:
[..]
bron volkskrant
![]()
Komkommertijd wordt nog leuk dit jaar.
Ach, maak ik toch weer gewoon 5 kinderen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zijn ze nu al mee bezig. Puur Darwinisme. Als al die gasten elkaar afmaken uit naam van het geloof blijven de ongelovigen over.![]()
Suvival of the smartest.
Of 11quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, maak ik toch weer gewoon 5 kinderen.![]()
quote:Fact of the day
In April 2006, the U.S. Senate passed a bill exempting U.S.-educated advanced degree holders in scientific fields from immigration caps — and putting them on an immediate path to citizenship.
National Science Foundation
Lauwe kans. Ben je te slim voor, statistischquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, maak ik toch weer gewoon 5 kinderen.![]()
Wenste Abdul-Jabbar van de Ven Wilders geen kanker toe? Die man heeft profetische gavenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:18 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Net zoals Wilders over waterstofperioxide gaat zeiken bij minister Hoogervorst.
Ik ben altijd dol op zinnen waar "dus" in staat.quote:
Heb ik wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom heeft IksRee geen fotoboek
http://fotoboek.fok.nl/X-Rayquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom heeft IksRee geen fotoboek
Klopt. Je gelooft zo maar onzinverhaaltjes die tegen elke natuurwet ingaan zonder enig bewijs omdat het geschreven staat. Das dom.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:30 schreef Autodidact het volgende:
"Abdul-Jabbar van de Ven heeft Wilders kanker toegewenst, nu blijk je van verf kanker te krijgen, dus heeft Abdul-Jabbar van de Ven profetische gaven."
Ik zou hem echt graag in elkaar slaan. Heel erg graag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wenste Abdul-Jabbar van de Ven Wilders geen kanker toe? Die man heeft profetische gaven.
[afbeelding]
Erg dom, mijn IQ is dus dan ook net hoger dan die van een aap.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:30 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Klopt. Je gelooft zo maar onzinverhaaltjes die tegen elke natuurwet ingaan zonder enig bewijs omdat het geschreven staat. Das dom.
Weet ik toch..quote:
Kinderfoto-topic deel 77quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
Wel vet altijd, die fotoboekjes zonder echte foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |