abonnement Unibet Coolblue
pi_141900893



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141901152
quote:
Die je zelf zet? (warm) of gewoon zo'n plastic liter fles?
fuck, laatste post. Aan iemand anders de eer voor een nieuw topic
Je gaf zelf aan dat je vrij lui was, uit pak/fles is het makkelijkst dan :)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:18:27 #3
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141901332
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:13 schreef KoningSjon het volgende:

[..]

Je gaf zelf aan dat je vrij lui was, uit pak/fles is het makkelijkst dan :)
top. Verder ben ik ook van plan om Whey Perfection te bestellen. Maar alleen dit drinken zal niks doen. Dus vanaf het moment dat ik dat neem zal ik ook echt hard moeten gaan trainen right?

En werkt dat echt goed?

- Voorkeur welke smaak het beste is?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141901392
Het is gewoon eiwit, dus het werkt net zo goed als een stuk vlees eten of 3 eieren.

Als je eiwit tekort komt kan je een shake nemen om dat makkelijk aan te vullen. Het is geen wondermiddel of een soort anabolen ofzo.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:22:22 #5
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141901489
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Het is gewoon eiwit, dus het werkt net zo goed als een stuk vlees eten of 3 eieren.

Als je eiwit tekort komt kan je een shake nemen om dat makkelijk aan te vullen. Het is geen wondermiddel of een soort anabolen ofzo.
Ah, dus voor Kcal zal je echt nog zelf moeten eten. 8-)
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141901535
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef Basxt het volgende:

[..]

top. Verder ben ik ook van plan om Whey Perfection te bestellen. Maar alleen dit drinken zal niks doen. Dus vanaf het moment dat ik dat neem zal ik ook echt hard moeten gaan trainen right?

En werkt dat echt goed?

- Voorkeur welke smaak het beste is?
Ik hoorde dat als je chocola
neemt je door de inname van de kleur in je bloedbaan ook langzamer bruin wordt, je spieren worden dan dus nog bruiner en droger! Neem chocola
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:23:26 #7
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_141901541
Hij kan ook naar lean gain of mass perfection kijken toch?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:25:41 #8
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141901620
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:23 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik hoorde dat als je chocola
neemt je door de inname van de kleur in je bloedbaan ook langzamer bruin wordt, je spieren worden dan dus nog bruiner en droger! Neem chocola
waarom geloof ik dit niet helemaal. :D
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141901849
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:22 schreef Basxt het volgende:

[..]

Ah, dus voor Kcal zal je echt nog zelf moeten eten. 8-)
Klopt.

Ja er zitten wel kcals in, rond de 400 per 100gr. Maarja als je dat voor de calorieën gaat nemen ben je een vermogen kwijt :P . Neem zelf 1x per dag 35gram met 400ml volle melk, zit je ongeveer aan 40gr eiwit en 400kcal.

Als het puur om de kcal gaat is havermout een goed, 40 cent voor een halve kilo. Doe zelf dat in de blender om tot poeder te vermalen. Berg in een shakebeker, volle melk erbij. Eventueel nog wat whey of een lepel olijfolie.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:32:54 #10
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141901943
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt.

Ja er zitten wel kcals in, rond de 400 per 100gr. Maarja als je dat voor de calorieën gaat nemen ben je een vermogen kwijt :P . Neem zelf 1x per dag 35gram met 400ml volle melk, zit je ongeveer aan 40gr eiwit en 400kcal.

Als het puur om de kcal gaat is havermout een goed, 40 cent voor een halve kilo. Doe zelf dat in de blender om tot poeder te vermalen. Berg in een shakebeker, volle melk erbij. Eventueel nog wat whey of een lepel olijfolie.
400 is voor mij soms al te veel.. :/

Thanks voor die laatste tip, dat ga ik dan maar eens proberen :D
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141901997
Mijn ontbijt is altijd gewoon halve liter volle melk met 50gr havermoutpoeder erin. 500kcal, drink je in een paar minuten weg.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:38:37 #12
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141902190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn ontbijt is altijd gewoon halve liter volle melk met 50gr havermoutpoeder erin. 500kcal, drink je in een paar minuten weg.
de tering. :D
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141902218
Valt heel erg mee als ik sommige ontbijten hier zie. Of iemand als RaymondK die in de bulk 5500kcal per dag eet :P
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:39:21 #14
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141902223
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn ontbijt is altijd gewoon halve liter volle melk met 50gr havermoutpoeder erin. 500kcal, drink je in een paar minuten weg.
en die havermoutpoeder is dus wat je in de blender had gestopt?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141902539
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:39 schreef Basxt het volgende:

[..]

en die havermoutpoeder is dus wat je in de blender had gestopt?
Klopt, ik koop gewoon altijd die euroshopper, 39 cent ofzo voor 500 gram. Bij de plus is het een ander merk maar zelfde spul.

Dan gooi ik altijd een half pak in de blender, beetje vermalen en eventueel met de blender schudden zodat alles is geraakt. Daarna is het vergelijkbaar met die fine oats die je bijvoorbeeld bij bodyenfitshop.nl kunt bestellen. Echt de perfecte budget weight gainer, helemaal samen met volle melk.



Zo ziet het eruit. Voedingswaarden per 100gr:



Chocolademelk is trouwens ook een goede, gewoon liter volle chocolademelk verspreid over de dag drinken. Met rond de 90kcal per 100ml zit je al aan 900 op een dag, alleen door een paar glazen te drinken.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:49:09 #16
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141902671
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt, ik koop gewoon altijd die euroshopper, 39 cent ofzo voor 500 gram. Bij de plus is het een ander merk maar zelfde spul.

Dan gooi ik altijd een half pak in de blender, beetje vermalen en eventueel met de blender schudden zodat alles is geraakt. Daarna is het vergelijkbaar met die fine oats die je bijvoorbeeld bij bodyenfitshop.nl kunt bestellen. Echt de perfecte budget weight gainer, helemaal samen met volle melk.

[ afbeelding ]

Zo ziet het eruit. Voedingswaarden per 100gr:

[ afbeelding ]

Chocolademelk is trouwens ook een goede, gewoon liter volle chocolademelk verspreid over de dag drinken. Met rond de 90kcal per 100ml zit je al aan 900 op een dag, alleen door een paar glazen te drinken.
Thanks kerel dit ziet er goed uit! ^O^
Dus nogmaals, als je dit neemt zoals jij beschrijft: ochtend beginnen met zo'n havermout melk shake en over de dag normaal eten (brood) plus liter chocolademelk dan zit je wel goed?

Is dit nou dan alleen voor spieren of maak je hier gewoon ook veel vet mee?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141902821
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:49 schreef Basxt het volgende:

[..]

Thanks kerel dit ziet er goed uit! ^O^
Dus nogmaals, als je dit neemt zoals jij beschrijft: ochtend beginnen met zo'n havermout melk shake en over de dag normaal eten (brood) plus liter chocolademelk dan zit je wel goed?

Is dit nou dan alleen voor spieren of maak je hier gewoon ook veel vet mee?
Of het goed zit is bij iedereen anders natuurlijk. Ik zou gewoon een tijdje je calorieën tellen en je gewicht in de gaten houden. Bijvoorbeeld elke dag 3000kcal eten voor 2-3 weken. Als je in die tijd aankomt, dan is het een prima hoeveelheid. Kom je niet aan, kun je de calorieën iets verhogen. Kom je te snel aan dan ga je op 2800 zitten. Gewoon meten en experimenteren.

Ik neem het zoals ik beschrijf en kom met 3500kcal per dag ongeveer 0.5-1 kilo per maand aan. Iemand anders zal misschien 3 kilo aankomen, terwijl een reus juist afvalt.

Vet krijg je vaak wel ja, gewoon vanwege het feit dat je boven je onderhoud eet. Je kunt dit natuurlijk minimaal doen (200kcal boven onderhoud bijvoorbeeld) zodat de hoeveelheid vet die je aankomt ook gering is. Maar ik vind dat zelf irritant en heb liever gewoon wat vet wat ik daarna weer weg dieet.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:54:13 #18
58789 Snakey
-||||--------||||-
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:56:30 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_141902943
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Of het goed zit is bij iedereen anders natuurlijk. Ik zou gewoon een tijdje je calorieën tellen en je gewicht in de gaten houden. Bijvoorbeeld elke dag 3000kcal eten voor 2-3 weken. Als je in die tijd aankomt, dan is het een prima hoeveelheid. Kom je niet aan, kun je de calorieën iets verhogen. Kom je te snel aan dan ga je op 2800 zitten. Gewoon meten en experimenteren.

Ik neem het zoals ik beschrijf en kom met 3500kcal per dag ongeveer 0.5-1 kilo per maand aan. Iemand anders zal misschien 3 kilo aankomen, terwijl een reus juist afvalt.

Vet krijg je vaak wel ja, gewoon vanwege het feit dat je boven je onderhoud eet. Je kunt dit natuurlijk minimaal doen (200kcal boven onderhoud bijvoorbeeld) zodat de hoeveelheid vet die je aankomt ook gering is. Maar ik vind dat zelf irritant en heb liever gewoon wat vet wat ik daarna weer weg dieet.
Met 4 broodjes en een avond maaltijd zit hij waarschijnlijk net aan de 1500kcal. Ik zou hem geen 3500kcal aanraden. :D Zeker als hij niet traint.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:01:12 #20
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141903097
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
en kom met 3500kcal per dag ongeveer 0.5-1 kilo per maand aan.
Door spiermassa neem ik aan?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141903107
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Met 4 broodjes en een avond maaltijd zit hij waarschijnlijk net aan de 1500kcal. Ik zou hem geen 3500kcal aanraden. :D Zeker als hij niet traint.
Ik heb de geschiedenis niet gelezen, haakte pas ergens later in.

Maar inderdaad, 3500 is niet slim :P
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:01:43 #22
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141903114
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:54 schreef Snakey het volgende:
Je kan ook altijd nog zoiets als dit in je donder gooien. http://www.bodyenfitshop.(...)rition/serious-mass/

Niet het meest gezonde, maar does the trick.
Heb je daar wat aan als je extreem amateuristisch kracht doet? (kamer dumbelletjes) :')
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:02:29 #23
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141903137
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Met 4 broodjes en een avond maaltijd zit hij waarschijnlijk net aan de 1500kcal. Ik zou hem geen 3500kcal aanraden. :D Zeker als hij niet traint.
kom nog niet bij de 1000 per dag. Ik zie mijn gewicht gewoon elke maand minder worden.

(komt trouwens ook door die fucking feesten waar ik heen ga.. shit is niet goed voor je massa) :{
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141903287
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:54 schreef Snakey het volgende:
Je kan ook altijd nog zoiets als dit in je donder gooien. http://www.bodyenfitshop.(...)rition/serious-mass/

Niet het meest gezonde, maar does the trick.
Mjah 126gr koolhydraten per 100gr. Ik drink meestal gewoon 0.5 - 1 liter cola per dag :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:01 schreef Basxt het volgende:

[..]

Door spiermassa neem ik aan?
Niet puur spiermassa, zit ook wel vet bij. Als je net begint met trainen kun je wel serieuze gains maken, maar dan is een kilo pure spiermassa ook wel heel erg optimistisch.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:07:51 #25
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141903342
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah 126gr koolhydraten per 100gr. Ik drink meestal gewoon 0.5 - 1 liter cola per dag :P

[..]

Niet puur spiermassa, zit ook wel vet bij. Als je net begint met trainen kun je wel serieuze gains maken, maar dan is een kilo pure spiermassa ook wel heel erg optimistisch.
Hmm ja. De genetics heb ik wel, dus dat zit wel goed. Zal niet zo moeilijk moeten zijn om wat er eerst zat weer snel terug te krijgen.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:21:06 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_141903949
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:02 schreef Basxt het volgende:

[..]

kom nog niet bij de 1000 per dag. Ik zie mijn gewicht gewoon elke maand minder worden.

(komt trouwens ook door die fucking feesten waar ik heen ga.. shit is niet goed voor je massa) :{
Mja, nou ja. Je zit hier dan inderdaad verkeerd. Als je zulke dingen doet, waar op zich niks mis is, maar je hebt andere doelen, zal je iets moeten laten.

Daar ga ik m'n energie niet in steken. :)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:23:03 #27
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141904042
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mja, nou ja. Je zit hier dan inderdaad verkeerd. Als je zulke dingen doet, waar op zich niks mis is, maar je hebt andere doelen, zal je iets moeten laten.

Daar ga ik m'n energie niet in steken. :)
Vandaar: amateuristisch ;) Ik snap best dat de troep kut is, maar doe het dan ook zélden.

Toch bedankt! :D
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141904202
Wat is de beste methode om progressie te blijven boeken?
Reps blijven verhogen tot een bepaald punt en hierna 'terugvallen' in reps met hoger gewicht?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:41:03 #29
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_141904886
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:26 schreef KoningSjon het volgende:
Wat is de beste methode om progressie te blijven boeken?
Reps blijven verhogen tot een bepaald punt en hierna 'terugvallen' in reps met hoger gewicht?
Dat kan, Periodiseren is ook een mogelijkheid zoals een 5/3/1. Of progressief gewicht toevoegen tot je een deload nodig hebt zoals Starting Strength.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_141906324
Pulserende kramp in hamstrings, nooit gehad. Kreupel een beetje door de gym heen. :')

En front squats / narrow squats / narrow leg press for dat dere outer sweep? :o Voel bij leg extension machine eigenlijk alleen maar die 'teardrop'. (& it shows)
pi_141907669
110 op de DL _O_ _O_

en 42,5 nu wel gefixed op de OHP.

I love dis feeling O+

Even een vraag over ademhaling op de OHP....

Ik weet nog steeds niet wanneer ik een teug adem moet nemen, onderin of bovenin? Bij de eerste rep doe ik het onderin omdat het gewicht dan dood hangt zeg maar, en vervolgens neem ik bij de 2e rep als ik gelocked sta een grote ademteug en dan gebruik ik het momentum van het stuiteren op m'n borst om de bar omhoog te brengen. Alleen onderin ademhalen voelt ook wel goed soms, ik weet geen raad. :{
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:34:44 #32
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_141908153
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:04 schreef Panzermaus het volgende:
Pulserende kramp in hamstrings, nooit gehad. Kreupel een beetje door de gym heen. :')

En front squats / narrow squats / narrow leg press for dat dere outer sweep? :o Voel bij leg extension machine eigenlijk alleen maar die 'teardrop'. (& it shows)
Even rusten vriend.
pi_141909084
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 00:45 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Maar dan is de vraag weer wat de gemiddelde proefpersoon was? De beginnende/gemiddelde sporter? Of was het een ervaren groep?
iirc was het met een gemiddelde sporter. Ik kan het nu zo 1-2-3 niet vinden, maar ik zal vannacht/morgen eens kijken.
If not now, then when.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:43:09 #34
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_141912540
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:04 schreef Panzermaus het volgende:
Pulserende kramp in hamstrings, nooit gehad. Kreupel een beetje door de gym heen. :')

En front squats / narrow squats / narrow leg press for dat dere outer sweep? :o Voel bij leg extension machine eigenlijk alleen maar die 'teardrop'. (& it shows)
De laterale kop (buitenkant) wordt vooral gepakt door oly squats te doen met de knieën wijd. Zoals hier:


De mediale kop (binnenkant) train je vooral met eind extensie en een narrow stance.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:45:47 #35
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_141912710
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
110 op de DL _O_ _O_

en 42,5 nu wel gefixed op de OHP.

I love dis feeling O+

Even een vraag over ademhaling op de OHP....

Ik weet nog steeds niet wanneer ik een teug adem moet nemen, onderin of bovenin? Bij de eerste rep doe ik het onderin omdat het gewicht dan dood hangt zeg maar, en vervolgens neem ik bij de 2e rep als ik gelocked sta een grote ademteug en dan gebruik ik het momentum van het stuiteren op m'n borst om de bar omhoog te brengen. Alleen onderin ademhalen voelt ook wel goed soms, ik weet geen raad. :{
Eerste rep ademhalen voordat je hem unracked terwijl de bar nog op neus hoogte staat. Dan eronder en pressen. Vervolgens bovenin ademhalen telkens.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_141913186
Ik weet niet of op je borstbeen laten stuiteren wel de bedoeling is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 5 juli 2014 @ 01:45:16 #37
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_141917912
4x140kg. BP. :D
einen persönlichen Rekord zerbrochen. (8>

Ooit 1x 140 gehaald, toen een keer 2x. En toen maanden weer lopen kutten met maxen van 130 met piepen als een klein meisje onderin
Nu paar dagen na die deep tissue op aan raden van hem gestreched op de juiste manier, en oefening gedaan om mn schouders terug naar achter te "rollen" kwa houding
t was nog niet optimaal, met het zakken de eerste keer, de laatste 20cm nogsteeds pijnlijk, maar al 100x beter...
Volgens mij is het dus gewoon mn chest die mn schouders naar voren pulled waardoor het fout gaat.
Rear delts ook als eerste oefening van een schouderdag vanaf nu.
pi_141917990
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 01:45 schreef RaymondK het volgende:
4x140kg. BP. :D
einen persönlichen Rekord zerbrochen. (8>

Ooit 1x 140 gehaald, toen een keer 2x. En toen maanden weer lopen kutten met maxen van 130 met piepen als een klein meisje onderin
Nu paar dagen na die deep tissue op aan raden van hem gestreched op de juiste manier, en oefening gedaan om mn schouders terug naar achter te "rollen" kwa houding
t was nog niet optimaal, met het zakken de eerste keer, de laatste 20cm nogsteeds pijnlijk, maar al 100x beter...
Volgens mij is het dus gewoon mn chest die mn schouders naar voren pulled waardoor het fout gaat.
Rear delts ook als eerste oefening van een schouderdag vanaf nu.
Nice! Congrats.
If not now, then when.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 08:12:13 #39
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_141921154
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 01:45 schreef RaymondK het volgende:
4x140kg. BP. :D
einen persönlichen Rekord zerbrochen. (8>

Ooit 1x 140 gehaald, toen een keer 2x. En toen maanden weer lopen kutten met maxen van 130 met piepen als een klein meisje onderin
Nu paar dagen na die deep tissue op aan raden van hem gestreched op de juiste manier, en oefening gedaan om mn schouders terug naar achter te "rollen" kwa houding
t was nog niet optimaal, met het zakken de eerste keer, de laatste 20cm nogsteeds pijnlijk, maar al 100x beter...
Volgens mij is het dus gewoon mn chest die mn schouders naar voren pulled waardoor het fout gaat.
Rear delts ook als eerste oefening van een schouderdag vanaf nu.
Kijk met 3 plates zou ik ook weer graag gaan benchen ipv met pussy weights

Congrats
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_141921917
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 01:45 schreef RaymondK het volgende:
4x140kg. BP. :D
einen persönlichen Rekord zerbrochen. (8>

Ooit 1x 140 gehaald, toen een keer 2x. En toen maanden weer lopen kutten met maxen van 130 met piepen als een klein meisje onderin
Nu paar dagen na die deep tissue op aan raden van hem gestreched op de juiste manier, en oefening gedaan om mn schouders terug naar achter te "rollen" kwa houding
t was nog niet optimaal, met het zakken de eerste keer, de laatste 20cm nogsteeds pijnlijk, maar al 100x beter...
Volgens mij is het dus gewoon mn chest die mn schouders naar voren pulled waardoor het fout gaat.
Rear delts ook als eerste oefening van een schouderdag vanaf nu.
Beest! _O_
pi_141921925
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:45 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Eerste rep ademhalen voordat je hem unracked terwijl de bar nog op neus hoogte staat. Dan eronder en pressen. Vervolgens bovenin ademhalen telkens.
Dankjewel, de OHP is de enige oefening waar nog een hoop verbetering in kan voor mij, zeker nu het zwaar wordt.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 11:51:24 #42
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_141924139
Hoeveel calorieën zitten er in die Finkbrau bier van de lidl? Weet iemand dat hier?
Grom.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 11:54:57 #43
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_141924223
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 11:51 schreef Teddyburrr het volgende:
Hoeveel calorieën zitten er in die Finkbrau bier van de lidl? Weet iemand dat hier?
Scannen met fitnesspall
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zaterdag 5 juli 2014 @ 14:41:23 #44
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141928713
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn ontbijt is altijd gewoon halve liter volle melk met 50gr havermoutpoeder erin. 500kcal, drink je in een paar minuten weg.
Hoe krijg jij dat in vredes naam weg?
Heb net geprobeerd het te drinken.. niet gelukt.

Ongeveer 6 eetlepels haverout gemixt in een blender en dat in een glas met melk gedaan.
:{
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141928884
Ik doe het in zo'n shakebeker en schud het dan door elkaar. Als je 10gr per 100ml melk doet is het bijna gewoon melk, merk je nauwelijks dat er havermout doorheen zit.
pi_141935227
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 00:45 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Maar dan is de vraag weer wat de gemiddelde proefpersoon was? De beginnende/gemiddelde sporter? Of was het een ervaren groep?
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

iirc was het met een gemiddelde sporter. Ik kan het nu zo 1-2-3 niet vinden, maar ik zal vannacht/morgen eens kijken.
Het is eigenlijk 3x10 vs. 7x3. Wel in well-trained men iig.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24714538
If not now, then when.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 18:41:50 #47
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141937055
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe het in zo'n shakebeker en schud het dan door elkaar. Als je 10gr per 100ml melk doet is het bijna gewoon melk, merk je nauwelijks dat er havermout doorheen zit.
Ah jah.

Zeg ik heb nu ook de variety pack binnen van Whey.

Is één pakje per dag goed voor beginner? (28 gram)
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 18:56:15 #48
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_141937622
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 18:41 schreef Basxt het volgende:

[..]

Ah jah.

Zeg ik heb nu ook de variety pack binnen van Whey.

Is één pakje per dag goed voor beginner? (28 gram)
Ligt aan de rest wat je eet
Ik hou meestal 1.5 gr eiwit per kg lichaamsgewicht aan
Maar denk dat je in het begin wel iets lager kan aanhouden
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_141940919
Me knie maakt al 2 weken geluidjes bij het lopen van de trap en het squatten. Bij de trap knakt het 3 keer zachtjes, en bij elke traptrede. Bij het squatten hoor ik een vrij duidelijke knak als ik beneden parallel ga. Ik merkte het de dag nadat ik een keer met knee wraps heb lopen squatten (singles). Voorlopig kappen met beenoefeningen? Iemand een idee wat het kan zijn? Verbosity ofzo? :D

Moet er ook bij zeggen dat m'n knie de eerste week een beetje dik of puffy aan voelde (niet zichtbaar). Is nu minder of bijna weg, maar goed.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 20:07:00 #50
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_141940955
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef Faeroer het volgende:
Me knie maakt al 2 weken geluidjes bij het lopen van de trap en het squatten. Bij de trap knakt het 3 keer zachtjes, en bij elke traptrede. Bij het squatten hoor ik een vrij duidelijke knak als ik beneden parallel ga. Ik merkte het de dag nadat ik een keer met knee wraps heb lopen squatten (singles). Voorlopig kappen met beenoefeningen? Iemand een idee wat het kan zijn? Verbosity ofzo? :D
Is maar geluid heb ik ook wel
Gewoon door squatten?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_141941011
yeah buddyyyyyyyyy
If not now, then when.
pi_141957654
Huh, Rip leert zijn athleten de low bar met de ellebogen naar boven wijzend als het ware;


maar ik begreep juist dat je de ellebogen beter naar binnen kunt drukken voor betere spanning en stevigheid, en dat merk ik zelf ook tijdens de squat.

Am confused.
If not now, then when.
  zondag 6 juli 2014 @ 03:04:54 #53
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_141958506
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Huh, Rip leert zijn athleten de low bar met de ellebogen naar boven wijzend als het ware;


maar ik begreep juist dat je de ellebogen beter naar binnen kunt drukken voor betere spanning en stevigheid, en dat merk ik zelf ook tijdens de squat.

Am confused.
Wanneer je de ellebogen omhoog brengt zal je met de pols meer druk uitoefenen op de bar. Je handen zijn er niet om het gewicht omhoog te houden maar de stang als het ware in de rug te duwen en op zijn plaats te houden. Ellebogen naar binnen zorgt voor een grotere 'shelf/richel' en meer spanning in de rug en trekt hem in de gleuf bovenop je schouderblad (boven de linea scapulae).

De een zorgt er dus voor dat je de stang 'in' de rug duwt en stevigheid biedt. De ander zorgt voor een beter steunvlak oftewel de richel door meer aan te spannen van de rug musculatuur en trekt de stang er meer in.

Je kan er eens mee spelen en beide proberen te combineren.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  zondag 6 juli 2014 @ 03:07:31 #54
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_141958555
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef Faeroer het volgende:
Me knie maakt al 2 weken geluidjes bij het lopen van de trap en het squatten. Bij de trap knakt het 3 keer zachtjes, en bij elke traptrede. Bij het squatten hoor ik een vrij duidelijke knak als ik beneden parallel ga. Ik merkte het de dag nadat ik een keer met knee wraps heb lopen squatten (singles). Voorlopig kappen met beenoefeningen? Iemand een idee wat het kan zijn? Verbosity ofzo? :D

Moet er ook bij zeggen dat m'n knie de eerste week een beetje dik of puffy aan voelde (niet zichtbaar). Is nu minder of bijna weg, maar goed.
Heb het zelf rond de quartersquat bijna altijd op de eerste reps. Maar zo lang het geen klachten veroorzaakt behalve de crepitaties (knak geluiden) zelf zou ik me geen zorgen maken.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_141958834
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 03:04 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Wanneer je de ellebogen omhoog brengt zal je met de pols meer druk uitoefenen op de bar. Je handen zijn er niet om het gewicht omhoog te houden maar de stang als het ware in de rug te duwen en op zijn plaats te houden. Ellebogen naar binnen zorgt voor een grotere 'shelf/richel' en meer spanning in de rug en trekt hem in de gleuf bovenop je schouderblad (boven de linea scapulae).

De een zorgt er dus voor dat je de stang 'in' de rug duwt en stevigheid biedt. De ander zorgt voor een beter steunvlak oftewel de richel door meer aan te spannen van de rug musculatuur en trekt de stang er meer in.

Je kan er eens mee spelen en beide proberen te combineren.
Yeah, maar ik heb mijn polsen redelijk vrij terwijl ik de ellebogen naar binnen druk en niet zoals hij het in het filmpje voordoet wat onnodige druk op je polsen en ellebogen zet.

Ik zie veel world-class lifters ook met de ellebogen naar binnen squatten. Sommigen in mijn gym squatten met de ellebogen naar boven en daar zie je duidelijk dat de bar niet echt stevig op hun rug ligt en vaak veel beweegt - wellicht doen ze niet correct waardoor het beweegt oid.

Mja, komt allemaal weer neer op individual preference denk ik. Ik zal het zeker eens proberen.
If not now, then when.
  zondag 6 juli 2014 @ 03:49:19 #56
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141959203
Hoi,

Ik wil graag (weer) serieus beginnen met sporten vanaf maandag, ik heb acht weken vakantie en veel discipline. Daarna ga ik er uiteraard mee door maar ik heb nu eerst in ieder geval een flinke stok achter de deur. Ik sport op deze manier: eerst krachttraining, dan cardio. Mijn cardio is voornamelijk boksen. Voor krachttraining heb ik veel oefeningen (squats, lunges, planks, wall sits, crunches etc.) maar qua gewichten moet ik met zwaarder gaan trainen. Ik heb nu namelijk twee gewichtjes van 2 kilo en ik doe altijd 3x10-13. Zouden jullie aanraden meer reps of sets te doen als dit mogelijk is? Ik kan soms best meer squats maar heb dan bijvoorbeeld al 3x13 gedaan, zou het dan goed zijn om door te gaan? En is even wachten dan effectief? Ik lees soms over squat challenges en dat is totaal iets anders dan wat ik ken na me flink ingelezen te hebben.



Ik kan best die 250 squats halen na 30 dagen, maar wat ik altijd heb geleerd is om 3 sets te doen van 10-13 (of zo) reps. Dat dat effectiever zou zijn, zelfs. Hoe zit dat?

Over die gewichten: ik wil nu gaan trainen met meer gewicht dan die twee kilo, hoe kan ik dat het beste doen? Als ik per kilo gewichten koop blijf ik natuurlijk bezig. Wat zouden jullie aanraden? 2 kilo haal ik makkelijk in ieder geval, vaak doe ik er een plastic tas aan vast met iets erin om het zwaarder te maken maar ik ben nu echt toe aan nieuwe gewichten.

Hoe vaak moet ik sporten? Zes keer per week, met één rustdag, of is dat te vaak? Ik heb echt discipline en kan me ertoe zetten om zes keer per week te sporten namelijk.

Ik ben 23 jaar, 1.79 meter en 78 kilo. Ik zou het wel prettig vinden om negen kilo te verliezen in de eerstvolgende acht weken, maar we zullen zien of dat gaat lukken. Ik heb er de discipline in ieder geval wel voor. Ik ben vegetariër dus aan eiwitten komen is niet altijd makkelijk maar ik eet relatief veel (magere) kwark en bonen. Ik heb relatief veel vet. Dat is altijd al zo geweest. Op mijn benen heb ik bijvoorbeeld veel vet, dat is niet iets wat ik me verbeeld of zo. Soms klopt dat niet met hoeveel ik weeg, want ik heb ook 69 kilo gewogen en had toen nog steeds veel vet. Gezond eten doe ik, dus sporten is iets waar ik me harder voor moet maken, want dat is bij mij pas echt effectief.

PS. Is wandelen effectief? Ik maak soms een heel lange wandeling, ongeveer 6 km. per uur dus snelwandelen. Meestal in het weekend. Mijn hart slaat er wel snel van dus dat lijkt me op zich ook wel cardio...? Ik wandel dan bijvoorbeeld drie uur, afwisselend snel en 'ontspannen'. En wat moet je doen voordat je begint met sporten? Stretchen, jumping jacks? Allebei?

Alvast bedankt _O_.
  zondag 6 juli 2014 @ 03:56:58 #57
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141959288
Ik wil het heel graag maar het lukt me maar niet om het goed in mijn hoofd te krijgen. Het is net wiskunde voor mij (dat vind ik ook heel moeilijk). Ik lees ook steeds verschillende dingen en ik wil gewoon weten wat ik moet doen en dan ga ik het doen en dan gaat het me lukken. Als jullie vragen hebben, vraag me deze dan vooral. Ik wil gewoon beginnen met goed sporten.
pi_141960377
Als je wilt afvallen ga dan gewoon minder eten en veel cardio'en, val je vanzelf af. Je kan KT erbij doen, hoeft geen squat challenge te zijn o.i.d., , maar gewone squats bijv.
  zondag 6 juli 2014 @ 08:03:24 #59
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141960576
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 07:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je wilt afvallen ga dan gewoon minder eten en veel cardio'en, val je vanzelf af. Je kan KT erbij doen, hoeft geen squat challenge te zijn o.i.d., , maar gewone squats bijv.
Dus zoveel mogelijk squats is niet beter? Als ik 3x13 squats doe is dat prima?
  zondag 6 juli 2014 @ 08:05:04 #60
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141960582
Ik eet trouwens tussen de 1100 en 1300 calorieën. Dat lijkt misschien weinig maar dat schijnt te kloppen qua BMR. Ik kan er ook vrij veel van eten.
  zondag 6 juli 2014 @ 09:20:18 #61
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_141960896
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 07:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je wilt afvallen ga dan gewoon minder eten en veel cardio'en, val je vanzelf af. Je kan KT erbij doen, hoeft geen squat challenge te zijn o.i.d., , maar gewone squats bijv.
Wat is deze? :')


Investeer in een sportschoollidmaatschap. 1300 kcal lijkt mij te laag, je zou het eens uit moeten rekenen met de Harris-Benedict (?) formule.

Ga met gewichten aan de gang, bijv Starting Strenght. Let wel, je zal hierdoor waarschijnlijk geen 9 kilo afvallen, maar wel meer vet verliezen.

Graag aanvulling van de KTveteranen aub
  zondag 6 juli 2014 @ 09:21:00 #62
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_141960902
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 08:05 schreef Grunge. het volgende:
Ik eet trouwens tussen de 1100 en 1300 calorieën. Dat lijkt misschien weinig maar dat schijnt te kloppen qua BMR. Ik kan er ook vrij veel van eten.
Zie bovenstaand
  zondag 6 juli 2014 @ 12:01:12 #63
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_141963382
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 03:56 schreef Grunge. het volgende:
Ik wil het heel graag maar het lukt me maar niet om het goed in mijn hoofd te krijgen. Het is net wiskunde voor mij (dat vind ik ook heel moeilijk). Ik lees ook steeds verschillende dingen en ik wil gewoon weten wat ik moet doen en dan ga ik het doen en dan gaat het me lukken. Als jullie vragen hebben, vraag me deze dan vooral. Ik wil gewoon beginnen met goed sporten.
Hoe zwaar ben je nu? Post eens een foto, dan schatten wij je vetpercentage. Dat je verschillende dingen leest komt omdat er verschillende manieren zijn om je doel te bereiken elk met haar eigen nuances. De OP is echter een goede indicator van de huidige perceptie van de waarheid. Je kan je eventueel nog afvragen of krachttraining wel de meest geschikte weg is en waarom je bijvoorbeeld geen kettlebelltraining of zelfs Crossfit (crossfit :') ) zou doen.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zondag 6 juli 2014 @ 12:12:33 #64
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_141963635
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 08:05 schreef Grunge. het volgende:
Ik eet trouwens tussen de 1100 en 1300 calorieën. Dat lijkt misschien weinig maar dat schijnt te kloppen qua BMR. Ik kan er ook vrij veel van eten.
Wut? Dat is ongeveer de helft van je ADH, zeker als je ook nog dagelijks gaat sporten. Ik denk dat je ondervoed in het ziekenhuis raakt voordat je je afvaldoel hebt gehaald. Die voedingsstoffen doen namelijk meer dan alleen energie aanmaken. Met zo weinig calorieën moet je je micro's héél goed in de gaten houden.
  zondag 6 juli 2014 @ 12:15:15 #65
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_141963695
En die squat challenge lijkt heel erg op die Neila Rey-onzin.
pi_141963984
Gew hardlopen en af en toe een spinninguurtje doen.
  zondag 6 juli 2014 @ 12:36:14 #67
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_141964231
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 03:56 schreef Grunge. het volgende:
Ik wil het heel graag maar het lukt me maar niet om het goed in mijn hoofd te krijgen. Het is net wiskunde voor mij (dat vind ik ook heel moeilijk). Ik lees ook steeds verschillende dingen en ik wil gewoon weten wat ik moet doen en dan ga ik het doen en dan gaat het me lukken. Als jullie vragen hebben, vraag me deze dan vooral. Ik wil gewoon beginnen met goed sporten.
Is er een reden dat je niet 'gewoon' naar de sportschool gaat ipv thuis kutten met gewichtjes en squats zonder gewicht etc?

Over je squatjes: 3x13 squat zonder gewicht gaat natuurlijk veel minder uithalen dan 3x13 squat met een stang van 20kg. Zoveel mogelijk squats is niet beter, want na de 50e squat raak je gewoon ontzettend moe en verzuurd zonder dat je daarmee je spieren écht aanspreekt.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_141964438
Scheelt het veel in efficentie of je squat in een smith machine of squat rack?
pi_141964535
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
Scheelt het veel in efficentie of je squat in een smith machine of squat rack?
ja
  zondag 6 juli 2014 @ 12:51:27 #70
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_141964648
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
Scheelt het veel in efficentie of je squat in een smith machine of squat rack?
als je krachttrainer bent is barbell handiger, zo kan je je form steeds verder ontwikkelen en daarop het gewicht aanpassen. voor een bodybuilder kan de smith heel erg handig zijn, zij kunnen d.m.v. de smith machine beter bepaalde spieren aanspreken door het anders plaatsen van de voeten/handen/ellebogen die bij barbell vaak onhandig uit kunnen pakken.

het gaat er allemaal om wat je wilt bereiken, maar als beginner zal ik zeker beginnen met free weights voor bijna elke oefening die ook met een machine te bereiken is.

[ Bericht 6% gewijzigd door FunkyHomosapien op 06-07-2014 13:03:34 ]
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_141965160
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

als je krachttrainer bent is barbell handiger, zo kan je je form steeds verder ontwikkelen en daarop het gewicht aanpassen. voor een bodybuilder kan de smith heel erg handig zijn, zij kunnen d.m.v. de smith machine beter bepaalde spieren aanspreken door het anders plaatsen van de voeten/handen/ellebogen die bij barbell vaak onhandig uit kunnen pakken.

het gaat er allemaal om wat je wilt bereiken, maar als beginner zal ik zeker beginnen met free weights voor bijna elke oefening die ook met een machine te bereiken is.
Het is meer dat er in mijn gym bijna geen ruimte is om squats te doen zonder iemand te hinderen, zelfde geld voor deadlifts.
  zondag 6 juli 2014 @ 13:09:29 #72
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_141965224
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:07 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Het is meer dat er in mijn gym bijna geen ruimte is om squats te doen zonder iemand te hinderen, zelfde geld voor deadlifts.
Dat is jammer, want je zal daardoor wel degelijk minder progressie zien, zowel qua kracht als spier. Maar Smith squat is altijd beter dan geen squat!
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zondag 6 juli 2014 @ 13:21:30 #73
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_141965563
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:07 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Het is meer dat er in mijn gym bijna geen ruimte is om squats te doen zonder iemand te hinderen, zelfde geld voor deadlifts.
als ze flinke dumbells hebben kun je die ook nog gebruiken. Hoewel ik betwijfel of ze die hebben als er al geen ruimte is om te sq/dl.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_141965672
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:21 schreef stinkie het volgende:

[..]

als ze flinke dumbells hebben kun je die ook nog gebruiken. Hoewel ik betwijfel of ze die hebben als er al geen ruimte is om te sq/dl.
30kg max, niet dat ik daar in de buurt van kom.
pi_141965853
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:26 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

30kg max, niet dat ik daar in de buurt van kom.
heeft je sportschool toevallig de term "health of fit" erin?
pi_141966030
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:32 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

heeft je sportschool toevallig de term "health of fit" erin?
Ja Fitland heettie, hebben ook extreem veel cardio apparaten, het is dat ik via school maar 20 euro per maand hoef te betalen anders was ik allang weggeweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door Snorrenbaard op 06-07-2014 13:49:34 ]
  zondag 6 juli 2014 @ 13:48:10 #77
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_141966285
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:32 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

heeft je sportschool toevallig de term "health of fit" erin?
de twee meest hardcore gyms in breda hebben allebei fit in hun naam.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zondag 6 juli 2014 @ 13:49:04 #78
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_141966323
Je kan voor minder geld een sportschool vinden die wel gewoon een squatrek en dergelijke heeft.
  zondag 6 juli 2014 @ 14:27:54 #79
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_141967460
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:39 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Ja Fitland heettie, hebben ook extreem veel cardio apparaten, het is dat ik via school maar 20 euro per maand hoef te betalen anders was ik allang weggeweest.
De Fitland waar ik wel eens kom is een van de kleinere, en die heeft gewoon een squatrack + zeeën van ruimte om te deadliften.
pi_141967501
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

Dat is jammer, want je zal daardoor wel degelijk minder progressie zien, zowel qua kracht als spier. Maar Smith squat is altijd beter dan geen squat!
Het alternatief is een andere gym zoeken, niet de SM gaan gebruiken.
pi_141967715
En anders kun je misschien squatten bij wat stands, omhoog en unracken. Mijn squatrack heeft ook geen safety bars
pi_141967970
Wat doe je dan als je je rep failt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_141968000
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:53 schreef Beach het volgende:
Wat doe je dan als je je rep failt?
Handen onder de bar vandaan en van me nek afgooien
pi_141968840
Mensen moeten echt eens stoppen met zowat ieder persoon starting strength aan te raden. :')

quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 03:49 schreef Grunge. het volgende:
Zoals de anderen al zeiden kun je beter eerst in een sportschool abonnement investeren voordat we je echt kunnen helpen op het gebied van trainen.

Qua cardio: doe het niet teveel. Je kunt beter 2-3 HIIT cardio sessies per week pakken en als het echt moet wat zwemmen/wandelen voor max. 30 min oid. Teveel cardio en vnml veel langzame cardio is namelijk ook niet echt gezond. Afvallen met een voedingstekort is veel makkelijker dan door te bewegen.

Ik zou verder wel even naar je voeding kijken, want 1100-1300 kcal voor jouw stats lijkt mij wel erg weinig, en dat inclusief het vele cardio wat je doet is geen goede combo.
If not now, then when.
pi_141987443
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen moeten echt eens stoppen met zowat ieder persoon starting strength aan te raden. :')

[..]

Zoals de anderen al zeiden kun je beter eerst in een sportschool abonnement investeren voordat we je echt kunnen helpen op het gebied van trainen.

Qua cardio: doe het niet teveel. Je kunt beter 2-3 HIIT cardio sessies per week pakken en als het echt moet wat zwemmen/wandelen voor max. 30 min oid. Teveel cardio en vnml veel langzame cardio is namelijk ook niet echt gezond. Afvallen met een voedingstekort is veel makkelijker dan door te bewegen.

Ik zou verder wel even naar je voeding kijken, want 1100-1300 kcal voor jouw stats lijkt mij wel erg weinig, en dat inclusief het vele cardio wat je doet is geen goede combo.
Bron dat veel langzame cardio slecht is?
Afvallen met een tekort door voeding is niet makkelijker dan met een tekort door cardio.
Meer cardio=meer eten=win?
  zondag 6 juli 2014 @ 23:05:48 #86
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_141988495
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:26 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

30kg max, niet dat ik daar in de buurt van kom.
dus een 60kg squat met dumbells. Morgen kun je beginnen.

quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen moeten echt eens stoppen met zowat ieder persoon starting strength aan te raden. :')

[..]


krap een jaar geleden was dat de default reactie hier: SS :')
Wat hypes betreft kunnen we er hier ook wat van.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 6 juli 2014 @ 23:08:30 #87
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_141988617
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:44 schreef MarkZorro het volgende:

[..]

Bron dat veel langzame cardio slecht is?
Afvallen met een tekort door voeding is niet makkelijker dan met een tekort door cardio.
Meer cardio=meer eten=win?
het gaat om het deficit. 45min langzame cardio levert je mss 600 kCal op.

Dat heb je sneller bereikt door wat minder te eten. Kun je in de 45 min. serieus gaan trainen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 6 juli 2014 @ 23:09:55 #88
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_141988676
Daarom vroeg ik ook aanvulling van jullie :)
pi_141988913
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:44 schreef MarkZorro het volgende:

[..]

Bron dat veel langzame cardio slecht is?
Afvallen met een tekort door voeding is niet makkelijker dan met een tekort door cardio.
Meer cardio=meer eten=win?
Ik zal eens kijken of er studies zijn. Ik heb het in ieder geval vaker gehoord van mensen zoals Layne Norton, Alberto Nunez, Eric Helms.

Naja, als jij liever cardio wilt doen om een deficit te bereiken dan is dat aan jou. :P Maar wat stinkie zegt.
If not now, then when.
  zondag 6 juli 2014 @ 23:37:59 #90
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_141989835
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen moeten echt eens stoppen met zowat ieder persoon starting strength aan te raden. :')

[..]

Zoals de anderen al zeiden kun je beter eerst in een sportschool abonnement investeren voordat we je echt kunnen helpen op het gebied van trainen.

Qua cardio: doe het niet teveel. Je kunt beter 2-3 HIIT cardio sessies per week pakken en als het echt moet wat zwemmen/wandelen voor max. 30 min oid. Teveel cardio en vnml veel langzame cardio is namelijk ook niet echt gezond. Afvallen met een voedingstekort is veel makkelijker dan door te bewegen.

Ik zou verder wel even naar je voeding kijken, want 1100-1300 kcal voor jouw stats lijkt mij wel erg weinig, en dat inclusief het vele cardio wat je doet is geen goede combo.
Starting strength is vooral bedoeld voor de beginnende sporter die gericht is op kracht om daarna over te stappen eventueel hypertrofie,oly lifts of powerliften.

Maar voor gevallen zoals haar is het inderdaad niet de juiste aanbeveling.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 7 juli 2014 @ 06:41:36 #91
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141995362
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 09:21 schreef Kostertjuh het volgende:

[..]

Zie bovenstaand
Als ik meer dan 1300 calorieën eet kom ik aan. Feit. Ik heb mijn metabolisme waarschijnlijk opgefucked in het verleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grunge. op 07-07-2014 06:47:44 ]
  maandag 7 juli 2014 @ 06:43:17 #92
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141995363
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:01 schreef Klokov het volgende:

[..]

Hoe zwaar ben je nu? Post eens een foto, dan schatten wij je vetpercentage. Dat je verschillende dingen leest komt omdat er verschillende manieren zijn om je doel te bereiken elk met haar eigen nuances. De OP is echter een goede indicator van de huidige perceptie van de waarheid. Je kan je eventueel nog afvragen of krachttraining wel de meest geschikte weg is en waarom je bijvoorbeeld geen kettlebelltraining of zelfs Crossfit (crossfit :') ) zou doen.
Ik ga morgen wel even een foto plaatsen, of vandaag maar dan later dus. Wat voor foto moet dat zijn? Gewoon in mijn sportlegging en een shirtje :')?
  maandag 7 juli 2014 @ 06:44:33 #93
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141995372
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wut? Dat is ongeveer de helft van je ADH, zeker als je ook nog dagelijks gaat sporten. Ik denk dat je ondervoed in het ziekenhuis raakt voordat je je afvaldoel hebt gehaald. Die voedingsstoffen doen namelijk meer dan alleen energie aanmaken. Met zo weinig calorieën moet je je micro's héél goed in de gaten houden.
Serieus, ik kom aan van meer. Ik heb in het verleden veel minder gegeten hoor, zelfs 200 calorieën op sommige dagen. Dan hebben we het dus over een boterham met halvajam en een gaasje chocolademelk light. :')! Die tijd is gelukkig over maar meer dan 1300 calorieën is nog steeds geen goed idee voor mij.
  maandag 7 juli 2014 @ 06:46:09 #94
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141995381
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

Is er een reden dat je niet 'gewoon' naar de sportschool gaat ipv thuis kutten met gewichtjes en squats zonder gewicht etc?

Over je squatjes: 3x13 squat zonder gewicht gaat natuurlijk veel minder uithalen dan 3x13 squat met een stang van 20kg. Zoveel mogelijk squats is niet beter, want na de 50e squat raak je gewoon ontzettend moe en verzuurd zonder dat je daarmee je spieren écht aanspreekt.
Maar je hoeft toch niet per se naar de sportschool? Ik heb boksgear thuis dus daar red ik het sowieso mee. Qua krachttraining is het dus wat moeilijker. Nu is het ding om zwaardere gewichten te regelen.
  maandag 7 juli 2014 @ 06:47:23 #95
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141995387
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen moeten echt eens stoppen met zowat ieder persoon starting strength aan te raden. :')

[..]

Zoals de anderen al zeiden kun je beter eerst in een sportschool abonnement investeren voordat we je echt kunnen helpen op het gebied van trainen.

Qua cardio: doe het niet teveel. Je kunt beter 2-3 HIIT cardio sessies per week pakken en als het echt moet wat zwemmen/wandelen voor max. 30 min oid. Teveel cardio en vnml veel langzame cardio is namelijk ook niet echt gezond. Afvallen met een voedingstekort is veel makkelijker dan door te bewegen.

Ik zou verder wel even naar je voeding kijken, want 1100-1300 kcal voor jouw stats lijkt mij wel erg weinig, en dat inclusief het vele cardio wat je doet is geen goede combo.
Maar het moet toch ook wel zonder sportschool kunnen? Ik wil er echt alles voor doen, ik heb de discipline.

Oké, dus teveel cardio is te ongezond. Waarom is dat? En hoe zit het met opbouwen? Ik heb nu al een tijdje niet meer gesport, ben op mijn bek gegaan op een stoep, lag tot op het bot open en dat is wat me ervan belemmerde en nu moet ik weer beginnen. Ik vind het zo moeilijk om te bepalen wat goed is. Ik durf echt niet meer te eten dan 1300 calorieën. Het is echt veel. Als ik meer dan dat eet ben ik de volgende dag veel zwaarder. Ik eet één boterham per dag (met pindakaas en kaas dus heus niet te weinig) en geen aardappel, vooral veel eiwitten uit magere kwark en ei en zo. Dat is toch goed? Verder bonen, groente, vegetarische vleesvervangers, noten, fruit...

[ Bericht 10% gewijzigd door Grunge. op 07-07-2014 06:54:35 ]
  maandag 7 juli 2014 @ 07:47:56 #96
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_141995718
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 06:47 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Maar het moet toch ook wel zonder sportschool kunnen? Ik wil er echt alles voor doen, ik heb de discipline.

Oké, dus teveel cardio is te ongezond. Waarom is dat? En hoe zit het met opbouwen? Ik heb nu al een tijdje niet meer gesport, ben op mijn bek gegaan op een stoep, lag tot op het bot open en dat is wat me ervan belemmerde en nu moet ik weer beginnen. Ik vind het zo moeilijk om te bepalen wat goed is. Ik durf echt niet meer te eten dan 1300 calorieën. Het is echt veel. Als ik meer dan dat eet ben ik de volgende dag veel zwaarder. Ik eet één boterham per dag (met pindakaas en kaas dus heus niet te weinig) en geen aardappel, vooral veel eiwitten uit magere kwark en ei en zo. Dat is toch goed? Verder bonen, groente, vegetarische vleesvervangers, noten, fruit...
Wat zijn je stats? Op 1300 kcal lijkt het me fysisch onmogelijk dat je aan komt.

Edit: Ah, ik zie het al. Mijn vriendin had ook een fucked up metabolisme. Wat bij haar hielp is om meer carbs te eten en een zeer klein deficit te creëren met haar voeding. Dit icm 2 keer per week kracht + HIIT.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ethanolic op 07-07-2014 07:55:05 ]
Deathlift or Die.
  maandag 7 juli 2014 @ 07:54:26 #97
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141995767
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 07:47 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat zijn je stats? Op 1300 kcal lijkt het me fysisch onmogelijk dat je aan komt.
Is het zo weinig? Hoe kom ik aan mijn stats?
  maandag 7 juli 2014 @ 07:55:35 #98
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_141995779
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 07:54 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Is het zo weinig? Hoe kom ik aan mijn stats?
Bedoelde je lengte + gewicht, maar die had ik even gemist. :')
Deathlift or Die.
  maandag 7 juli 2014 @ 07:55:47 #99
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141995785
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 07:47 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat zijn je stats? Op 1300 kcal lijkt het me fysisch onmogelijk dat je aan komt.

Edit: Ah, ik zie het al. Mijn vriendin had ook een fucked up metabolisme. Wat bij haar hielp is om meer carbs te eten en een zeer klein deficit te creëren met haar voeding. Dit icm 2 keer per week kracht + HIIT.
Méér carbs? Ik snap het niet ;(.
  maandag 7 juli 2014 @ 07:56:14 #100
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141995787
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 07:55 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Bedoelde je lengte + gewicht, maar die had ik even gemist. :')
1.79 meter en 78 kilo.
  maandag 7 juli 2014 @ 07:57:30 #101
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141995797
Maar serieus, ik wil er gewoon voor gaan vanaf vandaag. Moet ik dan eerst opbouwen of kan ik gewoon flink gaan sporten? Ik wil dat vet gewoon kwijt.
  maandag 7 juli 2014 @ 07:59:49 #102
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_141995815
Ik heb acht weken. Ik wil ongeveer negen kilo kwijt. En ik heb al heel lang niet gesport want dat ongeluk van mijn fiets is al best een tijd geleden. Nu wil ik weer beginnen waar ik was, en ik sportte zes keer in de week. In de periode van niet sporten ben ik ontzettend aangekomen. Vooral door biertjes en pasta. Dat is nu allemaal verleden tijd.

Edit: dit is wat ik heb: een crosstrainer, een hometrainer, gewichten van 2 kilo per stuk :'), bokshandschoenen en een boksbal.
  maandag 7 juli 2014 @ 08:19:43 #103
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_141995973
quote:
9s.gif Op maandag 7 juli 2014 07:59 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb acht weken. Ik wil ongeveer negen kilo kwijt. En ik heb al heel lang niet gesport want dat ongeluk van mijn fiets is al best een tijd geleden. Nu wil ik weer beginnen waar ik was, en ik sportte zes keer in de week. In de periode van niet sporten ben ik ontzettend aangekomen. Vooral door biertjes en pasta. Dat is nu allemaal verleden tijd.

Edit: dit is wat ik heb: een crosstrainer, een hometrainer, gewichten van 2 kilo per stuk :'), bokshandschoenen en een boksbal.
Je doelstelling is niet realistisch, 5 kg max.

Ga rond 1.600 kcal eten, zorg dat je iig 120 gram eiwit binnen krijgt en 70 gram vet, rest aanvullen met koolhydraten. Verder gewoon 3 keer per week een HIIT sessie gevolgd 20 minuutjes low intensity cardio.
Deathlift or Die.
  maandag 7 juli 2014 @ 08:27:52 #104
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_141996062
0,5kg vet per week is ongeveer het maximale wat je gezond kan afvallen. Dit doe je als je 500 kcal onder je verbruik eet. In jouw geval zal je dan 800 moeten eten blijkbaar, wat ik me niet kan voorstellen en wat sowieso ongezond is. Kan je dus beter je eigen 1300 (of liefst nog wat meer) blijven eten, en dan de rest verbruiken dmv sport. Hoe je dat precies doet, maakt niet zo heel veel uit. Je kan een uur cardio doen, je kan HIIT doen, met alle vormen van sport ga je wel calorieën verbranden dus doe gewoon iets wat je leuk vind en daardoor blijft doen.

En in je eten minstens 1 gram/kg/dag eiwit. Anders ga je spieren afvallen waardoor je verbruik in rust nog lager wordt.
WFPB!
  maandag 7 juli 2014 @ 09:29:28 #105
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_141996794
Vandaag 175kg deadlift poging...

Serieus hè, ben wel toe aan wat verandering. Als ik een tijdje puur op hypertrophy wil trainen zonder teveel kracht in te leveren, is dit dan een goed schema? 8-10 reps betekent: 8 reps, langzaam opvoeren naar 10. Zodra 3x10 wordt behaald wat gewicht toevoegen en terug naar 8.

Maandag: benen, schouders
Squat: 3x8-10
Good morning: 3x8-10
Leg press: 3x8-10
Overhead press: 3x8-10
Lateral raise 3x8-10
Rotator cuffs (external rotation)

Dinsdag: rug, biceps
Deadlift: 3x6-8
Seated row: 3x8-10
Rhomboid row (batwing row): 3x-8-10
Face pull: 3x8-10
Chin ups 6x6
Biceps curl 3x8-10

Woensdag: borst, triceps
Bench press: 3x8-10
Dumbbell flyes: 3x8-10
Incline bench press: 3x8-10
Floor press: 3x8-10
Triceps push down: 3x8-10
<kan helaas geen dips of skullcrushers ivm gewrichtspijn)

Vrijdag: full body
Squat: 3x5
Deadlift: 3x5
Bench press: 3x5
Pull ups 5x5
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_141999684
Doe nu al 5 weken een kleine cut na 9 maanden flink bulken (+17 kg, van 69kg naar 86kg) en val nu weer 0.5-1kg per week af op ~2250 cals. Ga dit nog zo'n 2 maanden doen en dan weer 6-8 maanden bulken (naar 90kg+) om vervolgens aankomend jaar meer de tijd te nemen voor een cut en hopelijk eens een keer goed droog te zijn in de zomer (wat mij nog nooit gelukt is, omdat ik steeds ging cutten op te weinig massa wat als resultaat gewoon elke keer skinny fat opleverde in mijn geval). Haat cutten zo erg, weinig energie, snel geirriteerd etc, maar het voordeel is dat ondanks dat alles weer kleiner wordt er wel meer definities verschijnen die het weer wat aangenamer maken. Daarnaast laat een goede cut je de bulkperiodes des te meer waarderen.

pi_142000322
Zit er nu dus serieus aan te denken om eens een proeflesje te nemen bij de Crossfit, maar zie net iets waar mijn mond van openvalt.

Op onderstaand filmpje, ga ff naar 7:41 en kijk hoe ze optrekken. WTF is dat?

  maandag 7 juli 2014 @ 12:07:21 #108
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_142000339
Als je zoveel afvalt kan je dan niet beter op iets meer kcal gaan zitten zodat je minder negatieve effecten hebt? Als je maar genoeg eiwitjes naar binnen propt en blijft trainen zullen je spieren niet verdwijnen.
WFPB!
pi_142000610
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:06 schreef nickhguitar het volgende:
Zit er nu dus serieus aan te denken om eens een proeflesje te nemen bij de Crossfit, maar zie net iets waar mijn mond van openvalt.

Op onderstaand filmpje, ga ff naar 7:41 en kijk hoe ze optrekken. WTF is dat?

ze neuken de lucht, nee is kipping
  maandag 7 juli 2014 @ 12:28:16 #110
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_142000938
Star! Heb je al eens naar p/p/l gekeken? Mensen gaan daar echt hard op en je kan een gezonde mix van compounds en iso maken:). Blijf erbij dat je ook phat moet checken man.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  maandag 7 juli 2014 @ 13:24:21 #111
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142002467
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:06 schreef nickhguitar het volgende:
Zit er nu dus serieus aan te denken om eens een proeflesje te nemen bij de Crossfit, maar zie net iets waar mijn mond van openvalt.

Op onderstaand filmpje, ga ff naar 7:41 en kijk hoe ze optrekken. WTF is dat?

Lol, op 08:01 krijgt een van die chicks het voor elkaar om zichzelf te lanceren. :D
  maandag 7 juli 2014 @ 13:26:12 #112
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142002535
Al die vrouwen die overduidelijk aan de anavar zitten
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_142002544
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:06 schreef nickhguitar het volgende:
Zit er nu dus serieus aan te denken om eens een proeflesje te nemen bij de Crossfit, maar zie net iets waar mijn mond van openvalt.

Op onderstaand filmpje, ga ff naar 7:41 en kijk hoe ze optrekken. WTF is dat?

Filmpje niet gekeken maar moet wel dit zijn:

  maandag 7 juli 2014 @ 13:28:11 #114
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142002611
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Filmpje niet gekeken maar moet wel dit zijn:

[ afbeelding ]
Ja man, daar krijg je echt van die zieke lats van, echte vleugeltjes.
  maandag 7 juli 2014 @ 13:30:54 #115
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142002691
Edit Laat maar, het zijn geen jerks.
pi_142002702
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:06 schreef nickhguitar het volgende:
Zit er nu dus serieus aan te denken om eens een proeflesje te nemen bij de Crossfit, maar zie net iets waar mijn mond van openvalt.

Op onderstaand filmpje, ga ff naar 7:41 en kijk hoe ze optrekken. WTF is dat?

whahahahaha @ 8:01
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  maandag 7 juli 2014 @ 13:40:19 #117
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142003028
quote:
8s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef Visc het volgende:
Doe nu al 5 weken een kleine cut na 9 maanden flink bulken (+17 kg, van 69kg naar 86kg) en val nu weer 0.5-1kg per week af op ~2250 cals. Ga dit nog zo'n 2 maanden doen en dan weer 6-8 maanden bulken (naar 90kg+) om vervolgens aankomend jaar meer de tijd te nemen voor een cut en hopelijk eens een keer goed droog te zijn in de zomer (wat mij nog nooit gelukt is, omdat ik steeds ging cutten op te weinig massa wat als resultaat gewoon elke keer skinny fat opleverde in mijn geval). Haat cutten zo erg, weinig energie, snel geirriteerd etc, maar het voordeel is dat ondanks dat alles weer kleiner wordt er wel meer definities verschijnen die het weer wat aangenamer maken. Daarnaast laat een goede cut je de bulkperiodes des te meer waarderen.

[ afbeelding ]
Not bad brad. Beter Ff topless fotootje doen (no homo).

Bij welke lengte?
Deathlift or Die.
  maandag 7 juli 2014 @ 14:32:28 #118
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142004951
Godver hoe krijgen jullie dat voor elkaar, die armen :o
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 7 juli 2014 @ 15:00:41 #119
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142005835
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:32 schreef star_gazer het volgende:
Godver hoe krijgen jullie dat voor elkaar, die armen :o
Masturbatie.

Grote armen is 10% hard werk, 10% goede voeding en 90% geilen op jezelf. Letterlijk. #Broscience.
pi_142006587
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:32 schreef star_gazer het volgende:
Godver hoe krijgen jullie dat voor elkaar, die armen :o
Manlet zijn helpt erg veel.

Geen idee of Visc ook een manlet is, maar korte armen lijken sneller vol :P
pi_142006691
1.80. Is aan jou of dat een manlet is of niet (voor Nederland ws wel :( )
  maandag 7 juli 2014 @ 15:24:59 #122
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142006722
Prima lengte, mede-manlet. Opbokken met die lange slungels hier.
Deathlift or Die.
pi_142007001
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:32 schreef star_gazer het volgende:
Godver hoe krijgen jullie dat voor elkaar, die armen :o
Ik doe serieus elke training een set 3x8 curls. :') Iedereen lachen natuurlijk, maar meer volume en frequentie lijkt heel erg te helpen voor m'n biceps. Triceps groeien natuurlijk al heel goed om de een of andere reden.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_142007027
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:24 schreef Ethanolic het volgende:
Prima lengte, mede-manlet. Opbokken met die lange slungels hier.
1.85 masterrace. Geen lange slungel, maar ook geen manlet. 8-)
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_142007385
Ik doe 1x per week met moeite 4x10 barbell curls. Biceps trainen vind ik echt dodelijk saai en 1x per week trek ik nog net. Vind het ook zonde van de tijd om zoveel aandacht te besteden aan zo'n kleine spiergroep.

Heb geen zieke armen, maar er zit nog wel gewoon groei in. En het boeit me eigenlijk ook niet heel veel, heb liever grote schouders, traps en lats.
pi_142007554
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe 1x per week met moeite 4x10 barbell curls. Biceps trainen vind ik echt dodelijk saai en 1x per week trek ik nog net. Vind het ook zonde van de tijd om zoveel aandacht te besteden aan zo'n kleine spiergroep.

Heb geen zieke armen, maar er zit nog wel gewoon groei in. En het boeit me eigenlijk ook niet heel veel, heb liever grote schouders, traps en lats.
True. Maar begon uit verhouding te groeien. Triceps groot, grote rug. Amper biceps en relatief weinig borst. Wel weer prima benen. Resultaat van een powerlift schema :P
"Fear is only as deep as the mind allows."
  maandag 7 juli 2014 @ 15:48:53 #127
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142007584
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:31 schreef Push. het volgende:

[..]

Ik doe serieus elke training een set 3x8 curls. :') Iedereen lachen natuurlijk, maar meer volume en frequentie lijkt heel erg te helpen voor m'n biceps. Triceps groeien natuurlijk al heel goed om de een of andere reden.
Ik doe iedere training high weight strict curls 5*5. _O_ dem biceps
Deathlift or Die.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:07:39 #128
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_142008094
Gister weer iemand gespot met mega-synthol armen, echt geen potje :') Totaal uit verhouding
  maandag 7 juli 2014 @ 16:27:44 #129
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142008753
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:28 schreef Cataclyst het volgende:
Star! Heb je al eens naar p/p/l gekeken? Mensen gaan daar echt hard op en je kan een gezonde mix van compounds en iso maken:). Blijf erbij dat je ook phat moet checken man.
wat ik heb is bijna praktisch PPL, behalve dat ik dan wat schouders op benen dag doe. PHAT is 5 dagen. Dat gaat me niet lukken. 4 is wel het maximum.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:55:01 #130
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142009684
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

wat ik heb is bijna praktisch PPL, behalve dat ik dan wat schouders op benen dag doe. PHAT is 5 dagen. Dat gaat me niet lukken. 4 is wel het maximum.
Dus het is geen PPL maar bro-split met fullbody day.
Deathlift or Die.
pi_142010440
Maar weer proberen te squatten.. 5x5 80... Reet doet alweer pijn op precies dezelfde plek nadat t meeste wel weg was, maar even een paar weekjes niet squatten denk :') anders blijf ik bezig
pi_142011058
Zo, eerste fail vandaag op squat. Verloor opeens mijn balans, heel vaag. Gelukkig stond ik in een rack, kon hem rustig neerleggen, niets aan de hand.

Bench gaat nog steeds lekker, 70 kg nu.
Geen referral hier.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:31:37 #133
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_142011269
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

wat ik heb is bijna praktisch PPL, behalve dat ik dan wat schouders op benen dag doe. PHAT is 5 dagen. Dat gaat me niet lukken. 4 is wel het maximum.
Je kan ook PHUL doen. Zelfde principe als phat. Overigens zijn er ook genoeg mensen die PHAT in een 4 daagse vorm doen met best wat oefeningen veranderd dan op dat simplyshredded artikeltje. Onthoud dat het meer in filosofie of trainingsmethode is en dat je dus niet 100procent zoals het daar staat moet volgen en dat je dus je geprefeerde oefeningen erin kan substitueren He ;).

Uiteindelijk moet je gewoon doen wat jij het lekkerste vind! Zolang je maar consistent blijft!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_142013804
Hoppa weer iets verder met benchen

10x50 kg om op te warmen.
2x5x85kg
3x5x90kg
1x100kg :)
  maandag 7 juli 2014 @ 18:44:06 #135
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_142013857
del

[ Bericht 96% gewijzigd door THEFXR op 07-07-2014 19:23:38 (verkeerde topic) ]
  maandag 7 juli 2014 @ 18:46:41 #136
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142013963
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:42 schreef Questular het volgende:
Hoppa weer iets verder met benchen

10x50 kg om op te warmen.
2x5x85kg
3x5x90kg
1x100kg :)
^O^

Next goal 120?
  maandag 7 juli 2014 @ 18:58:06 #137
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_142014480
Volgende week nieuwe training maxen zetten :). Iemand enig idee hoe ik dit het beste kan doen? Gewoon per normale trainingsdag? Of beetje op een 'meet' manier door SQ/BP/OHP/DL op een dag te doen?

Heb sowieso het idee dat ik weer sterker ben geworden. Vandaag 3x3 gesquat met 130 wat prima ging. Daarna 3x5 high bar paused met 80kg waar ik vorige week lichte moeite had met 70kg. En dat op een cut :D.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  maandag 7 juli 2014 @ 19:17:38 #138
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142015353
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef Cataclyst het volgende:
Volgende week nieuwe training maxen zetten :). Iemand enig idee hoe ik dit het beste kan doen? Gewoon per normale trainingsdag? Of beetje op een 'meet' manier door SQ/BP/OHP/DL op een dag te doen?

Heb sowieso het idee dat ik weer sterker ben geworden. Vandaag 3x3 gesquat met 130 wat prima ging. Daarna 3x5 high bar paused met 80kg waar ik vorige week lichte moeite had met 70kg. En dat op een cut :D.
Iig. Een paar dagen vol rust, lekker flink veel en zout eten, goed slapen

Plus: epic UI :s)
  maandag 7 juli 2014 @ 19:42:00 #139
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_142016258
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:17 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Iig. Een paar dagen vol rust, lekker flink veel en zout eten, goed slapen

Plus: epic UI :s)
Hahaha, dan gaan we dat doen he. en thanks ray :D !
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_142018674
Nog een maand en dan bulken. Can't wait. Waah.. Eindelijk weer energie en vooruitgang :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 7 juli 2014 @ 20:39:10 #141
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142019459
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:29 schreef Kerol het volgende:
Nog een maand en dan bulken. Can't wait. Waah.. Eindelijk weer energie en vooruitgang :)
Hoe gaat je cut? Buiten weinig energie en weinig progressie dan.
pi_142019680
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hoe gaat je cut? Buiten weinig energie en weinig progressie dan.
Prima! Definitie wordt beter, alleen kut dat ik last van wat overtollige huid heb. Zie je toch een stuk minder. :(
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 7 juli 2014 @ 20:42:44 #143
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142019757
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef Kerol het volgende:

[..]

Prima! Definitie wordt beter, alleen kut dat ik last van wat overtollige huid heb. Zie je toch een stuk minder. :(
Hoeveel gewicht ben je kwijt dan? Voor overtollig huid moet je wel erg dik zijn geweest.
pi_142019833
quote:
11s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hoeveel gewicht ben je kwijt dan? Voor overtollig huid moet je wel erg dik zijn geweest.
Klopt, 7 jaar geleden 120kg ofzo op 1.90, toen afgevallen naar 90kg (te snel). Toen gaan liften en alles is stuk beter geworden, maar nog steeds een beetje helaas. Misschien over paar jaar een operatie. Wil toch die abs zien, heb nu altijd twee zichtbaar, alles daaronder is beetje wazig.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 7 juli 2014 @ 20:46:02 #145
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142019965
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:43 schreef Kerol het volgende:

[..]

Klopt, 7 jaar geleden 120kg ofzo op 1.90, toen afgevallen naar 90kg (te snel). Toen gaan liften en alles is stuk beter geworden, maar nog steeds een beetje helaas. Misschien over paar jaar een operatie. Wil toch die abs zien, heb nu altijd twee zichtbaar, alles daaronder is beetje wazig.
Misschien toch nog wat vet kwijtraken. Ik kan me moeilijk voorstellen dat op jouw leeftijd (?) en met zulke gewicht verschillen je echt last van overtollige huid zou hebben.
pi_142020186
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef Snakey het volgende:

[..]

Misschien toch nog wat vet kwijtraken. Ik kan me moeilijk voorstellen dat op jouw leeftijd (?) en met zulke gewicht verschillen je echt last van overtollige huid zou hebben.
Toch hangt het wel, vooral als ik voorover buk. Kan t gewoon vastpakken. Het is wel beter geworden hoor laatste tijd maar vind wel kut. Dat t niet helemaal strak staat. Was ook dom om 30kg in 4 maand af te vallen. Maargoed dat wist ik toen niet.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 7 juli 2014 @ 20:50:24 #147
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142020298
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:48 schreef Kerol het volgende:

[..]

Toch hangt het wel, vooral als ik voorover buk. Kan t gewoon vastpakken. Het is wel beter geworden hoor laatste tijd maar vind wel kut. Dat t niet helemaal strak staat. Was ook dom om 30kg in 4 maand af te vallen. Maargoed dat wist ik toen niet.
Ah okee. Lastig.

30 kilo in 4 maanden!? :D Jezus, heb je alleen water gedronken in de 4 maanden?? :o
pi_142020399
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ah okee. Lastig.

30 kilo in 4 maanden!? :D Jezus, heb je alleen water gedronken in de 4 maanden?? :o
Elke dag 100km gefietst (srs).
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 7 juli 2014 @ 20:52:32 #149
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142020477
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:51 schreef Kerol het volgende:

[..]

Elke dag 100km gefietst (srs).
Hahaha, wow. Nouja, op zich wel goed gedaan. :D
pi_142020546
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hahaha, wow. Nouja, op zich wel goed gedaan. :D
Dat wel! Ben er ook erg trots op. Was op dat moment er echt klaar mee. Nu ben ik gewoon het tegenovergestelde van toen. :D

Enige smetje is dus dat vel.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 7 juli 2014 @ 20:54:57 #151
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142020671
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Kerol het volgende:

[..]

Dat wel! Ben er ook erg trots op. Was op dat moment er echt klaar mee. Nu ben ik gewoon het tegenovergestelde van toen. :D

Enige smetje is dus dat vel.
mm ja, daar zou ik dan niet eens al te moeilijk over doen. Maar goed, mooi is het niet natuurlijk en niet waar je nu hard voor werkt.
pi_142020751
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

mm ja, daar zou ik dan niet eens al te moeilijk over doen. Maar goed, mooi is het niet natuurlijk en niet waar je nu hard voor werkt.
Precies. Misschien in de toekomst eens kijken voor een kleine operatie. 3000¤ las ik. Om net dat laatste tikkeltje strakker te krijgen :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 7 juli 2014 @ 21:26:17 #153
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142022915
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef Kerol het volgende:

[..]

Precies. Misschien in de toekomst eens kijken voor een kleine operatie. 3000¤ las ik. Om net dat laatste tikkeltje strakker te krijgen :)
Ik doe het voor de helft.

pi_142022971
quote:
12s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik doe het voor de helft.

[ afbeelding ]
:D :D Haha!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 7 juli 2014 @ 21:32:37 #155
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142023280
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef Kerol het volgende:

[..]

Precies. Misschien in de toekomst eens kijken voor een kleine operatie. 3000¤ las ik. Om net dat laatste tikkeltje strakker te krijgen :)
Dat trekt allemaal wel bij. Je huid is elastisch, tenzij er enorme flappen vel hangen, raakt dat vanzelf weer strak.
pi_142023411
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat trekt allemaal wel bij. Je huid is elastisch, tenzij er enorme flappen vel hangen, raakt dat vanzelf weer strak.
Hope so! Nee geen enorme flappen, tis een klein beetje nog. Gewoon net niet strak zeg maar :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_142023786
quote:
12s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik doe het voor de helft.

[ afbeelding ]
_O-

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat trekt allemaal wel bij. Je huid is elastisch, tenzij er enorme flappen vel hangen, raakt dat vanzelf weer strak.
Dit ja. Het trekt wel bij, duurt alleen een poos.
If not now, then when.
pi_142026547
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:40 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Not bad brad. Beter Ff topless fotootje doen (no homo).

Bij welke lengte?
Alstu, excuses voor de kwaliteit. Deze was aan het eind van mn bulk op een non training day. De vorige was overduidelijk net na de training. Was zo rond de 84kg hier denk ik (nu 78kg)

  dinsdag 8 juli 2014 @ 01:44:49 #159
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142033582
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dus het is geen PPL maar bro-split met fullbody day.
Wat maakt PPL volgens jou beter? Het lijtk mij juist onverstandig schouders en borst op één dag te pakken omdat je dan niet het maximale uit beide kunt halen?

[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 08-07-2014 02:34:06 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 01:57:08 #160
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142033830
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Kerol het volgende:

[..]

Dat wel! Ben er ook erg trots op. Was op dat moment er echt klaar mee. Nu ben ik gewoon het tegenovergestelde van toen. :D

Enige smetje is dus dat vel.
Goed overdenken die operatie. Een tummy tuck laat een lelijk litteken achter. Je ruilt wat vel in (wat misschien met de tijd strak trekt) voor een litteken dat nooit meer volledig verdwijnt.

Heb je al wat cremes enzo geprobeerd?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_142034945
Interessant supplement, weer wat anders dan een lame product zoals Tier1



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2014 04:51:44 ]
  dinsdag 8 juli 2014 @ 05:02:02 #162
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142034958
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 04:51 schreef ZetaOS het volgende:
Interessant supplement, weer wat anders dan een lame product zoals Tier1


_O-
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 06:11:14 #163
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142035044
quote:
8s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:22 schreef Visc het volgende:

[..]

Alstu, excuses voor de kwaliteit. Deze was aan het eind van mn bulk op een non training day. De vorige was overduidelijk net na de training. Was zo rond de 84kg hier denk ik (nu 78kg)

[ afbeelding ]
Goed bezig chef!
Dikke gun en schouder genes ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 08-07-2014 07:48:22 ]
  dinsdag 8 juli 2014 @ 06:23:38 #164
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_142035073
quote:
9s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

de twee meest hardcore gyms in breda hebben allebei fit in hun naam.
Waar moet je zijn in Breda?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 8 juli 2014 @ 06:24:13 #165
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_142035075
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De Fitland waar ik wel eens kom is een van de kleinere, en die heeft gewoon een squatrack + zeeën van ruimte om te deadliften.
Fitland is een keten.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:22:03 #166
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142035816
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:44 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wat maakt PPL volgens jou beter? Het lijtk mij juist onverstandig schouders en borst op één dag te pakken omdat je dan niet het maximale uit beide kunt halen?
Ik zei in die post nergens dat PPL beter is, maar dat een bro-split met fullbody dag geen PPL is.

Daarnaast heb ik persoonlijk zeer goede ervaring met PPL, met mij meerderen in dit topic. Ik zou zeggen, verdiep je er in.
Deathlift or Die.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:24:37 #167
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142035850
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:44 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wat maakt PPL volgens jou beter? Het lijtk mij juist onverstandig schouders en borst op één dag te pakken omdat je dan niet het maximale uit beide kunt halen?
dat denk ik ook altijd idd...

Mits je schouder en borst dag ver genoeg van elkaar hebt dan, kun je volgens mij veel meer geven als je ze appart pakt....
pi_142036570
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 06:23 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Waar moet je zijn in Breda?
Keepfit
Pure Fitness
pi_142043805
Ik ga vanaf ~oktober met mijn werk naar Amsterdam en ben van plan daar een 2e sportschoolabbo te nemen om te sporten na het werk en dan na de eventuele files naar huis te racen (omgeving Utrecht). Locatie is omgeving Zuidas. Iemand goede tips voor een sportschool daar? Wil niet dieper Amsterdam in moeten gaan, het is juist de bedoeling dat ik er vanaf mijn werk makkelijk kan komen (rond 18:00).
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:30:16 #170
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142043921
Gisteren overigens 2x150kg gesquat. Dat is wel nice, mijn doelstelling voor december was 5x140kg. Gaat de goede kant op.
Deathlift or Die.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:30:51 #171
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142043953
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:27 schreef Visc het volgende:
Ik ga vanaf ~oktober met mijn werk naar Amsterdam en ben van plan daar een 2e sportschoolabbo te nemen om te sporten na het werk en dan na de eventuele files naar huis te racen (omgeving Utrecht). Locatie is omgeving Zuidas. Iemand goede tips voor een sportschool daar? Wil niet dieper Amsterdam in moeten gaan, het is juist de bedoeling dat ik er vanaf mijn werk makkelijk kan komen (rond 18:00).
http://www.clubsportive.nl

Gustav Mahlerlaan. Parkeren in de woonwijk voor 8,25 per dag. Plein oversteken je zit op station Amsterdam Zuid.
Sportschool ben ik nooit geweestr, maar gezien locatie zal het niet echt prut zijn.

En ik weet niet waar je gaat werken, maar een aantal kantoren daar hebben eigen fitnessruimte in het pand :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:33:50 #172
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142044119
http://www.allsports.nl/
hier heb ik wel eens getrained, maar daar zul je wel met auto heen moetem, dus je file issue is er niet mee weg
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:34:29 #173
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142044153
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:30 schreef stinkie het volgende:

[..]

http://www.clubsportive.nl

Gustav Mahlerlaan. Parkeren in de woonwijk voor 8,25 per dag. Plein oversteken je zit op station Amsterdam Zuid.
Sportschool ben ik nooit geweestr, maar gezien locatie zal het niet echt prut zijn.

En ik weet niet waar je gaat werken, maar een aantal kantoren daar hebben eigen fitnessruimte in het pand :)
Mmm, van hun website...

quote:
PURE STRENGHT ZONE
Met deze zeer robuuste krachttraining toestellen bieden wij het absolute trainingsgevoel van de krachtsporter. Deze fitness krachttraining toestellen hebben als doel de prestaties en het gevoel te reproduceren van het gebruik van vrije gewichten.
Dat klinkt niet best.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:40:15 #174
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142044409
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mmm, van hun website...

[..]

Dat klinkt niet best.
ik las het net ja :D

Ik kende deze ook alleen maar omdat ik op zuid gewerkt heb en ook met de trein ging. Ik trainde toen alleen op kantoor zelf
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_142044547
We gaan in Spaces zitten. Weet niet of die faciliteiten daar aanwezig zijn en of deze daarnaast ook naar mijn wensen zijn. Ik zit ook liever op een sportschool daarnaast voor de sfeer en evt trainingspartners met dezelfde doelen ontmoeten etc.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:45:15 #176
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142044646
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 06:24 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Fitland is een keten.
Weet ik. Als een van de kleinere filialen al een squatrack+ruimte om te deadliften heeft, lijkt het me eerder vreemd als andere filialen dat niet hebben. Of het moet een héél klein filiaal zijn...
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:45:17 #177
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142044648
Bij de RAI?
Ken ik niks, das toch een stukje net-niet Zuid :') :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_142044699
Haha ok, naja dan ga ik wel op zoek in oktober en loop ik een aantal sportscholen binnen ;)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:22:58 #179
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_142053175
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Weet ik. Als een van de kleinere filialen al een squatrack+ruimte om te deadliften heeft, lijkt het me eerder vreemd als andere filialen dat niet hebben. Of het moet een héél klein filiaal zijn...
Fitland heeft ook het een en ander overgenomen, van eenduidige faciliteiten is geen sprake.
Als BB-er heb je er weinig te zoeken.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:24:55 #180
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_142053250
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:27 schreef Visc het volgende:
Ik ga vanaf ~oktober met mijn werk naar Amsterdam en ben van plan daar een 2e sportschoolabbo te nemen om te sporten na het werk en dan na de eventuele files naar huis te racen (omgeving Utrecht). Locatie is omgeving Zuidas. Iemand goede tips voor een sportschool daar? Wil niet dieper Amsterdam in moeten gaan, het is juist de bedoeling dat ik er vanaf mijn werk makkelijk kan komen (rond 18:00).
Lastig. Amsterdam heeft sowieso weinig goede gyms IMHO en het is vaak duur. Als het echt aan de zuid-as moet zijn zou je eens bij First Floor Fitness kunnen gaan kijken; ik ken het niet. Club Sportive is focking duur en gericht op het elitaire Zuid-as bankiers/consultantsvolk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:30 schreef stinkie het volgende:

[..]

http://www.clubsportive.nl

Gustav Mahlerlaan. Parkeren in de woonwijk voor 8,25 per dag. Plein oversteken je zit op station Amsterdam Zuid.
Sportschool ben ik nooit geweestr, maar gezien locatie zal het niet echt prut zijn.

En ik weet niet waar je gaat werken, maar een aantal kantoren daar hebben eigen fitnessruimte in het pand :)
Waar kun je voor 8,25 per dag parkeren? In die woonwijk mag je nog maar max. 3 uur staan. Bedrijfsfitnessruimtes zijn vaak te zielig voor woorden. Dumbbells t/m 15kg en geen losse stangen: dat soort werk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mmm, van hun website...

[..]

Dat klinkt niet best.
Zie hierboven.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:28:42 #181
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_142053378
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:33 schreef stinkie het volgende:
http://www.allsports.nl/
hier heb ik wel eens getrained, maar daar zul je wel met auto heen moetem, dus je file issue is er niet mee weg
Dit lijkt me beter. Zijn de krachttrainingsvoorzieningen daar een beetje goed?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:17:14 #182
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142060080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:28 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dit lijkt me beter. Zijn de krachttrainingsvoorzieningen daar een beetje goed?
jup, machine deel is wel volgepropt, maar flink wat losse barbells, schijven, dumbells. Paar power racks etc.

Trx zaaltje, box gedeelte. En cardio maar daar ben ik niet geweest.

OK was daar van 19.00 tot 20.30 dus vaak de drukste tijd en ik heb nergens hoeven wachten.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:20:42 #183
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142060237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:24 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Lastig. Amsterdam heeft sowieso weinig goede gyms IMHO en het is vaak duur. Als het echt aan de zuid-as moet zijn zou je eens bij First Floor Fitness kunnen gaan kijken; ik ken het niet. Club Sportive is focking duur en gericht op het elitaire Zuid-as bankiers/consultantsvolk.

[..]

Waar kun je voor 8,25 per dag parkeren? In die woonwijk mag je nog maar max. 3 uur staan. Bedrijfsfitnessruimtes zijn vaak te zielig voor woorden. Dumbbells t/m 15kg en geen losse stangen: dat soort werk.

[..]

Zie hierboven.
bedrijfsfitness deed ik alleen nog toen ik nog niet zo serieus trainde. Overigens scheelt het bij ons ook per kantoor.

Woonwijk weet ik niet, maar daar parkeerde ik altijd voor 8,25 dagkaart. Zijn 3 zones, de parkeergarages a ¤45/ dag (daar sta ik tegenwoordig meestal als ik er moet zijn), dan de open parkeerlocaties a 12-15/ dag en dan de woonwijken.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:49:37 #184
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_142061639
De magische grens van 100kg bench komt akelig dichtbij, zojuist 2 x 95 :)
pi_142072579
Iemand die een goede sportschool in Gouda weet? Ik sport normaal gesproken in Rotterdam, maar heb momenteel vakantie. 5x per week naar Rotterdam reizen enkel om te sporten vind ik zonde van mijn tijd, dus wil voor een maandje of twee in Gouda gaan sporten.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:35:20 #186
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142075097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:49 schreef MeneerBob het volgende:
De magische grens van 100kg bench komt akelig dichtbij, zojuist 2 x 95 :)
Well done.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:54:44 #187
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_142076886
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:20 schreef stinkie het volgende:

[..]

bedrijfsfitness deed ik alleen nog toen ik nog niet zo serieus trainde. Overigens scheelt het bij ons ook per kantoor.

Woonwijk weet ik niet, maar daar parkeerde ik altijd voor 8,25 dagkaart. Zijn 3 zones, de parkeergarages a ¤45/ dag (daar sta ik tegenwoordig meestal als ik er moet zijn), dan de open parkeerlocaties a 12-15/ dag en dan de woonwijken.
Woonwijken is een paar maanden geleden veranderd: je moet nu kenteken invoeren en mag max 3 uur staan.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_142080026
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:27 schreef Visc het volgende:
Ik ga vanaf ~oktober met mijn werk naar Amsterdam en ben van plan daar een 2e sportschoolabbo te nemen om te sporten na het werk en dan na de eventuele files naar huis te racen (omgeving Utrecht). Locatie is omgeving Zuidas. Iemand goede tips voor een sportschool daar? Wil niet dieper Amsterdam in moeten gaan, het is juist de bedoeling dat ik er vanaf mijn werk makkelijk kan komen (rond 18:00).
Ik weet niet of USC Universum vanuit je werk goed te bereiken is, maar het is zeker legit as fuck.
If not now, then when.
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:47:35 #189
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_142083766
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik weet niet of USC Universum vanuit je werk goed te bereiken is, maar het is zeker legit as fuck.
Dit. Plus lekkere (studenten)chicks als bonus.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:36:51 #190
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142084681
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 23:06 schreef Uvejal het volgende:
Iemand die een goede sportschool in Gouda weet? Ik sport normaal gesproken in Rotterdam, maar heb momenteel vakantie. 5x per week naar Rotterdam reizen enkel om te sporten vind ik zonde van mijn tijd, dus wil voor een maandje of twee in Gouda gaan sporten.
Gouda barst van de sportscholen (te veel eigenlijk gezien de stadsgroote).

Healt City, Sport City, Budget Fitnes etc.
Meerendeel is health club achtig van opzet. budget fitness is een kut gebouw, 1 jaar lid geweest, 4 keer getrained, zou ik ook skippen.

Die sportschool langs het water in het pand waar vroeger Fiat zat schijnt wel goed te zijn. Zware dumbells en aantal squatracken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_142085254
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik weet niet of USC Universum vanuit je werk goed te bereiken is, maar het is zeker legit as fuck.
Ziet er goed uit inderdaad, bedankt voor de tip. Is niet echt optimaal qua locatie, maar ik moet maar even aanzien waar de files precies staan. Opzich is het natuurlijk ook weer geen ramp als het 5-10 minutes extra reistijd is in ruil voor goede faciliteiten. (Daarnaast is wat Eleiko zegt natuurlijk ook een goed punt)
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:18:32 #192
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_142085650
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Well done.
Ben alleen bang dat het nog even gaat duren voordat ik de 100 hit. Verhuizen/verbouwen in de avonduren en werken overdag. Ik gok dat de komende deload iets langer gaat duren dan een enkel weekje :')
pi_142085730
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:49 schreef MeneerBob het volgende:
De magische grens van 100kg bench komt akelig dichtbij, zojuist 2 x 95 :)
Netjes :)
Als 2x 95kg lukt moet je 1x100kg ook gewoon nu al voor elkaar krijgen ^O^
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:35:00 #194
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142086060
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:18 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Ben alleen bang dat het nog even gaat duren voordat ik de 100 hit. Verhuizen/verbouwen in de avonduren en werken overdag. Ik gok dat de komende deload iets langer gaat duren dan een enkel weekje :')
Ik benchde 120 eind november, ging een maand op vakantie waar ik af en toe wel een training heb gedaan, maar was gelijk weer terug bij 100 toen ik terug was. :')

Klote is dat, van die pauzes.
  woensdag 9 juli 2014 @ 12:09:02 #195
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142087181
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik benchde 120 eind november, ging een maand op vakantie waar ik af en toe wel een training heb gedaan, maar was gelijk weer terug bij 100 toen ik terug was. :')

Klote is dat, van die pauzes.
Toch kun je dan heel snel weer terug zijn op je oude max...

Gewoon ff goed op focussen met je training. Zeker met benchen, dat is gewoon iets dat je vaker dan 1x per week zou moeten doen om er snel beter in te worden. Imho
  woensdag 9 juli 2014 @ 12:16:07 #196
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142087435
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 12:09 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Toch kun je dan heel snel weer terug zijn op je oude max...

Gewoon ff goed op focussen met je training. Zeker met benchen, dat is gewoon iets dat je vaker dan 1x per week zou moeten doen om er snel beter in te worden. Imho
Dat gaat vrij rap inderdaad. Ik bench(de) 3x per week. 1x 5 x 10 meer speedwerk, zwakke punten aanpakken, techniek. 1x DBB, relatief licht, en 1x semi max, triples en singles. Dan gaat je bench flink omhoog.

Ow, en minstens zoveel, zoniet het dubbele aan rug werk.
pi_142089862
Mijn bench is altijd zeer matig geweest. Met dumbbells rep ik dan rustig 8-10x40's maar met bench zat ik dan nog moeilijk te doen met 5 of 6x80. Ooit een keer een blessure gehad in mijn schouder (rotator cuff) waardoor ik zo'n 6 maanden geen borst heb kunnen trainen en heb het gevoel dat ik met dumbbells net de vrijheid heb om die oude blessure te ontwijken terwijl hij mij bij de bench limiteert omdat mijn schouder zich dan raar gaat manouvreren. Moet eigenlijk gewoon een keer een sessie doen met een pro bencher om te kijken wat en waar het fout gaat. Heb ook periodes gehad dat mijn OHP bijna gelijk was aan mn bench en zelfs nu zit die nog vrij dichtbij.
pi_142089902
OHP is lastig man, zit vast op 45.
Geen referral hier.
  woensdag 9 juli 2014 @ 14:24:42 #199
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_142092123
Myfitnesspal barcode scanner is echt goud vriend!

Als ik zo op mn laptop zit zal ik wel ff goed linkje voor OHP droppen. :)
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  woensdag 9 juli 2014 @ 14:40:14 #200
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142092769
quote:
8s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:27 schreef Visc het volgende:
Mijn bench is altijd zeer matig geweest. Met dumbbells rep ik dan rustig 8-10x40's maar met bench zat ik dan nog moeilijk te doen met 5 of 6x80. Ooit een keer een blessure gehad in mijn schouder (rotator cuff) waardoor ik zo'n 6 maanden geen borst heb kunnen trainen en heb het gevoel dat ik met dumbbells net de vrijheid heb om die oude blessure te ontwijken terwijl hij mij bij de bench limiteert omdat mijn schouder zich dan raar gaat manouvreren. Moet eigenlijk gewoon een keer een sessie doen met een pro bencher om te kijken wat en waar het fout gaat. Heb ook periodes gehad dat mijn OHP bijna gelijk was aan mn bench en zelfs nu zit die nog vrij dichtbij.
Denk toch dat dat dan een stukje techniek is. Beste is inderdaad om iemand die er verstand van heeft eens te laten kijken.
  woensdag 9 juli 2014 @ 14:43:30 #201
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142092964
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
OHP is lastig man, zit vast op 45.
Ik zou me er niet teveel op blindstaren, maar wat meer variatie doen. Dumbbell presses, als je een goede hebt plate loaded machine presses. Alle compound die je schouders sterker maken. En vergeet je lats niet. Een sterke press komt onder andere uit sterke lats. Pull ups bv maken zowel je press als je BP sterker.
  woensdag 9 juli 2014 @ 14:58:40 #202
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142093629
quote:
8s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:27 schreef Visc het volgende:
Mijn bench is altijd zeer matig geweest. Met dumbbells rep ik dan rustig 8-10x40's maar met bench zat ik dan nog moeilijk te doen met 5 of 6x80. Ooit een keer een blessure gehad in mijn schouder (rotator cuff) waardoor ik zo'n 6 maanden geen borst heb kunnen trainen en heb het gevoel dat ik met dumbbells net de vrijheid heb om die oude blessure te ontwijken terwijl hij mij bij de bench limiteert omdat mijn schouder zich dan raar gaat manouvreren. Moet eigenlijk gewoon een keer een sessie doen met een pro bencher om te kijken wat en waar het fout gaat. Heb ook periodes gehad dat mijn OHP bijna gelijk was aan mn bench en zelfs nu zit die nog vrij dichtbij.
Je doet met de dumbbells waarschijnlijk hoger op de borst dan met de BP. Daarbij gebruik je je schouder minder en je pecs meer.

Ik heb momenteel ook last van een pijnlijke rotator cuff, de fysio zegt dat dat bij veel krachtsporters zo is. Je infraspinatus is dan overwerkt geraakt. Je kunt dat alleen structureel oplossen door 'm sterker te maken zodat hij minder snel overwerkt raakt en beter stabiliseert, bijvoorbeeld met deze oefening: http://www.exrx.net/Weigh(...)xternalRotation.html

  woensdag 9 juli 2014 @ 16:02:03 #203
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_142096868
Front squatten jullie wel eens? Zo ja, hoeveel pak je t.o.v. Je back squat?
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:08:57 #204
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142097225
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:02 schreef Cataclyst het volgende:
Front squatten jullie wel eens? Zo ja, hoeveel pak je t.o.v. Je back squat?
140kg Back Squat voor 5 reps, 100kg Front squat voor 6 reps.

Dus ongeveer 75% van mijn back squat komt overeen.

P.s. dit is met een low bar back squat, een high bar back squat heeft meer carry over en zal rond de 80-85% liggen t.o.v. een front squat.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verbosity op 09-07-2014 16:35:15 ]
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:29:35 #205
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_142101484
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
OHP is lastig man, zit vast op 45.
Hier is het filmpje waar ik het over had;
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:08 schreef Verbosity het volgende:

[..]

140kg Back Squat voor 5 reps, 100kg Front squat voor 6 reps.

Dus ongeveer 75% van mijn back squat komt overeen.

P.s. dit is met een low bar back squat, een high bar back squat heeft meer carry over en zal rond de 80-85% liggen t.o.v. een front squat.
Ahh oke! Mijn back squat ligt ook op de 140kg, 2 reps laatste keer (zal nu wel hoger zijn heb ik zo een vermoeden) en vandaag Front Squat voor 5 reps met 80kg gedaan. Kan nog wel beter dus!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:34:23 #206
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142101728
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:29 schreef Cataclyst het volgende:

[..]

Hier is het filmpje waar ik het over had;
Moet je zo'n baard hebben voor goede OHP's of lukt het ook met een bescheiden sik?
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:38:02 #207
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_142101859
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Moet je zo'n baard hebben voor goede OHP's of lukt het ook met een bescheiden sik?
Echte baard voor die echte gains, vriend!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_142102566
Verdomme, OHP vast op 45.

Laatste setje maar 3 reps ;(

Weer een hoop broscience te horen gekregen vandaag, zo zou ik niet dieper dan 90 graden moeten squatten omdat dat slecht is en ben ik volgens een random gozer een beest omdat ik 115DL :P Toch wel leuk als mensen random tegen je zeggen dat je sterk bent *)

Techniek filmpje OHP:


sorry voor de gekraakte nekken alvast, youtube doet kut :')

[ Bericht 0% gewijzigd door BredeBroeder op 09-07-2014 18:34:02 ]
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:05:35 #209
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142102713
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Verdomme, OHP vast op 45.

Laatste setje maar 3 reps ;(

Weer een hoop broscience te horen gekregen vandaag, zo zou ik niet dieper dan 90 graden moeten squatten omdat dat slecht is en ben ik volgens een random gozer een beest omdat ik 115DL :P Toch wel leuk als mensen random tegen je zeggen dat je sterk bent *)

Techniek filmpje OHP:


sorry voor de gekraakte nekken alvast, youtube doet kut :')
Kraak je nek zelf ook even en kijk eens naar je bar path. Je hebt de bar voor je borst, en van dat pad komt hij niet af tot lock out. Niemand kan op die manier veel gewicht pressen.

Je moet je lichaam onder de bar hebben om een krachtige press te hebben, wat inhoudt dat de bar voor het grootste deel van het pas boven je core moet zijn. Dat is effe kut omdat je voorbij je hoofd moet, maar direct boven je hoofd moet de bar al naar achter gaan om boven je core te komen.

Kijk je eigen filmpje maar terug, en dan een press filmpje van Rip, dan zie je precies wat ik bedoel.
pi_142102895
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Kraak je nek zelf ook even en kijk eens naar je bar path. Je hebt de bar voor je borst, en van dat pad komt hij niet af tot lock out. Niemand kan op die manier veel gewicht pressen.

Je moet je lichaam onder de bar hebben om een krachtige press te hebben, wat inhoudt dat de bar voor het grootste deel van het pas boven je core moet zijn. Dat is effe kut omdat je voorbij je hoofd moet, maar direct boven je hoofd moet de bar al naar achter gaan om boven je core te komen.

Kijk je eigen filmpje maar terug, en dan een press filmpje van Rip, dan zie je precies wat ik bedoel.
Hmm ik zie het ja, dus eigenlijk zeg je dat ik verder naar achter moet leunen zodat die boven me gepressed wordt, ik had ergens in de 4e set ook dat inderdaad de bar meer naar voren kantelde, soort van extreme incline bench, vandaar dat ik ook die form check heb gedaan, dacht al dat er wat mis was.
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:17:57 #211
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142103042
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:13 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Hmm ik zie het ja, dus eigenlijk zeg je dat ik verder naar achter moet leunen zodat die boven me gepressed wordt, ik had ergens in de 4e set ook dat inderdaad de bar meer naar voren kantelde, soort van extreme incline bench, vandaar dat ik ook die form check heb gedaan, dacht al dat er wat mis was.
Nee, je moet eerder naar voren komen. Zodra de bar voorbij je hoofd is moet je lichaam er onder en de bar recht boven je hoofd/core zijn. Je moet dat oefenen met zeg 50% van je max, dan voel je onmiddelijk dat je niet alleen een betere balans hebt, maar ook een veel sterkere press.

Ik raad sowieso aan dat als je vast komt te zitten je het gewicht terug moet brengen en even op techniek moet gaan pressen. Dat luistert echt heel precies in je press.
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:25:34 #212
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142103246
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Verdomme, OHP vast op 45.

Laatste setje maar 3 reps ;(

Weer een hoop broscience te horen gekregen vandaag, zo zou ik niet dieper dan 90 graden moeten squatten omdat dat slecht is en ben ik volgens een random gozer een beest omdat ik 115DL :P Toch wel leuk als mensen random tegen je zeggen dat je sterk bent *)

Techniek filmpje OHP:


sorry voor de gekraakte nekken alvast, youtube doet kut :')
Kan de video momenteel niet bekijken(mobiel met NS wifi staat het niet toe) maar lees sowieso eens het hoofdstuk van de Press uit Starting strength: basic barbell training. Is ongeveer 50-60 pagina's besteed aan de techniek, uitvoering en veel voorkomende fouten etc. Dat kan je met een uur wel doorlezen.

En voor sommige mensen kan het beter zijn om diepe squats te vermijden door de toenemende kracht van de momentarm. Een voorbeeld hiervan is het Patellofemoraal pijn syndroom (PFPS). Maar om dit nou aan iedereen te gaan aanbevelen...
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_142103310
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef Verbosity het volgende:
Patellofemoraal pijn syndroom
Klopt, maar hij zegt dat 90 graden parallel was en dat als je dieper gaat dan 90 graden het onmogelijk is om je rug recht te houden... Zal ;t eens doorlezen..
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:28:15 #214
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:30:29 #215
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_142103392
En de volgende mijlpaal komt in zicht! 5/3/1 werpt zijn vruchten af :). 2 x 140 deadlift, bij de derde rep merkte ik al heel vroeg in de lift dat m'n rug boller kwam te staan dus die maar laten zitten.

quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:28 schreef Snakey het volgende:
Verbo maakt me altijd weer blij dat we Google hebben. :D

Patellofemoraal :? :+
Ik moest hem ook opzoeken, heerlijk dit.
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:34:14 #216
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142103509
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:28 schreef Snakey het volgende:
Verbo maakt me altijd weer blij dat we Google hebben. :D

Patellofemoraal :? :+
Haha, er is geen andere naam voor. Maar google biedt altijd wel een uitkomst.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_142104480
Waarom staat bij PHUL front squats bij de hypertrophy dag eigenlijk?
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:05:14 #218
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142104536
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:34 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Haha, er is geen andere naam voor. Maar google biedt altijd wel een uitkomst.
Ik ben uiteraard niet bekend met dat soort terminologie. Maar we kunnen wel eens samen door het wetboek inkomstenbelasting of belastingverdragen gaan. :P

Zelfs dan begrijp ik niet alle terminologie, maar dat mag je niet doorvertellen. :+
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:06:35 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142104593
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:03 schreef Xa1pt het volgende:
Waarom staat bij PHUL front squats bij de hypertrophy dag eigenlijk?
Omdat front squats daar uitermate geschikt voor zijn.
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:19:51 #220
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142105133
Kennen jullie dat? Dat je aan het trainen bent en een medewerkster naar je toe komt en er dan gedurende het gesprek gezegd word "enne, je moet je benen vaker trainen. Jouw bovenlijf met zulke benen dat hoort eigenlijk niet"

Nee? Nou ik nu verdomme wel.

Was iig wel aangenaam verrast dat ze qua training wist waar ze over sprak.


Enige positieve was dat ik mijn DL nog op mijn 1rm van vorig jaar heb zitten. Maar nu voor reps in een deficit :9
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:29:42 #221
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_142105506
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:13 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Hmm ik zie het ja, dus eigenlijk zeg je dat ik verder naar achter moet leunen zodat die boven me gepressed wordt, ik had ergens in de 4e set ook dat inderdaad de bar meer naar voren kantelde, soort van extreme incline bench, vandaar dat ik ook die form check heb gedaan, dacht al dat er wat mis was.
Check het filmpje wat ik eerder postte vandaag. Daar staat precies in wat je fout doet (als je je eigen filmpje en comment van Snakey checkt) en hoe je het kan fixen!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:46:36 #222
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142106300
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Klopt, maar hij zegt dat 90 graden parallel was en dat als je dieper gaat dan 90 graden het onmogelijk is om je rug recht te houden... Zal ;t eens doorlezen..
Dat lijkt me klinkklare onzin. 5 minuten op Google Images toont al aan dat er meer dan genoeg mensen zijn die dat kunnen.
pi_142106464
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat lijkt me klinkklare onzin. 5 minuten op Google Images toont al aan dat er meer dan genoeg mensen zijn die dat kunnen.
is het ook, hij bedoelde het goed en heeft me wel eens geholpen met deadliften maar hier maar gewoon wat ja, ja, oke, op gezegd :')
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:52:06 #224
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142106577
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

is het ook, hij bedoelde het goed en heeft me wel eens geholpen met deadliften maar hier maar gewoon wat ja, ja, oke, op gezegd :')
Wel respect voor deze echte bro. Hij helpt z'n bro's waar hij kan, met eckte én broscience.
  FOK!fotograaf woensdag 9 juli 2014 @ 21:30:09 #225
159915 -Menn0-
MNO
pi_142111572
Iemand kneep vandaag een tube honing leeg in z'n mond na t trainen. Why? Snelle carbs? Insulinespiegel op z'n flikker geven? Duurde even voordat ik door had wat hij deed maar toen was hij al weer weg dus kon t niet vragen...
,,/
  donderdag 10 juli 2014 @ 00:38:38 #226
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142121257
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:30 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand kneep vandaag een tube honing leeg in z'n mond na t trainen. Why? Snelle carbs? Insulinespiegel op z'n flikker geven? Duurde even voordat ik door had wat hij deed maar toen was hij al weer weg dus kon t niet vragen...
Snelle carbs inderdaad. Denk niet dat het de beste manier is. Een bord havermouth na de training of wat dextrose in zijn bidon tijdens het trainen lijkt me beter.
  donderdag 10 juli 2014 @ 07:36:22 #227
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142128437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 14:24 schreef Cataclyst het volgende:
Myfitnesspal barcode scanner is echt goud vriend!

Als ik zo op mn laptop zit zal ik wel ff goed linkje voor OHP droppen. :)
Hoe werkt dat dan? Zit in die barcode ook de productinformatie dan? Of moet het reeds bekend zijn aan de hand v.d. barcode in de database, en komt het product gewoon op op die manier?

inb4 ray waarom probeer je het zelf niet gewoon ff :@

^O^
pi_142132583
quote:
11s.gif Op donderdag 10 juli 2014 07:36 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan? Zit in die barcode ook de productinformatie dan? Of moet het reeds bekend zijn aan de hand v.d. barcode in de database, en komt het product gewoon op op die manier?

inb4 ray waarom probeer je het zelf niet gewoon ff :@

^O^
Denk het eerste. Heb de meeste obscure dingen gescanned en had altijd resultaat. Zeer handig inderdaad
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:02:10 #229
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_142132883
Geen idee hoe het werkt in principe, maar zolang hij scant en de goede shit te pakken heeft werkt het :D!

Het is fijn en easy om te tracken omdat alle macro's ook worden bijgehouden en dan ook echt alles he.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_142132977
Er zit geen voedingswaarde-informatie in een barcode.
Geen referral hier.
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:05:10 #231
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142132983
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:02 schreef Cataclyst het volgende:
Geen idee hoe het werkt in principe, maar zolang hij scant en de goede shit te pakken heeft werkt het :D!

Het is fijn en easy om te tracken omdat alle macro's ook worden bijgehouden en dan ook echt alles he.
ja pcrecies. soms heeft e.o.a. broodmongool alleen z'n protonen in zitten vullen en daar gaat je macro inzicht.
es ff proberen op die manier thanks
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:21:56 #232
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142133483
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Er zit geen voedingswaarde-informatie in een barcode.
okay.
dan haalt myfitness het waarsch. uit hun bestaande database op aan de hand van de product naam. Dat betekend dat je nog wel moet blijven opletten dan
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:27:39 #233
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142133655
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:05 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja pcrecies. soms heeft e.o.a. broodmongool alleen z'n protonen in zitten vullen en daar gaat je macro inzicht.
es ff proberen op die manier thanks
Dat lijkt me kutwerk, de protonen tellen...
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:28:54 #234
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:30:44 #235
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142133761
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef RaymondK het volgende:

[..]

haha

ja met schatten zit je er zo naast :+
Het zijn er ook zo veel, volgens mij raak je snel de tel kwijt. Als je ze al kunt zien...
pi_142139882
Ik ben op zoek naar een goede sportschool in arnhem. Iemand tips?

Ik zoek een school met squatrack en voldoende ronde schijven. Ruimte om te deadliften, flat en incline bench. en dumbells liefst tot 50kg, maar 40 mag ook.

Tot nog toe niks gevonden. iemand tips?
  donderdag 10 juli 2014 @ 17:59:54 #237
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_142144408
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:13 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Hmm ik zie het ja, dus eigenlijk zeg je dat ik verder naar achter moet leunen zodat die boven me gepressed wordt, ik had ergens in de 4e set ook dat inderdaad de bar meer naar voren kantelde, soort van extreme incline bench, vandaar dat ik ook die form check heb gedaan, dacht al dat er wat mis was.

  donderdag 10 juli 2014 @ 18:30:25 #238
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142145311
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:39 schreef Mithras82 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede sportschool in arnhem. Iemand tips?

Ik zoek een school met squatrack en voldoende ronde schijven. Ruimte om te deadliften, flat en incline bench. en dumbells liefst tot 50kg, maar 40 mag ook.

Tot nog toe niks gevonden. iemand tips?
Bullys is een klein hok met ouwe meuk. Prachtwijktokkie gehalte is vrij hoog. Niet zo gek want op de grens van Presikhaaf. In Malburgen zit ook een gym met goeie faciliteiten volgens de website, maar zelf nooit geweest. Ben de naam ook kwijt. Bij de steenstraat zit Indoor Action, naar das meer een hippe health club volgens mij. F4F en Basic fit geen idee van de faciliteiyen. Basic fit is in t spitsuur wel tering druk volgens maten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142146913
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Yuri_Boyka op 10-07-2014 19:21:18 ]
If not now, then when.
pi_142153407
Wat is jullie mening over het ketogenische dieet?
pi_142155525
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:05 schreef MrGuma het volgende:
Wat is jullie mening over het ketogenische dieet?
Gewoon een ander soort dieet wat uiteindelijk weer neerkomt op kcal in vs. kcal out. Persoonlijk vind ik het een dieet dat niet geschikt is voor sporters.
If not now, then when.
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:49:25 #242
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142157298
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:05 schreef MrGuma het volgende:
Wat is jullie mening over het ketogenische dieet?
Lyle McDonald heeft er een uitstekend boek over geschreven.

P.s. (Staat op de dropbox als ik me niet vergis)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_142157477
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:49 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Lyle McDonald heeft er een uitstekend boek over geschreven.

P.s. (Staat op de dropbox als ik me niet vergis)
Die ben ik nu aan het lezen. Maakte mij benieuwd naar de mening hier ^^


quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gewoon een ander soort dieet wat uiteindelijk weer neerkomt op kcal in vs. kcal out. Persoonlijk vind ik het een dieet dat niet geschikt is voor sporters.
Maar als manier van afvallen wel beter?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 00:03:51 #244
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142157850
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:54 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Die ben ik nu aan het lezen. Maakte mij benieuwd naar de mening hier ^^
Vooral bedoeld om de laatste kilo's mee te verliezen en het kost nogal wat werk (kcal technisch i.c.m. producten en voedingssoorten die je moet schrappen wegens een te veel aan carbs). Lijkt mij niet een makkelijk dieet om te volgen samen met de gewenningsperiode. En de persoonlijke reactie die je erop hebt kunnen nogal variëren van anderen.

Zwaar sporten met zo'n dieet is ook lastig. Maar mocht je laag willen gaan in vetpercentage is het zeker een valide optie.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_142158505
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:54 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Die ben ik nu aan het lezen. Maakte mij benieuwd naar de mening hier ^^

[..]

Maar als manier van afvallen wel beter?
Nee, want het basis principe blijft overeind. Genoeg mensen die shredded to the bone worden met relatief veel carbs in hun dieet. Wat ik daarmee wil zeggen is dat het naar mijn mening een onnodig dieet is.
If not now, then when.
pi_142158937
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee, want het basis principe blijft overeind. Genoeg mensen die shredded to the bone worden met relatief veel carbs in hun dieet. Wat ik daarmee wil zeggen is dat het naar mijn mening een onnodig dieet is.
Dacht ook dat het inderdaad veel te moeilijk te bereiken is voor de voordelen die er aan verbonden zijn. Meer een theoretisch goed dieet dan praktisch.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  vrijdag 11 juli 2014 @ 18:49:26 #248
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142179059
Mmm, daar mag nog wel een paar kilo af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142179192
Zomerschema's...
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:17:08 #250
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142180049
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:49 schreef Snakey het volgende:
Mmm, daar mag nog wel een paar kilo af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig chef :D
Abs comming in clearly
pi_142180060
Kan eindelijk weer fatsoenlijk squatten zonder pijn :) 85KG up and running nu, bench gaat ook lekker naar 70 en BOR wordt nu toch net iets te zwaar op 60KG, maarja, komt wel goed!
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:17:29 #252
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142180063
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef stinkie het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je aan het trainen bent en een medewerkster naar je toe komt en er dan gedurende het gesprek gezegd word "enne, je moet je benen vaker trainen. Jouw bovenlijf met zulke benen dat hoort eigenlijk niet"

Nee? Nou ik nu verdomme wel.

Was iig wel aangenaam verrast dat ze qua training wist waar ze over sprak.


Enige positieve was dat ik mijn DL nog op mijn 1rm van vorig jaar heb zitten. Maar nu voor reps in een deficit :9
alsof dit niet treurig genoeg was, de fysio vanmorgen "Oh, je fitnessed?"

Gvd. Als jullie me kwijt zijn, je vind me in LIF ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:18:05 #253
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142180094
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:17 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Goed bezig chef :D
Abs comming in clearly
Thanks. :)

Die abs zitten er wel. Er zit alleen een eeuwig winter vetje omheen. :')
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:18:42 #254
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142180114
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:49 schreef Snakey het volgende:
Mmm, daar mag nog wel een paar kilo af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
buikspieren komen al door ^O^
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_142180174
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Thanks. :)

Die abs zitten er wel. Er zit alleen een eeuwig winter vetje omheen. :')
Train je je abs specifiek? :P
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:24:04 #256
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142180290
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:17 schreef stinkie het volgende:

[..]

alsof dit niet treurig genoeg was, de fysio vanmorgen "Oh, je fitnessed?"

Gvd. Als jullie me kwijt zijn, je vind me in LIF ;(
Gemiddelde fysio zou ik niet al te veel waarde aan hechten ;)

Doe anders ff een keer een paar pics :-)
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:27:14 #257
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142180379
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:20 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Train je je abs specifiek? :P
Nee, daar heb ik al jaren geen klote aan gedaan. :D

Die heb ik gewoon, altijd gehad, en jaren op krukken gelopen. Dat helpt behoorlijk, zeker als je ook trappen moet doen enzo.

Ik doe sinds kort weer alleen ab roll en planks. Maar planks meer gericht op m'n ;ichaam stijf kunnen maken voor het liften.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:29:55 #258
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142180474
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Kan eindelijk weer fatsoenlijk squatten zonder pijn :) 85KG up and running nu, bench gaat ook lekker naar 70 en BOR wordt nu toch net iets te zwaar op 60KG, maarja, komt wel goed!
Altijd rustig aan met gewicht op de BOR. Te zwaar en je form is helemaal naar de klote waardoor je het net zo goed niet kan doen. Ik vind het het lekkerste op 70% van m'n max. Voel je alles goed, form blijft perfect, prima.
pi_142180680
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Altijd rustig aan met gewicht op de BOR. Te zwaar en je form is helemaal naar de klote waardoor je het net zo goed niet kan doen. Ik vind het het lekkerste op 70% van m'n max. Voel je alles goed, form blijft perfect, prima.
Merk ook dat ik vanaf rep 3 al momentum gebruik om die barbell omhoog te drukken, over de laatste rep niet te spreken waar ik 1x hard aan die barbell trek zodat ie nog net m'n buik raakt, maar ff wat tegengas idd, terug naar 55.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:43:16 #260
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_142180924
150kg 5rm deadlift gezet.. Primaaa en dat op 2400kcal :D.

En lekker bezig Snakey!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:40:27 #261
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142183006
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Gemiddelde fysio zou ik niet al te veel waarde aan hechten ;)

Doe anders ff een keer een paar pics :-)
Enige 2 die ik online heb staan. Rest ligt op zolder, mss kom daar daar nog deze avond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door stinkie op 13-07-2014 11:50:44 ]
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_142187882
Grappige en solide site dit: http://www.strengthstandards.co/

Zeker het checken waard voor iemand die 'serieus' lift en niet echt weet wat voor programma die wilt volgen.

quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:49 schreef Snakey het volgende:
Mmm, daar mag nog wel een paar kilo af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, goede powerlifting gut Snakes. KK is duidelijk je inspiratie - zoals ook blijkt aan de hand van je sig. ;)

Keep it up!
If not now, then when.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 22:42:55 #263
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_142187992
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:49 schreef Snakey het volgende:
Mmm, daar mag nog wel een paar kilo af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet er meer dan prima uit voor je leeftijd Snakey!

quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Grappige en solide site dit: http://www.strengthstandards.co/

Zeker het checken waard voor iemand die 'serieus' lift en niet echt weet wat voor programma die wilt volgen.

[..]

Hahaha, goede powerlifting gut Snakes. KK is duidelijk je inspiratie - zoals ook blijkt aan de hand van je sig. ;)

Keep it up!
Nice, heb hem gebookmarked voor wanneer ik ooit weer ga liften.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_142188188
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:42 schreef Klokov het volgende:

[..]

Je ziet er meer dan prima uit voor je leeftijd Snakey!

[..]

Nice, heb hem gebookmarked voor wanneer ik ooit weer ga liften.
Wordt eens tijd mijn vriend. Je brengt alleen maar schande toe met zo'n username.
If not now, then when.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 22:53:22 #265
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_142188501
-edit- dacht dat dit DE GYM was
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  vrijdag 11 juli 2014 @ 22:53:34 #266
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142188509
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Grappige en solide site dit: http://www.strengthstandards.co/

Zeker het checken waard voor iemand die 'serieus' lift en niet echt weet wat voor programma die wilt volgen.

[..]

Hahaha, goede powerlifting gut Snakes. KK is duidelijk je inspiratie - zoals ook blijkt aan de hand van je sig. ;)

Keep it up!
Ik ben duidelijk geen BBr. :P Hoewel ik wel van een sterke look hou. Getting there. :)
pi_142188588
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:53 schreef Klokov het volgende:
-edit- dacht dat dit DE GYM was
Dat zou ik ook zeggen om jou niet teleur te stellen.

Haha, kiddin' brah.

quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ben duidelijk geen BBr. :P Hoewel ik wel van een sterke look hou. Getting there. :)
Komt goed, gewoon gestaag. ^O^
If not now, then when.
pi_142190013
De anabole Grain Fed Angus Burgers van Muscle Meat zijn erg lekker. Ik kan ze zeker aanraden.
If not now, then when.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:16:11 #269
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142192556
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De anabole Grain Fed Angus Burgers van Muscle Meat zijn erg lekker. Ik kan ze zeker aanraden.
Sowieso goeie site.

Hoe integreer ik een Smolov Jr cycle het beste in een 4 day UB/LB strength/hypertrophy schema? Alle overige chest oefeningen schrappen?
Deathlift or Die.
pi_142192618
Heb zelf gewoon 1 chest dag per week gedaan. Smolov 4 dagen en één van die vier viel dan op mn push dag. Die was wel wat lichter dan normale push, omdat ik mn borst niet te erg wilde vermoeien voor de volgende Smolov.
pi_142193842
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:16 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Sowieso goeie site.

Hoe integreer ik een Smolov Jr cycle het beste in een 4 day UB/LB strength/hypertrophy schema? Alle overige chest oefeningen schrappen?
Ja, zeker man. De kogelbiefstuk, paardenbiefstuk en groenten zijn ook erg legit. De rest heb ik nog niet geprobeerd.
If not now, then when.
pi_142194152
Ik zou die website trouwens niet gebruiken om een Sheiko routine te laten maken, want Boris Sheiko zelf heeft recent de cycles aangepast naar hoe ze horen te zijn. O.a. een klein beetje minder volume en een paar extra accessoire oefeningen.
If not now, then when.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 06:58:42 #273
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142198320
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:40 schreef stinkie het volgende:

[..]

Enige 2 die ik online heb staan. Rest ligt op zolder, mss kom daar daar nog deze avond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okaysupper

Undies ff optrekken ( no heumo), sokken omlaag, meer spotjes aan,benen gestrekt maar net niet opslot en aanspannen. Je hebt goeie quadaanleg en die teardruppel ook, maar zo staan geeft ze veel minder weer dan ze eigenlijk zijn.
Volgens mij valt het allemaal 100% mee met dat skinny fat ecto gedoe waar je het vorige week over had ;-)
tenminste, dat was jij toch die dat schreef ?

Goed bezig mister :D

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 12-07-2014 12:54:33 ]
  zaterdag 12 juli 2014 @ 07:39:30 #274
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142198426
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:29 schreef Cataclyst het volgende:

[..]

Hier is het filmpje waar ik het over had;
[..]

Ahh oke! Mijn back squat ligt ook op de 140kg, 2 reps laatste keer (zal nu wel hoger zijn heb ik zo een vermoeden) en vandaag Front Squat voor 5 reps met 80kg gedaan. Kan nog wel beter dus!
zieke beard gains _O_
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 07:54:26 #275
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142198507
quote:
clen = troep

Liever aan de ECA dan
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:44:38 #276
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zaterdag 12 juli 2014 @ 21:16:58 #277
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142218087
Ome Cor krijgt toch gelijk, " dat red hij nooit 10%, dat lukt hem niet meer"








[ Bericht 72% gewijzigd door RaymondK op 13-07-2014 06:27:11 ]
  zaterdag 12 juli 2014 @ 21:30:48 #278
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142218673
Kunnen die quads even uit beeld, ik zit nog in de acceptatie fase van de mijne
:o

_O_
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 12 juli 2014 @ 21:34:20 #279
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142218826
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef stinkie het volgende:
Kunnen die quads even uit beeld, ik zit nog in de acceptatie fase van de mijne
:o

_O_
_O- Kom op. Gewoon blijven kanen en squatten en dan blijven ze groeien
  zondag 13 juli 2014 @ 06:26:00 #280
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142233944
N.a.v. wat er in gym gebeurde gisteren:. Als er nog een keer iemand ongevraagd een "leuk" geintje uithaald met fotos of videos van wie danook, of erger nog, ongevraagd ergens anders dumpt,dan log ik uit, en nooit meer in, dat weet ik wel.

't was misschien niet zo rot bedoelt als dat het op mij overkwam, maar als je foto zo ergens anders verschijnt ben je gewoon klaar natuurlijk.

Dit is jammerlijk genoeg de reden dat veel mensen niet uploaden, een aderlating voor topics als deze....

[ Bericht 69% gewijzigd door RaymondK op 13-07-2014 06:54:01 ]
pi_142235332
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:39 schreef Mithras82 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede sportschool in arnhem. Iemand tips?

Ik zoek een school met squatrack en voldoende ronde schijven. Ruimte om te deadliften, flat en incline bench. en dumbells liefst tot 50kg, maar 40 mag ook.

Tot nog toe niks gevonden. iemand tips?
http://www.fitnesscentrum-multisports.nl/

Tokkies ftw, maar twee squatrekken, veel stangen, veel losse gewichten.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:55:26 #282
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142237791
quote:
4s.gif Op zondag 13 juli 2014 06:26 schreef RaymondK het volgende:
N.a.v. wat er in gym gebeurde gisteren:. Als er nog een keer iemand ongevraagd een "leuk" geintje uithaald met fotos of videos van wie danook, of erger nog, ongevraagd ergens anders dumpt,dan log ik uit, en nooit meer in, dat weet ik wel.

't was misschien niet zo rot bedoelt als dat het op mij overkwam, maar als je foto zo ergens anders verschijnt ben je gewoon klaar natuurlijk.

Dit is jammerlijk genoeg de reden dat veel mensen niet uploaden, een aderlating voor topics als deze....
Het was denk ik niet zo rot bedoeld als het overkwam. Ik weet zeker dat iedereen veel waardering voor je heeft. Maar je hebt gelijk, het is gewoon niet leuk als je foto's elders gebruikt worden op die manier. Dat is misplaatste humor.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:10:12 #283
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142238132
Vanaf dinsdag een Smolov JR cycle door mijn schema gegooid. Welke dagen is het handigst om achter elkaar te doen? Met 7 dagen in een week kun je namelijk niet tussen iedere workout een rustdag. :)

Ben benieuwd naar de resultaten.
Deathlift or Die.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:42:44 #284
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142239072
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
Vanaf dinsdag een Smolov JR cycle door mijn schema gegooid. Welke dagen is het handigst om achter elkaar te doen? Met 7 dagen in een week kun je namelijk niet tussen iedere workout een rustdag. :)

Ben benieuwd naar de resultaten.
Doe je dat op al je oly lifts?

Ben wel benieuwd ook. Vooral wat je voor je bench daar uit kan halen

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 13-07-2014 13:50:58 ]
  zondag 13 juli 2014 @ 14:06:17 #285
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142239929
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:42 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Doe je dat op al je oly lifts?

Ben wel benieuwd ook. Vooral wat je voor je bench daar uit kan halen
Nee, alleen BP, je kan het in principe ook op je SQ/DL doen.
Deathlift or Die.
pi_142240162
quote:
gw-501516 is iets fijner lijkt mij...
  zondag 13 juli 2014 @ 14:17:11 #287
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142240315
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Nee, alleen BP, je kan het in principe ook op je SQ/DL doen.
Op DL schijnt het niet zo verstandig te zijn. Je put jezelf heel erg uit dan waardoor je juist verzwakt.
pi_142240582
Iemand een leuk recept (dat in grote hoeveelheden klaargemaakt kan worden) om kip-rijst-groente lekker te maken zonder meteen naar de Wijko te grijpen?
  zondag 13 juli 2014 @ 14:32:42 #289
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142240825
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Op DL schijnt het niet zo verstandig te zijn. Je put jezelf heel erg uit dan waardoor je juist verzwakt.
Ik zou het inderdaad niet durven doen :') Ik zie al op tegen 1 keer in de week DL. Heb je nog tips wat betreft planning van de dagen?
Deathlift or Die.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:42:11 #290
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_142241120
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:
Iemand een leuk recept (dat in grote hoeveelheden klaargemaakt kan worden) om kip-rijst-groente lekker te maken zonder meteen naar de Wijko te grijpen?
Curry? 1 zak roerbakgroenten, kipfilet in de pan flikkeren. Currypasta + cocosmelk, et voila. 15min werk.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:43:28 #291
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142241165
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:
Iemand een leuk recept (dat in grote hoeveelheden klaargemaakt kan worden) om kip-rijst-groente lekker te maken zonder meteen naar de Wijko te grijpen?
Boemboe
  zondag 13 juli 2014 @ 14:50:24 #292
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142241397
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:32 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik zou het inderdaad niet durven doen :') Ik zie al op tegen 1 keer in de week DL. Heb je nog tips wat betreft planning van de dagen?
Jah, dat zijn van die liefde/haat verhoudingen. Ik vind het fysiek niet eens zo erg, maar ik loop meer en meer op tegen het mentale. Soms zo erg dat ik een DL op 80% moet laten vallen omdat het in m'n hoofd niet goed gaat. Echt bizar. Nou heb ik wel een behoorlijke berg stress op het moment dus ik denk dat het daar aan ligt. Het gevoel dat je even overal van weg wil lopen (wat ik nu ook echt even moet doen) vertaalt zich ook naar liften, vooral de DL.

Ik ben niet bekend met Smolov, nooit gedaan. Ik zou dus niet kunnen zeggen wat de beste planning is. Ik ben wel benieuwd naar je progress though.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:02:10 #293
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142241791
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:49 schreef Snakey het volgende:
Mmm, daar mag nog wel een paar kilo af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bear mode :7

Prima werk. Goed gebulkt en inderdaad een dikke core. Twee maandjes in het gareel qua dieet en je ziet er op en top uit ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:26:28 #294
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142242594
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:02 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Bear mode :7

Prima werk. Goed gebulkt en inderdaad een dikke core. Twee maandjes in het gareel qua dieet en je ziet er op en top uit ^O^
Voeding aanpassen, en angst om kracht kwijt te raken loslaten. Ik was wat rigoreus, maar het werkt prima. Hoewel de tendens gewicht verliezen is ben ik afgelopen weken weer iets aangekomen. Dus ik ben nog op zoek naar een goede balans, maar het gaat steeds beter.
  zondag 13 juli 2014 @ 17:00:45 #295
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142245802
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Voeding aanpassen, en angst om kracht kwijt te raken loslaten. Ik was wat rigoreus, maar het werkt prima. Hoewel de tendens gewicht verliezen is ben ik afgelopen weken weer iets aangekomen. Dus ik ben nog op zoek naar een goede balans, maar het gaat steeds beter.
Ik ken het gevoel. Zie er eigenlijk wel vergelijkbaar uit (upper body dan ;) ). In mijn laatste cut ben ik flink wat massa verloren, dus ik denk dat ik ditkeer het gewoon erg langzaam ga aanpakken. En geen low carb onzin ook, want volgens mij is dat dus een fast track naar spiervlies.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 13 juli 2014 @ 17:51:10 #296
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_142247486
Ik ga na mijn vakantie weer op de ouwerwetse manier cutten. Goed eten en niet al te veel theoretisch gezever over macro's en trainingsschema's. Dat heeft me een jaar verlies opgeleverd uiteindelijk. Sinds ik de knop heb omgezet dat spierverlies geen probleem is en het me primair om af allen gaat nu loopt het al wat beter.

Piet normaal eten en trainen heb ik de beste resultaten gehaald het eerste jaar.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 13 juli 2014 @ 18:12:35 #297
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142248210
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:00 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel. Zie er eigenlijk wel vergelijkbaar uit (upper body dan ;) ). In mijn laatste cut ben ik flink wat massa verloren, dus ik denk dat ik ditkeer het gewoon erg langzaam ga aanpakken. En geen low carb onzin ook, want volgens mij is dat dus een fast track naar spiervlies.
Good for you, that lower body. ;)

Low carb high proteine werkt weldegelijk. Als je op zijn minst 1 maaltijd per dag vervangt voor een groente/fruit juice kom je al een heel eind. Ik heb in ieder geval geen enkel spierverlies door low carb eten.
pi_142257853
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 21:16 schreef RaymondK het volgende:
Ome Cor krijgt toch gelijk, " dat red hij nooit 10%, dat lukt hem niet meer"

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze moeten het woordje boom in het woordenboek vervangen door "Raymond". :D Solid man.

Als ik jou was en je zou echt een zieke shredzzz willen zetten, dan zou ik een goede coach inhuren die je dieet doet.

quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Op DL schijnt het niet zo verstandig te zijn. Je put jezelf heel erg uit dan waardoor je juist verzwakt.
Las laatst een thread van een gozer die Smolov (niet Jr.) op zijn DL's deed. _O- Was wel goed uitgepakt, maar hij raad het niemand aan. Zelf had hij specialisten om zich heen (vrienden) en zijn vrouw was masseuse; wat altijd heel relaxed is. Ik moet ook maar eens zo'n vrouw zoeken. :D
If not now, then when.
pi_142261861
Ik ben Starting Strength aan het lezen en ik moet soms toch echt gniffelen om sommige dingen die Rip schrijft.

quote:
The claim that presses impinge the shoulder is therefore not correct. Pressing incorrectly is not the same thing as pressing - you don't get to redefine the exercise and then claim that it's dangerous. Driving a car is dangerous if you drive it into a big rock.
_O-

If not now, then when.
  zondag 13 juli 2014 @ 22:44:25 #300
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142262925
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben Starting Strength aan het lezen en ik moet soms toch echt gniffelen om sommige dingen die Rip schrijft.

[..]

_O-

[ afbeelding ]
Hij is erg goed ja. Ik lach me rot soms. Lees het SS forum eens door. :D
pi_142263492
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 22:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hij is erg goed ja. Ik lach me rot soms. Lees het SS forum eens door. :D
Ik zal eens een kijkje nemen als ik het uit heb. :D
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')