quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef stinkie het volgende:
Kunnen die quads even uit beeld, ik zit nog in de acceptatie fase van de mijne
http://www.fitnesscentrum-multisports.nl/quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:39 schreef Mithras82 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede sportschool in arnhem. Iemand tips?
Ik zoek een school met squatrack en voldoende ronde schijven. Ruimte om te deadliften, flat en incline bench. en dumbells liefst tot 50kg, maar 40 mag ook.
Tot nog toe niks gevonden. iemand tips?
Het was denk ik niet zo rot bedoeld als het overkwam. Ik weet zeker dat iedereen veel waardering voor je heeft. Maar je hebt gelijk, het is gewoon niet leuk als je foto's elders gebruikt worden op die manier. Dat is misplaatste humor.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:26 schreef RaymondK het volgende:
N.a.v. wat er in gym gebeurde gisteren:. Als er nog een keer iemand ongevraagd een "leuk" geintje uithaald met fotos of videos van wie danook, of erger nog, ongevraagd ergens anders dumpt,dan log ik uit, en nooit meer in, dat weet ik wel.
't was misschien niet zo rot bedoelt als dat het op mij overkwam, maar als je foto zo ergens anders verschijnt ben je gewoon klaar natuurlijk.
Dit is jammerlijk genoeg de reden dat veel mensen niet uploaden, een aderlating voor topics als deze....
Doe je dat op al je oly lifts?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
Vanaf dinsdag een Smolov JR cycle door mijn schema gegooid. Welke dagen is het handigst om achter elkaar te doen? Met 7 dagen in een week kun je namelijk niet tussen iedere workout een rustdag.
Ben benieuwd naar de resultaten.
Nee, alleen BP, je kan het in principe ook op je SQ/DL doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Doe je dat op al je oly lifts?
Ben wel benieuwd ook. Vooral wat je voor je bench daar uit kan halen
Op DL schijnt het niet zo verstandig te zijn. Je put jezelf heel erg uit dan waardoor je juist verzwakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, alleen BP, je kan het in principe ook op je SQ/DL doen.
Ik zou het inderdaad niet durven doenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op DL schijnt het niet zo verstandig te zijn. Je put jezelf heel erg uit dan waardoor je juist verzwakt.
Curry? 1 zak roerbakgroenten, kipfilet in de pan flikkeren. Currypasta + cocosmelk, et voila. 15min werk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:
Iemand een leuk recept (dat in grote hoeveelheden klaargemaakt kan worden) om kip-rijst-groente lekker te maken zonder meteen naar de Wijko te grijpen?
Boemboequote:Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:
Iemand een leuk recept (dat in grote hoeveelheden klaargemaakt kan worden) om kip-rijst-groente lekker te maken zonder meteen naar de Wijko te grijpen?
Jah, dat zijn van die liefde/haat verhoudingen. Ik vind het fysiek niet eens zo erg, maar ik loop meer en meer op tegen het mentale. Soms zo erg dat ik een DL op 80% moet laten vallen omdat het in m'n hoofd niet goed gaat. Echt bizar. Nou heb ik wel een behoorlijke berg stress op het moment dus ik denk dat het daar aan ligt. Het gevoel dat je even overal van weg wil lopen (wat ik nu ook echt even moet doen) vertaalt zich ook naar liften, vooral de DL.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad niet durven doenIk zie al op tegen 1 keer in de week DL. Heb je nog tips wat betreft planning van de dagen?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:49 schreef Snakey het volgende:
Mmm, daar mag nog wel een paar kilo af.Bear modeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima werk. Goed gebulkt en inderdaad een dikke core. Twee maandjes in het gareel qua dieet en je ziet er op en top uit
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Voeding aanpassen, en angst om kracht kwijt te raken loslaten. Ik was wat rigoreus, maar het werkt prima. Hoewel de tendens gewicht verliezen is ben ik afgelopen weken weer iets aangekomen. Dus ik ben nog op zoek naar een goede balans, maar het gaat steeds beter.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Bear mode
Prima werk. Goed gebulkt en inderdaad een dikke core. Twee maandjes in het gareel qua dieet en je ziet er op en top uit
Ik ken het gevoel. Zie er eigenlijk wel vergelijkbaar uit (upper body danquote:Op zondag 13 juli 2014 15:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voeding aanpassen, en angst om kracht kwijt te raken loslaten. Ik was wat rigoreus, maar het werkt prima. Hoewel de tendens gewicht verliezen is ben ik afgelopen weken weer iets aangekomen. Dus ik ben nog op zoek naar een goede balans, maar het gaat steeds beter.
Good for you, that lower body.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Zie er eigenlijk wel vergelijkbaar uit (upper body dan). In mijn laatste cut ben ik flink wat massa verloren, dus ik denk dat ik ditkeer het gewoon erg langzaam ga aanpakken. En geen low carb onzin ook, want volgens mij is dat dus een fast track naar spiervlies.
Ze moeten het woordje boom in het woordenboek vervangen door "Raymond".quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:16 schreef RaymondK het volgende:
Ome Cor krijgt toch gelijk, " dat red hij nooit 10%, dat lukt hem niet meer"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Las laatst een thread van een gozer die Smolov (niet Jr.) op zijn DL's deed.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op DL schijnt het niet zo verstandig te zijn. Je put jezelf heel erg uit dan waardoor je juist verzwakt.
quote:The claim that presses impinge the shoulder is therefore not correct. Pressing incorrectly is not the same thing as pressing - you don't get to redefine the exercise and then claim that it's dangerous. Driving a car is dangerous if you drive it into a big rock.
Hij is erg goed ja. Ik lach me rot soms. Lees het SS forum eens door.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben Starting Strength aan het lezen en ik moet soms toch echt gniffelen om sommige dingen die Rip schrijft.
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |