Je doelstelling is niet realistisch, 5 kg max.quote:Op maandag 7 juli 2014 07:59 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb acht weken. Ik wil ongeveer negen kilo kwijt. En ik heb al heel lang niet gesport want dat ongeluk van mijn fiets is al best een tijd geleden. Nu wil ik weer beginnen waar ik was, en ik sportte zes keer in de week. In de periode van niet sporten ben ik ontzettend aangekomen. Vooral door biertjes en pasta. Dat is nu allemaal verleden tijd.
Edit: dit is wat ik heb: een crosstrainer, een hometrainer, gewichten van 2 kilo per stuk, bokshandschoenen en een boksbal.
ze neuken de lucht, nee is kippingquote:Op maandag 7 juli 2014 12:06 schreef nickhguitar het volgende:
Zit er nu dus serieus aan te denken om eens een proeflesje te nemen bij de Crossfit, maar zie net iets waar mijn mond van openvalt.
Op onderstaand filmpje, ga ff naar 7:41 en kijk hoe ze optrekken. WTF is dat?
Lol, op 08:01 krijgt een van die chicks het voor elkaar om zichzelf te lanceren.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:06 schreef nickhguitar het volgende:
Zit er nu dus serieus aan te denken om eens een proeflesje te nemen bij de Crossfit, maar zie net iets waar mijn mond van openvalt.
Filmpje niet gekeken maar moet wel dit zijn:quote:Op maandag 7 juli 2014 12:06 schreef nickhguitar het volgende:
Ja man, daar krijg je echt van die zieke lats van, echte vleugeltjes.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Filmpje niet gekeken maar moet wel dit zijn:
[ afbeelding ]
whahahahaha @ 8:01quote:Op maandag 7 juli 2014 12:06 schreef nickhguitar het volgende:
Not bad brad. Beter Ff topless fotootje doen (no homo).quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef Visc het volgende:
Doe nu al 5 weken een kleine cut na 9 maanden flink bulken (+17 kg, van 69kg naar 86kg) en val nu weer 0.5-1kg per week af op ~2250 cals. Ga dit nog zo'n 2 maanden doen en dan weer 6-8 maanden bulken (naar 90kg+) om vervolgens aankomend jaar meer de tijd te nemen voor een cut en hopelijk eens een keer goed droog te zijn in de zomer (wat mij nog nooit gelukt is, omdat ik steeds ging cutten op te weinig massa wat als resultaat gewoon elke keer skinny fat opleverde in mijn geval). Haat cutten zo erg, weinig energie, snel geirriteerd etc, maar het voordeel is dat ondanks dat alles weer kleiner wordt er wel meer definities verschijnen die het weer wat aangenamer maken. Daarnaast laat een goede cut je de bulkperiodes des te meer waarderen.
[ afbeelding ]
Masturbatie.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:32 schreef star_gazer het volgende:
Godver hoe krijgen jullie dat voor elkaar, die armen
Manlet zijn helpt erg veel.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:32 schreef star_gazer het volgende:
Ik doe serieus elke training een set 3x8 curls.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:32 schreef star_gazer het volgende:
1.85 masterrace. Geen lange slungel, maar ook geen manlet.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:24 schreef Ethanolic het volgende:
Prima lengte, mede-manlet. Opbokken met die lange slungels hier.
True. Maar begon uit verhouding te groeien. Triceps groot, grote rug. Amper biceps en relatief weinig borst. Wel weer prima benen. Resultaat van een powerlift schemaquote:Op maandag 7 juli 2014 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe 1x per week met moeite 4x10 barbell curls. Biceps trainen vind ik echt dodelijk saai en 1x per week trek ik nog net. Vind het ook zonde van de tijd om zoveel aandacht te besteden aan zo'n kleine spiergroep.
Heb geen zieke armen, maar er zit nog wel gewoon groei in. En het boeit me eigenlijk ook niet heel veel, heb liever grote schouders, traps en lats.
Ik doe iedere training high weight strict curls 5*5.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:31 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik doe serieus elke training een set 3x8 curls.Iedereen lachen natuurlijk, maar meer volume en frequentie lijkt heel erg te helpen voor m'n biceps. Triceps groeien natuurlijk al heel goed om de een of andere reden.
wat ik heb is bijna praktisch PPL, behalve dat ik dan wat schouders op benen dag doe. PHAT is 5 dagen. Dat gaat me niet lukken. 4 is wel het maximum.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:28 schreef Cataclyst het volgende:
Star! Heb je al eens naar p/p/l gekeken? Mensen gaan daar echt hard op en je kan een gezonde mix van compounds en iso maken:). Blijf erbij dat je ook phat moet checken man.
Dus het is geen PPL maar bro-split met fullbody day.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
wat ik heb is bijna praktisch PPL, behalve dat ik dan wat schouders op benen dag doe. PHAT is 5 dagen. Dat gaat me niet lukken. 4 is wel het maximum.
Je kan ook PHUL doen. Zelfde principe als phat. Overigens zijn er ook genoeg mensen die PHAT in een 4 daagse vorm doen met best wat oefeningen veranderd dan op dat simplyshredded artikeltje. Onthoud dat het meer in filosofie of trainingsmethode is en dat je dus niet 100procent zoals het daar staat moet volgen en dat je dus je geprefeerde oefeningen erin kan substitueren Hequote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
wat ik heb is bijna praktisch PPL, behalve dat ik dan wat schouders op benen dag doe. PHAT is 5 dagen. Dat gaat me niet lukken. 4 is wel het maximum.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:42 schreef Questular het volgende:
Hoppa weer iets verder met benchen
10x50 kg om op te warmen.
2x5x85kg
3x5x90kg
1x100kg
Iig. Een paar dagen vol rust, lekker flink veel en zout eten, goed slapenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef Cataclyst het volgende:
Volgende week nieuwe training maxen zetten. Iemand enig idee hoe ik dit het beste kan doen? Gewoon per normale trainingsdag? Of beetje op een 'meet' manier door SQ/BP/OHP/DL op een dag te doen?
Heb sowieso het idee dat ik weer sterker ben geworden. Vandaag 3x3 gesquat met 130 wat prima ging. Daarna 3x5 high bar paused met 80kg waar ik vorige week lichte moeite had met 70kg. En dat op een cut.
Hahaha, dan gaan we dat doen he. en thanks rayquote:Op maandag 7 juli 2014 19:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Iig. Een paar dagen vol rust, lekker flink veel en zout eten, goed slapen
Plus: epic UI![]()
Hoe gaat je cut? Buiten weinig energie en weinig progressie dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:29 schreef Kerol het volgende:
Nog een maand en dan bulken. Can't wait. Waah.. Eindelijk weer energie en vooruitgang
Prima! Definitie wordt beter, alleen kut dat ik last van wat overtollige huid heb. Zie je toch een stuk minder.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe gaat je cut? Buiten weinig energie en weinig progressie dan.
Hoeveel gewicht ben je kwijt dan? Voor overtollig huid moet je wel erg dik zijn geweest.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef Kerol het volgende:
[..]
Prima! Definitie wordt beter, alleen kut dat ik last van wat overtollige huid heb. Zie je toch een stuk minder.
Klopt, 7 jaar geleden 120kg ofzo op 1.90, toen afgevallen naar 90kg (te snel). Toen gaan liften en alles is stuk beter geworden, maar nog steeds een beetje helaas. Misschien over paar jaar een operatie. Wil toch die abs zien, heb nu altijd twee zichtbaar, alles daaronder is beetje wazig.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoeveel gewicht ben je kwijt dan? Voor overtollig huid moet je wel erg dik zijn geweest.
Misschien toch nog wat vet kwijtraken. Ik kan me moeilijk voorstellen dat op jouw leeftijd (?) en met zulke gewicht verschillen je echt last van overtollige huid zou hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:43 schreef Kerol het volgende:
[..]
Klopt, 7 jaar geleden 120kg ofzo op 1.90, toen afgevallen naar 90kg (te snel). Toen gaan liften en alles is stuk beter geworden, maar nog steeds een beetje helaas. Misschien over paar jaar een operatie. Wil toch die abs zien, heb nu altijd twee zichtbaar, alles daaronder is beetje wazig.
Toch hangt het wel, vooral als ik voorover buk. Kan t gewoon vastpakken. Het is wel beter geworden hoor laatste tijd maar vind wel kut. Dat t niet helemaal strak staat. Was ook dom om 30kg in 4 maand af te vallen. Maargoed dat wist ik toen niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien toch nog wat vet kwijtraken. Ik kan me moeilijk voorstellen dat op jouw leeftijd (?) en met zulke gewicht verschillen je echt last van overtollige huid zou hebben.
Ah okee. Lastig.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:48 schreef Kerol het volgende:
[..]
Toch hangt het wel, vooral als ik voorover buk. Kan t gewoon vastpakken. Het is wel beter geworden hoor laatste tijd maar vind wel kut. Dat t niet helemaal strak staat. Was ook dom om 30kg in 4 maand af te vallen. Maargoed dat wist ik toen niet.
Elke dag 100km gefietst (srs).quote:Op maandag 7 juli 2014 20:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee. Lastig.
30 kilo in 4 maanden!?Jezus, heb je alleen water gedronken in de 4 maanden??
Dat wel! Ben er ook erg trots op. Was op dat moment er echt klaar mee. Nu ben ik gewoon het tegenovergestelde van toen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hahaha, wow. Nouja, op zich wel goed gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |