abonnement Unibet Coolblue
pi_108453104


JOAN FRANKA WINT NATIONAAL SONGFESTIVAL

Joan Franka heeft zondagavond het Nationaal Songfestival gewonnen met haar nummer You And Me. Zij versloeg finalisten Pearl Jozefzoon en Ivan Peroti.



Gekleed in een lange witte jurk en met een enorme indianentooi op haar hoofd, was Joan absoluut niet favoriet bij de internationale adviescommissie en de vakjury. Ondanks haar opvallende outfit en bijzondere nummer heeft Nederland toch massaal voor de zangeres gestemd.

Tim Douwsma, Raffaëla Paton en Kim de Boer vielen in de eerste ronde al af.

De vijfkoppige vakjury bestond uit Carlo Boszhard, Ali B, Afrojack, Stacey Rookhuizen en Jeroen Nieuwenhuize. Jan Smit en Vivienne van den Assem namen de presentatie op zich.

Joan Franka zal Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2012 in Azerbeidzjan. Het is de 57ste keer dat de Europese landen om de titel strijden. Het Songfestival vindt in mei plaats in de Bakoe, de hoofdstad van Azerbeidzjan. De eerste halve finale wordt gehouden op dinsdag 22 mei, de tweede halve finale op donderdag 24 mei en op zaterdag 26 mei is de finale


Blog van Cee

Zondag 26 februari
20.20 uur Nederland 1


Het Nationaal Songfestival is ook live te volgen op een tweede scherm. Via live.songfestival.nl kan de kijker de uitzending volgen en gratis een stem uitbrengen op zijn of haar favoriete kandidaat.

De 6 kandidaten
Tim Douwsma - Raffaela Paton - Joan Franka - Pearl Jozefzoon - Kim de Boer - Ivan Peroti
HIER lees je meer over de kandidaten.

De battles
Raffaëla tegen Joan
Ivan tegen Kim
Tim tegen Pearl

De jury
- Carlo Boszhard
- Ali B
- Afrojack
- Stacey Rookhuizen
- Jeroen Nieuwenhuize

De puntentelling
De puntentelling tijdens het NSF gaat als volgt: Eerst worden drie duels gezongen die worden beoordeeld door de vakjury en de kijkers thuis. Na elk duel vindt een stemronde plaats: De stem van de vakjuryleden gecombineerd vormen 50% van de stemmen, de stemmen van de kijkers thuis de andere 50%. Ieder duel heeft één winnaar. Dit levert na drie duels drie winnaars op die doorgaan naar de finale.

Finale
De drie finalisten zullen opnieuw zingen waarna de stemming feitelijk hetzelfde verloopt, alleen worden de stemmen nu over de drie overgebleven kandidaten verdeeld. De vakjuryleden verdelen hun punten dus over de drie kandidaten, de kijker thuis mag stemmen op één van de drie kandidaten. Wederom geldt: zowel de stemmen van de vakjury gecombineerd als de stem van de kijkers thuis tellen beide voor 50%.

Adviesstem
In de studio zullen 100 buitenlandse gastjuryleden uit alle landen die deelnemen aan het Eurovisie Songfestival 2012 aanwezig zijn. Zij zullen als 'buitenlandexperts' een adviesstem uitbrengen die de vakjury en de kijkers thuis te zien krijgen voordat zij hun stem uit zullen brengen.

Degene die in de eerste ronde een duel wint en vervolgens in de finale de meeste stemmen weet te bemachtigen is de winnaar van het Nationaal Songfestival 2012!

[ Bericht 14% gewijzigd door roos85 op 27-02-2012 19:51:38 ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108453122
Ik vind het nummer helemaal niks, nog minder dan de snippet, maar ik gun het Joan wel enorm! :Y

En ik riep gisteravond nog "let maar op, de stemmers thuis halen de tussenstand van Joan gewoon weer op" en zie daar :D

En het tweede wat ik dacht "OMG Greys kan adem halen én blij zijn" :D *O*
John verdient bijna een bloemetje ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 27 februari 2012 @ 09:26:12 #3
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108453133
Dus dit liedje moet het worden? ;(

Wat heeft die indianentooi met Nederland te maken?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 27 februari 2012 @ 09:26:38 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108453137
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef yyyentle het volgende:
Dus dit liedje moet het worden? ;(

Wat heeft die indianentooi met Nederland te maken?
Waarom had ze die uberhaupt op? Wat was de reden daarvan?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_108453140
En ik hoop dat ze met dezelfde jurk maar wel met gewoon lang haar het liedje tijdens ESF gaat doen ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 27-02-2012 09:33:21 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108453145
quote:
Was ik net van plan :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108453160
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
En ik hoop dat ze met dezelfde jurk maar wel metgewoon lang haar het liedje tijdens ESF gaat doen ^O^
Ze is toch een vertegenwoordiger van Nederland en niet van een een of andere Indianenstam of mis ik iets?
pi_108453179
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:28 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Ze is toch een vertegenwoordiger van Nederland en niet van een een of andere Indianenstam of mis ik iets?
Als die regels zo nauw lopen dan moet ze misschien op klompen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108453195
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als die regels zo nauw lopen dan moet ze misschien op klompen?
Met een stuk kaas op haar hoofd. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:32:07 #11
163650 Greys
pi_108453211
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nummer helemaal niks, nog minder dan de snippet, maar ik gun het Joan wel enorm! :Y

En ik riep gisteravond nog "let maar op, de stemmers thuis halen de tussenstand van Joan gewoon weer op" en zie daar :D

En het tweede wat ik dacht "OMG Greys kan adem halen én blij zijn" :D *O*
John verdient bijna een bloemetje ;)
:D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453230
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:31 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Met een stuk kaas op haar hoofd. :Y
Laten we dan weer een draaiorgel meenemen :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:33:39 #13
163650 Greys
pi_108453232
Het liedje gaat over een band die ze had vroeger als kind met een ander, volgens mij. You and me.
Want je zag op de achtergrond ook kinderen die met elkaar speelden in Indianenkleren :)

Dus die tooi heeft niets met Nederland te maken (en waarom zou het ook, Ruslana kwam in holbewonerspakje?) maar met het thema van het liedje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453252
Als Joan met haar tooi wil optreden moet ze dat lekker doen *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:35:37 #15
163650 Greys
pi_108453277
In de buitenlandse reacties lees je ook soms 'Mjah, beetje gek die tooi, maar wel een heel tof liedje en juist door die tooi zal ze wel opvallen en er over gepraat worden'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453288
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:34 schreef roos85 het volgende:
Als Joan met haar tooi wil optreden moet ze dat lekker doen *O*
Oh dat zeker, als zij het zo wilt houden :)

Ik vind hem zo groot, zou hem dan (als hij per se blijft) liever 1 maatje kleiner zien... maar liefst gewoon haar haar, ze heeft een leuk gezicht O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108453328
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat zeker, als zij het zo wilt houden :)

Ik vind hem zo groot, zou hem dan (als hij per se blijft) liever 1 maatje kleiner zien... maar liefst gewoon haar haar, ze heeft een leuk gezicht O+
Ik vind het wel verfrissend dat Joan haar eigen style heeft!
De tooi zou misschien best een maatje kleiner kunnen, maar past wel goed in de sfeer van het liedje.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:37:37 #18
163650 Greys
pi_108453330
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat zeker, als zij het zo wilt houden :)

Ik vind hem zo groot, zou hem dan (als hij per se blijft) liever 1 maatje kleiner zien... maar liefst gewoon haar haar, ze heeft een leuk gezicht O+
Ja, wij zeiden al dat het dan misschien zo'n mooi bandje om haar voorhoofd moet worden met 1 veer ofzo O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453396
toch wel mooi dat het nederlandse publiek dan stemt voor de act die door de buitenlanders (blijkbaar, heb het niet gezien) het minste werd gewaardeerd :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:41:30 #20
163650 Greys
pi_108453411
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef franklop het volgende:
toch wel mooi dat het nederlandse publiek dan stemt voor de act die door de buitenlanders (blijkbaar, heb het niet gezien) het minste werd gewaardeerd :')
De buitenlanders waren dan ook allemaal gewoon Nederlanders ;)
Voordat de camera's aan gingen vroegen ze wie er Nederlands spreken, staken allemaal hun hand op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453431
ow naja, tooi tooi tooi dan maar :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 27 februari 2012 @ 09:44:56 #22
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108453482
Ik stuur liever een act die overtuigend gewonnen heeft door het nederlands publiek, dan een act die buitenlanders vermoedelijk goed vinden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108453506
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stuur liever een act die overtuigend gewonnen heeft door het nederlands publiek, dan een act die buitenlanders vermoedelijk goed vinden.
want dat bleek een succesformule de afgelopen jaren?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:47:09 #24
163650 Greys
pi_108453532
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:45 schreef franklop het volgende:

[..]

want dat bleek een succesformule de afgelopen jaren?
Nou, dit nummer wordt op de buitenlandse sites echt goed ontvangen hoor :D
Tuurlijk houd je altijd haters, maar over het algemeen zijn de reacties heel erg goed w/

En sorry, maar Nederland stond totaal niet massaal achter Shalalie, dat was al voor ons uitgekozen. En de Jees ook :) Hierbij heeft Nederland zélf voor Joan en het liedje gekozen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453562
idem met de Toppers toch? Afgelopen jaren lag het grotendeels al vast, in artiest of in het nummer.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 27 februari 2012 @ 09:48:35 #26
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108453563
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:45 schreef franklop het volgende:

[..]

want dat bleek een succesformule de afgelopen jaren?
Ik vind dat we de afgelopen jaren weinig te kiezen hadden. Zo'n gevarieerd NSF is al jaren niet meer voorgekomen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108453578
quote:
3s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:

Zo'n gevarieerd NSF is al jaren niet meer voorgekomen.
Dat vond ik gister dan wel erg geslaagd en ook hoe groots het verder was en leek op tv. ^O^
Volgend jaar weer :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108453587
Tim had een saai liedje, hij zong vlak en hij had van mij een veel vettere act mogen neerzetten, dit was veel te braaf. Eigenlijk een gotspe dat dit in de finale zat, terwijl alle 491 inzendingen zijn genegeerd. Daar zat echt wel wat beters tussen dan dit. Zal wel een goedmakertje van De Mol Richting de TROS zijn geweest.

Pearl: waanzinnig goede zangeres die met een draak van een ballad zat opgescheept. Dit nummer had het goed gedaan als track #11 op een of ander album zodat de liefhebbers hem een keertje kunnen opzetten, maar dit is geen stemmentrekker op een festival.

Joan: mooi, eigenzinnig en vrolijk liedje dat meteen blijft hangen. Joan heeft ook een heel apart en eigen stemgeluid. De indianenoutfit vind ik briljant gevonden, dat is typisch een gimmick die blijft hangen bij mensen. Als dit liedje in de samenvatting tijdens get SMS moment langskomt dan denken mensen van "o ja, dat indianenmeisje, die had een leuk leidje". De Treble-meisjes mogen achterwege blijven. Dit gaat stemmen trekken op het ESF omdat het in zijn genre weinig concurrentie zal hebben, dus als mensen er van houden is de kans groter dat ze hierop stemmen.

Raffaela: het had weinig om het lijf, hoe vaak zal die grap nu gemaakt zijn? Liedje was niet slecht, maar iets te simpel en eentonig. De act had van mij ook wel vetter aangezet kunnen worden. Dit had op het ESF niet gescoord, omdat in hetzelfde genre waarschijnlijk wel betere liedjes voorbij komen (Noorwegen heeft er bijvoorbeeld al eentje).

Kim: is een fantastische zangeres die een veel beter liedje had verdient. Dit had vast goed gescoord in 1984, maar is nu hopeloos ouderwets. Van de tekst springt het glazuur spontaan van je tanden. Dit deed het overigens nog verrassend goed bij de televoters.

Ivan: was een positieve verrassing. Het liedje was een stuk minder R&B dan ik had verwacht en een stuk meer pop. Het zat gelikt in elkaar. Je kon horen dat dit door een stel professionals in elkaar is gezet. Ik had het niet erg gevonden als dit naar Baku was gegaan, maar tegelijkertijd vraag ik me af of het daar goed had gescoord want het is wel een erg 13-in-een-dozijn pop nummer, en je kunt gemakkelijk verzuipen in de massa als je er niet op een bepaalde manier uitschiet.

De jury: ik was vooraf wel redelijk enthousiast over de jury en dat was gelukkig wel terecht. Grappig genoeg viel juist Afrojack dan wel weer heel erg tegen als jurylid, al maakte hij geen uitglijders met de puntenwaardering. Gelukkig koos het Nederlandse volk massaal voor Joan waardoor ze won, en hadden zo Ali B en Carlo met hun tien punten voor Ivan en Pearl het nakijken. De puntentelling vod ik op zich wel goed werken. De buitenlandse jury was een wassen neus, maar ach ze hadden die 100 stoeltjes toch al staan voor "The Winner is", dus who cares.

Jan Smit: mag volgende keer thuis blijven.

John de Mol: heeft zijn werk goed gedaan. Volgende keer graag meer transparantie rond de open inzending. Er waren in de open inzending toch een aantal liedjes die beter waren dan de slechtste liedjes op het NSF.

Al met al, sinds 1998 eindelijk weer eens genoten van een NSF. De gemiddelde kwaliteit van de liedjes mag nog wel iets omhoog volgend jaar, en het mag nog wel iets moderner en gedurfder qua muziek en ook qua acts.

Joan: veel succes in Baku!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:53:28 #29
163650 Greys
pi_108453651
Nog even over de tooi 'die niets met Nederland te maken heeft'.
Dat hoeft dus ook niet, want het liedje gaat over iemand met wie ze vroeger als kind al speelde volgens mij, zie de beelden op de achtergrond van een klein meisje spelend met Indianentooi :P

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453687
quote:
3s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik vind dat we de afgelopen jaren weinig te kiezen hadden. Zo'n gevarieerd NSF is al jaren niet meer voorgekomen.
Volgens Albert Verlinde was de jury echt top. Nou, nou, ik denk dat we blij mogen zijn als het meisje door de eerste selectie komt.

Sneu voor haar, sneu voor Nederland...... van mij mag ze winnen maar als ik het optreden zo bekijk en beluister dan vrees ik het ergste. ;(
pi_108453694
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef franklop het volgende:
toch wel mooi dat het nederlandse publiek dan stemt voor de act die door de buitenlanders (blijkbaar, heb het niet gezien) het minste werd gewaardeerd :')
Joan heeft een polariserend liedje. Je vindt het of niks of geweldig. Dat moet je hebben voor het ESF. De mensen die het geweldig vinden gaan er dan op stemmen. Dat is beter dan een liedje waarvan iedereen zegt, "best aardig, niks mis mee" en vervolgens niet op stemt. Dit was een risico met het liedje van Ivan. We noemen dat ook wel het 3JS effect. Of we sturen een prachtige zangeres die fantastisch zingt met een draak van een nummer en dan zijn we massaal verontwaardigd dat we niet door zijn. Dat was gebeurt als we Pearl hadden gestuurd. Dat noemen we het Glennis Grace effect, ook wel het Hind effect of het Edsilia effect genoemd.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:55:32 #32
163650 Greys
pi_108453704
Tooi. Rechts. Kind. Spelen O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 februari 2012 @ 09:55:50 #33
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_108453715
Op 3 fm zonder beeld klonk het goed vanochtend in de auto, werd helemaal vrolijk ^O^

Advies werd gegeven door een kenner om er een Tom Dice achtige act van te maken
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:58:34 #34
163650 Greys
pi_108453788
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:55 schreef Bayswater het volgende:
Op 3 fm zonder beeld klonk het goed vanochtend in de auto, werd helemaal vrolijk ^O^

Advies werd gegeven door een kenner om er een Tom Dice achtige act van te maken
Dat riepen wij hier ook al. Gewoon alleen, met gitaar.
Ik vind dat ze op de rand van het podium moet gaan zitten met haar benen over de rand.
Alsof ze met het publiek om een kampvuur zit zet maar, gewoon op de rand zelf zitten :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453833
Die bril van jan trouwens, het maakt hem bijna een EO grefo. _O-
  maandag 27 februari 2012 @ 10:01:30 #36
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_108453852
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef livelink het volgende:
Maar waren jullie op voorhand dan al fan van Joan? Nog voordat jullie de liedjes hadden gehoord?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt puur voor het liedje met de meeste kans ging. Het maakt me echt niet uit wie dat zong. Als Raffaella dat had gezongen, zou ik op haar gestemd hebben.
Ik ken ze allemaal niet of nauwelijks. Kijk nooit naar de voice ed. Had ook niks gelezen in dit forum. Keek helemaal met een objectieve blik en vond Joan dr liedje en act verreweg de beste.

Bij die andere zaten vast goede zangers en zangeressen maar allemaal zulke cliche liedjes. Zo niet origineel. Joan straalde daarentegen een en al authenticiteit uit.

Voor de rest wat jij zegt, als een ander beter was geweest dan die. Had geen voorkeur vooraf. :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_108453879
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat riepen wij hier ook al. Gewoon alleen, met gitaar.
Ik vind dat ze op de rand van het podium moet gaan zitten met haar benen over de rand.
Alsof ze met het publiek om een kampvuur zit zet maar, gewoon op de rand zelf zitten :Y
Dat voel ik dan weer helemaal niet, dan wordt het voor mij haast een gimmick... -O- én de kleding én de gitaar én een kampvuur én de beentjes... nee ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108453904
Of ze moeten iig die beelden op de achtergrond vergeten, want anders is het net een toneelstukje als je het mij vraagt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 10:04:55 #39
163650 Greys
pi_108453931
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat voel ik dan weer helemaal niet, dan wordt het voor mij haast een gimmick... -O- én de kleding én de gitaar én een kampvuur én de beentjes... nee ;(
Nee dan zonder die tooi ;) Dan gewoon als Joan :) Alleen meisje met gitaar.

Mijns inziens zou ze OF met tooi zoals nu moeten gaan en dan op het LED scherm duidelijk(er) maken dat het om een jeugdliefde gaat met wie ze als kind al Indiaantje speelde.
OF gewoon alleen meisje met gitaar, op de rand. Verder niets.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453947
al zittend op een hobbelpaard, is dat niks?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_108453978
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dan zonder die tooi ;) Dan gewoon als Joan :) Alleen meisje met gitaar.

Mijns inziens zou ze OF met tooi zoals nu moeten gaan en dan op het LED scherm duidelijk(er) maken dat het om een jeugdliefde gaat met wie ze als kind al Indiaantje speelde.
OF gewoon alleen meisje met gitaar, op de rand. Verder niets.
Ik heb denk ik zo'n trauma van Treble opgelopen dat ik gewoon niks meer met voetjes/rand/zittend/hurkend wil _O-

Oke dat klinkt wel goed, nog steeds niet mijn ding, maar dan is het niet teveel act en op zich prima. :) Al vermoed ik dat die tooi wel goed is voor veel aandacht, wie weet helpt het ons nog meer naar de winst :o :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 10:07:53 #42
163650 Greys
pi_108454003
Ja ik vind die tooi echt heel goed, van mij mag ze die gewoon op houden O+
Alleen dan IETS duidelijker maken via jeugdfilmpjes op het LED scherm straks in Bakoe, dat het dus om die Indiaantje-spelende kinderen van vroeger gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 februari 2012 @ 10:08:09 #43
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_108454013
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
En ik hoop dat ze met dezelfde jurk maar wel met gewoon lang haar het liedje tijdens ESF gaat doen ^O^
En dan veertjes-oorbellen in ofzo, maar liever niet die tooi :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_108454040
Die tooi hoeft van mij ook niet zo.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 10:09:40 #45
163650 Greys
pi_108454055
Het is wel iets waar flink over gepraat wordt, Indiana Joan :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108454057
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:07 schreef Greys het volgende:
Ja ik vind die tooi echt heel goed, van mij mag ze die gewoon op houden O+
Alleen dan IETS duidelijker maken via jeugdfilmpjes op het LED scherm straks in Bakoe, dat het dus om die Indiaantje-spelende kinderen van vroeger gaat.
Ik denk dat ik die tooi ook wil houden :o , en dan dat scherm, maar dan mag ze niet aan een randje zitten :D Of een lage kruk of iets, maar geen gedrapeerde benen ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 februari 2012 @ 10:09:52 #47
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_108454067
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 10:10:50 #48
163650 Greys
pi_108454095
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik die tooi ook wil houden :o , en dan dat scherm, maar dan mag ze niet aan een randje zitten :D Of een lage kruk of iets, maar geen gedrapeerde benen ;)
Ja nee idd, indien mèt tooi en LED scherm met jeugdfilmpjes, dan zeker niet op de rand zitten.
Dat alléén indien ze het hele Indianan thema loost :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 februari 2012 @ 10:12:10 #49
92279 N.icka
Windforce 11
pi_108454130
Ik vind het echt vreselijk , dat geknerp met die hoge stem , dat overdreven gedoen met die tooi .en die valse 2e stem Snap werkelijk niet dat jullie dit zo geweldig vinden.
pi_108454131
En eigenlijk vind ik die dames eromheen rennend inclusief outfit dan ook teveel (gister ook), als die iets meer basic kunnen (wel die stijl, maar niet zoveel) dan is het goed. Of mogen er maar zoals vaak 2 of 3 achter?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 februari 2012 @ 10:12:31 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108454138
Als wij toch eens de creative directors waren _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108454153
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja nee idd, indien mèt tooi en LED scherm met jeugdfilmpjes, dan zeker niet op de rand zitten.
Dat alléén indien ze het hele Indianan thema loost :P
Oke, dan zijn we eruit, dan is het goed zo, 1 van de 2 w/
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108454157
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Als wij toch eens de creative directors waren _O-.
:7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108454159
Iets minder Tooi dan? Ik vind het namelijk een knap lelijk ding
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_108454165
Overigens vond ik je vlaggenjurk wel geweldig Greys :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108454185
Ik vind dat indianenthema wel briljant, het is wel iets waar mensen over praten en wat ze onthouden. Plus veel ESC volgers zullen haar NSF filmpje op internet zien en haar onthouden als dat indianen-mesije, dus daar moet je wel iets mee doen, al begrijp ik je meisje-met-gitaar idee ook heel goed. Wat mij betreft mag de jurk wel wat minder massief en wat speelser.
pi_108454186
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Iets minder Tooi dan? Ik vind het namelijk een knap lelijk ding
1 octaaf eraf is ook goed :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 februari 2012 @ 10:14:50 #58
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108454197
Komm holl das Lasso raus
Ok stelletje hokboeren
pi_108454209
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:14 schreef CommanderKeen het volgende:

Wat mij betreft mag de jurk wel wat minder massief en wat speelser.
Ze is niet maatje 34, dus met dat stofje oogt het misschien snel zo, ik wil hem graag zo houden eigenlijk, die jurk *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 27 februari 2012 @ 10:16:23 #60
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108454245
2.264.000 kijkers ^O^ ^O^
pi_108454257
Bij die jurk moest ik denken aan die postzakjurk van Maxima ooit, dat oogt ook zo stug. Ik hou er van :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 februari 2012 @ 10:18:45 #62
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108454307
Ik vond die jurk haar eigenlijk ook wel goed staan.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 27 februari 2012 @ 10:26:56 #63
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108454549
Overigens: couldn't white to see you agan :')
Ok stelletje hokboeren
  maandag 27 februari 2012 @ 10:31:28 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108454655
beste act heeft gewonnen, jury is gewoon hard gedisst eigenlijk mooier kan het niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108454924
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vond ik je vlaggenjurk wel geweldig Greys :D
Die hadden Cat22 en ik ook aan! :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 27 februari 2012 @ 10:48:01 #66
356891 Abed
hooggeleid
pi_108455136
Ik heb ff een paar minuten zitten kijken. Optreden van Raffaela gezien en van deze gezette indiaan met waterige oogjes. Zoiets kun je toch niet naar het SF sturen?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_108455211
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die hadden Cat22 en ik ook aan! :+
Leuk :D Zijn dat zelfgemaakte? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 februari 2012 @ 10:50:38 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108455220
Jawel *O*.
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:48 schreef Abed het volgende:
Ik heb ff een paar minuten zitten kijken. Optreden van Raffaela gezien en van deze gezette indiaan met waterige oogjes. Zoiets kun je toch niet naar het SF sturen?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 27 februari 2012 @ 10:54:06 #69
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_108455313
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond die jurk haar eigenlijk ook wel goed staan.
Nee die jurk vind ik niet mooi van Joan. :N
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 11:07:30 #70
163650 Greys
pi_108455736
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vond ik je vlaggenjurk wel geweldig Greys :D
Dank je :@ :D
Daar liepen we toen ook de hele dag mee in Düsseldorf vorig jaar.
De Duitsers vonden het ook leuk _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 februari 2012 @ 11:11:15 #71
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_108455836
Die achtergronddansers / -zangers /-trommelaars moeten inderdaad weg, die deden de act geen goed. En dan dus een bandje met een veer en/of veren oorbellen en niet die tooi en dan komt Joan in de finale O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_108456125
Die backings moeten ook gewoon zo blijven, ze bespelen de instrumenten die in de nuziek terug zijn te horen.

Eindelijk zijn ze eens in dienst van het geheel, ipv suf op de achtergrond mee te wiegelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108456195
Nee Vulture, die trommelmeisjes moeten echt weg :')
  Redactie Sport / Supervogel maandag 27 februari 2012 @ 11:23:04 #74
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108456315
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Die backings moeten ook gewoon zo blijven, ze bespelen de instrumenten die in de nuziek terug zijn te horen.

Eindelijk zijn ze eens in dienst van het geheel, ipv suf op de achtergrond mee te wiegelen
Dan is het net een gimmick... -O-

Maar er mogen toch meestal maar 2 mensen mee op het podium, zoiets herinner ik me van vorig jaar? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108456330
Zonder die backings kun je die indianentoestand ook wel weghalen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108456382
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Zonder die backings kun je die indianentoestand ook wel weghalen
2 backings met outfit... dat is prima, maar niet oeh-oeh voor de mond zoals gister, die ene liep gewoon praktisch voor Joan langs :')
Gewoon rustig staan dan in een zelfde kleur. Beetje swingen kan prima. Deden die dames van Jantje vorig jaar ook bij de Jees :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 februari 2012 @ 11:29:06 #78
13973 ranja
image means nothing
pi_108456399
Ik vind dat ze bij de organisatie moeten afdwingen dat ze net zo aangekondigd wordt als gister, dus als
meisje dat over haar eerste liefde zingt.
Als ze dan opkomt in indianenpak en begint te zingen dat zij 5 en hij 3 was (of andersom) en ze op straat speelden smelt de helft van de kijkers/luisteraars al O+
pi_108456585
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Leuk :D Zijn dat zelfgemaakte? :)
Nee, zelf gekocht! :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 27 februari 2012 @ 11:39:37 #80
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108456742
Haar Engelse uitspraak mag ze nog wel even aan werken
Ok stelletje hokboeren
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 11:47:15 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_108457013
Is het interview met yvonne ergens te bekijken?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 11:47:58 #83
163650 Greys
pi_108457028
Het was voor RTV Emmen in elk geval, misschien op die site? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108457075
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:47 schreef Greys het volgende:
Het was voor RTV Emmen in elk geval, misschien op die site? :)
RTV Emmen???
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_108457280
Er was ook nog een interview bij de Telegraaf (dacht ik), met Kim en Joan, maar dat was voor het NSF, dus misschien minder boeiend nu...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108457300
Ik vond dat meisje met die trommel hartstikke leuk.
Denk dat we dit jaar eindelijk weer eens een kans maken met dit liedje.
pi_108457343
Hoeveel mensen keken er vorig jaar eigenlijk naar het NSF? Ik ben wel benieuwd of het nu beter heeft gescoord, kan haast niet anders :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 11:57:37 #88
163650 Greys
pi_108457361
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:49 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

RTV Emmen???
Ja volgens mij wel, dat stond in elk geval op hun microfoon :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 11:58:02 #89
163650 Greys
pi_108457379
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel mensen keken er vorig jaar eigenlijk naar het NSF? Ik ben wel benieuwd of het nu beter heeft gescoord, kan haast niet anders :)
Ik las vanmorgen alleen dat het nu 2.3 miljoen kijkers waren en dat dat meer was dan vorige jaren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108457400
quote:
Op de liveshow viel net als vorig jaar veel aan te merken, maar uiteindelijk keken er volgens Stichting Kijkonderzoek gemiddeld 2,2 miljoen mensen naar de 3js.
Oh dat valt tegen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108457424
Er zijn dus wel heel veel mensen die denken dat het echt een internationale adviescommissie was en dat we dan nu de verkeerde act sturen omdat zij niet enthousiast genoeg waren. :') :X
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108457426
Ik dacht vorig jaar 1,5 en nu 2,3, maar niets is minder waar :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 11:59:26 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_108457428
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:47 schreef Greys het volgende:
Het was voor RTV Emmen in elk geval, misschien op die site? :)
Oh Emmen, ik dacht RTV Noord :)

Hadden jullie de vlaggetjes nog teruggekregen?

Mmmm de site van Emmen ligt eruit helaas.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108457591
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel, dat stond in elk geval op hun microfoon :D
Grappig! Luister ik nog altijd op vrijdagavonden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_108457618
2.3m dit jaar,
2.2m bij de 3js
2.1m bij sieneke
Don't be a drag, just be a queen!
pi_108457712
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
2.3m dit jaar,
2.2m bij de 3js
2.1m bij sieneke
Ah! ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108457737
Ik blijf me toch verbazen waar die chocola van Raffaella bleef. Ik zou zweren dat ze gezegd heeft dat er lopende chocola zou zijn, of ben ik nou echt zelf gaan fantaseren? :D

En die outfit, man man man _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Admin maandag 27 februari 2012 @ 12:30:04 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108458527
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Die backings moeten ook gewoon zo blijven, ze bespelen de instrumenten die in de nuziek terug zijn te horen.

Eindelijk zijn ze eens in dienst van het geheel, ipv suf op de achtergrond mee te wiegelen
Bespelen? Ze bespelen niks :D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_108458614
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bespelen? Ze bespelen niks :D
Tamboerijn en klein gitaartje :D Min of meer :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 12:33:15 #100
43556 miss_dynastie
pi_108458630
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:59 schreef Goodbye het volgende:
Er zijn dus wel heel veel mensen die denken dat het echt een internationale adviescommissie was en dat we dan nu de verkeerde act sturen omdat zij niet enthousiast genoeg waren. :') :X
Ja! Een vriendin van mij zo: 'waarom zouden ze dan doen alsof :? ', dus ik: 'Ja, gewoon, om het publiek te bespelen he, net als met dat nummer van Ivan en dat je alleen daar met je lampjes mocht zwaaien'. Vraagt ze: 'Vonden jullie dat niet helemaal geweldig dan?' :D :'( :D
  Admin maandag 27 februari 2012 @ 12:35:31 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108458697
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tamboerijn en klein gitaartje :D Min of meer :+
Ze hielden het vast ja :D Dat vond ik wel slecht, laat ze dan echt spelen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 27 februari 2012 @ 12:35:42 #102
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_108458701
Jullie chatsessie met Joan was natuurlijk leuker. Maar, indien nodig, om 1300 uur een herkansing bij de Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/p(...)komt_chatten___.html
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 27 februari 2012 @ 12:38:15 #103
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108458779
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:39 schreef padlarf het volgende:
Haar Engelse uitspraak mag ze nog wel even aan werken
Als in dat de titel eigenlijk 'You and I' moet zijn?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108458924
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat voel ik dan weer helemaal niet, dan wordt het voor mij haast een gimmick... -O- én de kleding én de gitaar én een kampvuur én de beentjes... nee ;(
Vergeet niet de trommel en gitaar (denk ik) meisjes op de achtergrond.
pi_108458970
Oh, topic eerst helemaal lezen Dirk. Maar voor het geval jullie het zouden vergeten, voelde ik de noodzaak direct in te grijpen.
pi_108458992
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:43 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Vergeet niet de trommel en gitaar (denk ik) meisjes op de achtergrond.
Over achtergrond gesproken, zat jij in het publiek ergens in de achtergrond of ben je nog ergens te zien? w/
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 februari 2012 @ 12:46:04 #107
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_108459009
Konden ze niet Joan én Rafaela sturen, eerste 2 minuten voor Joan die vervolgens wordt weggebonjourd door de chocolati dansers. Een beetje verkorte weergave van de geschiedenis van het songfestival.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_108459013
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze hielden het vast ja :D Dat vond ik wel slecht, laat ze dan echt spelen.
Jij begrijpt er niks van, want dan kunnen ze niet zo dansen. En het zijn dansmeisjes, met een attribuut. En omdat het een gezinsprogramma is, was de trommel en gitaar de veiligste keuze.
pi_108459054
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Over achtergrond gesproken, zat jij in het publiek ergens in de achtergrond of ben je nog ergens te zien? w/
Ik heb nog niet gekeken. Maar ik heb twee of drie foto's voorbij zien komen en daar sta ik niet op. :D
En dat is maar goed ook, wat Yvonne riep dat ik mijn buik in moest houden.
  Admin maandag 27 februari 2012 @ 12:47:11 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108459055
Dansen konden ze ook al niet :6
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 27 februari 2012 @ 12:47:41 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108459071
Waar is onze groepsfoto in de hal gebleven?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_108459081
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef Dirkh het volgende:


En dat is maar goed ook, wat Yvonne riep dat ik mijn buik in moest houden.
Het is maar goed dat je je fiets al weer wat vaker van stal trekt! :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 februari 2012 @ 12:52:07 #113
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108459247
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze hielden het vast ja :D Dat vond ik wel slecht, laat ze dan echt spelen.
Op het songfestival is het ook altijd playback qua instrumenten :P.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108459261
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef yvonne het volgende:
Waar is onze groepsfoto in de hal gebleven?
Goede vraag! Ik zal haar vanavond ff aan het werk zetten.
  maandag 27 februari 2012 @ 12:58:05 #115
88233 Steve
Still the best.
pi_108459478
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef ranja het volgende:
Ik vind dat ze bij de organisatie moeten afdwingen dat ze net zo aangekondigd wordt als gister, dus als
meisje dat over haar eerste liefde zingt.
Als ze dan opkomt in indianenpak en begint te zingen dat zij 5 en hij 3 was (of andersom) en ze op straat speelden smelt de helft van de kijkers/luisteraars al O+
Moet er niet gewoon ook een man komen die als iets verkleed is en dat ze dan samen spelen en flirten enzo? O+.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_108459494
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:58 schreef Steve het volgende:

[..]

Moet er niet gewoon ook een man komen die als iets verkleed is en dat ze dan samen spelen en flirten enzo? O+.
Nahhhhh, dan is het straks echt een toneeltstukje _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 februari 2012 @ 13:01:02 #117
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108459575
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:58 schreef Steve het volgende:

[..]

Moet er niet gewoon ook een man komen die als iets verkleed is en dat ze dan samen spelen en flirten enzo? O+.
zoiets tussen kinderen in een soort vintagemanier op een groot ledscherm erachter zou wel leuk zijn. Verkleed als indiaantjes, dat legt dan ook de link met de tooi enzo.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!fossiel maandag 27 februari 2012 @ 13:08:14 #118
8443 cptmarco
it's captain...
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 13:24:14 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_108460387
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:08 schreef cptmarco het volgende:
ik ben volgens mij nog nooit zo enthousiast geweest over onze inzending... :o
Ik vond de Toppers wel leuk :@ Als we het over recente inzendingen hebben dan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 13:31:44 #120
163650 Greys
pi_108460653
En vervloek je me nog om het feit dat ik Marga ( O+ ) vroeg of ze met je op de foto wilde Dirk? :D Waar is die foto???
En dat Marga heel hard FOK! riep en wij allemaal juichen :') O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108461540
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef Greys het volgende:
En vervloek je me nog om het feit dat ik Marga ( O+ ) vroeg of ze met je op de foto wilde Dirk? :D Waar is die foto???
En dat Marga heel hard FOK! riep en wij allemaal juichen :') O+
:D. Ze kent FOK!?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 13:59:36 #122
163650 Greys
pi_108461759
Ja, we zijn haar op een persdag in Zaandam tegengekomen (Persdag Sieneke) en buiten tijd mee gekletst en sigaretje gerookt. Verteld van FOK enzo. Ze vond het allemaal geweldig _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108461775
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Ja, we zijn haar op een persdag in Zaandam tegengekomen (Persdag Sieneke) en buiten tijd mee gekletst en sigaretje gerookt. Verteld van FOK enzo. Ze vond het allemaal geweldig _O-
Wat leuk zeg :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108461843
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Ja, we zijn haar op een persdag in Zaandam tegengekomen (Persdag Sieneke) en buiten tijd mee gekletst en sigaretje gerookt. Verteld van FOK enzo. Ze vond het allemaal geweldig _O-
Hahaha, wat geweldig. O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 14:01:56 #125
163650 Greys
pi_108461849
Toen in Zaandam ging ze ook met Dirkh op de foto en nu weer *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 februari 2012 @ 14:05:49 #126
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108462034
Gaan we nu met zijn allen nog naar Bakoe?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108462208
Mijn collega's hier hadden het ook allemaal over 'De indiaan en De hoer' _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 27 februari 2012 @ 14:20:27 #128
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_108462593
Op Teletekst ook: Indiaan wint Nationaal Songfestival _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_108462669
Ik vind het een leuk liedje :@
pi_108462994
Die outfit is bedoeld om aan te geven : "NL. discrimineert niet". :Y

Er kon alleen geen Echte Indiaanse zangeres gevonden worden. :N

...toch vreemd in zo'n multicul. land als Nederland. :')
pi_108463038
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Mijn collega's hier hadden het ook allemaal over 'De indiaan en De hoer' _O-
_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108463122
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Mijn collega's hier hadden het ook allemaal over 'De indiaan en De hoer' _O-
:D Heb ik iets gemist ?
pi_108463148
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef Watchingyou het volgende:

[..]

:D Heb ik iets gemist ?
Ja :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 27 februari 2012 @ 14:37:51 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108463225
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:31 schreef Watchingyou het volgende:
Die outfit is bedoeld om aan te geven : "NL. discrimineert niet". :Y

Er kon alleen geen Echte Indiaanse zangeres gevonden worden. :N

...toch vreemd in zo'n multicul. land als Nederland. :')
Als we niet racistisch zijn hadden we massaal Bavi AAN moeten SMSen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108463425
Wat een toffe inzending is dit! Eindelijk eens niet de zoveelste boy of girl next door (of erger nog, de zoveelste zingende Volendammer). Het doet me in de verte denken aan de Portugese inzending van een paar jaar terug, Flor de Lís... Maar dat kan aan mij liggen. Eindelijk weer n's een act om hardop aan te moedigen!
* "I look just like the girls next door... if you happen to live next door to an amusement park." - Dolly Parton *
pi_108463430
Ben wel benieuwd hoe meneer Verlinden gaat reageren vanavond.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 27 februari 2012 @ 14:45:25 #137
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_108463462
Maar een kalkoen kwam heel ver (een paar jaar terug), dus waarom een indiaan niet?
pi_108463742
Schitterend, die reacies _O-
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 14:56:03 #139
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_108463828
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Mijn collega's hier hadden het ook allemaal over 'De indiaan en De hoer' _O-
Zelfs een mevrouw van 70 waar ik vandaag was :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 27 februari 2012 @ 14:56:22 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108463846
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef Eimhear het volgende:
Wat een toffe inzending is dit! Eindelijk eens niet de zoveelste boy of girl next door (of erger nog, de zoveelste zingende Volendammer). Het doet me in de verte denken aan de Portugese inzending van een paar jaar terug, Flor de Lís... Maar dat kan aan mij liggen. Eindelijk weer n's een act om hardop aan te moedigen!
Ik snap het wel dat het je daar aan doet denken :Y, dat riep ik ook al *O*.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108464261
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe meneer Verlinden gaat reageren vanavond.
Ohw ja :D . Ik ook wel.. :D
pi_108464512
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, wij zeiden al dat het dan misschien zo'n mooi bandje om haar voorhoofd moet worden met 1 veer ofzo O+

Zoiets dus :


:+
pi_108464551
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:45 schreef JamFlava het volgende:
Maar een kalkoen kwam heel ver (een paar jaar terug), dus waarom een indiaan niet?
Die kalkoen strandde ook in de voorrondes.
pi_108464555
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:15 schreef Watchingyou het volgende:

[..]

Zoiets dus :

[ afbeelding ]

:+
Dan vind ik het weer zo'n 'hipheid' iets worden, nee doe voor mij dan maar die tooi :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108464562
quote:
Joan Franka verklaart indianentooi
AMSTERDAM - Joan Franka heeft maandagmiddag op de redactie van De Telegraaf uitgelegd waarom ze zondag haar liedje You And Me zong met een indianentooi op haar hoofd.

"You And Me gaat over mijn eerste jeugdliefde. Ik was zes en we speelden samen indiaantje. Die tooi staat voor mij symbool voor het verleden dat ik altijd met mij meedraag", vertelde Joan tijdens de livechat.
Joan, sinds zondag beter bekend als Indiana Joan, heeft veel kritiek gekregen op haar outfit. Maar daar trekt ze zich niets van aan. "Bij mij is dat sowieso een veelbesproken onderwerp. Dat vind ik niet erg, daar kan ik mee leven. Die tooi vind ik zelf echt heel mooi."
pi_108464594
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:17 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ja bij VOH liep ze toch ook al in hippie jurken met meters stof :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108464742
In eerste instantie deed ze me denken aan een jonge Cher
pi_108464974
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Als we niet racistisch zijn hadden we massaal Bavi AAN moeten SMSen.
Dit is voor jou vast het 1ste Songfest. dat je meemaakt :')
pi_108464975
Die Joan is gewoon Yolanthe :{
pi_108465158
Oef :D

Wat heb ik slecht geslapen zeg!
Ik had te veel lasten van emotie-scheuten van blijdschap en geluk.

En maar denken aan het moment van de uitslag, toen het balkje van Joan langs die van Pearl en Ivan heenschoot. Whahahaha :o , jammer dat ze geen beeld hebben laten zien van de jury, ik had het gezicht van Carlo wel willen zien. Deze 'songfestivalkenner' is wellicht met zijn hersens blijven steken in de 20e eeuw??? Wat toen op het ESF goed gewaardeerd werd wordt nu niet meer (noodzakelijkerwijs) geapprecieerd.

Ik heb 14 keer bij Joan vs Raffaela ge-smst, wou daarna ophouden, maar toen die 10 punten van Ali B voor Ivan en de 10 punten van Carlo voor Pearl werde ik woest en heb nog 3 extra smsjes gestuurd.

Nu weer een paar The Voice videos van Joan bekeken. Ongelooflijk. Ik wist dat Joan te groot was voor NL (ik wíst t gewoon), maar dat ze op deze manier naar buiten zou treden?

Ik vind dat Joan gewoon moet aantrekken wat ze zelf wil voor ESF. John de Mol's team zal goed voor d'r zorgen, zal waarmaken wat ze wil.
  maandag 27 februari 2012 @ 15:43:46 #151
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_108465581
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:33 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Oef :D

Wat heb ik slecht geslapen zeg!
Ik had te veel lasten van emotie-scheuten van blijdschap en geluk.

En maar denken aan het moment van de uitslag, toen het balkje van Joan langs die van Pearl en Ivan heenschoot. Whahahaha :o , jammer dat ze geen beeld hebben laten zien van de jury, ik had het gezicht van Carlo wel willen zien. Deze 'songfestivalkenner' is wellicht met zijn hersens blijven steken in de 20e eeuw??? Wat toen op het ESF goed gewaardeerd werd wordt nu niet meer (noodzakelijkerwijs) geapprecieerd.

Ik heb 14 keer bij Joan vs Raffaela ge-smst, wou daarna ophouden, maar toen die 10 punten van Ali B voor Ivan en de 10 punten van Carlo voor Pearl werde ik woest en heb nog 3 extra smsjes gestuurd.

Nu weer een paar The Voice videos van Joan bekeken. Ongelooflijk. Ik wist dat Joan te groot was voor NL (ik wíst t gewoon), maar dat ze op deze manier naar buiten zou treden?

Ik vind dat Joan gewoon moet aantrekken wat ze zelf wil voor ESF. John de Mol's team zal goed voor d'r zorgen, zal waarmaken wat ze wil.
Jij moet toch wel 's land's grootste Songfestival-fan zijn :D

Heb je geen netwerk van bekenden in alle Europese landen zodat ze allemaal op Joan kunnen stemmen en we met gemak winnen?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_108465680
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef Eimhear het volgende:
Wat een toffe inzending is dit! Eindelijk eens niet de zoveelste boy of girl next door (of erger nog, de zoveelste zingende Volendammer). Het doet me in de verte denken aan de Portugese inzending van een paar jaar terug, Flor de Lís... Maar dat kan aan mij liggen. Eindelijk weer n's een act om hardop aan te moedigen!
Goh nu je het zegt!! Nog niet aan gedacht, terwijl ik absoluut fan was van dat nummer.. zij ging ook door naar de finale, maar weet neit meer of ze nu heel hoog scoorde uiteindelijk?

@the finn; haha geweldig dat je zo enthousiast bent.. ik durfde de uitslag bijna niet te bekijken , was zo bang voor Pearl... Eindelijk eens een zangeres en een liedje waar ik helemaal achter sta.

Wie heeft er het interview van Raffaella nog gezien daarna? Zo hee wat een bitch is dat toch hè.. "ja nou het liedje gaat over een jeugdliefde.. zij was 5 en hij was 3 , ja dat gaat niet scoren" ... My goodness, ze is ook gewoon echt zo dom en inhoudsloos als ze eruitziet .. En dan ook nog iets als "ja ik heb songfestivalliedjes van afgelopen jaren teruggekeken via songfestival.nl en dat zijn gewoon allemaal up-tempo liedjes, van die meiden die helemaal uitpakken, we moeten meelopen met die tijd" (anders gezegd; haar soort liedje) .. zo dom, dat sexy ge-chocolaahaaateehheee is juist alweer redelijk oud en standaard.
pi_108465748
oh en trouwens, ietwat gemeen, maar ik vind die borstjes van Raffaella ook absoluut niet sexy .. :@
  maandag 27 februari 2012 @ 15:50:30 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108465814
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:48 schreef Rosa_blanca het volgende:
oh en trouwens, ietwat gemeen, maar ik vind die borstjes van Raffaella ook absoluut niet sexy .. :@
Nee, beetje geplet in het pakje.

Maar vond het liedje niet slecht. Beetje te lang, had misschien aangevuld moeten worden met wat andere tekst, maar heb hem net weer beluisterd, wel echt een songfestivalnummer.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_108465901
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef Strani het volgende:

[..]

Jij moet toch wel 's land's grootste Songfestival-fan zijn :D

Heb je geen netwerk van bekenden in alle Europese landen zodat ze allemaal op Joan kunnen stemmen en we met gemak winnen?
Nee helaas niet :{ anders zou Joan met overmacht winnen :)

Pffff, Raffaela, jemig. Toen ze d'r outfit al lieten zien bij Life 4 You gistermiddag dacht ik: iemand gooit hier hardhandig d'r eigen ruiten in. Dus eigenlijk ben ik Raf zeer dankbaar!!! :P

Ik denk dat het zelfs het effect van een dozijn Viagra pillen teniet zou doen.
pi_108465922
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108465988
4 degelijk in elkaar zittende doch slaapverwekkende liedjes, eentje die héél erg fout-fout was, en eentje die acceptabel was (die gelukkig ook gewonnen heeft). :{

Dat ze stuk voor stuk goed kunnen zingen, is niet genoeg. :N

Ik snap dat John graag een winnaar uit z'n eigen artiestenstal heeft, want dan kan 'ie lekker de royalties zelf opstrijken en zo, maar er zullen vast véél betere liedjes tussen de vrije inschrijvingen gezeten hebben dan die vijf die het gisteren niet gered hebben. :')
  maandag 27 februari 2012 @ 15:56:20 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108466031
quote:
[img]http://i.fo[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef Strani het volgende:

[..]

Jij moet toch wel 's land's grootste Songfestival-fan zijn :D

Heb je geen netwerk van bekenden in alle Europese landen zodat ze allemaal op Joan kunnen stemmen en we met gemak winnen?
Onderschat John de Mol niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 15:57:33 #159
43556 miss_dynastie
pi_108466072
quote:
Er is een verschil tussen sexy en goedkoop & ordinair. Maar sommige mensen snappen dat nooit _O-
  maandag 27 februari 2012 @ 15:58:23 #160
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_108466105
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen sexy en goedkoop & ordinair. Maar sommige mensen snappen dat nooit _O-
Precies, ik ben enorm sexy en mensen die dat niet vinden zijn ordinair.

(Ik mag toch dromen?)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_108466129
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, beetje geplet in het pakje.

Maar vond het liedje niet slecht. Beetje te lang, had misschien aangevuld moeten worden met wat andere tekst, maar heb hem net weer beluisterd, wel echt een songfestivalnummer.
Moah, dit is nu echt al zó vaak gedaan. En zoals hier al eerder gezegd; er zullen straks ook weer andere landen hetzelfde soort liedje laten zien/horen, en beter.. Dit is gewoon een beetje "net niet" .
  maandag 27 februari 2012 @ 16:00:25 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108466196
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef Rosa_blanca het volgende:

[..]

Moah, dit is nu echt al zó vaak gedaan. En zoals hier al eerder gezegd; er zullen straks ook weer andere landen hetzelfde soort liedje laten zien/horen, en beter.. Dit is gewoon een beetje "net niet" .
Daarom zeg ik juist dat het een songfestivalnummer is, verkeerd pakje.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_108466241
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:46 schreef Rosa_blanca het volgende:

[..]

Goh nu je het zegt!! Nog niet aan gedacht, terwijl ik absoluut fan was van dat nummer.. zij ging ook door naar de finale, maar weet neit meer of ze nu heel hoog scoorde uiteindelijk?

@the finn; haha geweldig dat je zo enthousiast bent.. ik durfde de uitslag bijna niet te bekijken , was zo bang voor Pearl... Eindelijk eens een zangeres en een liedje waar ik helemaal achter sta.

Wie heeft er het interview van Raffaella nog gezien daarna? Zo hee wat een bitch is dat toch hè.. "ja nou het liedje gaat over een jeugdliefde.. zij was 5 en hij was 3 , ja dat gaat niet scoren" ... My goodness, ze is ook gewoon echt zo dom en inhoudsloos als ze eruitziet .. En dan ook nog iets als "ja ik heb songfestivalliedjes van afgelopen jaren teruggekeken via songfestival.nl en dat zijn gewoon allemaal up-tempo liedjes, van die meiden die helemaal uitpakken, we moeten meelopen met die tijd" (anders gezegd; haar soort liedje) .. zo dom, dat sexy ge-chocolaahaaateehheee is juist alweer redelijk oud en standaard.
Flor de Lís werd uiteindelijk 15e volgens mij... Misschien geen spetterend resultaat, maar voor Nederland zou het al heel wat zijn, natuurlijk. Al hoop ik natuurlijk op meer.
En ik ben 't met je eens voor wat betreft Raffaëla: die stoeipoezenacts hebben we nu wel gezien.
* "I look just like the girls next door... if you happen to live next door to an amusement park." - Dolly Parton *
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 16:02:44 #164
43556 miss_dynastie
pi_108466296
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef Strani het volgende:

[..]

Precies, ik ben enorm sexy en mensen die dat niet vinden zijn ordinair.

(Ik mag toch dromen?)
Raffa? Ben jij dat?
  maandag 27 februari 2012 @ 16:07:15 #165
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_108466457
Het lied is een kruising tussen Mumford & Sons en Edward Sharpe and the zero magnetics. Gaat hoge ogen gooien.

:)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_108466471
Hoe meer reacties ik lees op het internet, hoe meer ik er van overtuigd ben dat de juiste keuze is gemaakt met Joan en haar indianenact. Mensen vinden het prachtig of ze snappen er geen hol van, en dat soort polarisatie heb je nodig om ver te kunnen komen, vergelijk Lordi voor Finland in 2006.
  maandag 27 februari 2012 @ 16:11:45 #167
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108466651
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:07 schreef CommanderKeen het volgende:
Hoe meer reacties ik lees op het internet, hoe meer ik er van overtuigd ben dat de juiste keuze is gemaakt met Joan en haar indianenact. Mensen vinden het prachtig of ze snappen er geen hol van, en dat soort polarisatie heb je nodig om ver te kunnen komen, vergelijk Lordi voor Finland in 2006.
Ik heb er totaal geen verstand van, want ik verbaas me steeds over de keuze van liedjes die hoog scoren tijdens het ESF.
Ik vond Sieneke ook niet slecht klinken :@ had niet verwacht dat ze zou winnen, maar ook niet dat ze eruit zou liggen. Kan me wel voorstellen dat het héél Nederlands was met die draaiorgel.
Ik vind het nummer van Joan wel opvallend, al ken ik de andere liedjes nog niet, maar het blijft de vraag of het genoeg is.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 27 februari 2012 @ 16:11:59 #168
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_108466658
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Raffa? Ben jij dat?
:D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_108466712
quote:
OMG :') . Denkt ze nu ook al dat ze een Beyoncé is :D ?
pi_108466765
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:07 schreef CommanderKeen het volgende:
Hoe meer reacties ik lees op het internet, hoe meer ik er van overtuigd ben dat de juiste keuze is gemaakt met Joan en haar indianenact. Mensen vinden het prachtig of ze snappen er geen hol van, en dat soort polarisatie heb je nodig om ver te kunnen komen, vergelijk Lordi voor Finland in 2006.
Zou handig zijn als je het liedje zou posten oO<
  maandag 27 februari 2012 @ 16:15:41 #171
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_108466801
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_108466833
quote:
Wat een aanfluiting was dat toch. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_108466847
quote:
13s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat een aanfluiting was dat toch. :')
misschien wel het beste nummer ooit op songfestival :D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_108466868
Thanks Muis006. Ik heb hier geen YouTube dus kan het niet posten. Hard Rock Hallelujah is natuurlijk een heel ander liedje, maar iedereen kende het en had er wel een mening over. En dan gaan de mensen die het leuk vinden erop stemmen en zo win je het Songfestival.
pi_108466876
quote:
13s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat een aanfluiting was dat toch. :')
Ja vond ik ook.. was toen echt zo teleurgesteld, heb nog steeds het idee dat mensen die het songfestival een lachertje vinden gewoon massaal hadden gebeld toen om te trollen. :P
pi_108466896
quote:
13s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat een aanfluiting was dat toch. :')
Bedankt dat je mijn punt even illustreert ;)
  maandag 27 februari 2012 @ 16:20:30 #178
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_108466993
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef CommanderKeen het volgende:
Thanks Muis006. Ik heb hier geen YouTube dus kan het niet posten. Hard Rock Hallelujah is natuurlijk een heel ander liedje, maar iedereen kende het en had er wel een mening over. En dan gaan de mensen die het leuk vinden erop stemmen en zo win je het Songfestival.
Antistemmen waren dat, net als toen Voetbal insite de televizierring won. Mensen die het leuk vinden (en terecht) om af te rekenen met de schijnheiligheid van het songfestival/televizierring.
Joan gaat het daarom ook goed doen, maar pas als zij de halve finale doorkomt.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_108467009
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef Greys het volgende:
En vervloek je me nog om het feit dat ik Marga ( O+ ) vroeg of ze met je op de foto wilde Dirk? :D Waar is die foto???
En dat Marga heel hard FOK! riep en wij allemaal juichen :') O+
Nee joh, is nog steeds een leuk mens die Marga. Maar de foto's zijn mislukt, veel te bewogen, donker en je kan niet eens zien dat wij het zijn.
Marga is the best.
pi_108467071
quote:
13s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat een aanfluiting was dat toch. :')
Aparte liedje... :r
pi_108467190
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:20 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Antistemmen waren dat, net als toen Voetbal insite de televizierring won. Mensen die het leuk vinden (en terecht) om af te rekenen met de schijnheiligheid van het songfestival/televizierring.
Joan gaat het daarom ook goed doen, maar pas als zij de halve finale doorkomt.
Ik weet niet of het per se anti-stemmen zijn. Ik denk dat bijvoorbeeld mensen die op Voetbal International hebben gestemd dat ook echt wel op zijn minst een aardig programma vonden. Het is meer dat mensen die favoriet zijn van de outsider of underdog gemotiveerder zijn om daarop te stemmen dan wanneer ze de grote favoriet "wel leuk" zouden vinden, inderdaad vanuit de gedachte om de gevestigde orde zo eens een hak te zetten.
  maandag 27 februari 2012 @ 16:26:33 #182
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108467266
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef iBenny het volgende:

[..]

OMG :') . Denkt ze nu ook al dat ze een Beyoncé is :D ?
Ja, dat gaat erg ver. Hoe durft ze. -O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_108467355
Wie riep dat gister over die gaten in Raffa :D ?
pi_108467401
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef Strani het volgende:

[..]

Jij moet toch wel 's land's grootste Songfestival-fan zijn :D

Bedoel je niet Joan-fan? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108467516
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:48 schreef Rosa_blanca het volgende:
oh en trouwens, ietwat gemeen, maar ik vind die borstjes van Raffaella ook absoluut niet sexy .. :@
Ik vind dat ze er een prima lijf voor heeft, maar ja... doe dan zo'n open truitje óf die kousen, alhoewel die kousen gewoon helemaal niet :') Die combi, met ook nog rood haar...

En de tijd dat Beyonce dat deed vond ik ook niks, de clip was een drama, maar wijdbeens met kousen gillend tijdens een concert _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 16:35:11 #186
368283 ato
pi_108467673
Dag lieve fokkers en Joan fans gefeliciteerd. Joan kwam idd leuk over op mij in de studio en tv. Goeie keuze, ik zat naast het vak van jullie en kon de energie en liefde voor Joan voelen en ruiken.
Ik was in eerste instantie voor Rafaelle. maar wat viel dat tegen. Pearl was mijn favoriet.
Maar joan klasse hoor en nr 1) nu in de I Tunes.
Ik geloof wel in een plaatsje in de finale..
Life can be a bitch, so like it..
pi_108467729
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:35 schreef ato het volgende:
Dag lieve fokkers en Joan fans gefeliciteerd. Joan kwam idd leuk over op mij in de studio en tv. Goeie keuze, ik zat naast het vak van jullie en kon de energie en liefde voor Joan voelen en ruiken.
Ik was in eerste instantie voor Rafaelle. maar wat viel dat tegen. Pearl was mijn favoriet.
Maar joan klasse hoor en nr 1) nu in de I Tunes.
Ik geloof wel in een plaatsje in de finale..
O+
pi_108467762
Alsof je alleen maar sexy kunt zijn als je halfnaakt op het podium staat... Raffaela :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108467764
Ik denk dat Raffaella dit wilde kopiëren:

Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 16:44:11 #190
368283 ato
pi_108468119
Ja en dat is weer jammer van Rafaella, het was te hoerig en te goedkoop. Sorry voor mijn woordkeuze.
Ik vond het zo vreselijk overkomen tijdens de nationale, de verassing voor mij was Joan. Naast Pearl..
Life can be a bitch, so like it..
pi_108468507
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Raffaella dit wilde kopiëren:

[ afbeelding ]
oke ik ben een vrouw die op mannen valt, maar DIT noem je dan nog sexy!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 16:57:10 #192
163650 Greys
pi_108468671
Voor jullie, van Joan!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108468742
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

oke ik ben een vrouw die op mannen valt, maar DIT noem je dan nog sexy!
Ik zie geen verschil met dat van Raffaella, behalve kleurstelling. Alleen heeft Beyonce een mooi gezicht en Raffaella heeft dat minder. Beyonce draagt altijd al strakke korte pakjes, die al sexy genoeg zijn, ik vind dit niks op een podium, maar dat is een kwestie van smaak.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108468776
quote:
4s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
Voor jullie, van Joan!

[ afbeelding ]
Wat leuk, ik voel bijna tot hier hoe blij ze met de winst is :D O+ Heel erg leuk voor haar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:01:16 #195
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_108468826
quote:
4s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
Voor jullie, van Joan!

[ afbeelding ]
Woehoe *O* O+

Heeft FOK! Joan naar de voorrondes gestuurd, mogen we dat stellen :D :?
pi_108468840
quote:
4s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
Voor jullie, van Joan!

[ afbeelding ]
Wat lief :D O+ !
pi_108468897
quote:
4s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
Voor jullie, van Joan!

[ afbeelding ]
Dank je wel O+

w/ Joan w/
pi_108468919
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef Rosa_blanca het volgende:

[..]

Ja vond ik ook.. was toen echt zo teleurgesteld, heb nog steeds het idee dat mensen die het songfestival een lachertje vinden gewoon massaal hadden gebeld toen om te trollen. :P
Als dat zo is, dan hadden ze Raffaela wel laten winnen, hoor.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:04:07 #199
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_108468925
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil met dat van Raffaella, behalve kleurstelling. Alleen heeft Beyonce een mooi gezicht en Raffaella heeft dat minder. Beyonce draagt altijd al strakke korte pakjes, die al sexy genoeg zijn, ik vind dit niks op een podium, maar dat is een kwestie van smaak.
Bij Beyonce zie je haar navel niet, dat maakt het wel wat minder ordi vind ik.

Maar eens, je moet ervan houden :P
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:04:40 #200
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108468950
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108468967
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:04 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Lordi. _O_
Nee, dat was niet leuk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:06:37 #202
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_108469010
quote:
16s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, dat was niet leuk.
Ik vond We are the Winners of Eurovision erger.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_108469026
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik vond We are the Winners of Eurovision erger.
Daar kan ik dan wel weer om lachen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_108469035
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:04 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Bij Beyonce zie je haar navel niet, dat maakt het wel wat minder ordi vind ik.

Ja, nu je het zegt, dat maakt het net wat minder idd :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108469052
quote:
4s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
Voor jullie, van Joan!

[ afbeelding ]
O+
  maandag 27 februari 2012 @ 17:08:17 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108469083
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik vond We are the Winners of Eurovision erger.
Die staat nog op mijn telefoon ook.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108469213
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef Eimhear het volgende:
Wat een toffe inzending is dit! Eindelijk eens niet de zoveelste boy of girl next door (of erger nog, de zoveelste zingende Volendammer). Het doet me in de verte denken aan de Portugese inzending van een paar jaar terug, Flor de Lís... Maar dat kan aan mij liggen. Eindelijk weer n's een act om hardop aan te moedigen!
Dat nummer uit Portugal was toen ook mijn favoriet, het doet er idd wel een beetje aan denken. Ik ben toch wel blij dat Joan heeft gewonnen. Ik hou wel van die kleine liedjes. Net als die van Zwitserland afgelopen jaar vond ik wel iets liefs hebben.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:23:13 #208
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108469575
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef Eimhear het volgende:
Wat een toffe inzending is dit! Eindelijk eens niet de zoveelste boy of girl next door (of erger nog, de zoveelste zingende Volendammer). Het doet me in de verte denken aan de Portugese inzending van een paar jaar terug, Flor de Lís... Maar dat kan aan mij liggen. Eindelijk weer n's een act om hardop aan te moedigen!
Ik vind Flor de Lis véél mooier gezongen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 27 februari 2012 @ 17:25:20 #209
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108469665
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Raffaella dit wilde kopiëren:

[ afbeelding ]
Ze ging eerder de Lil Kim kant op.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 17:26:45 #210
368283 ato
pi_108469726
Flor en Joan zijn 2 verschillende dingen. Flor vond ik geweldig vanwege folkloristische. Joan is meer eigenzinnig..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 17:28:27 #211
368283 ato
pi_108469787
Ik ben blij met Joan, maar was en ben nog steeds superfan van Pearl. Wat een leuk mens is het ook.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 17:33:39 #212
163650 Greys
pi_108469967
Wat ik wel de grootste giller vind is Raffaela die dan na afloop zure kritiek heeft op de tekst van het liedje van Joan, dat dan nergens over zou gaan. Ja, de tekst van Raffa was een waar gedicht met diepgang wilde ze zeggen ofzo...? :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108470070
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Greys het volgende:
Wat ik wel de grootste giller vind is Raffaela die dan na afloop zure kritiek heeft op de tekst van het liedje van Joan, dat dan nergens over zou gaan. Ja, de tekst van Raffa was een waar gedicht met diepgang wilde ze zeggen ofzo...? :D :')
Zuur wijf is het ook, zijn er al fragmenten te vinden?

Heb net even d´r liedje op youtube bekeken, my god, van voren is het nog veel erger dan van de zijkant! :'(
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 17:40:11 #214
368283 ato
pi_108470185
Ik merk dat in de zaal en achteraf bekeken op tv anders kan zijn. Ik vond in de zaal bijna alles leuk, maar op tv vind ik Pearl en Joan de beste..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 17:42:15 #215
368283 ato
pi_108470255
Greys ik was benieuwd wie jij was, ik zat de vlak naast je!
Life can be a bitch, so like it..
pi_108470422
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef miep63 het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan hadden ze Raffaela wel laten winnen, hoor.
Had het over de "europese gemeenschap" en Lordi in 2006 hè, natuurlijk niet over Joan! O+
pi_108470493
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Greys het volgende:
Wat ik wel de grootste giller vind is Raffaela die dan na afloop zure kritiek heeft op de tekst van het liedje van Joan, dat dan nergens over zou gaan. Ja, de tekst van Raffa was een waar gedicht met diepgang wilde ze zeggen ofzo...? :D :')
Heeft ze dat letterlijk gezegd of dat weer een pareltje van de Telegraaf?
Als het wel zo is, njah... zowel haar lied als outfit was diepgang idd _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108470514
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:36 schreef Goodbye het volgende:

Heb net even d´r liedje op youtube bekeken, my god, van voren is het nog veel erger dan van de zijkant! :'(
Ik las al tietje ipv liedje, maar d'r tietje zie je idd ook :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108470542
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik las al tietje ipv liedje, maar d'r tietje zie je idd ook :')
Ja, een push upje had geen kwaad gekund. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108470556
quote:
4s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
Voor jullie, van Joan!

[ afbeelding ]
^O^
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_108470587
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:42 schreef ato het volgende:
Greys ik was benieuwd wie jij was, ik zat de vlak naast je!
Dan zat je vlak naast iedereen. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108470642
En ik maar bedenken hoe Greys Raffa's pakje zou vinden, hebben jullie het pas veel later in volle glorie gezien :D _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 17:53:08 #223
163650 Greys
pi_108470683
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Heeft ze dat letterlijk gezegd of dat weer een pareltje van de Telegraaf?
Als het wel zo is, njah... zowel haar lied als outfit was diepgang idd _O-
Dat zei ze in de camera, dat hoorden diverse mensen die na het NSF nog op de live stream door keken waar Kees Tol ging interviewen :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 17:53:58 #224
163650 Greys
pi_108470708
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:42 schreef ato het volgende:
Greys ik was benieuwd wie jij was, ik zat de vlak naast je!
Oh leuk :D Waar zat je dan?? In ons vak zaten drie mensen op de tweede rij die niet bij ons hoorden, zat jij daar bij? Of in het vak er naast, het vak waar ook de BN-ers zaten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108470724
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zei ze in de camera, dat hoorden diverse mensen die na het NSF nog op de live stream door keken waar Kees Tol ging interviewen :Y
Jemig. En dan 20 keer over chocola brullen in een refrein :')

Ze zong wel sterk en ze kan ook performen en het had ook best kunnen scoren op ESF, maar het refrein is vervelend...
En zeiken moet ze gewoon lekker laten.

En Tim mag volgend jaar van mij wel weer terugkomen, desnoods als presentator ipv Jantje :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108470753
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Raffaella dit wilde kopiëren:

[ afbeelding ]
ik vind het ook niks voor op een podium, maar Beyonce kan het met haar hoofd wel hebben, Raffaella niet :')
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 17:58:35 #227
368283 ato
pi_108470892
Nee ik zat naast je in het vlak, donker pak met mijn collega.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 17:59:30 #228
368283 ato
pi_108470917
Ik was de enthousiasteling over pearl!
Life can be a bitch, so like it..
pi_108470923
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zei ze in de camera, dat hoorden diverse mensen die na het NSF nog op de live stream door keken waar Kees Tol ging interviewen :Y
Je kan de nabeschouwing hier terugkijken:
http://www.songfestival.n(...)166&cHash=111fcd169c

Ik vind het liedje echt geweldig, ik denk dat we de finale gaan halen dit jaar. :Y
pi_108471057
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Mar_Sle het volgende:

[..]

Je kan de nabeschouwing hier terugkijken:
http://www.songfestival.n(...)166&cHash=111fcd169c

Ik vind het liedje echt geweldig, ik denk dat we de finale gaan halen dit jaar. :Y
Oh, tijdens Carlo zie je ons vak vertrekken :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108471197
En wat een vals commentaar van Raf. Ik vind dat zoiets best gezegd kan worden hoor, maar dat ze je toch niet over je medekandidaat :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 18:09:33 #232
43556 miss_dynastie
pi_108471275
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Mar_Sle het volgende:

[..]

Je kan de nabeschouwing hier terugkijken:
http://www.songfestival.n(...)166&cHash=111fcd169c

Ik vind het liedje echt geweldig, ik denk dat we de finale gaan halen dit jaar. :Y
Waarom is die Carlo toch zo'n fan van de 'powerballad'? Ik vind het helemaal niet zo'n briljant liedje :@ _O-

En wie vertelt Ali dat het mens geen 'Pokahandtas' heet? _O-

AfroJack, als je Joan's liedje het beste vindt, geef je het gewoon 10 punten, oke? :(

Wat weet die Raffaela toch een domme dingen te zeggen, jeetje zeg _O-
pi_108471308
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Mar_Sle het volgende:

[..]

Je kan de nabeschouwing hier terugkijken:
http://www.songfestival.n(...)166&cHash=111fcd169c

Ik vind het liedje echt geweldig, ik denk dat we de finale gaan halen dit jaar. :Y
Dacht je dat vorig jaar ook niet? :{
★★★
pi_108471368
quote:
19s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dacht je dat vorig jaar ook niet? :{
Nee. :)
pi_108471396
Eigenlijk moet je dus helemaal niet naar het songfestival of naar wat voor talentenjacht kijken om een goed oordeel te kunnen vellen. Anders gaat je persoonlijke voorkeur voor een artiest meetellen en kijk je niet naar de zang en presentatiekwaliteiten. En dan kies je bij dit soort dingen vaak maar het beste van het slechtste. Ik heb dus niet gekeken en op internet naar dit nummer gekeken. Ze kan dus uberhaupt niet goed zingen, het is een sloom en slecht nummer en het wordt ook nog supersloom uitgevoerd. 0,0 kans met dit soort ellende. Helaas is dit elk jaar hetzelfde geemmer. Stuur dan Caro Emerald of zo, dan staat er tenminste kwaliteit...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_108471397
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef Goodbye het volgende:
En wat een vals commentaar van Raf. Ik vind dat zoiets best gezegd kan worden hoor, maar dat ze je toch niet over je medekandidaat :')
nee idd! als ik nu ook het liedje van Joan terugkijk zit ik me de hele tijd te ergeren aan Raf die schijnheilig vrolijk zit mee te deunen lol..
pi_108472284
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Greys het volgende:
Wat ik wel de grootste giller vind is Raffaela die dan na afloop zure kritiek heeft op de tekst van het liedje van Joan, dat dan nergens over zou gaan. Ja, de tekst van Raffa was een waar gedicht met diepgang wilde ze zeggen ofzo...? :D :')
Nou inderdaad... zou die griet nou echt niet snappen dat als je al niet heel erg geliefd bent bij het publiek omdat er altijd wel gezeik met je is en je alle talentenjachten afloopt die er zijn om dan iets nederiger te doen.... haar karakter is nou precies de reden dat ze NOOIT een echte carriere zal opbouwen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108472559
Deze al gepost?

At first, I thought "Chocolatte" was an ode to having a sweet tooth but on closer inspection I think Raffaëla is craving something else in her mouth. The stunning 28-year-old sings: "You won't get too far with any chocolate bar, the one thing that'll do is big & dark and comes with you." Hoe, please - you're so sprung! I know what you want and I'm not judging. Finally a song that explores a serious theme that we can all idenify with and it's rudely dismissed. It's a sad day for pop music.

Van deze blog http://poptrashaddicts.blogspot.com/
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_108472746
quote:
4s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
Voor jullie, van Joan!

[ afbeelding ]
wat lief O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108472788
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Deze al gepost?

At first, I thought "Chocolatte" was an ode to having a sweet tooth but on closer inspection I think Raffaëla is craving something else in her mouth. The stunning 28-year-old sings: "You won't get too far with any chocolate bar, the one thing that'll do is big & dark and comes with you." Hoe, please - you're so sprung! I know what you want and I'm not judging. Finally a song that explores a serious theme that we can all idenify with and it's rudely dismissed. It's a sad day for pop music.

Van deze blog http://poptrashaddicts.blogspot.com/
Zingt ze dat echt ja _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108472867
Carlo Boszhard bij Boulevard zit zometeen af te geven op Joan d'r tooi en d'r backings... nee ga jij lekker zitten soppen op de 431e gezapige powerballad die Pearl in Eurovisieland staat te zingen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108472973
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Carlo Boszhard bij Boulevard zit zometeen af te geven op Joan d'r tooi en d'r backings... nee ga jij lekker zitten soppen op de 431e gezapige powerballad die Pearl in Eurovisieland staat te zingen :')
ik wilde het nét posten.. Carlo weer met zijn grote mond..

Carlo houdt gewoon van donkere zangeressen met mooie stemmen. Zie het EINDELOZE GEPROMOOT van Glennis Grace in Life4you. Toen Whitney Houston was overleden, stonden de tranen in zijn ogen, en liet hij meteen de tribute van Jennifer Hudson groots zien..
pi_108473023
Overigens vond ik hem wel spot on met zijn commentaar gisteren... totdat hij ineens die 10 punten aan Pearl gaf :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108473064
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Mar_Sle het volgende:

[..]

Je kan de nabeschouwing hier terugkijken:
http://www.songfestival.n(...)166&cHash=111fcd169c

Ik vind het liedje echt geweldig, ik denk dat we de finale gaan halen dit jaar. :Y
Dankje! van de week maar eens terugkijken :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108473085
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Carlo Boszhard bij Boulevard zit zometeen af te geven op Joan d'r tooi en d'r backings... nee ga jij lekker zitten soppen op de 431e gezapige powerballad die Pearl in Eurovisieland staat te zingen :')
Nou inderdaad :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  ESF Reporter maandag 27 februari 2012 @ 18:59:50 #246
87554 Cee
Welluk?
pi_108473111
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Carlo Boszhard bij Boulevard zit zometeen af te geven op Joan d'r tooi en d'r backings... nee ga jij lekker zitten soppen op de 431e gezapige powerballad die Pearl in Eurovisieland staat te zingen :')
Iemand die te pas en te onpas Gerard Joling in z'n programma uitnodigt mag niks zeggen over zogenaamde onnodige entourages.
pi_108473115
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:12 schreef Mar_Sle het volgende:

[..]

Nee. :)
Oke.

Naja, ik hoop het voor jullie ;) al denk ik dat het weer eens niks wordt.
★★★
pi_108473155
Cornald is er blij mee *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108473173
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef Cee het volgende:

[..]

Iemand die te pas en te onpas Gerard Joling in z'n programma uitnodigt mag niks zeggen over zogenaamde onnodige entourages.
Inderdaad... en nu Ali B er ook nog overheen.... :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108473180
Over die meisjes heeft Carlo wel een punt..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108473212
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:01 schreef roos85 het volgende:
Over die meisjes heeft Carlo wel een punt..
Nog niet eens... die meisjes hebben de instrumenten vast... veel leuker dan 3 van die meisjes die er statisch achter staan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108473213
Cornald O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108473222
Joan bij RTL Boulevard: "Ik ben heel blij met mijn outfit. Waarom? Omdat het kan" _O_
pi_108473224
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Carlo Boszhard bij Boulevard zit zometeen af te geven op Joan d'r tooi en d'r backings... nee ga jij lekker zitten soppen op de 431e gezapige powerballad die Pearl in Eurovisieland staat te zingen :')
Ja maar ballads winnen nog wel steeds op het ESF...

Ik vond Carlo wel vermakelijk gister :Y En ik vind Pearl ook 10 keer beter zingen dan Joan, maar of het scoort op ESF, dat denk ik niet... maar dat weet ik van Joan ook niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108473237
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:01 schreef roos85 het volgende:
Over die meisjes heeft Carlo wel een punt..
Naaaaah, dat hoort er gewoon bij O+
pi_108473259
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef iBenny het volgende:

[..]

Naaaaah, dat hoort er gewoon bij O+
Ja maar die jurkjes waren niet zo mooi ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108473270
Cornald snapt het... Stacey snapte het ook... en ik dacht dat Carlo het ook snapte maar blijkbaar wil hij toch liever een 13-in-een-dozijn ballad met goeie stem sturen... want dat hebben we nog nooit eerder gedaan he Carlo :')

Ik merk weer dat ik boos wordt :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108473274
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nog niet eens... die meisjes hebben de instrumenten vast... veel leuker dan 3 van die meisjes die er statisch achter staan
Ik vind het een poppenkast, het wordt teveel zo... die tooi, die jurk, dat gitaartje, die meisjes, dat filmpje op de achtergrond.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108473291
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja maar ballads winnen nog wel steeds op het ESF...

Ik vond Carlo wel vermakelijk gister :Y En ik vind Pearl ook 10 keer beter zingen dan Joan, maar of het scoort op ESF, dat denk ik niet... maar dat weet ik van Joan ook niet.
Pearl is absoluut een betere zangeres, maar ik vond het liedje zo saai, het bleef niet hangen en hetzelfde had ik eigenlijk met Ivan. De liedjes waren best aardig, maar met best aardig win je de oorlog ook niet.
pi_108473312
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja maar ballads winnen nog wel steeds op het ESF...

Goeie ballads wel... dat lied van Pearl was echt niet bijzonder
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108473321
Waarom wilt iedereen die tooi weg? Dan wordt het weer zo'n saaie kut act waar we de laatste plaats mee halen :N Hoe gekker, hoe beter. Het gaat niet alleen om het zingen, maar om de act. Waarom zien ze dat nou niet in? Vooral die "fack-jury" die denken dat ze ergens verstand van hebben.
pi_108473343
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Goeie ballads wel... dat lied van Pearl was echt niet bijzonder
Idd, een balad moet je bij de ballen pakken en dat deed dit niet... de climax kwam naar mijn smaak veel te laat.
pi_108473354
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef PG18 het volgende:
Waarom wilt iedereen die tooi weg? Dan wordt het weer zo'n saaie kut act waar we de laatste plaats mee halen :N Hoe gekker, hoe beter. Het gaat niet alleen om het zingen, maar om de act. Waarom zien ze dat nou niet in? Vooral die "fack-jury" die denken dat ze ergens verstand van hebben.
ja inderdaad, die zogenaamde vakjury met Ali B en Carlo snappen het gewoon niet.. .door die tooi valt ze juist op! Houden zo!!!
pi_108473355
Nou ze hebben het wel kort en bondig gehouden bij rtl. En geen Kwalbert Verlinde.

En Carlo: boe-boe-boe.
Pearl zou het mid of vroeg jaren 90 goed hebben gedaan maar het is inmiddels 2012.....
pi_108473378
En over pakkende nummers gesproken: ik zou totaal niet meer weten hoe de nummers van Pearl en Ivan gaan!
pi_108473389
Het lied van Ivan vond ik nog veel beter dan die ballad van Pearl trouwens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108473401
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

ja inderdaad, die zogenaamde vakjury met Ali B en Carlo snappen het gewoon niet.. .door die tooi valt ze juist op! Houden zo!!!
Ik vind het zo zonde dat die tooi zo erg afleid. Ze heeft een mooi gezicht en dat zie je daardoor niet.
pi_108473412
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Het lied van Ivan vond ik nog veel beter dan die ballad van Pearl trouwens
Ik ook, dat was ook een aardig nummer :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108473416
Ik vond t nummer van Ivan ook heel goed. Maar is dat wel een goed teken? Nee, voor ESF is t te mainstream
pi_108473426
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het een poppenkast, het wordt teveel zo... die tooi, die jurk, dat gitaartje, die meisjes, dat filmpje op de achtergrond.
Ik vond het juist mooi dat die meisjes er zo bij kwamen... het kreeg daardoor nog meer een kampvuur-setting O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108473463
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef totebel het volgende:

[..]

Ik vind het zo zonde dat die tooi zo erg afleid. Ze heeft een mooi gezicht en dat zie je daardoor niet.
ja je hebt gelijk dat het misschien teveel van haar gezicht bedekt.. misschien een ietsje kleinere tooi dan? :')
pi_108473510
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

ja je hebt gelijk dat het misschien teveel van haar gezicht bedekt.. misschien een ietsje kleinere tooi dan? :')
Ja, of gewoon een, om maar even in die termen te blijven, Pocahontas hoofdband met veer.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:10:59 #273
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108473572
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

ja je hebt gelijk dat het misschien teveel van haar gezicht bedekt.. misschien een ietsje kleinere tooi dan? :')


:P
pi_108473574
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het een poppenkast, het wordt teveel zo... die tooi, die jurk, dat gitaartje, die meisjes, dat filmpje op de achtergrond.
Dit dus. Het ligt er te dik bovenop. Te aanstellerig. Te "kijk ons eens ronddansen met een tamboerijn". Hetzelfde zag je bij de Floppers, met die dikke met die draaitafel op d'r buik.

Serieus, die indiaan komt nog enigszins authentiek over, die huppelkutten eromheen absoluut niet.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:11:10 #275
182751 MisterO
wispelvurig
pi_108473579
Op goksites wordt Nederland als laatste gepolst :') 1/100
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_108473614
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef totebel het volgende:

[..]

Ik vind het zo zonde dat die tooi zo erg afleid. Ze heeft een mooi gezicht en dat zie je daardoor niet.
Gewoon net 1 maatje kleiner, dan is hij echt nog HEUL opvallend :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108473632
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef MisterO het volgende:
Op goksites wordt Nederland als laatste gepolst :') 1/100
Die bets staan ook pas net open he :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108473644
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:P
:N Gewoon dat hele ding op haar hoofd óf net iets kleiner, maar niet dit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108473729
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:N Gewoon dat hele ding op haar hoofd óf net iets kleiner, maar niet dit.
dat dus.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108473746
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef Zjummie het volgende:

[..]

Dit dus. Het ligt er te dik bovenop. Te aanstellerig. Te "kijk ons eens ronddansen met een tamboerijn". Hetzelfde zag je bij de Floppers, met die dikke met die draaitafel op d'r buik.

Serieus, die indiaan komt nog enigszins authentiek over, die huppelkutten eromheen absoluut niet.
eeens ja.
know'm sayin?
×
word? word.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 19:14:48 #281
43556 miss_dynastie
pi_108473762
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef MisterO het volgende:
Op goksites wordt Nederland als laatste gepolst :') 1/100
Diezelfde sites die Ivan volledig onderaan plaatsten? Die vervolgens bijna won? :')
Hmmmm, laat die maar kletsen :Y)
pi_108473850
Een ding is zeker, het kan eigenlijk niet slechter dan vorig jaar :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108473868
Zeiknicht over de uitzending van gisteren:
http://www.gay.nl/article/21113//Duelleren_maar_niet_tot_de_dood
Don't be a drag, just be a queen!
pi_108473925
Ik zit na de nabeschouwing te kijken... wat een droeftoeter is die Carlo daar ook zeg met zijn powerballadgeneuzel :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108473948
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zeiknicht over de uitzending van gisteren:
http://www.gay.nl/article/21113//Duelleren_maar_niet_tot_de_dood
Jan Smit een betere presentator noemen dan Yolanthe :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108473988
In Jans defence, hij keek ten minste ook nog vriendelijk toen de camera´s niet draaiden. Die Yolanthe was toch een zuurpruim! :o
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108473997
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef roos85 het volgende:

[..]

Jan Smit een betere presentator noemen dan Yolanthe :')
Je bent gay of je bent het niet denk ik dan maar :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108474054
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef alors het volgende:

[..]

Je bent gay of je bent het niet denk ik dan maar :D
Nou ik zou inderdaad Jan mijn bed niet uittrappen... en dan hoeft ie niks te presenteren O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108474146
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef Goodbye het volgende:
In Jans defence, hij keek ten minste ook nog vriendelijk toen de camera´s niet draaiden. Die Yolanthe was toch een zuurpruim! :o
Hij moest zelfs lachen toen we spontaan het eurovisietune begonnen te zingen :D
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 19:24:37 #290
9859 crew  Karina
Woman
pi_108474150
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou ik zou inderdaad Jan mijn bed niet uittrappen... en dan hoeft ie niks te presenteren O+
:X Al kreeg ik geld toe.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108474216
Die Rafaella... "van tevoren heb ik gezegd dat het niet uitmaakt wie van ons 6 naar Baku gaat" ... en dan 2 seconden later "Ik weet niet of we met Joan de finale gaan halen, het is allemaal te lief" _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 19:26:03 #292
43556 miss_dynastie
pi_108474219
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef Karina het volgende:

[..]

:X Al kreeg ik geld toe.
Nou! Hij komt m'n huis niet eens in, laat staan mijn bed :P
pi_108474280
Jan, Nick en Simon O+ :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_108474289
Dat Live kan eigenlijk straks wel uit de TT.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108474330
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:P
^O^
pi_108474421
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef Watchingyou het volgende:

[..]

^O^
Dan liever zoiets:

Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 19:46:18 #297
163650 Greys
pi_108475120
Iedereen de leuke blog van Cee over gisteravond al gelezen?
http://www.zonnigendroog.nl/?p=226
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108475281
Ik heb net dat filmpje teruggekeken, en wat een domme doos is die Raffaëla toch :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_108475305
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
Iedereen de leuke blog van Cee over gisteravond al gelezen?
http://www.zonnigendroog.nl/?p=226
Cee's blogs _O_

Ook deze is weer geniaal O+ _O_
pi_108475345
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou! Hij komt m'n huis niet eens in, laat staan mijn bed :P
Nou,... hij is rijk hoor !

Maar die bril ! _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 19:52:29 #301
163650 Greys
pi_108475407
EDIT: ah nee, we doen nog een deeltje over het nationaal Songfestival, kan ons het schelen *O*
Ook al is het dan geen live topic meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')