Oke, dan zijn we eruit, dan is het goed zo, 1 van de 2quote:Op maandag 27 februari 2012 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee idd, indien mèt tooi en LED scherm met jeugdfilmpjes, dan zeker niet op de rand zitten.
Dat alléén indien ze het hele Indianan thema loost
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Als wij toch eens de creative directors waren.
1 octaaf eraf is ook goedquote:Op maandag 27 februari 2012 10:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Iets minder Tooi dan? Ik vind het namelijk een knap lelijk ding
Ze is niet maatje 34, dus met dat stofje oogt het misschien snel zo, ik wil hem graag zo houden eigenlijk, die jurkquote:Op maandag 27 februari 2012 10:14 schreef CommanderKeen het volgende:
Wat mij betreft mag de jurk wel wat minder massief en wat speelser.
Die hadden Cat22 en ik ook aan!quote:Op maandag 27 februari 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vond ik je vlaggenjurk wel geweldig Greys
Leukquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:48 schreef Abed het volgende:
Ik heb ff een paar minuten zitten kijken. Optreden van Raffaela gezien en van deze gezette indiaan met waterige oogjes. Zoiets kun je toch niet naar het SF sturen?
Nee die jurk vind ik niet mooi van Joan.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond die jurk haar eigenlijk ook wel goed staan.
Dank jequote:Op maandag 27 februari 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vond ik je vlaggenjurk wel geweldig Greys
Dan is het net een gimmick...quote:Op maandag 27 februari 2012 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Die backings moeten ook gewoon zo blijven, ze bespelen de instrumenten die in de nuziek terug zijn te horen.
Eindelijk zijn ze eens in dienst van het geheel, ipv suf op de achtergrond mee te wiegelen
2 backings met outfit... dat is prima, maar niet oeh-oeh voor de mond zoals gister, die ene liep gewoon praktisch voor Joan langsquote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Zonder die backings kun je die indianentoestand ook wel weghalen
Nee, zelf gekocht!quote:
RTV Emmen???quote:Op maandag 27 februari 2012 11:47 schreef Greys het volgende:
Het was voor RTV Emmen in elk geval, misschien op die site?
Ik las vanmorgen alleen dat het nu 2.3 miljoen kijkers waren en dat dat meer was dan vorige jaren.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel mensen keken er vorig jaar eigenlijk naar het NSF? Ik ben wel benieuwd of het nu beter heeft gescoord, kan haast niet anders
Oh dat valt tegenquote:Op de liveshow viel net als vorig jaar veel aan te merken, maar uiteindelijk keken er volgens Stichting Kijkonderzoek gemiddeld 2,2 miljoen mensen naar de 3js.
Oh Emmen, ik dacht RTV Noordquote:Op maandag 27 februari 2012 11:47 schreef Greys het volgende:
Het was voor RTV Emmen in elk geval, misschien op die site?
Grappig! Luister ik nog altijd op vrijdagavonden.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, dat stond in elk geval op hun microfoon
Ah!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
2.3m dit jaar,
2.2m bij de 3js
2.1m bij sieneke
Bespelen? Ze bespelen niksquote:Op maandag 27 februari 2012 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Die backings moeten ook gewoon zo blijven, ze bespelen de instrumenten die in de nuziek terug zijn te horen.
Eindelijk zijn ze eens in dienst van het geheel, ipv suf op de achtergrond mee te wiegelen
Tamboerijn en klein gitaartjequote:
Ja! Een vriendin van mij zo: 'waarom zouden ze dan doen alsofquote:Op maandag 27 februari 2012 11:59 schreef Goodbye het volgende:
Er zijn dus wel heel veel mensen die denken dat het echt een internationale adviescommissie was en dat we dan nu de verkeerde act sturen omdat zij niet enthousiast genoeg waren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |