abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108453104

JOAN FRANKA WINT NATIONAAL SONGFESTIVAL

Joan Franka heeft zondagavond het Nationaal Songfestival gewonnen met haar nummer You And Me. Zij versloeg finalisten Pearl Jozefzoon en Ivan Peroti.

Gekleed in een lange witte jurk en met een enorme indianentooi op haar hoofd, was Joan absoluut niet favoriet bij de internationale adviescommissie en de vakjury. Ondanks haar opvallende outfit en bijzondere nummer heeft Nederland toch massaal voor de zangeres gestemd.

Tim Douwsma, Raffaëla Paton en Kim de Boer vielen in de eerste ronde al af.

De vijfkoppige vakjury bestond uit Carlo Boszhard, Ali B, Afrojack, Stacey Rookhuizen en Jeroen Nieuwenhuize. Jan Smit en Vivienne van den Assem namen de presentatie op zich.

Joan Franka zal Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2012 in Azerbeidzjan. Het is de 57ste keer dat de Europese landen om de titel strijden. Het Songfestival vindt in mei plaats in de Bakoe, de hoofdstad van Azerbeidzjan. De eerste halve finale wordt gehouden op dinsdag 22 mei, de tweede halve finale op donderdag 24 mei en op zaterdag 26 mei is de finale

Blog van Cee

Zondag 26 februari
20.20 uur Nederland 1

Het Nationaal Songfestival is ook live te volgen op een tweede scherm. Via live.songfestival.nl kan de kijker de uitzending volgen en gratis een stem uitbrengen op zijn of haar favoriete kandidaat.

De 6 kandidaten
Tim Douwsma - Raffaela Paton - Joan Franka - Pearl Jozefzoon - Kim de Boer - Ivan Peroti
HIER lees je meer over de kandidaten.

De battles
Raffaëla tegen Joan
Ivan tegen Kim
Tim tegen Pearl

De jury
- Carlo Boszhard
- Ali B
- Afrojack
- Stacey Rookhuizen
- Jeroen Nieuwenhuize

De puntentelling
De puntentelling tijdens het NSF gaat als volgt: Eerst worden drie duels gezongen die worden beoordeeld door de vakjury en de kijkers thuis. Na elk duel vindt een stemronde plaats: De stem van de vakjuryleden gecombineerd vormen 50% van de stemmen, de stemmen van de kijkers thuis de andere 50%. Ieder duel heeft één winnaar. Dit levert na drie duels drie winnaars op die doorgaan naar de finale.

Finale
De drie finalisten zullen opnieuw zingen waarna de stemming feitelijk hetzelfde verloopt, alleen worden de stemmen nu over de drie overgebleven kandidaten verdeeld. De vakjuryleden verdelen hun punten dus over de drie kandidaten, de kijker thuis mag stemmen op één van de drie kandidaten. Wederom geldt: zowel de stemmen van de vakjury gecombineerd als de stem van de kijkers thuis tellen beide voor 50%.

Adviesstem
In de studio zullen 100 buitenlandse gastjuryleden uit alle landen die deelnemen aan het Eurovisie Songfestival 2012 aanwezig zijn. Zij zullen als 'buitenlandexperts' een adviesstem uitbrengen die de vakjury en de kijkers thuis te zien krijgen voordat zij hun stem uit zullen brengen.

Degene die in de eerste ronde een duel wint en vervolgens in de finale de meeste stemmen weet te bemachtigen is de winnaar van het Nationaal Songfestival 2012!

[ Bericht 14% gewijzigd door roos85 op 27-02-2012 19:51:38 ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108453122
Ik vind het nummer helemaal niks, nog minder dan de snippet, maar ik gun het Joan wel enorm! :Y

En ik riep gisteravond nog "let maar op, de stemmers thuis halen de tussenstand van Joan gewoon weer op" en zie daar :D

En het tweede wat ik dacht "OMG Greys kan adem halen én blij zijn" :D *O*
John verdient bijna een bloemetje ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 27 februari 2012 @ 09:26:12 #3
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108453133
Dus dit liedje moet het worden? ;(

Wat heeft die indianentooi met Nederland te maken?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 27 februari 2012 @ 09:26:38 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108453137
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef yyyentle het volgende:
Dus dit liedje moet het worden? ;(

Wat heeft die indianentooi met Nederland te maken?
Waarom had ze die uberhaupt op? Wat was de reden daarvan?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_108453140
En ik hoop dat ze met dezelfde jurk maar wel met gewoon lang haar het liedje tijdens ESF gaat doen ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 27-02-2012 09:33:21 ]
pi_108453145
quote:
Was ik net van plan :D
pi_108453160
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
En ik hoop dat ze met dezelfde jurk maar wel metgewoon lang haar het liedje tijdens ESF gaat doen ^O^
Ze is toch een vertegenwoordiger van Nederland en niet van een een of andere Indianenstam of mis ik iets?
pi_108453179
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:28 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Ze is toch een vertegenwoordiger van Nederland en niet van een een of andere Indianenstam of mis ik iets?
Als die regels zo nauw lopen dan moet ze misschien op klompen?
pi_108453195
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als die regels zo nauw lopen dan moet ze misschien op klompen?
Met een stuk kaas op haar hoofd. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:32:07 #11
163650 Greys
pi_108453211
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nummer helemaal niks, nog minder dan de snippet, maar ik gun het Joan wel enorm! :Y

En ik riep gisteravond nog "let maar op, de stemmers thuis halen de tussenstand van Joan gewoon weer op" en zie daar :D

En het tweede wat ik dacht "OMG Greys kan adem halen én blij zijn" :D *O*
John verdient bijna een bloemetje ;)
:D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453230
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:31 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Met een stuk kaas op haar hoofd. :Y
Laten we dan weer een draaiorgel meenemen :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:33:39 #13
163650 Greys
pi_108453232
Het liedje gaat over een band die ze had vroeger als kind met een ander, volgens mij. You and me.
Want je zag op de achtergrond ook kinderen die met elkaar speelden in Indianenkleren :)

Dus die tooi heeft niets met Nederland te maken (en waarom zou het ook, Ruslana kwam in holbewonerspakje?) maar met het thema van het liedje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453252
Als Joan met haar tooi wil optreden moet ze dat lekker doen *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:35:37 #15
163650 Greys
pi_108453277
In de buitenlandse reacties lees je ook soms 'Mjah, beetje gek die tooi, maar wel een heel tof liedje en juist door die tooi zal ze wel opvallen en er over gepraat worden'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453288
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:34 schreef roos85 het volgende:
Als Joan met haar tooi wil optreden moet ze dat lekker doen *O*
Oh dat zeker, als zij het zo wilt houden :)

Ik vind hem zo groot, zou hem dan (als hij per se blijft) liever 1 maatje kleiner zien... maar liefst gewoon haar haar, ze heeft een leuk gezicht O+
pi_108453328
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind hem zo groot, zou hem dan (als hij per se blijft) liever 1 maatje kleiner zien... maar liefst gewoon haar haar, ze heeft een leuk gezicht O+
Ik vind het wel verfrissend dat Joan haar eigen style heeft!
De tooi zou misschien best een maatje kleiner kunnen, maar past wel goed in de sfeer van het liedje.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:37:37 #18
163650 Greys
pi_108453330
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, wij zeiden al dat het dan misschien zo'n mooi bandje om haar voorhoofd moet worden met 1 veer ofzo O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453396
toch wel mooi dat het nederlandse publiek dan stemt voor de act die door de buitenlanders (blijkbaar, heb het niet gezien) het minste werd gewaardeerd :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:41:30 #20
163650 Greys
pi_108453411
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef franklop het volgende:
toch wel mooi dat het nederlandse publiek dan stemt voor de act die door de buitenlanders (blijkbaar, heb het niet gezien) het minste werd gewaardeerd :')
De buitenlanders waren dan ook allemaal gewoon Nederlanders ;)
Voordat de camera's aan gingen vroegen ze wie er Nederlands spreken, staken allemaal hun hand op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453431
ow naja, tooi tooi tooi dan maar :')
  maandag 27 februari 2012 @ 09:44:56 #22
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108453482
Ik stuur liever een act die overtuigend gewonnen heeft door het nederlands publiek, dan een act die buitenlanders vermoedelijk goed vinden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108453506
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stuur liever een act die overtuigend gewonnen heeft door het nederlands publiek, dan een act die buitenlanders vermoedelijk goed vinden.
want dat bleek een succesformule de afgelopen jaren?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:47:09 #24
163650 Greys
pi_108453532
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:45 schreef franklop het volgende:

[..]

Nou, dit nummer wordt op de buitenlandse sites echt goed ontvangen hoor :D
Tuurlijk houd je altijd haters, maar over het algemeen zijn de reacties heel erg goed w/

En sorry, maar Nederland stond totaal niet massaal achter Shalalie, dat was al voor ons uitgekozen. En de Jees ook :) Hierbij heeft Nederland zélf voor Joan en het liedje gekozen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453562
idem met de Toppers toch? Afgelopen jaren lag het grotendeels al vast, in artiest of in het nummer.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 27 februari 2012 @ 09:48:35 #26
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108453563
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:45 schreef franklop het volgende:

[..]

Ik vind dat we de afgelopen jaren weinig te kiezen hadden. Zo'n gevarieerd NSF is al jaren niet meer voorgekomen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108453578
quote:
3s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:

Zo'n gevarieerd NSF is al jaren niet meer voorgekomen.
Dat vond ik gister dan wel erg geslaagd en ook hoe groots het verder was en leek op tv. ^O^
Volgend jaar weer :7
pi_108453587
Tim had een saai liedje, hij zong vlak en hij had van mij een veel vettere act mogen neerzetten, dit was veel te braaf. Eigenlijk een gotspe dat dit in de finale zat, terwijl alle 491 inzendingen zijn genegeerd. Daar zat echt wel wat beters tussen dan dit. Zal wel een goedmakertje van De Mol Richting de TROS zijn geweest.

Pearl: waanzinnig goede zangeres die met een draak van een ballad zat opgescheept. Dit nummer had het goed gedaan als track #11 op een of ander album zodat de liefhebbers hem een keertje kunnen opzetten, maar dit is geen stemmentrekker op een festival.

Joan: mooi, eigenzinnig en vrolijk liedje dat meteen blijft hangen. Joan heeft ook een heel apart en eigen stemgeluid. De indianenoutfit vind ik briljant gevonden, dat is typisch een gimmick die blijft hangen bij mensen. Als dit liedje in de samenvatting tijdens get SMS moment langskomt dan denken mensen van "o ja, dat indianenmeisje, die had een leuk leidje". De Treble-meisjes mogen achterwege blijven. Dit gaat stemmen trekken op het ESF omdat het in zijn genre weinig concurrentie zal hebben, dus als mensen er van houden is de kans groter dat ze hierop stemmen.

Raffaela: het had weinig om het lijf, hoe vaak zal die grap nu gemaakt zijn? Liedje was niet slecht, maar iets te simpel en eentonig. De act had van mij ook wel vetter aangezet kunnen worden. Dit had op het ESF niet gescoord, omdat in hetzelfde genre waarschijnlijk wel betere liedjes voorbij komen (Noorwegen heeft er bijvoorbeeld al eentje).

Kim: is een fantastische zangeres die een veel beter liedje had verdient. Dit had vast goed gescoord in 1984, maar is nu hopeloos ouderwets. Van de tekst springt het glazuur spontaan van je tanden. Dit deed het overigens nog verrassend goed bij de televoters.

Ivan: was een positieve verrassing. Het liedje was een stuk minder R&B dan ik had verwacht en een stuk meer pop. Het zat gelikt in elkaar. Je kon horen dat dit door een stel professionals in elkaar is gezet. Ik had het niet erg gevonden als dit naar Baku was gegaan, maar tegelijkertijd vraag ik me af of het daar goed had gescoord want het is wel een erg 13-in-een-dozijn pop nummer, en je kunt gemakkelijk verzuipen in de massa als je er niet op een bepaalde manier uitschiet.

De jury: ik was vooraf wel redelijk enthousiast over de jury en dat was gelukkig wel terecht. Grappig genoeg viel juist Afrojack dan wel weer heel erg tegen als jurylid, al maakte hij geen uitglijders met de puntenwaardering. Gelukkig koos het Nederlandse volk massaal voor Joan waardoor ze won, en hadden zo Ali B en Carlo met hun tien punten voor Ivan en Pearl het nakijken. De puntentelling vod ik op zich wel goed werken. De buitenlandse jury was een wassen neus, maar ach ze hadden die 100 stoeltjes toch al staan voor "The Winner is", dus who cares.

Jan Smit: mag volgende keer thuis blijven.

John de Mol: heeft zijn werk goed gedaan. Volgende keer graag meer transparantie rond de open inzending. Er waren in de open inzending toch een aantal liedjes die beter waren dan de slechtste liedjes op het NSF.

Al met al, sinds 1998 eindelijk weer eens genoten van een NSF. De gemiddelde kwaliteit van de liedjes mag nog wel iets omhoog volgend jaar, en het mag nog wel iets moderner en gedurfder qua muziek en ook qua acts.

Joan: veel succes in Baku!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:53:28 #29
163650 Greys
pi_108453651
Nog even over de tooi 'die niets met Nederland te maken heeft'.
Dat hoeft dus ook niet, want het liedje gaat over iemand met wie ze vroeger als kind al speelde volgens mij, zie de beelden op de achtergrond van een klein meisje spelend met Indianentooi :P

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453687
quote:
3s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik vind dat we de afgelopen jaren weinig te kiezen hadden. Zo'n gevarieerd NSF is al jaren niet meer voorgekomen.
Volgens Albert Verlinde was de jury echt top. Nou, nou, ik denk dat we blij mogen zijn als het meisje door de eerste selectie komt.

Sneu voor haar, sneu voor Nederland...... van mij mag ze winnen maar als ik het optreden zo bekijk en beluister dan vrees ik het ergste. ;(
pi_108453694
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef franklop het volgende:
Joan heeft een polariserend liedje. Je vindt het of niks of geweldig. Dat moet je hebben voor het ESF. De mensen die het geweldig vinden gaan er dan op stemmen. Dat is beter dan een liedje waarvan iedereen zegt, "best aardig, niks mis mee" en vervolgens niet op stemt. Dit was een risico met het liedje van Ivan. We noemen dat ook wel het 3JS effect. Of we sturen een prachtige zangeres die fantastisch zingt met een draak van een nummer en dan zijn we massaal verontwaardigd dat we niet door zijn. Dat was gebeurt als we Pearl hadden gestuurd. Dat noemen we het Glennis Grace effect, ook wel het Hind effect of het Edsilia effect genoemd.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:55:32 #32
163650 Greys
pi_108453704
Tooi. Rechts. Kind. Spelen O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 februari 2012 @ 09:55:50 #33
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_108453715
Op 3 fm zonder beeld klonk het goed vanochtend in de auto, werd helemaal vrolijk ^O^

Advies werd gegeven door een kenner om er een Tom Dice achtige act van te maken
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 09:58:34 #34
163650 Greys
pi_108453788
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:55 schreef Bayswater het volgende:
Op 3 fm zonder beeld klonk het goed vanochtend in de auto, werd helemaal vrolijk ^O^

Advies werd gegeven door een kenner om er een Tom Dice achtige act van te maken
Dat riepen wij hier ook al. Gewoon alleen, met gitaar.
Ik vind dat ze op de rand van het podium moet gaan zitten met haar benen over de rand.
Alsof ze met het publiek om een kampvuur zit zet maar, gewoon op de rand zelf zitten :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453833
Die bril van jan trouwens, het maakt hem bijna een EO grefo. _O-
  maandag 27 februari 2012 @ 10:01:30 #36
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_108453852
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef livelink het volgende:
Maar waren jullie op voorhand dan al fan van Joan? Nog voordat jullie de liedjes hadden gehoord?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt puur voor het liedje met de meeste kans ging. Het maakt me echt niet uit wie dat zong. Als Raffaella dat had gezongen, zou ik op haar gestemd hebben.
Ik ken ze allemaal niet of nauwelijks. Kijk nooit naar de voice ed. Had ook niks gelezen in dit forum. Keek helemaal met een objectieve blik en vond Joan dr liedje en act verreweg de beste.

Bij die andere zaten vast goede zangers en zangeressen maar allemaal zulke cliche liedjes. Zo niet origineel. Joan straalde daarentegen een en al authenticiteit uit.

Voor de rest wat jij zegt, als een ander beter was geweest dan die. Had geen voorkeur vooraf. :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_108453879
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat riepen wij hier ook al. Gewoon alleen, met gitaar.
Ik vind dat ze op de rand van het podium moet gaan zitten met haar benen over de rand.
Alsof ze met het publiek om een kampvuur zit zet maar, gewoon op de rand zelf zitten :Y
Dat voel ik dan weer helemaal niet, dan wordt het voor mij haast een gimmick... -O- én de kleding én de gitaar én een kampvuur én de beentjes... nee ;(
pi_108453904
Of ze moeten iig die beelden op de achtergrond vergeten, want anders is het net een toneelstukje als je het mij vraagt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 10:04:55 #39
163650 Greys
pi_108453931
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat voel ik dan weer helemaal niet, dan wordt het voor mij haast een gimmick... -O- én de kleding én de gitaar én een kampvuur én de beentjes... nee ;(
Nee dan zonder die tooi ;) Dan gewoon als Joan :) Alleen meisje met gitaar.

Mijns inziens zou ze OF met tooi zoals nu moeten gaan en dan op het LED scherm duidelijk(er) maken dat het om een jeugdliefde gaat met wie ze als kind al Indiaantje speelde.
OF gewoon alleen meisje met gitaar, op de rand. Verder niets.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108453947
al zittend op een hobbelpaard, is dat niks?
pi_108453978
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dan zonder die tooi ;) Dan gewoon als Joan :) Alleen meisje met gitaar.

Mijns inziens zou ze OF met tooi zoals nu moeten gaan en dan op het LED scherm duidelijk(er) maken dat het om een jeugdliefde gaat met wie ze als kind al Indiaantje speelde.
OF gewoon alleen meisje met gitaar, op de rand. Verder niets.
Ik heb denk ik zo'n trauma van Treble opgelopen dat ik gewoon niks meer met voetjes/rand/zittend/hurkend wil _O-

Oke dat klinkt wel goed, nog steeds niet mijn ding, maar dan is het niet teveel act en op zich prima. :) Al vermoed ik dat die tooi wel goed is voor veel aandacht, wie weet helpt het ons nog meer naar de winst :o :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 10:07:53 #42
163650 Greys
pi_108454003
Ja ik vind die tooi echt heel goed, van mij mag ze die gewoon op houden O+
Alleen dan IETS duidelijker maken via jeugdfilmpjes op het LED scherm straks in Bakoe, dat het dus om die Indiaantje-spelende kinderen van vroeger gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 februari 2012 @ 10:08:09 #43
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_108454013
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
En ik hoop dat ze met dezelfde jurk maar wel met gewoon lang haar het liedje tijdens ESF gaat doen ^O^
En dan veertjes-oorbellen in ofzo, maar liever niet die tooi :)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_108454040
Die tooi hoeft van mij ook niet zo.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 10:09:40 #45
163650 Greys
pi_108454055
Het is wel iets waar flink over gepraat wordt, Indiana Joan :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108454057
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:07 schreef Greys het volgende:
Ja ik vind die tooi echt heel goed, van mij mag ze die gewoon op houden O+
Alleen dan IETS duidelijker maken via jeugdfilmpjes op het LED scherm straks in Bakoe, dat het dus om die Indiaantje-spelende kinderen van vroeger gaat.
Ik denk dat ik die tooi ook wil houden :o , en dan dat scherm, maar dan mag ze niet aan een randje zitten :D Of een lage kruk of iets, maar geen gedrapeerde benen ;)
  maandag 27 februari 2012 @ 10:09:52 #47
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_108454067
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2012 @ 10:10:50 #48
163650 Greys
pi_108454095
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik die tooi ook wil houden :o , en dan dat scherm, maar dan mag ze niet aan een randje zitten :D Of een lage kruk of iets, maar geen gedrapeerde benen ;)
Ja nee idd, indien mèt tooi en LED scherm met jeugdfilmpjes, dan zeker niet op de rand zitten.
Dat alléén indien ze het hele Indianan thema loost :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 februari 2012 @ 10:12:10 #49
92279 N.icka
Windforce 11
pi_108454130
Ik vind het echt vreselijk , dat geknerp met die hoge stem , dat overdreven gedoen met die tooi .en die valse 2e stem Snap werkelijk niet dat jullie dit zo geweldig vinden.
pi_108454131
En eigenlijk vind ik die dames eromheen rennend inclusief outfit dan ook teveel (gister ook), als die iets meer basic kunnen (wel die stijl, maar niet zoveel) dan is het goed. Of mogen er maar zoals vaak 2 of 3 achter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')