Waarom had ze die uberhaupt op? Wat was de reden daarvan?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef yyyentle het volgende:
Dus dit liedje moet het worden?![]()
Wat heeft die indianentooi met Nederland te maken?
Was ik net van planquote:
Ze is toch een vertegenwoordiger van Nederland en niet van een een of andere Indianenstam of mis ik iets?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
En ik hoop dat ze met dezelfde jurk maar wel metgewoon lang haar het liedje tijdens ESF gaat doen
Als die regels zo nauw lopen dan moet ze misschien op klompen?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:28 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ze is toch een vertegenwoordiger van Nederland en niet van een een of andere Indianenstam of mis ik iets?
Met een stuk kaas op haar hoofd.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die regels zo nauw lopen dan moet ze misschien op klompen?
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nummer helemaal niks, nog minder dan de snippet, maar ik gun het Joan wel enorm!![]()
En ik riep gisteravond nog "let maar op, de stemmers thuis halen de tussenstand van Joan gewoon weer op" en zie daar
En het tweede wat ik dacht "OMG Greys kan adem halen én blij zijn"![]()
John verdient bijna een bloemetje
Laten we dan weer een draaiorgel meenemenquote:Op maandag 27 februari 2012 09:31 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Met een stuk kaas op haar hoofd.
Oh dat zeker, als zij het zo wilt houdenquote:Op maandag 27 februari 2012 09:34 schreef roos85 het volgende:
Als Joan met haar tooi wil optreden moet ze dat lekker doen
Ik vind het wel verfrissend dat Joan haar eigen style heeft!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zeker, als zij het zo wilt houden![]()
Ik vind hem zo groot, zou hem dan (als hij per se blijft) liever 1 maatje kleiner zien... maar liefst gewoon haar haar, ze heeft een leuk gezicht
Ja, wij zeiden al dat het dan misschien zo'n mooi bandje om haar voorhoofd moet worden met 1 veer ofzoquote:Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zeker, als zij het zo wilt houden![]()
Ik vind hem zo groot, zou hem dan (als hij per se blijft) liever 1 maatje kleiner zien... maar liefst gewoon haar haar, ze heeft een leuk gezicht
De buitenlanders waren dan ook allemaal gewoon Nederlandersquote:Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef franklop het volgende:
toch wel mooi dat het nederlandse publiek dan stemt voor de act die door de buitenlanders (blijkbaar, heb het niet gezien) het minste werd gewaardeerd
want dat bleek een succesformule de afgelopen jaren?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stuur liever een act die overtuigend gewonnen heeft door het nederlands publiek, dan een act die buitenlanders vermoedelijk goed vinden.
Nou, dit nummer wordt op de buitenlandse sites echt goed ontvangen hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 09:45 schreef franklop het volgende:
[..]
want dat bleek een succesformule de afgelopen jaren?
Ik vind dat we de afgelopen jaren weinig te kiezen hadden. Zo'n gevarieerd NSF is al jaren niet meer voorgekomen.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:45 schreef franklop het volgende:
[..]
want dat bleek een succesformule de afgelopen jaren?
Dat vond ik gister dan wel erg geslaagd en ook hoe groots het verder was en leek op tv.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo'n gevarieerd NSF is al jaren niet meer voorgekomen.
Volgens Albert Verlinde was de jury echt top. Nou, nou, ik denk dat we blij mogen zijn als het meisje door de eerste selectie komt.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat we de afgelopen jaren weinig te kiezen hadden. Zo'n gevarieerd NSF is al jaren niet meer voorgekomen.
Joan heeft een polariserend liedje. Je vindt het of niks of geweldig. Dat moet je hebben voor het ESF. De mensen die het geweldig vinden gaan er dan op stemmen. Dat is beter dan een liedje waarvan iedereen zegt, "best aardig, niks mis mee" en vervolgens niet op stemt. Dit was een risico met het liedje van Ivan. We noemen dat ook wel het 3JS effect. Of we sturen een prachtige zangeres die fantastisch zingt met een draak van een nummer en dan zijn we massaal verontwaardigd dat we niet door zijn. Dat was gebeurt als we Pearl hadden gestuurd. Dat noemen we het Glennis Grace effect, ook wel het Hind effect of het Edsilia effect genoemd.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef franklop het volgende:
toch wel mooi dat het nederlandse publiek dan stemt voor de act die door de buitenlanders (blijkbaar, heb het niet gezien) het minste werd gewaardeerd
Dat riepen wij hier ook al. Gewoon alleen, met gitaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:55 schreef Bayswater het volgende:
Op 3 fm zonder beeld klonk het goed vanochtend in de auto, werd helemaal vrolijk
Advies werd gegeven door een kenner om er een Tom Dice achtige act van te maken
Ik ken ze allemaal niet of nauwelijks. Kijk nooit naar de voice ed. Had ook niks gelezen in dit forum. Keek helemaal met een objectieve blik en vond Joan dr liedje en act verreweg de beste.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef livelink het volgende:
Maar waren jullie op voorhand dan al fan van Joan? Nog voordat jullie de liedjes hadden gehoord?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt puur voor het liedje met de meeste kans ging. Het maakt me echt niet uit wie dat zong. Als Raffaella dat had gezongen, zou ik op haar gestemd hebben.
Dat voel ik dan weer helemaal niet, dan wordt het voor mij haast een gimmick...quote:Op maandag 27 februari 2012 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat riepen wij hier ook al. Gewoon alleen, met gitaar.
Ik vind dat ze op de rand van het podium moet gaan zitten met haar benen over de rand.
Alsof ze met het publiek om een kampvuur zit zet maar, gewoon op de rand zelf zitten
Nee dan zonder die tooiquote:Op maandag 27 februari 2012 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat voel ik dan weer helemaal niet, dan wordt het voor mij haast een gimmick...én de kleding én de gitaar én een kampvuur én de beentjes... nee
Ik heb denk ik zo'n trauma van Treble opgelopen dat ik gewoon niks meer met voetjes/rand/zittend/hurkend wilquote:Op maandag 27 februari 2012 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dan zonder die tooiDan gewoon als Joan
Alleen meisje met gitaar.
Mijns inziens zou ze OF met tooi zoals nu moeten gaan en dan op het LED scherm duidelijk(er) maken dat het om een jeugdliefde gaat met wie ze als kind al Indiaantje speelde.
OF gewoon alleen meisje met gitaar, op de rand. Verder niets.
En dan veertjes-oorbellen in ofzo, maar liever niet die tooiquote:Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
En ik hoop dat ze met dezelfde jurk maar wel met gewoon lang haar het liedje tijdens ESF gaat doen
Ik denk dat ik die tooi ook wil houdenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:07 schreef Greys het volgende:
Ja ik vind die tooi echt heel goed, van mij mag ze die gewoon op houden
Alleen dan IETS duidelijker maken via jeugdfilmpjes op het LED scherm straks in Bakoe, dat het dus om die Indiaantje-spelende kinderen van vroeger gaat.
Ja nee idd, indien mèt tooi en LED scherm met jeugdfilmpjes, dan zeker niet op de rand zitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die tooi ook wil houden, en dan dat scherm, maar dan mag ze niet aan een randje zitten
Of een lage kruk of iets, maar geen gedrapeerde benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |